Ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε επίσημα τον Κένεθ Φαρίντ, ο οποίος - όπως είναι γνωστό - δεν θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του «Τριφυλλιού» τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Αμερικανός φόργουορντ/σέντερ ολοκλήρωσε την παρουσία του στους «πράσινους» και ήδη έχει ξεκινήσει το επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του, επιστρέφοντας στο Πουέρτο Ρίκο για να αγωνιστεί με την ομάδα της Κανγκρεχέρος ντε Σαντούρτσε.
«Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το πάθος και την αφοσίωσή σου! Ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον σου, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά, MANIMAL», αναφέρει η ανάρτηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
.@KennethFaried35, thank you for sharing your passion and dedication with us!
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 23, 2026
Wishing you all the best in your future, both personally and professionally, MANIMAL! ??#paobcaktor pic.twitter.com/aU5OJdOuAq