Συνέχισαν την αγωνιστική δραστηριότητα και σήμερα (2/10) οι γυναίκες του Παναθηναϊκού στη σκοποβολή.
Οι «πράσινες» πήραν την 6η θέση στο ομαδικό στο πιστόλι σπορ έχοντας επίδοση 625. Σε ότι αφορά το ατομικό στο ίδιο αγώνισμα η Ιφιγένεια Ντέρινγκ ήταν 12η με 238, η Μαρία Πετροπούλου16η με 206 και η Αναστασία Εξαρχάκου 18η με 181.
Την πρόκριση στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού που επικράτησε με 62-55 του Εύνικου στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος», στο πλαίσιο της Β’ φάσης του θεσμού.
Οι «πράσινες» αν και δεν έπιασαν υψηλά στάνταρ απόδοσης κόντρα στις νεοφώτιστες στην Α1 κατηγορία, εντούτοις κατάφεραν να πάρουν το ζητούμενο, παρά τα πολλά σκαμπανεβάσματα. Κορυφαίες για τον Παναθηναϊκό η Φαίη Κωτούλα με 13 πόντους, 14 πρόσθεσε η Τσάστιτι Ριντ με 5 ριμπάουντ, ενώ με 15 πόντους και 5 ριμπάουντ ολοκλήρωσε το ματς η Κατερίνα Σωτηρίου. 9 πόντους και 6 ασίστ από την Πηνελόπη Παυλοπούλου.
Πλέον το «τριφύλλι» θα βρει απέναντί του τον Ολυμπιακό, που περιμένει από χθες στους «8» μετά την νίκη-πρόκριση επί του ΠΑΟΚ. Το εν λόγω παιχνίδι είναι προγραμματισμένο να γίνει στις 22 Δεκεμβρίου στο ΣΕΦ.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Αλεξανδρή, Παυλοπούλου, Σωτηρίου, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε του Εύνικου ήταν οι Τζόουνς, Εμμανουηλίδου, Ζουρνή, Κεσσέ και Στογιανόβσκα.
Το παιχνίδι είχε αργό τέμπο στην αρχή, ενώ αμφότερες οι ομάδες παρουσιάστηκαν άστοχες με αποτέλεσμα μετά από τρία λεπτά στην πρώτη περίοδο ο Παναθηναϊκός να προηγείται με 4-2. Ο Εύνικος ανέβασε στροφές, έβγαλε μεγαλύτερη ενέργεια στο παρκέ, καταφέρνοντας έτσι να περάσει μπροστά στα μέσα της πρώτης περιόδου με 6-9. Ο Παναθηναϊκός όποτε του δίνονταν η δυνατότητα «χτυπούσε» στο τρανζίσιον και έχοντας νωρίτερα βελτιώσει την άμυνά του προσπέρασε με 11-10 στο 7’, έχοντας την Σωτηρίου ως κορυφαία. Το «τριφύλλι» πλέον λειτουργούσε καλύτερα και στις δύο πλευρές του παρκέ ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη περίοδο προηγούμενο με 16-12.
Ο Παναθηναϊκός ανέβασε ακόμα περισσότερο την απόδοσή του στη δεύτερη περίοδο. Η Παυλοπούλου έκανε τρομερή δουλειά στην άμυνα και την οργάνωση και έτσι εύκολα οι γηπεδούχες πήγαν στο +9 (21-12 στο 12’), την ώρα που η Τσάστιτι Ριντ και η Έμιλυ Πότερ έπαιρναν ανάσες στον πάγκο. Με σερί 6-0 ο Εύνικος μείωσε σε 21-18 (14’), αλλά η Ριντ επέστρεψε στο παρκέ και ανέλαβε δράση, γράφοντας το 29-20, ενώ απέμεναν 2:30 για το τέλος του ημιχρόνου. Για πρώτη φορά οι «πράσινες» πέρασαν μπροστά στο σκορ με διψήφια διαφορά (31-20) στο 18’ και έκλεισαν το πρώτο ημίχρονο όντας μπροστά στο σκορ με 31-22.
Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Εύνικος μπήκε δυνατά, κατεβάζοντας τη διαφορά στο -5 (35-30) στο 24’, εκμεταλλευόμενος και κάποια λάθη του «τριφυλλιού». Ο Παναθηναϊκός ήταν κακός επιθετικά και αμυντικά στην τρίτη περίοδο, με τις «πράσινες» μάλιστα να δείχνουν ιδιαίτερα χαλαρές στην άμυνα. Έτσι οι φιλοξενούμενες μείωσαν σε 37-34, αλλά η Κωτούλα ήταν αυτή που εξωράισε κατά κάποιον τρόπο την εικόνα των «πρασίνων» και με πέντε προσωπικούς πόντους στο τέλος, «έγραψε» το 42-34, που ήταν και το τελικό σκορ της κακής περιόδου για τον Παναθηναϊκό.
Με την έναρξη της τέταρτης περιόδου ο Παναθηναϊκός επανέφερε και πάλι τη διαφορά σε διψήφιο αριθμό (36-26 στο 32’). Η βελτιωμένη αμυντική προσέγγιση των «πρασίνων» συνέβαλε στο να διατηρήσουν τη διαφορά κοντά στο φάσμα των 10 πόντων (52-41 στο 35’), χωρίς όμως το «τριφύλλι» να μπορεί να ανοίξει περισσότερο τη διαφορά για να αισθανθεί πιο άνετα στο παρκέ. Παρόλα αυτά οι παίκτριες της Καπογιάννη δεν επέτρεψαν στον Εύνικο να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από μία αξιοπρεπή ήττα, με τον Παναθηναϊκό να παίρνει τη νίκη-πρόκριση με τελικό σκορ 62-55.
Τα δεκάλεπτα: 16-12, 31-22, 42-34, 62-55
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 14 , Ζιάκα, Κωτούλα 13 (3), Παυλοπούλου 9 (1) και 6 ασίστ, Πότερ 6, Σωτηρίου 15, Μπουντούρη 3, Αλεξανδρή 7 ασίστ, Παλάσκα , Κάρτερ, Θεοδωρομανωλάκη , Χαιριστανίδου 2.
Εύνικος (Βελτσίστας): Καραγιάννη 2, Εμμανουηλίδου 13 (1), Ράδη, Πολυμένη 2, Ζουρνή 2, Κεσσέ 4, Βούλγαρη, Γκιζάνη, ΜακΝτόναλντ 3 (1), Τζόουνς 13, Ναυροζίδου 4, Στογιανόβσκα 12.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τις επίσημες υποχρεώσεις της ξεκινάει απόψε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία κοντράρεται στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» με τον Εύνικο για τη Β’ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας (12:30, PAO TV).
Το «τριφύλλι», σε ένα παιχνίδι νοκ-άουτ, είναι υποχρεωμένο να πάρει τη νίκη για να συνεχίσει στο θεσμό. Οι «πράσινες» της Ελένης Καπογιάννη είναι το φαβορί της αναμέτρησης, κάτι που καλούνται να αποδείξουν και στο γήπεδο. Μοναδικό πρόβλημα για την Ελληνίδα τεχνικό είναι αυτό της Αρίκα Κάρτερ που υποφέρει από ένα διάστρεμμα στο φιλικό κόντρα στη Δάφνη Αγίου Δημητρίου.
Θυμίζουμε πως σε περίπτωση νίκης και πρόκρισης του Παναθηναϊκού, στην επόμενη, προημιτελική φάση θα διασταυρωθεί με τον Ολυμπιακό, που χθες ξεπέρασε το εμπόδιο του ΠΑΟΚ (64-73).
Οι Σπυρόπουλος, Σιδέρης και Παπαδόπουλος Χρ. Θα είναι οι τρεις διαιτητές της αναμέτρησης.
Το γυναικείο τμήμα βόλεϋ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε με 3-1 σετ της Θέτιδας Βούλας στην πρώτη μέρα του τουρνουά των Ιλισίων.
Οι πρωταθλήτριες πήραν τη νίκη στο κλειστό «Αντώνης Φώτσης» δείχνοντας θετικά δείγματα απέναντι σε μια ανταγωνιστική ομάδα όπως η Θέτιδα και αύριο (2/10) αντιμετωπίζουν τον Ηλυσιακό στις 19:30.
Ο ΠΑΟ κατέκτησε το πρώτο σετ 25-19, με τη Θέτιδα να τον δυσκολεύει μέχρι το 11-11, αλλά στη συνέχεια επέβαλε το ρυθμό του και έχτισε μια διαφορά +5 (17-12) θέτοντας τις βάσεις για την κατάκτηση του σετ.
Το δεύτερο σετ ήταν πολύ ανταγωνιστικό με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν πόντο-πόντο σχεδόν μέχρι το τέλος. Ο ΠΑΟ πέρασε μπροστά με +2 (23-21) σε κρίσιμο σημείο και με καθαρό μυαλό «καθάρισε» και το δεύτερο σετ (25-22).
Μπήκε με φόρα στο τρίτο σετ και προηγήθηκε 7-3 αλλά η Θέτιδα μείωσε στον πόντο (7-6). Οι δύο ομάδες πήγαν χέρι χέρι μέχρι το 17-17, όταν η Θέτιδα έτρεξε ένα σερί 6-0 (17-23) που οδήγησε στο 2-1 σετ με 18-25.
Στο τέταρτο σετ η εικόνα δεν άλλαξε αφού και πάλι καμία ομάδα δε μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ μέχρι το 13-13, όταν η ομάδα των Νοτίων Προαστίων με ένα +4 έκανε το 13-17, ωστόσο ο ΠΑΟ μείωσε γρήγορα σε 16-17 και ισοφάρισε σε 20-20. Με ψυχραιμία και καλές επιλογές κατέκτησε το 4ο σετ (25-23) και το παιχνίδι.
Στο τέλος της αναμέτρησης οι αθλήτριες και το επιτελείο ευχήθηκαν χρόνια πολλά στην Αντόρα Ανάε για τα γενέθλιά της.
Η διακύμανση του αγώνα:
1ο σετ: 8- 7, 16- 12, 21- 16, 25-19
2ο σετ: 7- 8, 16- 14, 21- 19, 25-22
3ο σετ: 8- 6, 16- 12, 17- 21, 18-25
4ο σετ: 6- 8, 13- 16, 20- 21, 25-23
Παναθηναϊκός (Γκάιτς): Χατζηευστρατιάδου 7 (4/9 επ., 3 μπλοκ), Ίβκοβιτς, Ανάε 7 (7/18 επ.), Νικολογιάννη 8 (6/12 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γκρόθες 8 (7/20 επ., 1 άσσος), Παπαφωτίου 4 (2/3 επ., 1 άσσος), Ανθούλη 24 (21-41 επ., 3 μπλοκ), Πολίτη (λ, 57% υπ.), Ρόγκα (λ, 65% υπ. – 41% αρ.), Μεταξά, Μερκούρη, Μέντιτς 4 (4/8 επ.)
Η ανδρική ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε της Καλαμάτας 80΄ με 3-0 σετ σε ένα ματς που εξελίχτηκε σε «πράσινη» φιέστα τη δεύτερη ημέρα του τουρνουά «Ι.Μπουσούνης».
Οι «πράσινοι» ήταν καταιγιστικοί στο πρώτο σετ και το κατέκτησαν με 25-13 ενώ καλό ήταν το «τριφύλλι» και στο δεύτερο σετ με πρωταγωνιστή τον Κωστόπουλο σε κρίσιμα σημεία του κατακτώντας το σετ με 25-19. Στο τρίτο και τελευταίο σετ ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε περισσότερα από όλα, ωστόσο το κατέκτησε τελικά και αυτό με 25-21.
Εξωαγωνιστικά πάντως στήθηκε ένα μεγάλο «πράσινο» πάρτι με τους «αιώνια πιστούς» φιλάθλους της Μεσσηνίας να δίνουν δυναμικό παρών. Παράλληλα έντονη ήταν η παρουσία του τοπικού συλλόγου Παναθηναϊκού Καλαμάτας που ήρθε μαζικά στο γήπεδο και ενίσχυσε την ομάδα. Επιπλέον παρόντας ήταν και ο αθλητής ΑμεΑ του Παναθηναϊκού στο τένις με αμαξίδιο Αριστομένης Νικολόπουλος που μένει στην Καλαμάτα, μαζί με τον κόουτς Ανδρέα Νίκα.
Καλαμάτα 80: Μαντέκας, Σκαρτσίλης, Κανελλόπουλος, Αραπάκης,Μαουρίτσιο, Δαλακούρας. Λυκουρέσης, Μπεζάτης, Στάμος, Μπιρμπίλης, Ξεροβασίλας, Οκάμπο, Χριστοφάς και Ντακουρής
Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Κόβαρ, Σερεμέτης 1 (1/2 επιθ.) , Γεωργίου, Γκρουμουσάς (λ.60% υποδοχή-40% άριστες), Πετρέας 4 (1/1 επιθ.3 μπλοκ), Γιάκομπσεν 1 (1/1 επιθ.), Μπάσης 3 (1/4 επιθ., 1 άσσος, 1 μπλοκ) ,Ζήσης, Μάρκου 9 (9/20 επιθ.) , Ρανγκέλ 8 (5/6 επιθ., 3 μπλοκ) Φράγκος 13 (11/20 επιθ.1 άσσος και 1 μπλοκ), Κωστόπουλος 9 (5/9 επιθ., 3 μπλοκ και 1 άσσος) και Ερνάντεζ 3 (2/4 επιθ. και 1 άσσος)
Τη συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό Ιωαννίνων ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός Α.Ο. Σε πρώτη φάση θα υπάρχει συνεργασία για τα τμήματα ποδοσφαίρου σάλας και ποδοσφαίρου γυναικών.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την συμπόρευση του με τον Παναθηναϊκό Ιωαννίνων και την εκτενή συνεργασία σε διάφορους τομείς με σαφή στόχο την διάδοση και την ισχυροποίηση της Παναθηναϊκής ιδέας.
Ο Σύλλογος με την ενδοξότερη ιστορία στην Ελλάδα έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον και το έρεισμα του είναι τεράστιο σε εκατομμύρια οπαδούς ανά τον κόσμο.
Η διοίκηση του «τριφυλλιού» εντάσσει επίσημα στις αγκάλες τις σωματεία που τιμούν ήδη τον Σύλλογο με το έμβλημα και τα χρώματα του δημιουργήματος του Γιώργου Καλαφάτη και όλοι μαζί θα υψώσουμε ακόμα ψηλότερα τη σημαία του Παναθηναϊκού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.
Ο Παναθηναϊκός Ιωαννίνων προετοιμάζεται να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση και πλέον συνεργάζεται επίσημα και με τον Παναθηναϊκό Α.Ο. και σε πρώτη φάση θα υπάρχει συνεργασία για τα τμήματα ποδοσφαίρου σάλας και ποδοσφαίρου γυναικών.
Σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Παναγιώτης Μαλακατές ανέφερε: «Ο Παναθηναϊκός Ιωαννίνων είναι ένα από τα παιδιά μας ανά την Ελλάδα και τον κόσμο. Βρισκόμαστε σε μια νέα περίοδο πιο στενής συνεργασίας με την ομάδα που θέλουμε να επιστρέψει σε επίσημη αγωνιστική δράση. Η συνεργασία μας θα είναι πολυεπίπεδη καθώς επιθυμούμε να υπάρχει μια ακόμα βαθύτερη σχέση και θα γίνουν σειρές ενεργειών με κοινό γνώμωνα τον Παναθηναϊκό μας και το ποδόσφαιρο γυναικών αλλά και το ποδόσφαιρο σάλας».
Παρόμοια ήταν και η δήλωση των υπευθύνων του Παναθηναϊκού Ιωαννίνων και έναν εκ των δημιουργών του Χρήστου Καλογήρου που επισήμαναν: «Είναι μεγάλη η χαρά μας που ξεκινάμε να είμαστε επαφή με και με τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό. Σε πρώτη φάση θα είμαστε σε συνεργασία στα κομμάτια του ποδοσφαίρου γυναικών και του ποδοσφαίρου σάλας».
Για πληροφορίες σχετικά με την ομάδα του Παναθηναϊκού Ιωαννίνων: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054545735411
Το τμήμα σκοποβολής του Παναθηναϊκού συμμετείχε στους αγώνες πιστολιού σπορ στις γυναίκες με τρεις συμμετοχές, με την Όλγα Μπόκαρη να στέφεται πρωταθλήτρια.
Η «πράσινη» πρωταθλήτρια κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία κωφών με επίδοση 450. Από κει και πέρα στην κατηγορία αρτιμελών γυναικών η Ιφιγένεια Ντέρινγκ ήταν 14η , η Μαρία Πετροπούλου πήρε την 16η θέση και η Μαρία Εξαρχάκου την 17η θέση.
Το τμήμα τοξοβολίας του Παναθηναϊκού συμμετείχε στον αγώνα τοξοβολίας που έγινε στην Πάτρα.
Από τους «πράσινους» ξεχώρισε η Ευγενία Σκαρτσιάρη που πήρε την 4η θέση με επίδοση 581, ενώ στο σύνθετο τόξο ανδρών ο Γιώργος Φούντζουλας ήταν 10ος με 623.
Σε ότι αφορά το Ολυμπιακό τόξο ανδρών ο Παναθηναϊκός είχε δύο συμμετοχές με τον Παναγιώτη Θέμελη να τερματίζει 7ος με 593 και τον Κοσμά Νίνη 16ο με 480.
Πολύ καλή παρουσία είχαν και σήμερα οι εκπρόσωποι του Παναθηναϊκού στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Κίνας.
Ο Κριστιάν Κάρλσον και η Εθνική Σουηδίας έκαναν το δύο στα δύο αφού επικράτησαν της Αγγλίας με 3-1 και ο άσος του Παναθηναϊκού νίκησε τον Νταβίντ Μπακμπέθ με 3-0 (11-9, 11-4, 11-4).
Πολύ καλή ήταν και η Ντίνα Μεσρέφ με την Αίγυπτο και παρά την ήττα από την Τσεχία με 1-3 ήταν αυτή που έβγαλε τη νίκη της ομάδας της με 3-1 κόντρα στην Μαρκέτα Σεβτσίκοβα (8-11, 11-6, 12-10, 11-5).
Ήταν μαχητική και στο τέταρτο ματς ωστόσο λύγισε από την Χάνα Ματέλοβα με 1-3 (11-8, 7-11,6-11 και 12-14).
Τέλος, η Ελισαμπέτα Σαμάρα έδωσε σκληρή μάχη απέναντι στην Τζεν Ζου από την Ταϊπέι και τελικά λύγισε με 2-3 (2-11, 5-11, 13-11, 11-8, 6-11) ενώ συνολικά η Ρουμανία ηττήθηκε με 1-3 από την αντίπαλο της.
Το τμήμα πόλο του Παναθηναϊκού έδωσε ακόμη ένα φιλικό στο πλαίσιο της προετοιμασίας ενόψει των επίσημων υποχρεώσεων.
Οι «πράσινοι» γνώρισαν την ήττα με 6-16 από τον Απόλλωνα το βράδυ της Παρασκευής στο Γουδή και το Σάββατο (8/10,13:45) θα αντιμετωπίσουν εκτός έδρας τον Νηρέα Χαλανδρίου στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Ο τεχνικό του «τριφυλλιού» Δημήτρης Μάζης έχει πλέον στη διάθεσή του και τους Κανδανολέων και Τόττη που ενσωματώθηκαν στην ομάδα μετά την επιστροφή τους από το Μαυροβούνιο, όπου κατέκτησαν την 4η θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υδατοσφαίρισης Νέων. Στο φιλικό δεν αγωνίστηκε ο Ντανίλο Άντζιτς.
Τα οκτάλεπτα του αγώνα: 3-5, 1-4, 1-5, 1-2
Παναθηναϊκός (Μάζης): Ριστίτσεβιτς, Τζελάτης, Ζερβουδάκης , Γ. Σιαμάς, Δευτεραίος, Χ. Σιαμάς, Σγουρίδης, Χατζηγούλας, Κανδανολέων, Τόττης, Δερμιτζάκης , Π.Σιαμάς, Αλβέρτης , Κρατημένος, Χωματάς.