Παίκτρια του Παναθηναϊκού είναι η Αντωνία Μπριάνα για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου. Η 17χρονη αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός και αποκτήθηκε από τις Νέες Ατρομήτου, όντας μάλιστα διεθνής με την Εθνική ομάδα των Κορασίδων.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Αντωνία Μπριάνα για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Μια ακόμα μεταγραφική κίνηση για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του «τριφυλλιού» εν όψει της νέας σεζόν καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του την Αντωνία Μπριάνα.
Η 17χρονη αγωνίζεται στο μεσοεπιθετικό κομμάτι και αναμφίβολα ενισχύει το έμψυχο δυναμικό της ομάδας. Αποκτήθηκε από τις Νέες Ατρομήτου ενώ είναι και διεθνής με την Εθνική ομάδα των Κορασίδων.
Η Μπριάνα σημείωσε πέρυσι 6 γκολ με τις Νέες Ατρομήτου και βοήθησε στην άνοδο της ομάδας στην Α΄ Εθνική.
Σε δήλωση της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ η Μπριάνα ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που εντάσσομαι στον Παναθηναϊκό. Είναι μεγάλη η τιμή να φοράς τη φανέλα του συγκεκριμένου Συλλόγου και σίγουρα θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Ελπίζω στο τέλος της χρονιάς να πετύχουμε την κατάκτηση των στόχων που έχουμε θέσει».
Εξαιρετικά πλασαρίσματα αλλά και ατυχίες είχαν στην αντοχή του Πανελληνίου πρωταθλήματος ποδηλασίας δρόμου των κατηγοριών MASTERS, οι ποδηλάτες του Παναθηναϊκού.
Μετά την ατομική χρονομέτρηση, σειρά πήρε το αγώνισμα της αντοχής, σε ένα δύσκολο και εξαιρετικά τεχνικό τερέν, με τέσσερις πράσινες συμμετοχές.
Ο Γιώργος Μαρκεσσίνης πήρε την 9η πανελλήνια θέση στην ηλικιακή κατηγορία Masters A, έχοντας μάλιστα πτώση ελάχιστα χιλιόμετρα πριν τη γραμμή του τερματισμού.
Ο Θανάσης Μεσσήνιος ο οποίος ήταν πολύ ανταγωνιστικός καθ΄όλη τη διάρκεια του αγώνα, κατέλαβε την 11η πανελλήνια θέση στην ηλικιακή Masters Γ.
Οι ατυχίες είχαν ξεκινήσει από την αρχή κιόλας του αγώνα καθώς ο Κωνσταντίνος Δρακόπουλος δεν κατάφερε να λάβει εκκίνηση λόγω τεχνικού προβλήματος ενώ αγωνιστική ατυχία και για τον Μιχάλη Καλούπη 20 χλμ. πριν τον τερματισμό, ο οποίος αναγκάστηκε να καθυστερήσει και στη συνέχεια να εγκαταλείψει την προσπάθειά του λόγω τραυματισμού.
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού συνεχίζει τα φιλικά προετοιμασίας, πετυχαίνοντας νέα νίκη, αυτή τη φορά κόντρα στα Βριλήσσια με 4-0.
Οι «πράσινες» ήταν ανώτερες από τον αντίπαλό τους και παρόλο που είναι ομάδα της ίδιας κατηγορίας, δεν απειλήθηκαν. Ο κόουτς Χαραλαμπίδης έμεινε ικανοποιημένος από τις παίκτριες του, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε όλες.
Τον δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα βρήκαν οι Σιαφαρίκα, Δεσπολλάρη, Δημητρίου και Λόγου και για ακόμα μια φορά τα κορίτσια του «τριφυλλιού» έδειξαν σημάδια ετοιμότητας.
Παναθηναϊκός: Ανδρή (45΄ Μωυσιάδη), Κανελλοπούλου (45΄ Μαρουδίτση), Γρηγοροπούλου (45΄ Λίκα), Δημητρίου, Κουκουλοπούλου, Καμαριανού , Σιαφαρίκα (75΄ Παθιακάκη), Λόγου, Μπριάνα, Δεσπολλάρη, Τσιρούλη (70΄ Κατσίνη).
Οι ακαδημίες βόλεϋ του Παναθηναϊκού συνέχισαν με νίκες τους αγώνες τους στο Ναύπλιο και έκαναν το 2/2, τόσο οι Κορασίδες αλλά και οι Παγκορασίδες.
Σήμερα τα κορίτσια του «τριφυλλιού» αντιμετώπισαν τα αντίστοιχα ηλικιακά τμήματα της ΓΕ Ναυπλίου και αμφότερα νίκησαν με 0-3 σετ.
Στο πρώτο χρονικά ματς οι Παγκορασίδες επιβλήθηκαν με 0-3 σετ και η εξέλιξη των σετ ήταν 9-25, 25-27, 25-27. Στο επόμενο ματς οι Παγκορασίδες επικράτησαν με το ίδιο σκορ και τα σκορ των σετ ήταν 18-25, 16-25 και 25-27.
Επίσημη έγινε από σήμερα (25/9) η επανέναρξη του τμήματος ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού, αφού οι «πράσινοι» στο πρώτο τους φιλικό επιβλήθηκαν της ΑΕ Ψυχικού με 8-3 στο Μετς.
Οι «πράσινοι» μπήκαν στην αγωνιστική δράση με τις αρχές και τα ιδεώδη των ιδρυτών του Παναθηναϊκού, μακριά από συγχωνεύσεις και εκκίνηση από τη χαμηλότερη κατηγορία.
Στο αγωνιστικό επίπεδο ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε κόντρα σε μια ομάδα της κατηγορίας τους και έδειξε καλά στοιχεία για πρώτο φιλικό ματς, παρά τις απουσίες και τη χρονική στιγμή της προετοιμασίας που βρισκόμαστε.
Ο τεχνικός της ομάδας, Απόστολος Μπελτσίδης δοκίμασε διάφορα σχήματα και έκανε συνεχείς αλλαγές στους παίκτες, μένοντας σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος.
Στο αγωνιστικό μέρος ο Παναθηναϊκός ήταν ανώτερος και έφτασε δίκαια στη νίκη κόντρα στον αξιόμαχο αντίπαλο του. Στο πρώτο ημίχρονο το «τριφύλλι» με προσήλωση στο παιχνίδι του ήταν μπροστά στο σκορ με 4-0, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο πέτυχε ακόμα τέσσερα γκολ, ωστόσο δεν απέφυγε και τρία τέρματα παθητικό.
Εντός της εβδομάδας ολοκληρώνεται η μεταγραφική περίοδος και θα ακολουθήσουν οι σχετικές επίσημες ανακοινώσεις των ποδοσφαιριστών της ομάδας.
Η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε σήμερα (25/9) το πρωί στα Ιλίσια του τοπικού Ηλυσιακού με 13-6 και πήρε την 7η θέση στο τουρνουά ΣΕΔΥ μεταξύ των 10 ομάδων που συμμετείχαν.
Το «τριφύλλι» παρά τα απανωτά ματς όλες αυτές τις μέρες και σε διαφορετικές έδρες παρουσίασε καλή εικόνα σήμερα. Μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Ντανίλο Άντζιτς που σημείωσε τέσσερα τέρματα ενώ τον ακολούθησε ο Νίκος Αλβέρτης με τρία γκολ.
Τα οκτάλεπτα: 5-0, 4-4, 4-1, 0-1
Παναθηναϊκός (Μάζης): Ριστίτσεβιτς, Τζελάτης, Ζερβουδάκης 2, Γ. Σιαμάς, Δευτεραίος, Χ. Σιαμάς, Άντζιτς 4, Σγουρίδης, Χατζηγούλας 2, Δερμιτζάκης 2, Π.Σιαμάς, Αλβέρτης 3, Κρατημένος, Χωματάς.
Ατομικό ρεκόρ σημείωσε στον Μαραθώνιο του Βερολίνου ο Κώστας Γκελαούζος. Ο πρωταθλητής του Παναθηναϊκού, διένυσε την απόσταση σε 2:14:15 και κατέρριψε το δικό του 2.14.44 που είχε κάνει το 2020 στη Βαλένθια πετυχαίνοντας συγχρόνως και Παναθηναϊκό ρεκόρ.
Με αυτή την επίδοση έγινε ο πέμπτος Έλληνας όλων των εποχών στο αγώνισμα, αφού ξεπέρασε έναν άλλο σπουδαίο Έλληνα μαραθωνοδρόμο, τον Μιχάλη Κούση (2:14:36).
Ο Γκελαούζος πέτυχε τον πρώτο του στόχο, που ήταν ένα νέο ατομικό ρεκόρ και βρέθηκε πολύ κοντά και στο να κυνηγήσει μια επίδοση κάτω από 2.14.00. Ο αθλητής επέλεξε από τα πρώτα χιλιόμετρα να ακολουθήσει γρήγορο ρυθμό, προκειμένου να βρεθεί στις επιδόσεις που είχε θέσει εξ αρχής ως στόχο. Με τη σημερινή του παρουσία έβαλε τις βάσεις για ακόμη καλύτερες παρουσίες στο μέλλον. Ο 32χρονος θα κάνει τον επόμενο αγώνα του στον Μαραθώνιο Αθήνας στις 13 Νοεμβρίου.
Με νίκη πιστοποίησε τη συνέχεια των καλών εμφανίσεών της στο τουρνουά του ΣΕΔΥ η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού.
Το «τριφύλλι» μετά από τις αρχικές ήττες που είχε γνωρίσει τη διοργάνωση, κατάφερε και επικράτησε του ΝΟ Χανίων με 8-6, δείχνοντας ότι κάτι καλό κτίζεται τη φετινή χρονιά.
Αναλυτικά τα οκτάλεπτα του αγώνα: 1-1, 3-0, 3-2, 1-3
Παναθηναϊκός (Μάζης): Ριστίτσεβιτς, Τζελάτης, Ζερβουδάκης 1, Σιαμάς Γ., Δευτεραίος 1, Σιαμάς Χ. 1, Άντζιτς 1, Σγουρίδης , Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης, Π.Σιαμάς 2, Αλβέρτης 1, Κρατημένος και Χωματάς.
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε σε φιλικό ματς της Νίκης Γαλατσίου με 7-0 και οι «πράσινες» αφιέρωσαν τη νίκη στον κόουτς Γιάννη Χαραλαμπίδη που είχε τα γενέθλια του.
Σε ένα φιλικό ματς εορταστικού χαρακτήρα καθώς η Νίκη Γαλατσίου παρέδωσε τιμητική πλακέτα στον Παναθηναϊκό για την άνοδο στη Β΄ Εθνική κατηγορία πριν το ματς, το «τριφύλλι» πήρε μια εύκολη νίκη, όπως αποδείχτηκε στο χορτάρι.
Οι άνθρωποι των «πρασίνων» ευχαρίστησαν τους γηπεδούχους για την φιλοξενία και τους ευχήθηκαν καλή συνέχεια στο έργο τους.
Τα γκολ του «τριφυλλιού» πέτυχαν οι Σιάκκα (2), Ανδρικοπούλου, Λίκα, Ιωάννου, Γρηγοροπούλου και Κατσίνη.
Παναθηναϊκός: Μωυσιάδη, Μαρουδίτση, Γρηγοροπούλου, Παθιακάκη, Βασιλακάκου, Ιωάννου, Κανελλοπούλου, Λίκα, Κατσίνη, Σιάκκα και Ανδρικοπούλου.
Ο Τάκης Αλεξανδράκης πρόσθεσε μια ακόμα επιτυχία στο τμήμα σκάκι τυφλών του Παναθηναϊκού στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που γίνεται στο Κουκάκι.
Ο «πράσινος» αθλητής κατάφερε και επικράτησε της Άννας Μαρίας Φώσκολου (ΑΣ Πέτα), πήρε τη δεύτερή του νίκη και βελτίωσε τη βαθμολογική του θέση.
Οι αγώνες του Αλεξανδράκη συνεχίζονται αύριο το πρωί στις 9 στο ξενοδοχείο Ιλισσός όπου και θα ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βοηθός του Τάκη Αλεξανδράκη ήταν η Ελένη Παππά.