Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο της Volley League Γυναικών ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας με 3-0 σετ του Ηλυσιακού, στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής.
Στο τελευταίο παιχνίδι για το 2023, το «τριφύλλι» παρουσιάστηκε με σοβαρότητα στο παρκέ του Μετς και βγάζοντας την ποιότητά του έφτασε εύκολα στη νίκη και τους τρεις βαθμούς. Έτσι οι «πράσινες» διατηρούνται στην κορυφή της βαθμολογίας και θα περιμένουν το αποτέλεσμα του αγώνα ΑΟ Θήρας –Ολυμπιακός (19:00) για να δουν εάν θα βρίσκονται μόνες πρώτες στην κορυφή.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με την Παπαφωτίου στην πάσα, τις Χατζηευστρατιάδου και Μεταξά ως κεντρικές, τις Γκρότες και Καρκάσες στις θέσεις των ακραίων, την Άτκινσον ως διαγώνια και την Ρόγκα σε θέση λίμπερο.
Το «τριφύλλι» μπήκε δυνατά στο ματς και πήρε προβάδισμα με 7-4, αλλά ο Ηλυσιακός μείωσε γρήγορα σε 7-6, μιας και η Μπακοδήμου είχε ξεκινήσει εξαιρετικά στο ματς. Το «τριφύλλι» δεν μπόρεσε να ξεφύγει στο σκορ, αφού δεν πίεζε από το σερβίς, με το +2 (16-14) να είναι η μεγαλύτερη διαφορά που έχτιζαν οι «πράσινες». Σε εκείνο το σημείο, η Παπαφωτίου πήγε στο σερβίς και δεν έφυγε ποτέ μέχρι το τέλος του σετ! Με άσσο «έγραψε» το 17-14 και ο Παναθηναϊκός αυξάνοντας το ρυθμό του, με την αρχηγό του να μένει πάντα στο σερβίς, έτρεξε σερί 9-0, διαμορφώνοντας το 25-14, που του έδωσε το πρώτο σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός πήρε από νωρίς αέρα τριών πόντων (4-1), διάστημα στο οποίο η Καρκάσες είχε δύο άσσους. Ο Ηλυσιακός βελτίωσε πολύ γρήγορα την απόδοσή του και την υποδοχή του, καταφέρνοντας να κάνει την ανατροπή και να προηγηθεί με 5-6, ωστόσο ένα γρήγορο σερί από τις «πράσινες, τις έβαλε και πάλι σε θέση οδηγού 7-6. Το καλό σερβίς της Παπαφωτίου λειτούργησε ευεργετικά για τις γηπεδούχες και στο δεύτερο σετ, όπου προηγήθηκαν με 13-10, ενώ στην τελική ευθεία του σετ προηγούνταν με 20-16. Ο Παναθηναϊκός ήταν σοβαρός και με 25-19 «καθάρισε» και το δεύτερο σετ, που τον έφερνε πιο κοντά στη νίκη.
Το τρίτο σετ ξεκίνησε με τέσσερις άσσους της Κελεσίδη, που είχε περάσει στη σύνθεση του Παναθηναϊκού, ο οποίος προηγήθηκε με 7-0. Ο τεχνικός του Ηλυσιακού κάλεσε τάιμ άουτ για να διακόψει το ρυθμό του «τριφυλλιού», αλλά μάταια αφού το σκορ έφτασε ακόμα και το 10-0, με τον πέμπτο άσσο της Κελεσίδη, που συνέχιζε να σερβίρει από την αρχή του σετ! Ο προπονητής των φιλοξενούμενων κάλεσε και το δεύτερο τάιμ άουτ που δικαιούνταν και ο Ηλυσιακός πήρε τον πρώτο του πόντο μειώνοντας σε 10-1! Η διαφορά ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να ανατραπεί στην εξέλιξη του σετ. Παρόλο που ο Γιάννης Καλμαζίδης άνοιξε το ροτέισιον, οι «πράσινες» με άνεση προηγήθηκαν με 20-7 και λίγο αργότερα πήραν το τρίτο σετ με 25-10 και τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 10 άσσους, 39 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 16 λάθη αντιπάλων και του Ηλυσιακού προήλθαν από 30 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 10 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-14, 25-19, 25-10)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 5 (5/8 επ.), Καρκάσες 11 (8/18 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 37% υπ. – 0 % άριστες), Γκρότους 9 (7/21 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 83% υπ. – 67% άριστες), Παπαφωτίου 3 (2 άσσοι, 1 μπλοκ), Μεταξά 9 (5/11 επ., 4 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 50% υπ. – 50% άριστες), Μπελιά (λ, 88% υπ. – 50% άριστες), Φουμάκη, Βασιλαντωνάκη 3 (3/4 επ.), Κελεσίδη 7 (1/3 επ., 5 άσσοι, 1 μπλοκ).
ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ Α.Ο. (Νίκος Κωστακόπουλος): Καλλή 1 (1/5 επ.), Ζιώγα 9 (9/23 επ.), Γκόγκιτς, Μπρουκς 6 (4/12 επ., 2 μπλοκ, 47% υπ. – 19% άριστες), Μπακοδήμου 8 (7/31 επ., 1 μπλοκ, 47% υπ. – 40% άριστες), Καντίκου 7 (7/14 επ.) / Λεωνίδου (λ, 50% υπ. – 29% άριστες), Κοντούδη (λ), Μπόκη 2 (2/6 επ.), Φιλιππάκη, Μαραθοκαμπίτου.
Η σπουδαία αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Πηνελόπη Νίκα πιστή στα ιδεώδη του συλλόγου και στις υψηλές αθλητικές αρχές της έγραψε ιστορία αυτή τη φορά εκτός αγωνιστικού χώρου.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοντέρνου Πεντάθλου UIPΜ ανακοίνωσε τα ετήσια βραβεία για το 2023 και η Πηνελόπη Νίκα πήρε το βραβείο Fair Play για τη σπουδαία ενέργειά της τον περασμένο Μάιο, κατά την διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου Πεντάθλου στην Σόφια.
Για όσους δεν γνωρίζουν τι ακριβώς συνέβη, οι κριτές έκαναν λάθος στον χρόνο κολύμβησής και αντί να καταχωρήσουν τον πραγματικό της χρόνο (3’20”), στα επίσημα αποτελέσματα καταχωρήθηκε 2’20”, με αποτέλεσμα να κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης μετά από την ολοκλήρωση των δύο αγωνισμάτων.
Η Νίκα διαπίστωσε το λάθος όταν είδε τα επίσημα αποτελέσματα πριν την διεξαγωγή του Laser Run και αμέσως γύρισε πίσω στην πισίνα να ενημερώσει κάποιον από τους επίσημους κριτές. Όταν βρήκε έναν από τους κριτές και προσπάθησε να του εξηγήσει ότι έχει γίνει λάθος στον χρόνο κολύμβησης μίας αθλήτριας, έκπληκτος την ρώτησε αν είναι σίγουρη για αυτό, θεωρώντας ότι αναφέρεται σε κάποια άλλη αθλήτρια και όχι στον εαυτό της.
Τότε, η Νίκα του εξήγησε ότι είναι 100% σίγουρη, διότι το λάθος έγινε στον δικό της χρόνο και χαμογελώντας τον διαβεβαίωσε ότι δεν κολύμπησε τόσο γρήγορα. Ο κριτής έκπληκτος χαμογέλασε, την ευχαρίστησε και αυτή η ενέργεια της χάρισε το Παγκόσμιο βραβείο Fair Play.
Τον Ηλυσιακό υποδέχεται απόψε ο Παναθηναϊκός στο κλειστό γήπεδο του Μετς, στον αγώνα που ανοίγει την αυλαία της 11ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών (17:00, PAO TV).
Στον τελευταίο αγώνα για το 2023 τα «φίνα κορίτσια» ψάχνουν το τρίποντο που θα τις διατηρήσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ενώ στη συνέχεια θα περιμένουν το αποτέλεσμα του αγώνα ΑΟ Θήρας –Ολυμπιακός (19:00) για να δουν εάν θα βρίσκονται μόνες πρώτες στην κορυφή, καθώς ισοβαθμούν με τις «ερυθρόλευκες».
Από τη μεριά του ο Ηλυσιακός πραγματοποιεί αξιοπρόσεκτη πορεία, όντας στην 6η θέση, ωστόσο η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων είναι υπαρκτή, κάτι που καλείται να αποδείξει και στο γήπεδο το «τριφύλλι».
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Μενεσλής και Γεωργάκη.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Η πασαδόρος του Παναθηναϊκού, Αθηνά Παπαφωτίου έδειξε για ακόμα μια φορά το κοινωνικό της προφίλ, καθώς μέσω της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης, επισκέφτηκε, μαζί με άλλες αθλήτριες τις φυλακές Κορυδαλλού, παίζοντας βόλεϋ μαζί με τις κρατούμενες.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης στο πλαίσιο των φιλανθρωπικών δράσεων που προγραμματίζει τις γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων βρίσκεται πάντα κοντά στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από ένα χαμόγελο, μία παρηγοριά και ένα αποκούμπι στις δύσκολες ώρες των μεγάλων δοκιμασιών.
Για 5η χρονιά αντιπροσωπεία βολεϊμπολιστριών συλλόγων της Volley League γυναικών επισκέφθηκαν το Σωφρονιστικό κατάστημα γυναικών Κορυδαλλού 2 και έπαιξαν βόλεϊ στο ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο που έχει κατασκευαστεί στον προαύλιο χώρο των φυλακών.
Οι αθλήτριες που συμμετείχαν στην όμορφη δράση ήταν η Αθηνά Παπαφωτίου (Παναθηναϊκός), η Βιργινία Δικαιούλια (Μαρκόπουλο), η Νάσια Φακοπουλίδου (Απολλώνιος) και η Φαίη Μπακοδήμου (Ηλυσιακός).
Της αντιπροσωπείας ηγήθηκε το μέλος του Δ.Σ. της ΕΟΠΕ Λευτέρης Κογκαλίδης, η προπονήτρια και μέλος του τμήματος μάρκετινγκ της ΕΟΠΕ Πόλα Κίτσου, η προπονήτρια Ευγενία Γκορτσίλα ως εκπρόσωπος του Εκπαιδευτικού ιδρύματος «Ορίζοντες» καθώς και οι καλλιτέχνες Κυριάκος Κυανός, Ελένη Γρίβα που μετά το τέλος του αγώνα των δύο σετ τραγούδησαν προς τιμή των κρατουμένων που συμμετείχαν στη δράση η οποία και ενθαρρύνθηκε από την διοίκηση των φυλακών.
«Το να παίζεις σε ένα ανοιχτό γήπεδο με κάγκελα ήταν κάτι τελείως διαφορετικό. Το πιο σημαντικό είναι ότι ο αθλητισμός ενώνει και είναι ίδιος για όλους. Δεν τις έβλεπα ως κρατούμενες, αλλά ως αθλήτριες», είπε η Αθηνά Παπαφωτίου, ενώ η Νάσια Φακοπουλίδου πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενες που βρεθήκαμε εδώ και μοιραστήκαμε έναν αγώνα σε διαφορετικό περιβάλλον. Ελπίζω να προσφέραμε λίγη χαρά και μία αθλητική αγκαλιά και να το ευχαριστήθηκαν τα κορίτσια όπως και εμείς».
Η Φαίη Μπακοδήμου τόνισε: «Είναι σημαντικό ο αθλητισμός να είναι σε όλες τις δομές της κοινωνίας και να αποτελεί ένα μέσο υποστήριξης, διαφυγής και μακάρι να συνεχιστούν παρόμοιες ενέργειες».
Η Διργινία Δικαιούλια πρόσθεσε: «Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να βοηθήσουμε και εμείς αυτή την δράση που δίνει το μήνυμα της ισότητας, της αλληλεγγύης και της συνεργασίας στον αθλητισμό. Γι’αυτό είναι σημαντικό ο αθλητισμός να είναι παντού».
Η Διευθύτρια της πτέρυγας Τριανταφύλλη Κωνσταντοπούλου δήλωσε: «Η δράση αυτή έχει ξεκινήσει από το 2018 με μόνη διακοπή την περίοδο του κορονοϊού. Τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο κάνουμε έναν αγώνα βόλεϊ και στις γιορτές που είναι μία δύσκολη περίοδος, το συνδυάζουμε και με μία μουσική εκδήλωση. Είναι μεγάλη μας χαρά που ο Κυριάκος Κυανός είναι για δεύτερη χρονιά μαζί μας για να διασκεδάσει. Φέτος μας τίμησαν αθλήτριες στο υψηλότερο επίπεδο και μέλη της Εθνικής ομάδας, τις οποίες και ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε την ΕΟΠΕ και τον συνεργάτη μας πλέον Λευτέρη Κογκαλίδη. Εύχομαι να συνεχιστεί αυτή η δράση και όπως είχε γίνει πριν κάποια χρόνια, ένας προπονητής που θα κάνει προπόνηση στα κορίτσια μία φορά την εβδομάδα».
Συγκινημένος ο Λευτέρης Κογκαλίδης αναφέρθηκε στα έντονα συναισθήματα όλων των συμμετεχόντων αλλά και στην προσπάθεια της ΕΟΠΕ να υποστηριχτούν οι κρατούμενες με προπονητή βόλεϊ που θα τις προπονεί:
«Κάθε φορά που βρισκόμαστε πίσω από αυτές τις κλειστές πόρτες για να παίξουμε φιλικό αγώνα βόλεϊ, βιώνουμε μια μοναδική εμπειρία. Εισπράττουμε αγάπη, σεβασμό, εκτίμηση αλλά και το χαμόγελο των κρατουμένων και αυτό μετράει για όλους μας. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να προσφέρουμε, ώστε να υπάρξει μια νότα διαφορετικότητας στην δύσκολη καθημερινότητα τους. Ευχαριστώ την διευθύντρια Τριανταφύλλη Κωνσταντοπούλου και τους συνεργάτες της, που μας δίνουν την ευκαιρία αυτή. Ευχαριστούμε την Ελένη Γρίβα, τον Κυριάκο Κυανό και τους συνεργάτες τους, που για ακόμη μια χρονιά δέχτηκαν την πρόσκληση μου παρά το βαρύ τους πρόγραμμα λόγω των εορτών. Η ΕΟΠΕ πρωτοστατεί στις κοινωνικές δράσεις και το δείχνει έμπρακτα, έτσι ήδη προγραμματίζουμε με την έναρξη της καινούργιας χρόνιάς σε εβδομαδιαία βάση να έρχεται προπονητής ο οποίος θα κάνει προπόνηση στις κρατούμενες. Καλές γιορτές και το νέο έτος να τις βρει εκτός φυλακών κοντά στα αγαπημένα τους πρόσωπα».
Τις εορταστικές δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΟΠΕ θα στηρίξουν οι συνεργαζόμενες εταιρείες ERREA, GALA και VOLLEYPLUS οι οποίες και θα συμμετέχουν στις δράσεις με την ευγενική χορηγία πλούσιου αθλητικού υλικού, εξοπλισμού και δώρων που θα μοιραστούν σε παιδιά και ενήλικες σε όλες τις επισκέψεις που θα πραγματοποιηθούν.


Ο Παναθηναϊκός δίνει δύο καθοριστικούς αγώνες το Σαββατοκύριακο 23-24 Δεκεμβρίου σε βόλεϊ και μπάσκετ γυναικών, κόντρα σε Ηλυσιακό και Ολυμπιακό, αντίστοιχα.
Σάββατο 23 Δεκεμβρίου
17:00 Μετς, Παναθηναϊκός – ΑΟ Ηλυσιακός, 11η αγωνιστική βόλεϊ γυναικών (PAOTV)
Κυριακή 24 Δεκεμβρίου
13:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, Κύπελλο μπάσκετ γυναικών, Προημιτελικά (ERT SPORTS1)
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την ήττα με 3-0 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός στην «Arena Di Monza», κόντρα στη Μόντσα, στον αγώνα ρεβάνς της φάσης των «16» του Challenge Cup.
Το «τριφύλλι» αν και πάλεψε δεν μπόρεσε να φανεί ανταγωνιστικό απέναντι στην πιο ποιοτική ιταλική ομάδα και με δύο ήττες (2-3 και 3-0) σε ισάριθμα παιχνίδια έμεινε εκτός συνέχειας από την Ευρώπη.
Πλέον οι «πράσινοι» στρέφουν την προσοχή τους στις εγχώριες διοργανώσεις.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Ιερεθουέλο, Κόβαρ, Πετρέα, Ερνάντεζ, Πρωτοψάλτη, Βουλκίδη και λίμπερο τον Κοντοστάθη, ενώ η Μόντσα με τους Κρέλινγκ, Τακαχάσι, Σβαρτς, Μάαρ, Γκαλάσι, Ντι Μαρτίνο και λίμπερο τον Γκαγκίνι.
Οι Ιταλοί στο πρώτο σετ μπήκαν πολύ δυνατά και μετά το αρχικό 5-3, πήραν προβάδισμα με 11-6. Η Μόντσα πίεζε πολύ από το σερβίς, ο Παναθηναϊκός δυσκολευόταν στις κόντρα μπάλες και προσπαθούσε να αξιοποιήσει όσο περισσότερο γινόταν τον Ερνάντεζ, ωστόσο οι παίκτες του «τριφυλλιού» δεν μπορούσαν να καλύψουν τη διαφορά. Αφού λοιπόν οι γηπεδούχοι συνέχισαν να βρίσκουν πόντους από την πάιπ, έφτασαν στο 20-13 και κατέκτησαν εύκολα το πρώτο σετ με 25-15.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικός. Οι «πράσινοι» συμβάδιζαν στο σκορ με τους Ιταλούς (6-6), αφού η παρουσία του Ρανγκέλ είχε ανεβάσει το μπλοκ του «τριφυλλιού», στοιχείο που του είχε λείψει στο πρώτο σετ. Η Μόντσα, παρόλα αυτά κατάφερε και πάλι με ένα σερί να προηγηθεί με 12-7 και 14-8, όμως ο Παναθηναϊκός βρήκε το καλό διάστημα που έψαχνε και σταδιακά μείωσε φτάνοντας στο -3 (16-13). Ο Βουλκίδης έκανε καλή δουλειά από το σερβίς, ο Ερνάντεζ είχε «ζεσταθεί» και έτσι το σετ μπήκε στην τελική του ευθεία με το σκορ στο 21-20. Οι γηπεδούχοι είχαν δύο σετ μπολ (24-22), αλλά ο μαχητικός Παναθηναϊκός τα έσβησε (24-24), χωρίς να μπορέσει να κάνει την ολική ανατροπή, μιας και το σετ κατέληξε και αυτό στην ιταλική ομάδα με 27-25.
Οι «πράσινοι» στο τρίτο σετ κατάφεραν να προηγηθούν (2-3), αλλά προσωρινά αφού η πιο ποιοτική Μόντσα άλλαξε και πάλι την κατάσταση, διαμορφώνοντας το 11-7, μετά από τρομερά σερβίς του Γκαλάσι, ο οποίος έκανε μεγάλη ζημιά. Τα καλά σερβίς του Γκαλάσι, διαδέχτηκαν τα λάθη από πλευράς Παναθηναϊκού, με αποτέλεσμα η Μόντσα να ξεφύγει ακόμα περισσότερο (16-9) και τα πράγματα να καταστούν πολύ, πολύ δύσκολα για την ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου. To 20-13 δεν άφηνε περιθώρια αντίδρασης στο «τριφύλλι», που είδε τη Μόντσα να φτάνει στο 25-17 και να παίρνει τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι της Μόντσα προήλθαν από 10 άσσους, 36 επιθέσεις (56% αποτελεσματικότητα), 10 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων (13 χαμένα σερβίς) και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 4 άσσους, 29 επιθέσεις (46% αποτελεσματικότητα), 4 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων (15 χαμένα σερβίς).
Τα σετ: 3-0 (25-15, 27-25, 25-17)
ΜΟΝΤΣΑ (Μάσιμο Εκέλι): Μαρ 13 (8/15 επ., 4 άσσοι, 1 μπλοκ, 62% υπ. – 23% άριστες), Γκαλάσι 12 (4/5 επ., 3 άσσοι, 5 μπλοκ), Τακαχάσι 7 (5/11 επ., 2 άσσοι, 55% υπ. – 27% άριστες), Γκιλ 1 (1 άσσος), Ντι Μαρτίνο 10 (6/10 επ., 4 μπλοκ), Σβαρτς 11 (11/17 επ.) / Γκαγκίνι (λ, 71% υπ. – 35% άριστες), Βίσιτς, Λοέπκι, Μουγιάνοβιτς 2 (2/4 επ.), Μπερέτα.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 7 (5/9 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 64% υπ. – 36% άριστες), Ιερεζουέλο 3 (3/3 επ.), Ρανγκέλ 5 (3/11 επ., 2 μπλοκ), Ερνάντεζ 15 (11/23 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Βουλκίδης 3 (3/5 επ.), Πρωτοψάλτης 4 (4/12 επ., 56% υπ. – 19% άριστες) / Κοντοστάθης (λ, 33% υπ. – 11% άριστες), Κασαμπαλής, Φράγκος.
Τον ρόλο της τιμ μάνατζερ στο γυναικείο τμήμα Futsal του Παναθηναϊκού ανέλαβε η Τριανταφυλλιά Κολώτση, όπως και στη Β΄ ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Τριανταφυλλιά Κολώτση ως τιμ μάνατζερ στο γυναικείο Futsal, στις ακαδημίες Futsal και στη Β΄ ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών.
Σε μια πολύ σημαντική προσθήκη στα ποδοσφαιρικά τμήματα του Συλλόγου προχωράει ο Παναθηναϊκός με την ένταξη της Τριανταφυλλιάς Κολώτση.
Πιο συγκεκριμένα αναλαμβάνει χρέη τιμ μάνατζερ στο γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου σάλας, στις ακαδημίες ποδοσφαίρου σάλας και τη Β΄ ομάδα του ποδοσφαίρου γυναικών.
Είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα στο τάε κβο ντο και τον στίβο και ενασχόληση με το ποδόσφαιρο σάλας από το 2017.
Είναι κάτοχος διπλώματος UEFA C και έχει αθλητική και διοικητική προϋπηρεσία σε σχολεία και φορείς. Είναι τεχνική διευθύντρια από το 2017 στην ομάδα της Αθήνας 90΄ μέχρι και σήμερα.
Σε δήλωση της η Κολλώτση είπε: «Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένη που είμαι μέλος της μεγάλης Παναθηναϊκής οικογένειας. Στόχος μου είναι να επιτελέσουμε έργο και άμεσος στόχος είναι η ανάπτυξη και οι αγωνιστικές διακρίσεις που θα φέρουν τον Παναθηναϊκό μας ακόμα πιο ψηλά».
Έτοιμος να τα παίξει όλα για όλα είναι ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται απόψε στην «Arena Di Monza», κόντρα στη Μόντσα, στον αγώνα ρεβάνς της φάσης των «16» του Challenge Cup (21:00).
Οι «πράσινοι» έχοντας ηττηθεί με 2-3 σετ στον πρώτο αγώνα, στο Μετς, πήγαν στην Ιταλία με στόχο τη νίκη με οποιοδήποτε σκορ. Εάν νικήσουν με 3-0 ή 3-1 σετ θα προκριθούν απ΄ ευθείας στους «8» όπου περιμένει ήδη η βουλγαρική Λέφσκι Σόφιας, η οποία απέκλεισε τη Ντιναμό Βουκουρεστίου με νίκη 3-0 και ήττα 3-2.
Εάν ο Παναθηναϊκός νικήσει με 3-2 σετ τη Μόντσα θα ισοφαρίσει το σκορ του πρώτου αγώνα και η πρόκριση θα κριθεί σε «χρυσό» σετ των 15 πόντων.
Για την 10η αγωνιστική του ιταλικού πρωταθλήματος, η Μόντσα επιβλήθηκε εντός έδρας της Πάντοβα με 3-0 σετ και με 20 βαθμούς, με ρεκόρ 7-3, βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι ο Κροάτης, Τιν Βέντρις και ο Ισπανός, Ρούμπεν Σάντσεθ.
Ο Παναθηναϊκός πάλεψε με όλες του τις δυνάμεις στην Πολωνία κόντρα στην Άρκα Γκντίνια, ωστόσο το «τριφύλλι» ηττήθηκε με 67-63 στον αγώνα ρεβάνς για τη φάση των «32» του EuroCup μπάσκετ γυναικών.
Ως εκ τούτου με δύο ήττες σε ισάριθμους αγώνες οι «πράσινες» έμειναν εκτός συνέχειας του EuroCup Γυναικών και πλέον θα στρέψουν την προσοχή τους αποκλειστικά στις εγχώριες διοργανώσεις, αρχής γενομένης από το ντέρμπι της Κυριακής (24/12, 13:00) κόντρα στον Ολυμπιακό στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου.
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε η Τζόουνς με τους 31 πόντους που πέτυχε ενώ αξιοσημείωτη ήταν η συνεισφορά της Αλέιν που κατέβασε 16 ριμπάουντ.
Αγχωμένες ξεκίνησαν και οι δύο ομάδες αφού για 3,5 λεπτά δεν κατάφεραν να σκοράρουν. Λογαριασμό άνοιξε η Τσβίτκοβιτς (0-2), ενώ η παραγωγικότητα παρέμεινε χαμηλή σε όλο το δεκάλεπτο. Ένα αντιαθλητικό φάουλ που κέρδισε η Τζόουνς στο 1.45 πριν το τέλος έδωσε αέρα +5 στον Παναθηναϊκό (6-11) αλλά οι Πολωνές μάζεψαν τη διαφορά με την περίοδο να λήγει 10-13 υπέρ των «πρασίνων».
Στη συνέχεια το «τριφύλλι» διατήρησε το προβάδισμα μέχρι και το 14ο λεπτό όταν η Γκντίνια ισοφάρισε σε 15-15 και πέρασε μπροστά (18-15) στα μισά του δεκαλέπτου. Από το σημείο αυτό και μετά ο Παναθηναϊκός κυνηγούσε στο σκορ με τη Τζόουνς να κρατάει επιθετικά τον ΠΑΟ (12π. ημιχρ.). Με σερί 23-13 των γηπεδούχων, οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με σκορ 33-26.
Με την επιστροφή στο παρκέ η Τζόουνς μάζεψε τη διαφορά στο -4 (33-29) και λίγο αργότερα η Αλέιν στο -2 (33-31). Οι Πολωνές απάντησαν για το 38-31, όμως οι «πράσινες» δεν εγκατέλειψαν το ματς, αντιθέτως κατάφεραν να περάσουν μπροστά με 38-40 στο 26ο λεπτό. Οι δύο ομάδες έμειναν κοντά, με το σκορ να είναι στα ίσα (45-45) στο 29’. Η περίοδος έληξε τελικά 47-45.
Στα πρώτα λεπτά της τέταρτης περιόδου οι γηπεδούχες πήραν σημαντικό προβάδισμα +8 (57-49), όμως και πάλι το «τριφύλλι» ροκάνισε τη διαφορά στο -3 (59-56) με τρίποντο της Τσβίτκοβιτς και καλάθι στον αιφνιδιασμό της Παυλοπούλου στο 35’. Ο Παναθηναϊκός πάλεψε για να μειώσει ακόμη περισσότερο αλλά οι Πολωνές κράτησαν το πάνω χέρι μέχρι το τελικό 67-63.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα η Άρκα Γκντίνια τίμησε την Πηνελόπη Παυλοπούλου για την προσφορά της στην πολωνική ομάδα το 2022, δίνοντας της μια μπλούζα του Συλλόγου.
Τα δεκάλεπτα: 10-13, 33-26, 47-45, 67-63.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Αλεξανδρή , Αλέιν 9 (16 ριπμ.), Τσβίτκοβιτς 12 (1), Τζόουνς 31, Παυλοπούλου 2, Χαιριστανίδου, Σωτηρίου, Σταμολάμπρου 7 (1), Θεοδωρομανωλάκη 2, Μπάτσιου.