Ερασιτέχνης

Kαλύτερος διαγώνιος στη Volley League o Ερνάντεζ

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 16:05

Ξεχωριστή θέση έχει στις στατιστικές κατηγορίες της Volley League Ανδρών ο Φερνάντο Ερνάντεζ. Ο Κουβανός άσσος του «τριφυλλιού» είναι ο καλύτερος σκόρερ με βαθμολογία 7,2 , είναι ο καλύτερος σέρβερ με βαθμολογία 1,2 και ο καλύτερος διαγώνιος με Index 0.54162.

Σε ότι αφορά τον Γιώργο Πετρέα είναι ο 3ος καλύτερος κεντρικός με Index 0.48065, ενώ ο Γίρι Κόβαρ είναι 3ος καλύτερος ακραίος με Index 0.30964.

Επιπλέον ο Λούκας Ρανγκέλ είναι ο 8ος καλύτερος κεντρικός με Index0.43421 και ο Άξελ Γιάκομπσεν είναι 9ος πασαδόρος με 41.18%.

Σε ότι αφορά τον Ανδρέα Φράγκο είναι 13ος καλύτερος ακραίος με  Index 0.25148 και ο Δημήτρης Ζήσης κατέχει την ίδια θέση στο λίμπερο με Index 0.44129.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Οι αριθμοί των «φίνων κοριτσιών» στη Volley League

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2022 15:45

Νικηφόρα συνεχίζει η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού τις αγωνιστικές τις υποχρεώσεις και τα «φίνα κορίτσια» ανεβαίνουν συνεχώς στις στατιστικές κατηγορίες, εκεί όπου η Σοφία Μέντιτς ξεχωρίζει.

Η Σέρβα μπλοκέρ είναι αυτή τη στιγμή 1η στις τέλειες επιθέσεις στο πρωτάθλημα με 52/86 και ποσοστό 60% ενώ είναι 3η καλύτερη κεντρική με βάση το index με 0.56448, ενώ συνολικά έχει 21/27.

Η Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου είναι 2η καλύτερη κεντρική με Index 0.58584, ενώ η Αντόρα Ανάε είναι 3η καλύτερη στην υποδοχή με 115/207 και ποσοστό 56% και 7η καλύτερη ακραία με index 0.22424.

Η Μάρθα Ανθούλη είναι 3η καλύτερη διαγώνια με Index  0.51194, ενώ στην πάσα η Αθηνά Παπαφωτίου έχει την 3η θέση με 44.86% και η Λυδία Μερκούρη την 5η θέση με 41,67%.

Εν συνεχεία η απελθούσα Αναστασία Ίβκοβιτς έχει την 9η θέση στις διαγώνιες, τη στιγμή που η Μάρετ Γκρότες είναι 17η ακραία με Index 0.1974 και η Ασημίνα Νικολογιάννη είναι 29η με 0.15874. Τέλος, η Ναταλία Μεταξά είναι 31η στις κεντρικές με Index 0.36778.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ιδανική πρεμιέρα για το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2022 23:52

Μετά την κατάκτηση του Σούπερ Καπ στο μπάσκετ με αμαξίδιο ο Παναθηναϊκός έδειξε από την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 ότι θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα του πρωταθλητή και επιβλήθηκε της ΑΕΚ με 71-37 παρουσία 300 οπαδών του.

Οι «πράσινοι» ήταν επιβλητικοί από την αρχή του αγώνα και κατάφεραν να προηγηθούν με 23-8 στο πρώτο δεκάλεπτο. Στο δεύτερο δεκάλεπτο συντήρησαν την διαφορά του πρώτου δεκαλέπτου και οδηγήθηκαν με διαφορά ασφαλείας μέχρι το ημίχρονο με 34-19.

Στο τρίτο δεκάλεπτο φόρτσαραν εκ νέου και μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο τη διαφορά στο 55-29 ενώ με την ίδια ταχύτητα συνέχισαν και στο τελευταίο δεκάλεπτο με το τελικό 71-37 να μιλάει από μόνο του.

Από πλευράς Παναθηναϊκού σήκωσαν το βάρος του σκοραρίσματος οι Νέλσον και Μαρτσάκης με 29 και 23 πόντους αντίστοιχα.

Παναθηναϊκός (Γκανάς-Χρόνης): Αχμέντ 5, Τριανταφύλλου, Χρονοπούλου 4 , Μαρτσάκης 23, Σπαθής, Μιχαλοπούλου, Φύτρος, Νέλσον 29, Κατωπόδης, Κοντογιάννης 4 και Δίτσης 6.

ΑΕΚ (Θέος): Αδαμόπουλος, Αλβαρέζ 2, Πανούσης 2, Μπεομόντ 10, Ζαφείρης, Χαλδαίος 6, Χριστοδούλου 8, Τσαπανίδης 4, Πανίδης και Κότσαρης 5.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τη λήξη του αγώνα έγινε και η επίσημη αλλαγή της ονομασίας του κλειστού γηπέδου των Μελισσσίων σε «Παναγιώτης Τριανταφύλλου» προς τιμήν του αθλητή του «τριφυλλιού».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Διπλό και… εκτός σάλας

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2022 23:48

Ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε με 5-2 των Θρακομακεδόνων στο ανοιχτό γήπεδο της Μεταμόρφωσης και συνεχίζει το νικηφόρο σερί του στο ποδόσφαιρο σάλας.

Το «τριφύλλι» του κόουτς Μπελτσίδη έπαιξε με ψυχή και ποιότητα στα χρονικά σημεία που χρειάστηκε και πέρασε με τρεις βαθμούς σε μια από τις δύσκολες έδρες του πρωταθλήματος.

Ο Παναθηναϊκός είχε τον έλεγχο σε όλη την διάρκεια του αγώνα και οι γηπεδούχοι κατάφεραν απλά να τους πλησιάσουν στο σκορ δύο φορές στο 1-2 και στο 2-3.

Τον δρόμο προς τα δίχτυα για τον Παναθηναϊκό βρήκε δύο φορές ο Κωνσταντίνου, δύο φορές ο Λιαρόπουλος ενώ είχαν και ένα αυτογκολ οι Θρακομακεδόνες.

Από πλευράς Παναθηναϊκού αγωνίστηκαν οι: Π. Μπελτσίδης, Κατεβτσιάν,  Λιαρόπουλος, Ηλιάδης, Κωνσταντίνου, Παούρης Γ.Μπελτσίδης, Μουρτζούκος, Κρασώνης, Κλαούντιο, Ζαφειράτος, Γιώτης, Σχοινάς και Παναγιωτόπουλος

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τρίτη στον κόσμο η Γεωργιάδου!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2022 10:49

Μια ακόμα πολύ σπουδαία επιτυχία σημείωσε η ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Δέσποινα Γεωργιάδου, που κατέκτησε την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ορλεάνης στη Γαλλία.

Η Ορλεάνη φαίνεται να της πηγαίνει αφού κατάφερε και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Η «πράσινη» αθλήτρια λύγισε με 12-15  στον ημιτελικό από τη Γαλλίδα, Μανόν Μπρουνέ που είναι το Νο 8 στην παγκόσμια κατάταξη.

Όπως και να έχει ήταν μια ακόμα πολύ μεγάλη στιγμή τόσο για την Γεωργιάδου όσο και για το τμήμα ξιφασκίας του «τριφυλλιού».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ήττα σοκ από τον Πήγασο για τον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2022 00:14

Κακή εμφάνιση πραγματοποίησε στη Θεσσαλονίκη ο Παναθηναϊκός, ο οποίος γνώρισε την ήττα από τον Πήγασο Πολίχνης με 3-2 σετ στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών.

Το «τριφύλλι» πήρε το δύο φορές το προβάδισμα κατακτώντας το πρώτο και το τρίτο σετ, αλλά ο Πήγασος είχε τις λύσεις να απαντήσει ισάριθμες φορές και να οδηγήσει το ματς στο τάι μπρέικ. Εκεί ο Παναθηναϊκός δεν είχε την ουσία και ο Πήγασος ολοκλήρωσε το δικό του θρίαμβο παίρνοντας μία επική νίκη, στην πρώτη «μονομαχία» των δύο ομάδων στην Volley League.

Πολλά παράπονα για τη διαιτησία υπάρχουν από τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Γιάκομπσεν, Ρανγκέλ, Πετρέα, Κόβαρ, Φράγκο, Ερνάντεζ και τον Ζήση ως λίμπερο.

Το γρήγορο προβάδισμα με 4-1 των γηπεδούχων έφερε την «πράσινη» αντίδραση και την ισοφάριση σε 4-4, με τον Ερνάντεζ να έχει ξεκινήσει «ζεστός». Το πρώτο προβάδισμα του Παναθηναϊκού στο πρώτο σετ ήρθε με μπλοκ του Ρανγκέλ (7-8) και ο ίδιος παίκτης με πρώτο χρόνο έκανε το 8-11 που έφερε το πρώτο τάιμ άουτ από την πλευρά του Πήγασου Πολίχνης. Το «τριφύλλι» διατήρησε το +3 (13-16) και στη συνέχεια του σετ μεγάλωσε τη διαφορά σε 15-19, ύστερα από έξυπνο πέρασμα του Γιάκομπσεν. Οι φιλοξενούμενοι δε δυσκολεύτηκαν να διαμορφώσουν το 22-25 και να κάνουν το 0-1 στα σετ.

Ο Πήγασος ξεκίνησε πιο καλά και στο δεύτερο σετ όπου και προηγήθηκε με 8-5, ενώ στη συνέχεια μεγάλωσε τη διαφορά σε 14-10, κάτι που έφερε το πρώτο τάιμ άουτ από τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο. Τα πράγματα έγιναν  ακόμα πιο άσχημα για το «τριφύλλι» που παρουσίασε προβλήματα στην υποδοχή, δίνοντας τη δυνατότητα στον Πήγασο να πάρει αέρα έξι πόντων (17-11). Το δεύτερο τάιμ άουτ του Ανδρεόπουλου δεν διαφοροποίησε σημαντικά την εικόνα του σετ, που μπήκε στην τελική του ευθεία με τους γηπεδούχους να προηγούνται με 20-14. Το σετ δεν είχε επιστροφή για τον Παναθηναϊκό που είδε τον Πήγασο να κάνει το 25-18 και να ισοφαρίζει σε 1-1.

Η προβληματική εμφάνιση του Παναθηναϊκού συνεχίστηκε και στο τρίτο σετ, όπου με άσσο του Μίλη ο Πήγασος προηγήθηκε με 6-2. Η αντίδραση των «πρασίνων» ήρθε κυρίως χάρη στο μπλοκ που τους έδωσε τη δυνατότητα να ισοφαρίσουν σε 6-6 και στη συνέχεια να προηγηθούν με 8-9. Το παιχνίδι συνέχισε να πηγαίνει στο μία σου και μία μου, καθώς καμία από τις δύο ομάδες δεν μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ (15-15). Δύο λάθος εκτιμήσεις από το «τριφύλλι» έβαλαν μπροστά και πάλι την ομάδα της Θεσσαλονίκης με 18-16, αλλά δύο πόντοι του Ερνάντεζ έφεραν και πάλι το ματς στα ίσια (18-18). Ο Μαυροβουνιώτης έκανε μεγάλη ζημιά στον Παναθηναϊκό, δίνοντας προβάδισμα στον Πήγασο με 22-20, αλλά ένα λάθος του ίδιου παίκτη και δύο πόντοι του Ερνάντεζ έγραψαν το 23-23. Το σετ κρίθηκε στις λεπτομέρειες, ο Πετρέας έκανε το νικητήριο μπλοκ και διαμορφώνοντας το 25-27 έδωσε και πάλι το προβάδισμα στον Παναθηναϊκό με 1-2 σετ.

Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στο τέταρτο σετ ήταν το καλύτερο απ’ όλα τα προηγούμενα, αφού οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 3-5 και 5-9 εκμεταλλευόμενοι και κάποια λάθη του Πήγασου που του έδωσαν ξεκούραστους πόντους. Μία αμφισβητούμενη φάση, έφερε τις διαμαρτυρίες από την πλευρά του Παναθηναϊκού και ο διαιτητής της αναμέτρησης τιμώρησε με δύο κόκκινες κάρτες τους Γιάκομπσεν και Ερνάντεζ, διαμορφώνοντας το 10-9, αφού ο Πήγασος είχε καταφέρει νωρίτερα να μαζέψει τη διαφορά. Οι γηπεδούχοι ανέβασαν τη διαφορά στους τρεις πόντους (15-12) και έπειτα στους τέσσερις (18-14) κάτι που ανάγκασε τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Το «τριφύλλι» πλησίασε στο 20-18, αλλά ένας άσσος του Μίλη «έγραψε» το 22-18. Ο Παναθηναϊκός έχασε το σετ με 25-21 από σερβίς στο φιλέ του Μπάση και έτσι ο Πήγασος ισοφάρισε σε 2-2, οδηγώντας το ματς στο τάι μπρέικ.

Στο πέμπτο και τελευταίο σετ ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε με 1-3, αλλά ο Πήγασος ανέτρεψε το σκορ και από λάθος του Κόβαρ πήρε τα ηνία με 8-7 στην αλλαγή πλευρών των δύο ομάδων. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με 11-9, αλλά και πάλι το «τριφύλλι» ισοφάρισε σε 11-11. Το 14-14 έστελνε και το τάι μπρέικ στην… παράταση και ο Πήγασος με 17-15 πήρε τη νίκη με 3-2 σετ.

Οι πόντοι του Πήγασου Πολίχνης προήλθαν από 5 άσσους, 65 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 36 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 1 άσσο, 69 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων.

Τα σετ: 3-2 (22-25, 25-18, 25-27, 25-21, 17-15)

ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Ηρακλής Θεοδώρου): Κομητούδης 3 (3/4 επ.), Μπαρέτο 17 (16/29 επ., 1 άσσος, 67% υπ. - 37% άριστες), Μαυροβουνιώτης 16 (14/33 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 63% υπ. - 32% άριστες), Μήλης 22 (19/39 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Αρμενάκης 11 (5/11 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Κανέλλος 8 (7/17 επ., 1 μπλοκ) / Μπουράκης (λ, 48% υπ. - 20% άριστες) , Σακόγλου, Παυλίδης 1 (1/2 επ.), Κεσεσίδης.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 14 (14/30 επ., 60% υπ. - 32% άριστες), Πετρέας 8 (5/10 επ., 3 μπλοκ), Γιάκομπσεν 4 (4/4 επ.), Ρανγκέλ 13 (10/18 επ., 3 μπλοκ), Φράγκος 15 (14/30 επ., 1 μπλοκ, 58% υπ. - 24% άριστες), Ερνάντεζ 24 (22/47 επ., 2 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 62% υπ. - 22% άριστες), Γεωργίου, Μπάσης 1 (1 άσσος).

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλμαζίδης: «Είναι ωραίο να φοράς τα πράσινα»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2022 22:02

Ο Γιάννης Καλμαζίδης αμέσως μετά το ντεμπούτο του στον πάγκο της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού δε θέλησε να πει πολλά, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως είναι ωραίο να φορά τα πράσινα.

Αναλυτικά όσο είπε ο Έλληνας τεχνικός:

«Θετικό ξεκίνημα. Ο Παναθηναϊκός πάντα έχει υψηλούς στόχους και είναι ωραίο να φοράς τα πράσινα. Πήραμε θετικά στοιχεία από όλες τις αθλήτριες σήμερα και αυτό είναι το σημαντικό».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Καθαρή» νίκη στην πρεμιέρα του Καλμαζίδη για τον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2022 21:21

Εύκολο αποδείχτηκε το εμπόδιο του Ηλυσιακού για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος επικράτησε εντός έδρας με 3-0 σετ στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.

Το «τριφύλλι», στο ντεμπούτο του Γιάννη Καλμαζίδη στον πάγκο του, παρουσιάστηκε με σοβαρότητα στο παρκέ του κλειστού του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι και με όπλο του το καλό σερβίς αλλά και τις κεντρικές του πήρε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παπαφωτίου, Χατζηευστρατιάδου, Μέντιτς, Γκρότες, Ανάε, Ανθούλη και την Ρόγκα ως λίμπερο.

Η Ανάε ξεκίνησε πολύ καλά στο πρώτο σετ και με άσσο «έγραψε» το 6-2, δίνοντας στις «πράσινες» ένα σημαντικό προβάδισμα πολύ νωρίς. Το μπλοκ έδωσε στον Ηλυσιακό τη λύση που έψαχνε και σε συνδυασμό με κάποια προβλήματα στην υποδοχή του «τριφυλλιού» διαμορφώθηκε το 10-10, στην επιστροφή των φιλοξενούμενων στο σετ. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι «πράσινες» έτρεξαν σερί 6-0 και πήραν προβάδισμα με 16-10, βάζοντας τις βάσεις για την κατάκτηση του πρώτου σετ. Παρά το μεγάλο μειονέκτημα ο Ηλυσιακός σερβίροντας εξαιρετικά μείωσε σε 19-17, αλλά ο Παναθηναϊκός σοβαρεύτηκε και πήρε το πρώτο σετ με 25-20.

Ο μαχητικός Ηλυσιακός προηγήθηκε με 3-6 στο δεύτερο σετ, αλλά η ισοφάριση από τον Παναθηναϊκό δεν άργησε να έρθει (7-7). Το «τριφύλλι» έχοντας την Γκρότες στο σερβίς βρήκε ρυθμό και η Ανθούλη διαμόρφωσε το 10-8, αναγκάζοντας έτσι την Καταλίν Κις να καλέσει τάιμ άουτ για λογαριασμό των φιλοξενούμενων. Οι «πράσινες» βρήκαν εξαιρετικό ρυθμό και εκτόξευσαν τη διαφορά στο +6 (15-9), με την Ουγγαρέζα τεχνικό του Ηλυσιακού να χρησιμοποιεί και το δεύτερο τάιμ άουτ που δικαιούνταν. Το 20-13 έδινε στον Παναθηναϊκό ένα ισχυρό πλεονέκτημα για να πάρει και το δεύτερο σετ και οι γηπεδούχες δεν έχασαν την ευκαιρία αλλά ούτε και πόντο και με 25-13 έκαναν το 2-0.

Όπως στο δεύτερο σετ, έτσι και στο τρίτο ο Ηλυσιακός ήταν η ομάδα που ξεκίνησε καλύτερα, προηγήθηκε με 1-5 και ανάγκασε τον Γιάννη Καλμαζίδη να καλέσει τάιμ άουτ. Οι φιλοξενούμενες είχαν καλές επιλογές στην επίθεση και διατήρησαν το προβάδισμά στη συνέχει του σετ (8-12). Από εκείνο το σημείο και μετά ο Παναθηναϊκός ανέβασε και πάλι στροφές, έτρεξε αναπάντητο σερί 7-0 και προσπέρασε με 15-12. Το σετ συνέχισε να είναι ανταγωνιστικό, αφού ένα λάθος χτύπημα της Χατζηευστρατιάδου έδωσε τη δυνατότητα στον Ηλυσιακό να ισοφαρίσει εκ νέου σε 17-17 και στη συνέχεια να προσπεράσει με 18-19 και 19-21. Ο Παναθηναϊκός αφού ισοφάρισε σε 21-21 με πόντο της Ανάε, προσπέρασε με 22-21 και στη συνέχεια πήρε το σετ διαμορφώνοντας το 25-23 και τη νίκη με 3-0.  

Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 47 επιθέσεις, 5 μπλοκ και 16 λάθη αντιπάλων και του Ηλυσιακού προήλθαν από 4 άσσους, 28 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων. 

Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-13, 25-23)

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 16 (8/13 επ., 4 άσσοι, 4 μπλοκ), Ανάε 16 (15/27 επ., 1 άσσος, 52% υπ. - 34% άριστες), Γκρότους 6 (6/16 επ., 90% υπ. 80% άριστες), Παπαφωτίου 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Ανθούλη 12 (12/31 επ.), Μέντιτς 7 (6/10 επ., 1 άσσος) / Ρόγκα (λ, 56% υπ. - 31% άριστες), Νικολογιάννη (0/4 επ.), Μεταξά.

ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ Α.Ο. (Κάταλιν Κις): Κασδοβασίλη 2 (1/7 επ., 1 μπλοκ), Πένε 15 (13/26 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 40% υπ. - 40% άριστες), Μπέντα 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Μπορχανί 8 (5/23 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Ράντοβιτς 8 (5/19 επ., 3 μπλοκ, 45% υπ. - 23% άριστες), Αργυρίου 4 (3/5 επ., 1 άσσος) / Σαμπάτη (λ, 42% υπ. - 23% άριστες), Βουλγαράκη (λ0, γαροφαλάκη, Αποστολάκη (67% υπ. - 33% άριστες), Ζίγκα.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μάζης: «Πολεμάμε όλα τα παιχνίδια - Για μεγάλο μέρος του αγώνα ήμασταν σε καλό επίπεδο»

ΠΟΛΟ Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2022 19:41

Ο Δημήτρης Μάζης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στάθηκε στο μαχητικό πρόσωπο που έδειξε το «τριφύλλι», ενώ ευχαρίστησε και τους φιλάθλους του συλλόγου για τη συμπαράστασή τους.

Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής του Παναθηναϊκού:

«Σήμερα δώσαμε έναν δύσκολο αγώνα και όπως έχουμε πει εμείς πολεμάμε όλα τα παιχνίδια ανεξαρτήτου αντιπάλου.

Για μεγάλο μέρος του αγώνα ήμασταν σε πολύ καλό επίπεδο, κάπου προς το τέλος που μείναμε πιο πίσω στο σκορ άνοιξε η διαφορά και έτσι δεν καταφέραμε να έχουμε ένα ακόμα καλύτερο σκορ.

Ευχαριστούμε τον κόσμο για την στήριξη σε ένα ακόμα παιχνίδι και από κει και πέρα κοιτάμε μπροστά και συνεχίζουμε τον αγώνα μας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ήττα στο ντέρμπι για τον μαχητικό Παναθηναϊκό

ΠΟΛΟ Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2022 18:10

Μαχητικός ήταν ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι της 11ης αγωνιστικής της Α1 Πόλο Ανδρών κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο το «τριφύλλι» γνώρισε την ήττα με 7-15.

Οι «πράσινοι» για δύο οκτάλεπτα κατάφεραν να είναι άκρως ανταγωνιστικοί, παίζοντας σκληρή άμυνα και έχοντας καλά ποσοστά στην επίθεση, στον παίκτη παραπάνω. Ωστόσο από το τρίτο οκτάλεπτο ο πιο ποιοτικός και έμπειρος Ολυμπιακός κατάφερε να επιβάλει το ρυθμό του και να στερήσει από τους «πράσινους» τη νίκη.

Τρίτη ήττα στο πρωτάθλημα για τον Παναθηναϊκό και πρώτη εντός έδρας, που παραμένει στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του Α' Ομίλου.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός στην πρώτη του ευκαιρία με παίκτη παραπάνω κατάφερε να σκοράρει με τον Δερμιτζάκη (1-0), για να ισοφαρίσει με τον ίδιο τρόπο ο Κολόμβος στο 3’ (1-1). Οι άμυνες κυριάρχησαν στη συνέχεια του πρώτου οκταλέπτου, το τέλος του οποίου βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες με σκορ 1-1.

Το πρώτο προβάδισμα για τον Ολυμπιακό ήρθε στο δεύτερο οκτάλεπτο με τον Μουρική (1-2) και πάλι με τους «ερυθρόλευκους» να σκοράρουν με σε παίκτη παραπάνω. Η απάντηση του Παναθηναϊκού ήταν άμεση, ισοφαρίζοντας με τον Κανδανολέων (2-2) στο τέταρτο γκολ με παίκτη παραπάνω του αγώνα. Οι «πράσινοι» έμειναν εκ νέου πίσω στο σκορ (2-3) με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι 3:43 πριν το τέλος του οκταλέπτου, σε ένα «σφιχτό» ματς. Ο Παναθηναϊκός σε εκείνο το σημείο εμφάνισε προβλήματα στην επίθεση και την κυκλοφορία της μπάλας, μην μπορώντας έτσι να απειλήσει τους φιλοξενούμενους. Το δεύτερο οκτάλεπτο ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 3-4, αφού οι Μπούσλιε και Δευτεραίος πέτυχαν από ένα τέρμα για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, αντίστοιχα.

Το τρίτο οκτάλεπτο ξεκίνησε με γκολ για τον Ολυμπιακό (3-5) και αμέσως ο Δημήτρης Μάζης κάλεσε τάιμ άουτ αφού οι παίκτες του μπήκαν χωρίς συγκέντρωση, ενώ η άμυνα του Ολυμπιακού είχε αρχίσει να γίνεται πιο πιεστική. Ο Φουντούλης με γκολ στην κόντρα «έγραψε» το 3-6 και ο Δερβίσης λίγο αργότερα το 3-7, αφού οι «πράσινοι» δυσκολεύονταν να αντιδράσουν. Ο Παναθηναϊκός ήταν καλός στον παίκτη παραπάνω και έτσι προήλθε και το 4ο γκολ του «τριφυλλιού» δια χειρός Χατζηγούλα (4-7), για να απαντήσει ο Κολόμβος σημειώνοντας το 4-8,ενώ απέμενε 1:50 για το τέλος του οκταλέπτου. Ο Αλβέρτης με πανέμορφο σουτ από κεντρική θέση μείωσε εκ νέου για τους γηπεδούχους (5-8), αλλά ο Φουντούλης με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα ήταν αυτός που διαμόρφωσε το τελικό 5-9, για το τρίτο οκτάλεπτο.  

Με γκολ ξεκίνησε την τελευταία περίοδο ο Παναθηναϊκός μειώνοντας στα τρία τα τέρματα της διαφοράς (6-9) ύστερα από εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Άντζιτς. Η απάντηση των «ερυθρόλευκων» ήταν άμεση γράφοντας το 6-10 και 6-11 σε δύο διαδοχικές επιθέσεις, αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Μάζη να καλέσει τάιμ άουτ, για να κόψει το ρυθμό των φιλοξενούμενων. Ο Άντζιτς μείωσε και πάλι σε 7-11, ο Βάμος με πέναλτι έκανε το 7-12 και ο Γραμματικός το 7-13, ενώ απέμεναν 4:51 για το τέλος του ματς. Στη συνέχεια ο ρυθμός του αγώνα μειώθηκε αισθητά με τους «πράσινους» να γνωρίζουν εν τέλει την ήττα με 7-15.

Τα οκτάλεπτα: 1-1, 2-3, 2-5, 2-6

Παναθηναϊκός: Αλβέρτης 1, Δευτεραίος 1, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης 1, Κανδανολέων 1, Άντζιτς 2.

Ολυμπιακός: Βάμος 3, Φουντούλης 2, Μπούσλιε 1, Μουρίκης 1, Κολόμβος 2, Παπαναστασίου 3, Δερβίσης 1, Γραμματικός 1, Δήμου.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram