Θετική παρουσία είχε το τμήμα ξιφασκίας του Παναθηναϊκού στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και μάλιστα ήρθε και το πρώτο μετάλλιο.
Ο Σάββας Καββαδίας απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι ένα από τα κορυφαία ξίφη στην Ελλάδα και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο έχοντας συνολικά πολύ καλή παρουσία.
Σε ότι αφορά την Παναγιώτα Χαρμανίδου πήρε την 6η θέση στο επέ έχοντας καλή παρουσία ενώ στο ίδιο αγώνισμα η Πηνελόπη Νίκα κατέκτησε την 23η θέση. Τέλος, στη σπάθη η Κωνσταντίνα Σαϊτάνη κατέλαβε την 12η θέση.
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού σημείωσε την πρώτη του ήττα από την οικοδέσποινα Μούρθια με 47-88 στο τουρνουά πρόκρισης για το EuroCup 2024 που διεξάγεται στην Ισπανία στην πόλη της Μούρθια.
Οι «πράσινοι» το πάλεψαν αλλά η οικοδέσποινα Μούρθια ήταν καλύτερη και «έχτισε» διαφορά από νωρίς. Κορυφαίος για το «τριφύλλι» ήταν ο Νέλσον με ακόμη ένα double double (26π., 14ριμπ.), ενώ διψήφιος ήταν και ο Μαρτσάκης (10π.).
Ως προς τον αγώνα ο Παναθηναϊκός βρέθηκε από νωρίς πίσω στο σκορ και παρότι έπαιξε καλά, δε μπόρεσε να καλύψει τη διαφορά για να διεκδικήσει το ματς.
Τα δεκάλεπτα: 14-25, 22-42, 36-63, 47-88
Παναθηναϊκός (Κοντός): Μαρτσάκης 10, Μιχαλοπούλου, Νέλσον 26, Κοντογιάννης 4, Δίτσης 6, Αχμέντ 1, Χριστόφορος, Τριανταφύλλου, Σπάθης, Φύτρος.
Δείτε τα στατιστικά του αγώνα ΕΔΩ
Η ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Δέσποινα Γεωργιάδου ήταν παρούσα σε ένα ακόμα Παγκόσμιο Κύπελλο και τελικά πήρε την 33η θέση.
Η «πράσινη» πρωταθλήτρια δεν έπιασε τα γνωστά υψηλά της στάνταρ καθώς δεν κατάφερε να υποτάξει την Αμερικανίδα, Λόλα Ποσίκ στη φάση της πρόκρισης για τις 32.
Ο αγώνας έληξε 15-10 υπέρ της Αμερικανίδας και η Γεωργιάδου θα κοιτάξει πλέον τις επόμενες διεθνείς διοργανώσεις.
Τα τμήματα ανδρών και γυναικών του Παναθηναϊκού στο πινγκ πονγκ ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους στο πρωτάθλημα κατακτώντας τη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Αύριο (30/4, 11:00) οι άνδρες θα αντιμετωπίσουν τον ΑΟ Ταταύλα και οι γυναίκες τον ΓΑΟ Πειραιά στους ημιτελικούς του Τοπικού Κυπέλλου. Οι τελικοί θα ξεκινήσουν στις 14:00, όπως και οι αγώνες για το χάλκινο μετάλλιο.
Στους σημερινούς εξ αναβολής αγώνες κόντρα στον Ολυμπιακό το «τριφύλλι» γνώρισε την ήττα σε άνδρες και γυναίκες.
Α1 Ανδρών, Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 4-1:
Πούκαρ – Κωνσταντινόπουλος Κ. 3-1 (9-11, 11-3, 11-8, 11-9)
Μοντέιρο – Αγγελάκης 2-3 (10-12, 11-13, 11-3, 11-8, 7-11)
Γκάτσινα – Krastev 3-0 (11-6, 11-8, 11-7)
Πούκαρ – Αγγελάκης 3-1 (7-11, 11-6, 11-9, 15-13)
Γκάτσινα – Κωνσταντινόπουλος Κ. 3-1 (11-4, 11-6, 7-11, 11-6)
Α1 γυναικών, Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 0-4 :
Τόλιου – Πότα 0-3 (4-11, 5-11, 3-11)
Παρίδη – Πεσοτσούα 0-3 (6-11, 1-11, 5-11)
Πέργκελ – Μπέργκαντ 0-3 (9-11, 8-11, 10-12)
Τόλιου – Πεσοτσούα 1-3 (6-11, 9-11, 11-9, 9-11)
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού πέτυχε τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμους αγώνες με 55-67 κόντρα στους Rolling Rebels στο τουρνουά πρόκρισης για το EuroCup 2024 που διεξάγεται στη Μούρθια της Ισπανίας.
Οι «πράσινοι» με ακόμη μία καλή εμφάνιση κατάφεραν να κάνουν το δύο στα δύο με κορυφαίους τους Νέλσον με double double (23π., 17ριμπ.) και Μαρτσάκη (23π., 9 ριμπ.).
Ως προς τον αγώνα, ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πολύ δυνατά και προηγήθηκε με 0-9 κρατώντας τους Rolling Rebels για τα 4 πρώτα λεπτά χωρίς σκορ. Οι «πράσινοι» διατήρησαν τη διαφορά και έκλεισαν το δεκάλεπτο με +9 (9-18).
Με τον ίδιο ρυθμό συνέχισε ο ΠΑΟ και στη δεύτερη περίοδο με την ψαλίδα να φτάνει τους 13 πόντους (19-32) στο ημίχρονο. Ο Νέλσον πέτυχε double double (10π., 12ριπ.) από το πρώτο μισό, ενώ διψήφιος ήταν και ο Μαρτσάκης (10π.).
Με την επιστροφή στο παρκέ ο ΠΑΟ συνέχισε να ελέγχει το ρυθμό του αγώνα και κράτησε το προβάδισμά του σε διψήφια επίπεδα για να λήξει η περίοδος 36-45.
Παρόλο που οι Rolling Rebels προσπάθησαν να μπουν στο ματς ρίχνοντας τη διαφορά σε 50-58, οι «πράσινοι» με καθαρό μυαλό έφτασαν σε μια δίκαιη νίκη με 55-67.
Τα δεκάλεπτα: 9-18, 19-32, 36-45, 55-67
Παναθηναϊκός (Κοντός): Μαρτσάκης 23, Μιχαλοπούλου, Νέλσον 23, Κοντογιάννης 4, Δίτσης 8, Αχμέντ 4, Χριστόφορος, Τριανταφύλλου 5, Σπάθης, Φύτρος.
Δείτε τα στατιστικά του αγώνα ΕΔΩ
Σερβίς στους τελικούς της Volley League Γυναικών γίνεται σήμερα εκεί όπου ο Παναθηναϊκός θα φιλοξενήσει στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι τον Ολυμπιακό στον πρώτο αγώνα της σειράς των τελικών (21:30, PAO TV).
Οι «πράσινες», όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, βρίσκονται στους τελικούς έχοντας στόχο να διατηρήσουν τα κεκτημένα της περασμένης αγωνιστικής περιόδου και να παραμείνουν για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στο θρόνο του πρωταθλητή.
Το «τριφύλλι» θέλει να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα έδρας και να κάνει το 1-0 στη σειρά, έχοντας φυσικά την συμπαράσταση των φιλάθλων του, οι οποίοι θα γεμίσουν το κλειστό του Αμαρουσίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως σε όλη τη σειρά των τελικών της Volley League γυναικών θα υπάρχει χρήση του video challenge. Θυμίζουμε πως για την κατάκτηση του πρωταθλήματος απαιτούνται τρεις νίκες.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Μυλωνάκης και Κυριοπούλου.
Καλή εμφάνιση είχε το τμήμα ξιφασκίας του Παναθηναϊκού στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ στο ξίφος μονομαχίας σε άνδρες και γυναίκες. Οι Ηλίας Διδασκάλου και Πηνελόπη Νίκα πήραν την πρόκριση για τις αυριανές (29/4) φάσεις των «16» στο αγώνισμα σε άνδρες και γυναίκες.
Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες «πράσινες» συμμετοχές η Γαβριέλλα Κοκκώση ήταν 26η και ο Κώστας Πιτσιρής 67ος.
Επιπλέον αύριο (28/4) για τον Παναθηναϊκό θα μπουν στη μάχη και οι Καββαδίας, Σαϊτάνη και Χαρμανίδου.
Την πρώτη του ευρωπαϊκή νίκη πέτυχε το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού κόντρα στην Πλίμουθ με 77-62 στην πρεμιέρα του τουρνουά πρόκρισης για το EuroCup 2024 που διεξάγεται στη Μούρθια της Ισπανίας.
Οι «πράσινοι» πραγματοποίησαν ένα πολύ καλό παιχνίδι στην ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα και με κορυφαίους τους Μαρτσάκη (25π., 15ριμπ.) και Νέλσον (33π.) κατάφεραν να πάρουν μια σπουδαία νίκη.
Ως προς τον αγώνα, ο Παναθηναϊκός βρέθηκε να κυνηγάει στο σκορ στα πρώτα λεπτά αλλά γρήγορα ανέβασε στροφές και πέρασε μπροστά (13-12) με το Νέλσον κι εν συνεχεία με Δίτση και Μαρτσάκη έκανε το +5 (17-12). Η Πλίμουθ με δικό της σερί κατάφερε να προσπεράσει (17-18) αλλά οι «πράσινοι» με καλάθι του Δίτση τέλειωσαν το δεκάλεπτο 21-20.
Το «τριφύλλι» συνέχισε στον ίδιο ρυθμό στη δεύτερη περίοδο και έσφιξε ακόμη περισσότερο την άμυνά του κάνοντας το +5 (27-22). Η Πλίμουθ μπήκε ξανά στο ματς με σερί 0-4 (27-26) αλλά και πάλι οι «πράσινοι» είχαν τη λύση για να κλείσουν το ημίχρονο 38-32 με το Νέλσον να έχει 23 πόντους.
Με την επιστροφή στο παρκέ τα ηνία στο σκοράρισμα πήρε ο Μαρτσάκης (12π. στην 3η περίοδο) και ο ΠΑΟ προηγήθηκε μέχρι και με +10 (52-42). Η Πλίμουθ όμως κατάφερε να μειώσει για να ολοκληρωθεί τελικά η περίοδος 54-48 υπέρ των «πρασίνων».
Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ΠΑΟ ανέβασε το ρυθμό και με το δίδυμο Νέλσον-Μαρτσάκη «έχτισε» διαφορά ασφαλείας (66-55). Η Πλίμουθ προσπάθησε να μπει ξανά στη διεκδίκηση του αγώνα αλλά ο Παναθηναϊκός ήταν ανώτερος και έληξε το ματς με σκορ 77-62.
Τα δεκάλεπτα: 21-20, 38-32, 54-48, 77-62
Παναθηναϊκός (Κοντός): Μαρτσάκης 25, Μιχαλοπούλου, Νέλσον 33, Κοντογιάννης, Δίτσης 10, Αχμέντ 9, Χριστόφορος, Τριανταφύλλου, Σπάθης, Φύτρος.
Δείτε τα στατιστικά αγώνα ΕΔΩ
Στη δεύτερη μεταγραφική του κίνηση, μετά από αυτή της Λίλιαν Καρακασίδου, προχώρησε ο Παναθηναϊκός αναφορικά με την ομάδα μπάσκετ γυναικών, καθώς ήρθε σε συμφωνία με την Αντριάνα Τσβίτκοβιτς.
Η Τσβίτκοβιτς είναι 29 ετών και αγωνίζεται κυρίως στη θέση της πάουερ φόργουορντ, ωστόσο μπορεί να δώσει λύσεις και στη θέση της σέντερ. Είναι διεθνής με την εθνική ομάδα της Κροατίας και την περσινή σεζόν αγωνίστηκε στο ισπανικό πρωτάθλημα με τη φανέλα της Λόιντερ Γκερνίκα.
Η ύψους 1,90μ. πάουερ φόργουορντ την περσινή σεζόν μέτρησε 9,1 πόντους, 4,7 ριμπάουντ, 1 ασίστ και 1,2 κλεψίματα μέσο όρο σε 21 λεπτά συμμετοχής.
Η μεταγραφή της Αντριάνα Τσβίτκοβιτς είναι η πρώτη ξένης παίκτριας του Παναθηναϊκού και η 29χρονη θα αγωνίζεται στις Κυπελλούχες Ελλάδας ως κοινοτική. Πλέον το «τριφύλλι» θα αποκτήσει δύο Αμερικανίδες, για να καλυφθούν οι θέσεις των τριών ξένων.
Τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η είσοδος των φιλάθλων στον πρώτο τελικό της Volley League Γυναικών κόντρα στον Ολυμπιακό ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους σχετικά με τον τρόπο εισόδου για τον πρώτο τελικό της Volleyleague γυναικών στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι το Σάββατο 29 Απριλίου στις 9.30μ.μ. κόντρα στον Ολυμπιακό.
Δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο έχουν όσοι-ες είναι κάτοχοι καρτών διαρκείας και όσοι-ες έχουν προμηθευτεί εισιτήρια για τον συγκεκριμένο αγώνα μέσω της Viva.
Έπειτα από την απόφαση των μέτρων του αγώνα οι θύρες θα ανοίξουν δύο ώρες πριν την έναρξη του παιχνιδιού στις 7.30μ.μ.
Από την Θύρα 1 θα μπαίνουν οι κάτοχοι των καρτών διαρκείας και των εισιτηρίων του αγώνα και από την Θύρα 6 οι δημοσιογράφοι και οι κάτοχοι των προσκλήσεων.
Η διοίκηση του Συλλόγου ζητά από τον κόσμο που θα παρευρεθεί στο γήπεδο να προστατεύσει την έδρα της ομάδας και να διατηρήσει την ψυχραιμία του, έτσι ώστε τα «φίνα κορίτσια» και η εξέδρα να πάνε μαζί μια γροθιά για την κατάκτηση του τίτλου.
Εξυπακούεται ότι δεν μπορούν να πλησιάσουν στο γήπεδο όσοι δεν είναι κάτοχοι διαρκείας και δεν έχουν εισιτήριο για τον συγκεκριμένο αγώνα.