Ο πασαδόρος του Παναθηναϊκού, Σταύρος Κασαμπαλής μετά την κατάκτηση του League Cup έκανε ειδική αναφορα στους συμπαίκτες του, αλλά και στον αδικοχαμένο, Νίκο Σαμαρά, του οποίου το όνομα φέρει η διοργάνωση, ενώ αφιέρωσε το τρόαπιο στον άτυχο Αγκίρε Ιερεθουέλο.
«Νιώθω πάρα πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και πήραμε το Λιγκ Καπ και έχω νιώσει μεγάλη αποδοχή στον Σύλλογο. Είναι μεγάλη η τιμή που παίρνω αυτόν τον τίτλο που φέρει το όνομα του Νίκου Σαμαρά που ήταν από τα μέρη μου. Αφιερώνω τον τίτλο στον Ιερεθουέλο που δεν μπόρεσε να είναι κοντά μας. Είμαι χαρούμενος που έχω για συμπαίκτες παικταράδες και από αύριο τα κεφάλια μέσα για να στοχεύσουμε στο πρωτάθλημα».
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά την κατάκτηση του League Cup από τον Παναθηναϊκό, αφιέρωσε τον τίτλο στον Γιώργο Αλεξανδρή, που έφυγε από τη ζωή πριν λίγους μήνες, ενώ μίλησε και για τις μάχες με τον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα.
«Είναι ένας ακόμα τίτλος που ήρθε στην ομάδα μας έπειτα από έναν δυνατό και δύσκολο αγώνα. Αισθανθήκαμε πίεση και έπρεπε να τα καταφέρουμε έπειτα από το ματς που χάσαμε στο κύπελλο. Αυτή τη νίκη και τον αγώνα που δίνει ο Παναθηναϊκός μέσα από δυσκολίες θέλουμε να τον αφιερώσουμε σε έναν άνθρωπο που έδωσε και αυτός τα πάντα για να επιβιώσει ο Παναθηναϊκός, τον Γιώργο Αλεξανδρή. Δεν παίζουμε μόνοι μας και παίζουμε με πολύ δυνατούς αντιπάλους. Άλλοτε θα τα καταφέρουμε άλλοτε όχι. Ποια θα ήταν η ομάδα που σε πέντε ημέρες στο βασικό της ακραίο και στον βασικό της πασαδόρο θα τα κατάφερνε; Το πνεύμα του Παναθηναϊκού είναι να μην τα παρατάει ποτέ. Ο Ολυμπιακός είναι μια σπουδαία ομάδα. Το πλεονέκτημα έδρας το έχουμε εμείς και το πήραμε πανάξια. Θα συγκρουστούν δύο πολύ δυνατές ομάδες με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Θα δώσουμε και πάλι τον καλύτερο μας εαυτό και πιστεύουμε θα βγούμε νικητές».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την κατάκτηση του League Cup για τρίτη συνεχόμενη σεζόν πανηγυρίζει ο Παναθηναϊκός, ο οποίος έκανε αυτό που έπρεπε κόντρα στον ΠΑΟΚ, βάφοντας «πράσινη» μία ακόμα κούπα, παρά την ήττα με 2-3 στο 2ο τελικό.
Οι «πράσινοι» μπήκαν φουριόζοι από το ξεκίνημα του αγώνα, κατακτώντας τα δύο σετ που χρειάζονταν για να «σφραγίσουν» τον τίτλο (είχαν κερδίσει στον 1ο τελικό με 0-3). Στο 3ο και το 4ο σετ, από τη μία η χαλάρωση των «πρασίνων», από την άλλη οι αλλαγές των δύο προπονητών άλλαξαν την εικόνα του αγώνα και επέτρεψαν στο ΠΑΟΚ να ισοφαρίσει σε 2-2, οδηγώντας το ματς στο τάι μπρέικ. Εκεί οι φιλοξενούμενοι ολοκλήρωσαν την ανατροπή, αλλά χωρίς αντίκρισμα, αφού όλα είχαν κριθεί πολύ νωρίτερα.
Αυτός ήταν ο 4ος, συνολικά, τίτλος League Cup του Παναθηναϊκού στην ιστορία του.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Κασαμπαλή σε θέση πασαδόρου, τους Ρανγκέλ και Βουλκίδη ως κεντρικούς, τους Κόβαρ και Πρωτοψάλτη στα άκρα, τον Ερνάντεζ διαγώνιο και τον Ζήση σε θέση λίμπερο.
Το γρήγορο προβάδισμα του ΠΑΟΚ με 2-4 βρήκε σε ετοιμότητα τους «πράσινους» που ισοφάρισαν σε 7-7. Σταδιακά, οι «πράσινοι» αύξησαν την πίεσή τους από το σερβίς και το στοιχείο αυτό τους έδωσε το δικαίωμα να προηγηθούν για πρώτη φορά με +2 (15-13), αναγκάζοντας τον Γιόσκο Μιλενκόσκι να καλέσει τάιμ άουτ. Το «τριφύλλι» διατήρησε το +2 (20-18), μπαίνοντας στην τελική ευθεία του σετ και παρότι προηγήθηκε με 24-20, με συνεχόμενα λάθη επέτρεψε στον ΠΑΟΚ να ισοφαρίσει σε 24-24. Ο Παναθηναϊκός δεν έχυσε την καρδάρα με το γάλα και με 29-27, πήρε το πρώτο σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε φουριόζος, προηγούμενος με 5-1. Οι «πράσινοι» ήταν αποφασισμένοι να τελειώσουν το συντομότερο δυνατό με την κατάκτηση του League Cup και συνεχίζοντας να παίζουν με ενέργεια και συγκέντρωση εκτόξευσαν τη διαφορά στο +7 (11-4). Μία παρωδική βελτίωση του «δικεφάλου», ο οποίος μείωσε σε 11-7 δεν άγχωσε τους γηπεδούχους, που διατήρησαν τον έλεγχο του σετ (15-11). Ωστόσο, οι φιλοξενούμενοι σταδιακά ροκάνισαν τη διαφορά, φτάνοντας στο 19-18. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ αόυτ, αλλά οι «πράσινοι» πλήρωσαν κάποια λάθη, βλέποντας τους φιλοξενούμενους να ισοφαρίζουν σε 23-23. Δύο συνεχόμενα λάθη του ΠΑΟΚ, ήταν αυτά που έκριναν το δεύτερο σετ, το οποίο κατέληξε στον Παναθηναϊκό με 25-23 και σε συνδυασμό με τη νίκη του στον πρώτο αγώνα με 0-3, του χάρισαν για 3η σερί χρονιά το League Cup.
Από τη στιγμή που όλα είχαν κριθεί, τα υπόλοιπα σετ που ακολούθησαν είχαν διαδικαστικό χαρακτήρα. Ο Γιόσκο Μιλενκόσκι άλλαξε την 7άδα του ΠΑΟΚ, δίνοντας χρόνο συμμετοχής και στους αναπληρωματικούς, ενώ οι «πράσινοι» από τη μεριά τους παρουσιάστηκαν πιο χαλαροί. Το σετ ήταν μοιρασμένο, με καμία από τις δύο ομάδες να μην μπορεί να ξεφύγει (11-12). Οδεύοντας προς το τέλος του σετ, ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 22-20, ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε σε 23-23 και με 24-26, κατέκτησε το σετ μειώνοντας σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος άλλαξε και αυτός την σύνθεση, βάζοντας στο ματς τους Κερν, Φράγκο και Μάρκου. Το παιχνίδι ήταν αρκετά ελεύθερο και έτσι ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με 3-10 και στη συνέχεια με 7-14. Οι φιλοξενούμενοι διατήρησαν το προβάδισμα έως το τέλος του σετ και με 19-25, ισοφάρισαν σε 2-2 σετ, οδηγώντας το ματς στο τάι μπρέικ.
Στο πέμπτο σετ, το αρχικό 3-0 του Παναθηναϊκού, έγινε 3-6 για τον ΠΑΟΚ, ο οποίος παρέμεινε μπροστά και στις αλλαγές των πλευρών (6-8). Ο ΠΑΟΚ διατήρησε το προβάδισμα μέχρι το τέλος και με 11-15, πήρε το πέμπτο σετ και τη νίκη με 2-3.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 60 επιθέσεις (48% αποτελεσματικότητα), 9 μπλοκ και 34 λάθη αντιπάλων (23 χαμένα σερβίς) και του ΠΑΟΚ προήλθαν από 4 άσσους, 60 επιθέσεις (48% αποτελεσματικότητα), 20 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων (19 χαμένα σερβίς).
Τα σετ: 2-3 (29-27, 25-23, 24-26, 19-25, 11-15)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κασαμπαλής 5 (2/2 επ., 3 άσσοι), Κόβαρ 9 (6/16 επ., 3 μπλοκ, 74% υπ. – 47% άριστες), Ρανγκέλ 7 (7/8 επ.), Ερνάντεζ 14 (12/25 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Βουλκίδης 14 (11/19 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Πρωτοψάλτης 8 (8/21 επ., 75% υπ. – 36% άριστες) / Ζήσης (λ, 64% υπ. – 30% άριστες), Πετρέας 4 (2/4 επ., 2 μπλοκ), Μάρκου 6 (6/16 επ.), Φράγκος 6 (5/14 επ., 1 μπλοκ, 64% υπ. – 45% άριστες), Κερν 1 (1/1 επ.).
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλένκοσκι): Φαν Γκάρντερεν 6 (6/16 επ., 39% υπ. – 17% άριστες), Γαλιώτος 1 (1 άσσος), Τρούχτσεφ 5 (4/9 επ., 1 μπλοκ, 33% υπ. – 11% άριστες), Βαν Ντεν Ντρις 10 (7/16 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Λινάρδος 2 (2/3 επ.), Σαμοϊλένκο 6 (4/4 επ., 2 μπλοκ) / Κοκκινάκης (λ, 60% υπ. – 27% άριστες), Κωνσταντινίδης (λ, 44% υπ. – 22% άριστες), Μούχλιας 9 (6/20 επ., 3 μπλοκ, 44% υπ. – 11% άριστες), Σαλταφερίδης 15 (13/24 επ., 2 μπλοκ), Στεφανίδης 3 (3/11 επ., 58% υπ. – 25% άριστες), Σιδηρόπουλος 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Γάτσης 17 (10/15 επ., 7 μπλοκ), Τακουρίδης 8 (5/6 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ).
Η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου στις δηλώσεις της μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί των Εσπερίδων σημείωσε πως οι «πράσινες» πρέπει να βελτιώσουν τον τρόπο που ξεκινούν τους αγώνες, ενώ υπογράμμισε πως η έλλειψη ανταγωνιστικών παιχνιδιών αποτελεί τροχοπέδη για να βρουν ρυθμό!
Αναλυτικά όσα είπε:
Για τις δυσκολίες στο πρώτο ημίχρονο και το στοιχείο της σκληράδας: «Ξεκινήσαμε χάλια το παιχνίδι, κάτι που φάνηκε και από το σκορ, αφού βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με 9 πόντους. Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να βελτιώσουμε σίγουρα είναι η διάρκεια του παιχνιδιού μας. Πρέπει από την αρχή να μπαίνουμε μέσα και να παίζουμε στο 100%. Δεν μπορούμε, δεν έχουμε την πολυτέλεια αυτή να αφήνουμε το χρόνο να περνάει μέχρι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε την απόδοση μας γιατί προφανώς και είναι τα play-off, ο καθένας έρχεται για να μας κερδίσει. Έχουμε ένα μεγάλο στόχο στις πλάτες μας επομένως πρέπει να βελτιώσουμε αυτό τον τρόπο που ξεκινάμε το παιχνίδι, αλλά και το πρώτο ημίχρονο που νομίζω ότι εκεί υστερούμε αυτή τη στιγμή. Επομένως θα πρέπει να βρούμε για ποιο λόγο γίνεται αυτό, την αιτία του προβλήματος και να μπαίνουμε σίγουρα πολύ πιο προετοιμασμένες, έτσι όπως μας θέλει η κόουτς».
Για τον 1,5 μήνα που έχει ο Παναθηναϊκός να δώσει ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι και αν ευθύνεται και αυτό για τις κακές εκκινήσεις στα ματς: «Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να ψάχνω δικαιολογίες. Αντιμετωπίσαμε ένα δεύτερο γύρο καμία σχέση με τον πρώτο. Ομάδες οι οποίες εμφανίζονται χωρίς ξένες ομάδες, οι οποίες έχουν πολλούς τραυματισμούς δυστυχώς αυτό δεν βοηθάει σίγουρα εμάς και από τη στιγμή που δεν έχουμε πλέον και το κομμάτι της Ευρώπης που έχει σταματήσει είναι πολύ πολύ δύσκολο να βρούμε το ρυθμό μας και σίγουρα αυτό μας κοστίζει από ότι φαίνεται. Ωστόσο είμαστε μία ομάδα η οποία δεν πρέπει να ψάξει δικαιολογίες. Είμαστε ομάδα που θέλει το πρωτάθλημα, είμαστε η ομάδα που κατάκτησε το κύπελλο και πάντα πρέπει να παίζουμε στα στο 100%, μάλλον στο 101%».
Για το γεγονός πως πιθανότατα μένει ένας ακόμα αγώνας μέχρι να ξεκινήσουν οι τελικοί: «Αυτό ακριβώς. Οι Εσπερίδες είναι πολύ αξιόλογη ομάδα. Έχουν ένα εξαιρετικό προπονητή ξέρουν που πρέπει να χτυπήσουν επομένως το ματς της Τετάρτης θα ναι η κατάλληλη προετοιμασία προκειμένου να προετοιμαστούμε για τους τελικούς. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις Εσπερίδες σε καμία περίπτωση, αλλά θα πάμε την Τετάρτη με σκοπό να πάρουμε τη νίκη και να δούμε το ματς σαν μία προετοιμασία για τον αγώνα της Κυριακής καλώς εχόντων των πραγμάτων κόντρα στον Ολυμπιακό που θα είναι ο πρώτο τελικός».
Η Ελένη Καπογιάννη μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί των Εσπερίδων Καλλιθέας με 75-58, αναφέρθηκε στον τομέα της σκληράδας που έλειψε από την ομάδα της, ενώ έστειλε ηχηρό μήνυμα αναφορικά με τα φαινόμενα βίας κατά των γυναικών.
Για την σκληράδα που δεν είχε ο Παναθηναϊκός και το τι έκρινε το ματς: «Καταρχάς έχουμε 1,5 μήνα να παίξουμε δυνατό παιχνίδι και αυτό από μόνο του λέει πολλά. Ναι δεν είμασταν σκληροί πρέπει να το βελτιώσουμε αυτό το κομμάτι.
Παρόλα αυτά στο δεύτερο ημίχρονο παρουσιαστήκαμε πολύ βελτιωμένοι. Σίγουρα έχουμε τις απουσίες, έχουμε κορίτσια από έρχονται από τραυματισμό, δεν έχουμε βρει χημεία. Η Πηνελόπη σήμερα είχε ένα τράβηγμα και δεν μπόρεσε να αγωνιστεί. Θέλω να πω ότι το χτίζουμε κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε πιστεύω ότι όμως μας κάνουνε καλό αυτά τα παιχνίδια να ετοιμαστούμε και για τους τελικούς».
Έπειτα η τεχνικός του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στα φαινόμενα βίας κατά των γυναικών: «Θέλω να πω αν μου επιτρέψετε κάτι, μιας και γίνονται διάφορα στη ζωή μας στην κοινωνική μας ζωή. Δε νοείται το 2024 να υπάρχει κακοποίηση στις γυναίκες και να μην υπάρχει παραδειγματική τιμωρία. Αυτό μας δημιουργεί οργή είμαστε γυναικείος αθλητισμός. Θέλω να στείλω ένα μήνυμα στις γυναίκες ότι πρέπει να βγούμε μπροστά και λυπάμαι που θα το πω αυτό μας ωθούν να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας. Θέλω να πω λοιπόν ότι πρέπει να πάψουν αυτά τα γεγονότα, αυτά τα φαινόμενα. Έλεος πια 2024 έχουμε, έλεος και ελπίζω για να γίνουν καλύτερα τα πράγματα να υπάρξει η παραδειγματική τιμωρία των δραστών.
Τέλος να αφιερώσω τη νίκη μας στο φίλο μας τον Γιώργο Γατή που είναι στο νοσοκομείο. Παίξαμε και για αυτόν, του αφιερώνουμε τη νίκη».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την πρώτη από τις δύο νίκες που χρειάζεται για να βρεθεί στους τελικούς της Α1 μπάσκετ γυναικών πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε των Εσπερίδων με 75-58, στον πρώτο μεταξύ τους ημιτελικό, στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι «πράσινες» δυσκολεύτηκαν πολύ στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, αλλά εντούτοις βρήκε τις λύσεις να κάμψει την αντίσταση της ομάδας της Καλλιθέας και να κάνει το 1-0 στη σειρά. Πλέον το «τριφύλλι» χρειάζεται μία ακόμα νίκη, στο δεύτερο ημιτελικό της επόμενης Τετάρτης (10/4), προκειμένου να σφραγίσει το εισιτήριο στους τελικούς.
Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό, που έχασε πολύ νωρίς στο ματς με τράβηγμα την αρχηγό του Πηνελόπη Παυλοπούλου, ήταν ο Τζίλιαν Αλέιν που πέτυχε double-double με 19 πόντους και 16 ριμπάουντ! Η Τζάζμιν Τζόουνς ακολούθησε με 13 πόντους, 8 ριμπάουντ και 6 ασίστ, ενώ 16 πόντους, 2 ριμπάουντ, 3 ασιστ και 1 κλέψιμο προόσθεσε η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου. Γεμάτη εμφάνιση και από την Κατερίνα Σωτηρίου, που ολοκλήρωσε το ματς με 8 πόντους, 7 ριμπάουντ, 4 ασίστ και 1 κλέψιμο. Για τις φιλοξενούμενες η Σιέρα Μουρ ήταν η κορυφαία με 23 πόντους.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Σταμολάμπρου, Τζόουνς, Τσβίτκοβιτς και Αλέιν, ενώ οι πρώτες πέντε για τις Εσπερίδες ήταν οι Iλέρ, Μουρ, Κορρέ, Μπενέκη και Πάττυ.
Οι «πράσινες» μπήκαν νωχελικά στο ματς, επιτρέποντας στις Εσπερίδες να προηγηθούν με +6 (2-8) στο 3’, «χτυπώντας» μέσα στη ρακέτα. Η εικόνα του Παναθηναϊκού συνέχισε να είναι κακή, τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση, αναγκάζοντας την Ελένη Καπογιάννη να πάρει νωρίς το πρώτο της τάιμ άουτ, αφού το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 4-13 στο 5’. Οι γηπεδούχες επέστρεψαν καλύτερες στο παρκέ και τρέχοντας σερί 8-0 με κορυφαία την Σταμολάμπρου μείωσαν σε 12-13 στο 7’ για να προσπεράσουν με 16-15 στο 9’. Το τέλος της πρώτης περιόδου βρήκε τον Παναθηναϊκό στο +5 (22-17), αφού η Αλεξανδρή πρόλαβε το χρονόμετρο και σκόραρε με τη λήξη σε επίθεση δύο δευτερολέπτων!
Στο δεύτερο δεκάλεπτο οι Εσπερίδες συνέχισαν να δείχνουν το μαχητικό τους πνεύμα, βάζοντας δύσκολα στο «τριφύλλι». Με την Μουρ να ηγείται για την ομάδα της Καλλιθέας, το παιχνίδι άρχισε και πάλι από την αρχή στο 13’, αφού η Αμερικανίδα έγραψε το 26-26. Ο Παναθηναϊκός έψαχνε τρόπο να ξεφύγει στο σκορ και τα κατάφερε με ένα μίνι σερί 5-0, για το 33-28 στο 14’, ύστερα από τρίποντο της Καρακασίδου. Η αμυντική προσαρμογή των Εσπερίδων συνέχισε να είναι εξαιρετική και να βάζει πολύ δύσκολα στο «τριφύλλι», που δεν είχε βρει ρυθμό στην επίθεση. Έτσι, οι φιλοξενούμενες κατέβασαν και πάλι τη διαφορά στον πόντο 33-32 στο 16’, καταφέρνοντας έως το τέλος του πρώτου ημιχρόνου να φέρουν και πάλι το ματς στα ίσια (39-39).
Μικρή παραγωγικότητα υπήρχε και στην τρίτη περίοδο, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός διατηρούσε βραχεία κεφαλή (45-42 στο 24’). Οι «πράσινες» ανέβασαν το ρυθμό τους και… ταΐζοντας την Αλέιν μέσα στη ρακέτα κατάφεραν να φτάσουν στο +10 (52-42 στο 26’) για πρώτη φορά, με την Αμερικανίδα να έχει ήδη γράψει double-double στην στατιστική της. Οι γηπεδούχες αν και έφτασαν έως το +11 (56-45), εντούτοις έκλεισαν το τρίτο δεκάλεπτο προηγούμενες με +8 (56-48), διαφορά η οποία δεν τους έδινε κάποια άνεση ενόψει της τέταρτης περιόδου.
Το παιχνίδι συνέχισε να είναι ανοιχτό και στην τέταρτη περίοδο, όπου ο Παναθηναϊκός παρουσιάζονταν νευρικός απέναντι στην άμυνα ζώνης των Εσπερίδων, που μείωσαν σε 61-55 στο 34’. Παρά ταύτα, οι «πράσινες» ήλεγχαν το ματς και όλα έδειχναν πως εύκολα ή δύσκολα θα έφταναν στη νίκη. Τα πράγματα έγιναν πιο ευνοϊκά για τις γηπεδούχες όταν το «τριφύλλι» ξέφυγε με +12 (70-58), ενώ απέμεναν 2’:39’’ για το τέλος. Στο χρόνο που απέμενε, ο Παναθηναϊκός ήλεγξε απόλυτα την κατάσταση και εν τέλει έφτασε στη νίκη με σκορ 75-58.
Τα δεκάλεπτα: 22-17, 39-39, 56-48, 75-58
Την προσπάθειά του για να προκριθεί στους τελικούς του πρωταθλήματος ξεκινά απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος υποδέχεται τις Εσπερίδες Καλλιθέας στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Λεωφόρου, στον πρώτο μεταξύ τους ημιτελικό (14:00, PAO TV).
Το «τριφύλλι» στοχεύει στην κατάκτηση της πρώτης από τις δύο νίκες που απαιτούνται προκειμένου να βρεθεί τους τελικούς της Α1 μπάσκετ γυναικών. Θυμίζουμε πως το φορμάτ έχει αλλάξει και οι ομάδες δεν μεταφέρουν τις νίκες τις κανονικής διάρκειας. Ως εκ τούτου αρχής γενομένης από σήμερα, ο Παναθηναϊκός ή οι Εσπερίδες, χρειάζονται δύο νίκες για να βρεθεί στους τελικούς.
Το θετικό για την Ελένη Καπογιάννη είναι η επιστροφή της Λίλιαν Καρακασίδου, που πήρε χρόνο συμμετοχής στο τελευταία ματς κόντρα στον Ηρακλή και είναι πλέον έτοιμη να αγωνιστεί, αν και φυσικά η μακροχρόνια απουσία της θα την έχει επηρεάσει από άποψης αγωνιστικού ρυθμού. Από κει και πέρα θυμίζουμε πως εκτός για τον Παναθηναϊκό είναι η Φαίη Κωτούλα και Ελισάβετ Μπουντούρη.
Οι Λεβεντάκος, Κούλης Χ. και Καψιώχας θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Έτοιμος για την κατάκτηση ενός ακόμα τροπαίου είναι ο Παναθηναϊκός, ο οποίος υποδέχεται απόψε στο κλειστό του Μετς τον ΠΑΟΚ, στο δεύτερο τελικό του League Cup «Νίκος Σαμαράς» (17:00, PAO TV).
Το «τριφύλλι» υποδέχεται απόψε το «δικέφαλο» στη ρεβάνς της νίκης του με 0-3 στη Θεσσαλονίκη. Τυπικά του είναι αρκετά δύο σετ για να κατακτήσει τον τίτλο ή φυσικά νίκη με οποιοδήποτε σκορ. Σε περίπτωση νίκης του ΠΑΟΚ με 3-0 ή 3-1 σετ, ο τίτλος θα κριθεί στο χρυσό σετ των 15 πόντων.
Ο Παναθηναϊκός στοχεύει στον 4ο τίτλο και 3ο συνεχόμενο στη διοργάνωση, τον οποίο θέλει να πανηγυρίσει μπροστά στο κοινό του, που αναμένεται να δώσει δυναμικό παρών στο Μετς. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου θέλουν επίσης τον τίτλο για έναν ακόμα λόγο, για να τον αφιερώσουν στον άτυχος της σεζόν Αγκίρε Ιερεθουέλο, που πριν από λίγες εβδομάδες υπέστη ρήξη αχιλλείου.
Από τη μεριά του, ο ΠΑΟΚ θα τα παίξει όλα για όλα για να οδηγήσει τη διεκδίκηση του τίτλου στο χρυσό σετ. Όπως προαναφέραμε, για να το πετύχει αυτό πρέπει να νικήσει με 3-0 ή 3-1 σετ, κάτι που έκανε στον τρίτο ημιτελικό των Playoffs της Volley League, κόντρα στους «πράσινους».
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Βουδούρης και Βελώνης.
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού πήρε την πρόκριση για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας αφού επικράτησε με 76-34 επί της Καβάλας, παρουσία 200 «αιώνια» πιστών που βρέθηκαν στο κλειστό της Καλαμίτσας για να στηρίξουν την ομάδα.
Η διαφορά δυναμικότητας ήταν εμφανής με το «τριφύλλι» να είναι ανώτερο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ωστόσο «καθάρισε» στο δεύτερο ημίχρονο απέναντι στην αξιόμαχη ομάδα της Καβάλας που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α2.
Ο Παναθηναϊκός άνοιξε το σκορ και προηγήθηκε με 0-6 κρατώντας παράλληλα την ομάδα της Καβάλας χωρίς σκορ για τα πρώτα επτά λεπτά. Η παραγωγικότητα στο πρώτο δεκάλεπτο ήταν χαμηλή, ωστόσο ο Παναθηναϊκός έκλεισε την περίοδο με +12 (2-14). Ισορροπημένο ήταν το δεύτερο δεκάλεπτο με τις δύο ομάδες να έχουν ανεβάσει ρυθμό. Με επιμέρους σερί 14-16 το πρώτο ημίχρονο έληξε 16-30 υπέρ του «τριφυλλιού».
Με την επιστροφή στο παρκέ οι «πράσινοι» ανέβασαν την απόδοσή τους και με σερί 2-22 στην τρίτη περίοδο ξέφυγαν στο σκορ (18-52) και έθεσαν τις βάσεις για τη νίκη. Διαδικαστικό ήταν το τελευταίο δεκάλεπτο με τον κόουτς Κοντό να δοκιμάζει διάφορα σχήματα και να δίνει χρόνο συμμετοχής σε όλους τους αθλητές που είχε στη διάθεσή του για το τελικό 34-76.
Τα δεκάλεπτα: 2-14, 16-30, 18-52, 34-76.
Παναθηναϊκός (Κοντός): Μαρτσάκης 10, Τσίλης 21(1), Μπαλτσερόφκι 9 (1), Χρονοπούλου 10, Χριστοδούλου 16, Bauche 10, Μιχαλοπούλου, Κοντογιάννης, Φύτρος, Τσαουσίδης
Ο αρσιβαρίστας του Παναθηναϊκού, Θοδωρής Ιακωβίδης ήταν 15ος στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ταϊλάνδης.
Ο «πράσινος» πρωταθλητής συμμετείχε στο τρίτο γκρουπ και σήκωσε 153 και 183 κιλά στα 89 κιλά. Σίγουρα η υπόθεση πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι πολύ δύσκολη, ωστόσο ο Ιακωβίδης παραμένει μια σταθερά δύναμη στην παγκόσμια άρση βαρών.