Η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού έκαμψε την αντίσταση της ΑΕΚ με 4-2 στον ημιτελικό του πρωταθλήματος και θα παίξει στον τελικό με τον Ολυμπιακό.
Σπουδαία νίκη για τον Παναθηναϊκό που κατάφερε έπειτα από έναν συναρπαστικό αγώνα διάρκειας 3.5 ωρών να πάρει το ζητούμενο. Οι «πράσινες» ήταν ψυχωμένες και έφτασαν στην πολυπόθητη νίκη-πρόκριση σβήνοντας την τρίτη θέση που πήραν στην κανονική περίοδο και τη δεύτερη που είχε πάρει η αντίπαλος τους.
Παναθηναϊκός-ΑΕΚ 4-2
Παρίδη-Γιόνκοβα 1-3
Τόλιου-Ζαχαριά 2-3
Τοφάντ-Γερασιμάτου 3-2
Τόλιου-Γιόνκοβα 2-3
Παρίδη-Γερασιμάτου 3-2
Τοφάντ-Ζαχαριά 3-1
Η Ελένη Καπογιάννη μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΣ Γιάννινα με 104-69, στις δηλώσεις της αναφέρθηκε στον τραυματισμό της Τζάζμιν Τζόουνς, στην κακή εικόνα του «τριφυλλιού» στην πρώτη περίοδο, αλλά και στα playoffs.
Για τον τραυματισμό της Τζόουνς στον καρπό: «Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Θα το δούμε. Θέλω να πιστεύω πως δεν είναι κάτι σοβαρό».
Για τον αν κρατάει ή πετάει την κακή πρώτη περίοδο: «Την κρατάω, όπως και όλες τις περιόδους. Είναι δύσκολο να βρούμε κίνητρο. Μπαίνουμε λίγο χαλαρά στα ματς, όμως θέλω να πω πως κάνουμε καλές προπονήσεις. Δουλεύουμε πολύ καλά στις προπονήσεις. Το πνευματικό κομμάτι δεν είναι εύκολο. Όταν δεν έχει συνεχόμενα παιχνίδια και δυνατούς αντιπάλους, δεν είναι εύκολο. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Επιθετικά ήμασταν σε πολύ καλή μέρα. Μας έδωσαν προκλητικά τα σουτ, τα «πήραμε» και τα βάλαμε και γι’ αυτό διαμορφώθηκε έτσι το σκορ».
Για το αν έπαιξε ρόλο το ρεπό της περασμένης αγωνιστικής για την κακή πρώτη περίοδο: «Σίγουρα παίζει ρόλο η αποχή, σίγουρα παίζει ρόλο ότι δεν έχουμε όλες τις αθλήτριες στην προπόνηση, έχουμε ακόμα τραυματισμούς. Δεν είναι εύκολο το 5vs5 με την ένταση που θα θέλαμε. Παρόλα αυτά συμβαίνουν, είναι στο παιχνίδι, είναι η δουλειά μας και θα πρέπει να ανταπεξέλθουμε και σε αυτό. Θέλω να πιστεύω ότι στα playoffs θα είμαστε όλη η ομάδα και πιστεύω πως θα έχουμε πολύ καλή πορεία όπως τη φανταζόμαστε».
Για το αν στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας κόντρα στον Ηρακλή θα αγωνιστεί η Καρακασίδου: «Εάν το πόδι της είναι καλά, ναι. Σήμερα την προστατέψαμε αλλά η Λίλυ έχει μπει κανονικά στις προπονήσεις με κάποια προστασία αλλά παίζει με την ομάδα κανονικά.
Τέλος η Ελένη Καπογιάννη σχολίασε: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο μας που μας στηρίζει συνέχεια. Είναι δίπλα μας σε κάθε φάση. Τους ευχαριστώ και αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα δίνουμε πάντα το 100%».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Εύκολο αποδείχτηκε το… εμπόδιο του ΠΑΣ Γιάννινα για τον Παναθηναϊκό, με τις «πράσινες» να επικρατούν με 104-69 στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής της Α1 μπάσκετ γυναικών.
Οι «πράσινες» πραγματοποίησαν κακή πρώτη περίοδο επιτρέποντας στις φιλοξενούμενες να πάρουν το προβάδισμα (17-26). Από τη δεύτερη περίοδο και έπειτα το «τριφύλλι» σοβαρεύτηκε, έπαιξε σύμφωνα με τις δυνατότητές του και έχοντας πρωταγωνίστρια την Πηνελόπη Παυλοπούλου (32 πόντους 7/9 τρίποντα και 5 ασίστ) έφτασε εύκολα στη νίκη.
Την αρχηγό του Παναθηναϊκού ακολούθησαν με double-double οι Τζίλιαν Αλέιν (17π., 18ρ., 3ασ., 1κλ.) και Τζάζμιν Τζόουνς (18π., 12ασ., 3ρ. 3κλ.)
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Σταμολάμπορυ, Τζόουνς, Τσίβτκοβιτς και Αλέιν, ενώ οι πρώτες πέντε του ΠΑΣ Γιάννινα ήταν οι Δαμουλάκη, Πηλακούτα, Μαρίνη, Γουίλκινσον και Τζέιμι.
Οι φιλοξενούμενες μπήκαν καλύτερα στο ματς και προηγήθηκαν με 4-10 στο 3’. Η ομάδα των Ιωαννίνων συνέχισε να διατηρεί το προβάδισμα, αφού εκμεταλλεύονταν τα κακά ποσοστά του «τριφυλλιού», μεγαλώνοντας μάλιστα τη διαφορά στο +11 (13-24) στο 9’. Ο Παναθηναϊκός το μόνο που κατάφερε έως το τέλος του δεκαλέπτου ήταν να κατεβάσει τη διαφορά σε μονοψήφιο, διαμορφώνοντας το 17-26.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε βελτιωμένος σε επίθεση και άμυνα και με πρωταγωνίστρια την Παυλοπούλου κατάφερε να ανατρέψει το εις βάρος του σκορ. Η αρχηγός των «πρασίνων» και με τη συνδρομή της Αλέιν «κουβάλησαν» το «τριφύλλι» που μείωσε σε 28-32 στο 14’. Το μομέντουμ συνέχισε να είναι στην πλευρά του Παναθηναϊκού, ο οποίος για πρώτη φορά προσπέρασε με 35-34 στο 16’. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι γηπεδούχες κυριάρχησαν, κλείνοντας το ημίχρονο προηγούμενες με 52-43, την ώρα που η Παυλοπούλου είχε ήδη φτάσει τους 21 πόντους!
Στο πρώτο τρίλεπτο της τρίτης περιόδου, ο Παναθηναϊκός αύξησε τη διαφορά στο +13 (57-44 στο 23’), την ώρα που ο ΠΑΣ συνέχιζε να εφαρμόζει άμυνα ζώνης. Το «τριφύλλι» είχε καταφέρει να βρει το αντίδοτο με τα σουτ της Παυλοπούλου από την περιφέρεια, ελέγχοντας πλήρως τον αγώνα (62-47 στο 25’). Η διαφορά συνεχώς αυξάνονταν (69-51 στο 28’) για τις «πράσινες», ολοκληρώνοντας το τρίτο δεκάλεπτο προηγούμενες με 78-53!
Η τέταρτη περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα, αφού όλα είχαν κριθεί. Η Ελένη Καπογιάννη άνοιξε το ροτέισιον, την ώρα που ο πίνακας του σκορ στο 35’ έδειχνε 91-64. Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να ξεπεράσει και τους 100 πόντους, επικρατώντας εν τέλει με 104-69.
Τα δεκάλεπτα: 17-26, 52-43, 78-53, 104-69
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Σταμολάμπρου 12(3), Παυλοπούλου 32(7), Καμπάκα, Τσβίτκοβιτς 9(1), Μπάτσιου 5(1), Σωτηρίου 9(1), Πατσιάτζη, Τζόουνς 18(2), Αλέιν 17(1), Χαιριστανίδου 2.
ΠΑΣ Γιάννινα (Μιχαήλ): Ξανθοπούλου 2, Δαμουλάκη 2, Μάρκοβιτς 6, Πηλακούτα 17, Μαρίνη 21(2), Παπανικολάου, Κωνσταντάρα, Γουίλκινσον 6, Ασμπερι 14(2)
Εξαιρετικά άτυχος στάθηκε ο Ιερεθουέλο, ο οποίος αποχώρησε τραυματίας από τον ημιτελικό του Παναθηναϊκού κόντρα στο Μίλωνα για το Final 4 του Κυπέλλου.
Ο Κουβανός πασαδόρος του Παναθηναϊκού, ο οποίος αποσύρθηκε υποβασταζόμενος από τους συμπαίκτες του, μετά το τέλος του δεύτερου σετ μεταφέρθηκε στο νοσoκομείο για τις απαραίτητες εξετάσεις, όπου και διαπιστώθηκε πως υπέστη ρήξη αχιλλείου.
Αυτό σημαίνει πως η σεζόν τελειώνει κάπου εδώ για τον έμπειρο πασαδόρο, ο οποίος έχει βεβαρημένο ιστορικό με παρόμοιους τραυματισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί πως μετά την επιστροφή της αποστολής του «τριφυλλιού» στην Αθήνα, θα γίνουν και νέες εξετάσεις, που θα δείξουν ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από το Μίλωνα στον ημιτελικό του Κυπέλλου (1-3 σετ), παραδέχτηκε πως οι «πράσινοι» δεν έκαναν καλό παιχνίδι και πως η ομάδα της Νέας Σμύρνης κέρδισε δίκαια.
Για το ματς: «Δεν μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε τον Μίλωνα σε κανένα σημείο. Δεν κάναμε καλό παιχνίδι σήμερα. Το ματς ήταν αυτό που είδαμε στο παρκέ, δεν παίξαμε τόσο καλά, δεν αντιμετωπίσαμε τον Μίλωνα έτσι όπως είχαμε πει. Το αποτέλεσμα ήταν φυσιολογικό».
Για το γεγονός ότι χάθηκε ένας στόχος, αλλά ο Παναθηναϊκός είναι σε δύο ακόμα τελικούς φέτος: «Σε λίγες μέρες ξεκινάει το League Cup και μετά το πρωτάθλημα. Όπως σε κάθε ματς παίζουμε για τη νίκη».
Πικρή ήττα και οδυνηρό αποκλεισμό από τον τελικό Κυπέλλου υπέστη ο Παναθηναϊκός, ο οποίος είδε τον Μίλωνα να επικρατεί με 1-3 σετ στον μεταξύ τους ημιτελικό του Final 4 της Λάρισας!
Οι «πράσινοι» δεν παρουσιάστηκαν όπως θα ήθελαν για τις ανάγκες ενός τέτοιου αγώνα, έχασαν πολύ νωρίς στο ματς με τραυματισμό τον Ιερεθουέλο και σε συνδυασμό με το φανταστικό παιχνίδι του Μίλωνα, γνώρισαν την ήττα και τον αποκλεισμό.
Πλέον, το «τριφύλλι» καλείται να κοιτάξει μπροστά και να προετοιμαστεί για τον τελικό του League Cup ενάντια στον ΠΑΟΚ και φυσικά τους τελικούς του πρωταθλήματος της Volley League, κόντρα στον Ολυμπιακό.
Το πρώτο σετ ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για τον Παναθηναϊκό, αφού με το σκορ στο 4-6 σε μία άμυνα που πήγε να βγάλει ο Ιερεθουέλο γύρισε τον αστράγαλο του και αποχώρησε υποβασταζόμενος από το γήπεδο. Οι «πράσινοι» φάνηκε να επηρεάζονται και έτσι ο Μίλωνας, αφού μπόρεσε να φτάσει στο +5 (14-19), στη συνέχεια «καθάρισε» το σετ με 19-25 και έκανε το 0-1.
Στο δεύτερο σετ, ο Παναθηναϊκός αντεπιτέθηκε και αφού έφτασε στο +2 (7-5), στη συνέχεια μεγάλωσε τη διαφορά +5 (16-11). Ο Μίλωνας έδειχνε να μην έχει τις απαντήσεις, η εικόνα του «τριφυλλιού» ήταν βελτιωμένη και έτσι με 25-18, έφτασε στο 1-1.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε και πάλι κακός. Ο Μίλωνας το εκμεταλλεύτηκε και πολύ νωρίς προηγήθηκε με 4-10. Ο Παναθηναϊκός ουσιαστικά… κατέρρευσε, η ομάδα της Νέας Σμύρνης πήγε στο +9 (8-17) και κατάφερε με άνεση να πάρει το σετ με 13-25 και το προβάδισμα με 1-2.
Το τέταρτο σετ ήταν και το πιο αμφίρροπο, με τον Παναθηναϊκό να παίζει με την πλάτη στον τοίχο και τα πράγματα να γίνονται ακόμα πιο δύσκολα όταν ο Μίλωνας πήγε στο +4 (10-14). Παρά την κακή εικόνα ο Παναθηναϊκός, ισοφάρισε σε 15-15 και από εκείνο το σημείο και έπειτα οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν πόντο-πόντο. Οι Νεοσμυρνιώτες προσπέρασαν με +2 (22-24), αλλά με άσσο του Πρωτοψάλτη, το «τριφύλλι» ισοφάρισε σε 24-24. Ο Έλληνας ακραίος ήταν αυτός που δέχτηκε μπλοκ από τον Γιοντάνοφ στην τελευταία φάση του αγώνα και με 27-29 ο Μίλωνας πήρε τη νίκη με 1-3 σετ και την πρόκριση στον τελικό.
Τα σετ: 1-3 (19-25, 25-18, 13-25, 27-29)
17 χρόνια από τη δολοφονία του Μιχάλη Φιλόπουλου συμπληρώνονται απόψε και ο Παναθηναϊκός Α.Ο., με ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στη μαύρη επέτειο.
Μαύρη επέτειος είναι η σημερινή για τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του, αφού συμπληρώνονται 17 χρόνια από το θάνατο του οπαδού της ομάδας, Μιχάλη Φιλόπουλου.
Ο 25χρονος τότε φίλος του «τριφυλλιού» έχασε τη ζωή του στη διάρκεια συμπλοκής στην Παιανία, πριν από αγώνα γυναικείου βόλεϊ, από οπαδούς του Ολυμπιακού.
Η απώλεια του Μιχάλη δεν έχει ξεχαστεί από τότε τον κόσμο του Παναθηναϊκού, με την προσωπογραφία του να μη λείπει σχεδόν από κανένα γήπεδο που αγωνίζεται η αγαπημένη του ομάδα.
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού αναδείχτηκε ισόπαλη 5-5 εντός έδρας με την Ολυμπιάδα Αγίας Παρασκευής στην προημιτελική φάση του πρωταθλήματος
Οι «πράσινες» έδωσαν ένα δυνατό ματς κόντρα σε μια αξιόμαχη ομάδα και το πάλεψαν παρότι στην αρχή έμειναν πίσω στο σκορ. Η Αντιόχου ήταν εκείνη που μάζεψε το σκορ σε 1-3 και η Δημητρέλλου κατάφερε να μειώσει σε 2-3 που ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου.
Οι φιλοξενούμενες κατάφεραν να ξεφύγουν και πάλι στο σκορ με 2-5 και η Μιχαλοπούλου μείωσε σε 3-5 ενώ η Μωραΐτου διαμόρφωσε το 4-5. Το τελικό 5-5 έκανε η Αντιόχου και πλέον το «τριφύλλι» θα διεκδικήσει την είσοδο τους στις τέσσερις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος την ερχόμενη Πέμπτη στην έδρα της Ολυμπιάδας.
Η νικήτρια ομάδα θα περάσει στα ημιτελικά ενώ σε περίπτωση ισοπαλίας ο αγώνας πάει στην παράταση.
Την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας βόλεύ ανδρών θα διεκδικήσει σήμερα το απόγευμα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται με το Μίλωνα, στον πρώτο χρονικά ημιτελικό του Final 4 της Λάρισας (17:00, EΡT3).
Για πρώτη φορά στην ιστορία τους Παναθηναϊκός και Μίλωνας θα βρεθούν αντιμέτωποι σε ημιτελικό Κυπέλλου. Οι «πράσινοι», που έχουν ήδη προκριθεί στους τελικούς του πρωταθλήματος (με αντίπαλο τον Ολυμπιακό) και του League Cup (με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ) αναζητούν την επιστροφή τους σε τελικό Κυπέλλου μετά από 14 χρόνια, καθώς η τελευταία φορά που τα κατάφεραν ήταν το 2010, όπου πανηγύρισαν και για τελευταία φορά την κατάκτηση του τίτλου.
Αντιθέτως ο Μίλωνας στην τρίτη του συμμετοχή σε Final 4 Κυπέλλου ψάχνει την πρώτη του παρουσία σε τελικό (και τον πρώτο του τίτλο) έχοντας τρίτο διαφορετικό αντίπαλο. Το 2008 είχε αντιμετωπίσει στην Ορεστιάδα την ΕΑ Πατρών, πέρσι στην Καλαμάτα τον Ολυμπιακό και τώρα τον Παναθηναϊκό.
Ο Παναθηναϊκός πάντως είναι η μοναδική ομάδα η οποία παραμένει αήττητη στις φετινές αναμετρήσεις της με τον Μίλωνα.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος θα περιμένει μέχρι την τελευταία στιγμή να δει την κατάσταση που βρίσκεται ο Θανάσης Πρωτοψάλτης, ο οποίος μόλις χθες επέστρεψε από τραυματισμό. Από κει και πέρα, δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γεωργιάδης Εμμ. και Βασιλειάδης.
Με απόφαση που πάρθηκε από τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, απαγορεύτηκε η οργανωμένη και μεμονωμένη μετακίνηση καθώς και η διάθεση εισιτηρίων, των φιλάθλων των ομάδων που θα συμμετάσχουν στο Final 4 του Κυπέλλου βόλεϋ ανδρών στη Λάρισα.
Θυμίζουμε πως στο Final 4 θα συμμετάσχουν οι Παναθηναϊκός, Μίλωνας, ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός.
«Από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με απόφαση που εκδόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, απαγορεύεται η οργανωμένη και μεμονωμένη μετακίνηση καθώς και η διάθεση εισιτηρίων των φιλάθλων των ομάδων ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ, ΑΣ ΠΑΟΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. και ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο., κατά τη διεξαγωγή του FINAL 4 του Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών Πετοσφαίρισης της ΕΟΠΕ, μεταξύ των ομάδων ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ, ΑΣ ΠΑΟΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. και ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο., την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 (ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ) και το Σάββατο 30 Μαρτίου 2024 (ΤΕΛΙΚΟΣ), στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης του ΕΑΚ Λάρισας, για σοβαρούς λόγους της δημόσιας τάξης και ασφάλειας».