Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 3-1 σετ επί του Ολυμπιακού στο δεύτερο τελικό της Volley League Γυναικών στο Ρέντη και έκανε το 2-0 στη σειρά των τελικών.
*Ο αγώνας μεταδίδεται από το επίσημο κανάλι του Ολυμπιακού στο Youtube με ότι και αν αυτό συνεπάγεται με τη δημοσιογραφική του κάλυψη.
Στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού παρέμεινε ο Βασίλης Κωστόπουλος, καθώς ο Έλληνας ακραίος συμφώνησε και ανανέωσε το συμβόλαιό του με το «τριφύλλι» για μία ακόμα σεζόν.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Βασίλη Κωστόπουλο για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024 για το ανδρικό τμήμα βόλεϊ του «τριφυλλιού».
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει τις ανανεώσεις αθλητών με τον 28χρονο ακραίο Βασίλη Κωστόπουλο που θα ενισχύσει το τμήμα και τη νέα σεζόν.
Σε δήλωση του ο Κωστόπουλος ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι για άλλο ένα χρόνο στο σχεδιασμό αυτής της ομάδας. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Μακάρι να είμαστε όλοι οι αθλητές υγιείς και να έχουμε μια χρονιά με όλες τις επιτεύξεις των στόχων μας».
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού είναι τα εισιτήρια τους τρίτου τελικού της Volley League Γυναικών κόντρα στον Ολυμπιακό. Θυμίζουμε πως το συγκεκριμένο παιχνίδι θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ το Σάββατο 19:00.
Τα «φίνα κορίτσια» αντιμετωπίζουν τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ για τον 3ο τελικό της Volley League γυναικών, το Σάββατο 6 Μαΐου στις 19:00.
Οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να κλείσουν τη θέση τους στο γήπεδο αγοράζοντας ηλεκτρονικά το εισιτήριό τους από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.viva.gr/tickets/sports/pao-olympiakos-volley-league-gynaikon-1/
Παίκτης του Παναθηναϊκού θα είναι και τη νέα σεζόν ο , καθώς Ανδρέας Φράγκοςο Έλληνας ακραίος συμφώνησε και ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα βόλεϋ ανδρών του «τριφυλλιού».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ανδρέα Φράγκο για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024 για το ανδρικό τμήμα βόλεϊ.
Ο έμπειρος ακραίος θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα με το «τριφύλλι» και να ενισχύει την ομάδα.
Σε δήλωσή του o Φράγκος είπε: «Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα με στόχους, που λειτουργεί μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει. Είμαι χαρούμενος που αυτή η συνεργασία μας συνεχίζεται και εύχομαι η νέα αγωνιστική περίοδος να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές».
Τελικών συνέχεια στην Volley League γυναικών, με τον Παναθηναϊκό να δοκιμάζεται στο «Μελίνα Μερκούρη» στο Ρέντη κόντρα στον Ολυμπιακό, στο δεύτερο μεταξύ τους αγώνα (18.00, Live Streaming).
Το «τριφύλλι» κράτησε την έδρα του στον πρώτο τελικό στο κλειστό του Αγίου Θωμά, επικρατώντας των «ερυθρολεύκων» με 3-1 σετ και έκανε το 1-0 στις νίκες στην σειρά των τελικών. Έτσι οι «πράσινες» θέλουν να επαναλάβουν τη νίκη τους, αυτή τη φορά εκτός έδρας, κάτι που αν συμβεί θα τις φέρει πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου.
Τόσο ο Γιάννης Καλμαζίδης, όσο και ο Λορέντζο Μιτσέλι έχουν λευκό απουσιολόγιο και θα έχουν όλες τις αθλήτριές του διαθέσιμες για τον δεύτερο τελικό. Παράλληλα να θυμίσουμε πως θα υπάρχει και η δυνατότητα για video challenge.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα στο Ρέντη θα είναι οι Κουτσούλας και Ονόπας.
Η κεντρική του Παναθηναϊκού, Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου μίλησε ενόψει του δεύτερου τελικού της Volley League Γυναικών με τον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως οι «πράσινες» έχουν αφήσει πίσω τους τη νίκη στον πρώτο αγώνα, ούσες συγκεντρωμένες στο δεύτερο τελικό.
«Αύριο μας περιμένει άλλο ένα δυνατό παιχνίδι. Από την μεριά μας έχουμε αφήσει πίσω το ματς του Σαββάτου, είμαστε συγκεντρωμένες για το αυριανό παιχνίδι γιατί θα είναι ένας τελείως διαφορετικός αγώνας σε μια δύσκολη έδρα. Στόχος μας είναι η νίκη για να έρθουμε ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος».
Στο Κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων θα διεξαχθεί ο τρίτος τελικός της Volley League Γυναικών ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό!
Το «τριφύλλι» αν και έδωσε τον πρώτο εντός έδρας αγώνα στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι, για τον τρίτο τελικό όπου θα είναι και πάλι γηπεδούχος, επέλεξε το κλειστό του ΟΑΚΑ. Έτσι πολλοί περισσότεροι φίλοι των «πρασίνων» θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα «φίνα κορίτσια».
Μάλιστα αν ο Παναθηναϊκός έχει επικρατήσει και στο δεύτερο τελικό (3/5, 18:00), τότε δεν αποκλείεται το εν λόγω παιχνίδι να αποτελέσει την φιέστα του «τριφυλλιού». Σε κάθε περίπτωση θυμίζουμε πως ο τρίτος τελικός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Μαΐου και ώρα 19.00.
Μία σημαντική προσθήκη πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός για την ανδρική ομάδα βόλεϋ, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τον Θοδωρή Βουλκίδη, προκειμένου ο Έλληνας κεντρικός τη νέα σεζόν να φοράει τη φανέλα με το «τριφύλλι».
Οι «πράσινοι» αμέσως μετά το τέλος του πρωταθλήματος κινήθηκαν γρήγορα και απέκτησαν τον έμπειρο άσσος και διεθνή με την Εθνική Ελλάδος. Έτσι εκτός του ότι προσθέτουν έναν ικανό κεντρικό με εξαιρετικό σερβίς, ενισχύουν και το ελληνικό στοιχείο στην ομάδα.
Την περασμένη σεζόν ο Βουλκίδης με τα χρώματα του ΠΑΟΚ πέτυχε 171 πόντους στο πρωτάθλημα, έχοντας 42 επιτυχημένα μπλοκ.
Με τα χρώματα του Παναθηναϊκού θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν η Κατερίνα Σωτηρίου, αφού η έμπειρη φόργουορντ ανανέωσε τη συνεργασία της με το «τριφύλλι» για μία ακόμα αγωνιστική περίοδο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Κατερίνα Σωτηρίου για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024 για το γυναικείο τμήμα καλαθοσφαίρισης.
Συνεχίζονται εντυπωσιακά οι φετινές ανανεώσεις για τον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο καθώς η Κατερίνα Σωτηρίου θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα με το «τριφύλλι».
Η έμπειρη σμολ φόργουρντ θα αγωνίζεται και φέτος στα «πράσινα» και αναμφίβολα προσδίδει μεγάλη ποιότητα στο ρόστερ της ομάδας. Η Σωτηρίου είναι μια από τις καλύτερες ελληνίδες μπασκετμπλίστριες και το παλμαρέ της μιλάει από μόνο του.
Σε δήλωση της τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την ομάδα. Νιώθω ότι έχω ακόμη πράγματα να δώσω και να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο στο να εμφανιστούμε ανταγωνιστικές και καλύτερες διεκδικώντας τίτλους και καλή πορεία στην Ευρώπη.
Ευχαριστώ τον πρόεδρο κ. Μαλακατέ για την παρότρυνση να συνεχίσω καθώς επίσης τον κ. Βρανόπουλο και την κόουτς Καπογιάννη για την εμπιστοσύνη και στήριξη αμφότεροι. Ανυπομονώ για «μαγικές» στιγμές μαζί με τον κόσμο μας».
Με τα χρώματα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τέταρτη διαδοχική σεζόν η Φαίη Κωτούλα, καθώς η Ελληνίδα παίκτρια ανανέωσε τη συνεργασία της με το «τριφύλλι».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Φαίη Κωτούλα για το γυναικείο τμήμα μπάσκετ, για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024.
Η Κωτούλα θα συνεχίσει να φοράει τα «πράσινα» για τέταρτη συνεχή χρονιά και να ενισχύει την ομάδα.
Σε δήλωσή της είπε: «Είναι πολύ μεγάλη μου χαρά και τιμή που θα βρίσκομαι στην ομάδα του Παναθηναϊκού για τέταρτη χρονιά. Όσο το ζεις όλο αυτό σε αυτή την ομάδα, τόσο δεν το χορταίνεις και θέλεις κι άλλο! Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο, τον Γενικό Αρχηγό και όλη τη Διοίκηση εν γένει του Παναθηναϊκού, την προπονήτρια μου και την team manager για όλη την στήριξη και την εμπιστοσύνη κι εύχομαι όλοι μαζί και πάντα με τον φίλαθλο κόσμο του Παναθηναϊκού στο πλευρό μας τη νέα χρονιά να κατακτήσουμε και άλλους τίτλους, όπως αρμόζει σε αυτή την ομάδα!».