Ποδόσφαιρο

Πρεμιέρα με βαριά ήττα για τον Παναθηναϊκό Β’

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2023 18:00

Την ήττα με σκορ 1-4 γνώρισε ο Παναθηναϊκός Β’ από την Καλαμάτα, στην πρεμιέρα του «τριφυλλιού» στην Super League 2.

Οι «πράσινοι» του Σωτήρη Αντωνίου δέχτηκαν πίεση από η «μαύρη θύελλα» και δεχόμενοι τρία γκολ στα τελευταία 15 λεπτά του πρώτου μέρους, δεν μπόρεσαν να πάρουν κάτι από το πρώτο ματς της σεζόν.

Η Καλαμάτα με δύο γκολ του Ακόστα (31’ και 40’) και ένα του Τάτου (45’), πήγαν στα αποδυτήρια όντας πίσω στο σκορ με 0-3. Ο Μπιλάλ μείωσε προσωρινά για το «τριφύλλι» σε 1-3 στο 61ο λεπτό, όμως ο Αρναρέλλης στο 67’ έβαλε το όνομά του στη λίστα των σκόρερ, «γράφοντας» ταυτόχρονα το τελικό 1-4.  

Παναθηναϊκός Β (Αντωνίου): Λίλο, Τσοκάι, Φικάι, Αθανασακόπουλος, Μαρτίνης, Μαντσίνι (46′ Μπιλάλ), Προδρομίτης, Σαρδέλης (72′ Βουτσάς), Τουρκοχωρίτης, Νταμπίζας (46′ Φουρτάδο), Καραμπάς (46′ Κρυπαράκος).

Καλαμάτα (Αμανατίδης): Γιαννίκογλου, Μόζερ, Αρίμπας, Παπατόλιος, Βαλεριάνος, Άλβες, Κάνιας (79′ Κωστούλας), Γρίβας (65′ Αρναρέλλης), Τάτος (73′ Ρόβας), Ακόστα, Μπαράλες.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός Β' - Καλαμάτα: Πρεμιέρα στη Super League 2 για τους «πράσινους»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2023 10:36

Πρεμιέρα στο πρωτάθλημα της Super League 2 κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός Β’, ο οποίος φιλοξενεί την Καλαμάτα στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής (16:00).

Ο Σωτήρης Αντωνίου συνεχίζει για δεύτερη χρονιά στο «τιμόνι» της δεύτερης ομάδας του «τριφυλλιού» και το ρόστερ που έχει στα χέρια του απαρτίζεται στην πλειοψηφία του από παίκτες που μέχρι πέρυσι βρίσκονταν στην Κ-19.

Όπως κάθε σεζόν έτσι και φέτος, στόχος του Παναθηναϊκού Β’ είναι να δώσει την ευκαιρία στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές που τον απαρτίζουν να δείξουν τις ικανότητές τους με φόντο τη συμμετοχή τους στην πρώτη ομάδα του «τριφυλλιού».

Αναφορικά με το σημερινό παιχνίδι οι «πράσινοι» θέλουν φυσικά να πάρουν τη νίκη κόντρα στη «μαύρη θύελλα» και να ξεκινήσουν με το δεξί τις υποχρεώσεις τους στο πρωτάθλημα. Ο Σωτήρης Αντωνίου δεν μπορεί να υπολογίζει στους τραυματίες, Ταβάρες και Φρόκου.

Ο Κουκούλας θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης, με βοηθούς τους Ψύλλο και Σούζα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram 

Η παρακάμερα του Παναθηναϊκός - Βιγιαρεάλ (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023 22:08

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο με την παρακάμερα της νίκης κόντρα στη Βιγιαρεάλ.

Δείτε το

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κ19: Ισόπαλο το ντέρμπι με την ΑΕΚ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023 20:00

Ισόπαλη με σκορ 1-1 αναδείχτηκε η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ για το πρωτάθλημα της Super League Κ19.

Το ντέρμπι ήταν αρκετά ανοιχτό στη μεγαλύτερη διάρκειά του, με χαμένες ευκαιρίες και για τις δύο ομάδες. Η ΑΕΚ, που προτίμησε κυρίως τις αντεπιθέσεις, προηγήθηκε στο 15ο λεπτό με τον Κοντορούχα που εκμεταλλεύτηκε αδράνεια της άμυνας.

Ο Παναθηναϊκός σε σετ παιχνίδι, κατάφερε να βρει απάντηση στο 50ο λεπτό, με τον Κλάψα να φεύγει στην πλάτη της άμυνας και να σκοράρει για να διαμορφώσει το αποτέλεσμα της αναμέτρησης.

Παναθηναϊκός: Παναγάκος, Κοκκάκης (53’ Γρίβας), Διαμαντής (63’ Γεωργουλάκης), Πιτσώτης, Κάτρης, Λιατίφης, Κλάψας (53’ Ρομάνο), Νικολετόπουλος (72’ Ορμενάι), Νότας, Σπαθάρης, Λάζαρης (72’ Ναλιτζής)

ΑΕΚ: Μαρίνης, Σβίγκος, Γιαννούλης, Ψυρόπουλος, Αντωνόπουλος, Κολιμάτσης, Χριστακόπουλος, Γεωργέας, Μαρουτσης, Χατζηνικολάου, Κοντορούχας

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ξανά χωρίς Βαγιαννίδη και Βέρμπιτς η προπόνηση του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023 17:20

Την προετοιμασία του για το ντέρμπι με την ΑΕΚ συνέχισε το Σάββατο (23/9) ο Παναθηναϊκός με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το πρωί στο «Γ. Καλαφάτης».

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Γιώργος Βαγιαννίδης και Μπέντζαμιν Βέρμπιτς. Αμφότεροι πιθανότατα θα είναι εκτός αποστολής του ντέρμπι, με την προετοιμασία να ολοκληρώνεται την Κυριακή (24/9), όταν και θα ανακοινωθεί η αποστολή για το ματς της Δευτέρας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με ιταλική ομάδα στο Παναθηναϊκός - ΑΕΚ ο Σότσα!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023 14:11

Επίσημη μορφή πήρε ο ορισμός του Ιταλού διαιτητή, Σιμόνε Σότσα, στο ντέρμπι της Λεωφόρου την προσεχή Δευτέρα κόντρα στην ΑΕΚ. Μάλιστα, ο Ιταλός ρέφερι θα συνοδευτεί από ομοεθνείς του βοηθούς αλλά και διαιτητές στο VAR.

Συγκεκριμένα, πρώτος βοηθός του Σότσα θα είναι ο Μπέρτι Αλέσιο και δεύτερος βοηθός, ο Ντελ Τζιοβάνε Στέφανο. 4ος διαιτητής ο Κολόμπο Αντρέα και στο VAR θα είναι ο Αμπίσο Ροσάριο με τον Λούκα Ζουφέρλι. Ο Καρατζίκας της ΕΠΣ Αθηνών θα είναι παρατηρητής του ντέρμπι.

Θυμίζουμε πως για το ντέρμπι ο Στιβ Μπένετ είχε ορίσει αρχικά τον Τάσο Σιδηρόπουλο, κίνηση που έφερε την παρέμβαση του Τάκη Μπαλτάκου, με αποτέλεσμα την παραίτηση του Άγγλου αρχιδιαιτητή.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παραιτήθηκε ο Μπένετ - Νέος αρχιδιαιτητής την Τετάρτη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2023 13:53

Την παραίτησή του από το πόστο του επικεφαλής της ΚΕΔ υπέβαλε σήμερα (23/9) το πρωί ο Στιβ Μπένετ.

Με επιστολή του ο Βρετανός σημείωσε πως η παραίτηση ήταν μονόδρομος κάνοντας λόγο για σκόπιμη παρέμβαση του Τάκη Μπαλτάκου, καθώς δεν έγιναν αποδεκτοί οι Έλληνες διαιτητές που όρισε για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.

Από τη μεριά του ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Τάκης Μπαλτάκος δέχτηκε την παραίτηση του Μπένετ και ζητά να οριστεί νέος αρχιδιαιτητής την ερχόμενη Τετάρτη.   

Η ανακοίνωση του Στιβ Μπένετ:

«Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

Με μεγάλη μου λύπη σας ενημερώνω για την απόφασή μου να παραιτηθώ από επικεφαλής της ΚΕΔ, με ισχύ από σήμερα, 23.9.2023.

Δεν είχα άλλη επιλογή, μετά από την σκόπιμη παρέμβαση του προέδρου της ΕΠΟ για να αλλάξει τους Έλληνες διαιτητές που είχα ορίσει στο Παναθηναϊκός-ΑΕΚ. Ο πρόεδρος πήγε στην UEFA για να βρει μια ξένη ομάδα διαιτητών και μετά περίμενε να το ανακοινώσω εγώ σαν απόφαση της ΚΕΔ.

Σε όλη μου την καριέρα, λειτούργησα με ακεραιότητα, ειλικρίνεια, αλλά κυρίως μέσα από το πλαίσιο των κανονισμών διαιτησίας της UEFA και της FIFA. Δυστυχώς, η ΕΠΟ δεν φαίνεται να θέλει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη στήριξη και τη φιλία σας, κατά τη θητεία μου εδώ. Θα μου λείψετε όλοι πολύ, αλλά ελπίζω να συνεχίσετε να πιέζετε τους εαυτούς σας ακόμα περισσότερο, για να γίνετε καλύτεροι.

Πάντα πίστευα ότι παίρνεις αυτό που σου αξίζει στη ζωή και το ίδιο είναι αλήθεια και στη διαιτησία. Όσο πιο σκληρά δουλεύεις, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχεις.

Να προσέχετε και καλή τύχη - Ήταν ευχαρίστησή μου που δούλεψα μαζί σας».

Η ανακοίνωση του Τάκη Μπαλτάκου: 

«Με επιστολή που απέστειλε σήμερα το πρωί ο κ. Στιβ Μπένετ στον πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Παναγιώτη Μπαλτάκο, υπέβαλλε την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ. Κατόπιν τούτου ο πρόεδρος της ΕΠΟ έκανε την ακόλουθη δήλωση.

Η άρνηση του κ. Μπένετ να αλλάξει τον ορισμό του Έλληνα διαιτητή στο αγώνα Παναθηναϊκού-ΑΕΚ και συνακόλουθα η παραίτησή του, αποτελούν δική του προσωπική επιλογή. Λυπάμαι που υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ την παραίτησή του και να ζητήσω από την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου την ερχόμενη Τετάρτη να ορίσει νέο αρχιδιαιτητή».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπερνάρντ: «Χαρούμενος που βοηθάω την ομάδα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2023 18:31

Ο Μπερνάρντ Ντουάρτε μίλησε για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Βιγιαρεάλ, για την προσωπική του απόδοση την τρέχουσα σεζόν, αλλά και για το επερχόμενο ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ για το πρωτάθλημα. 

Αναλυτικά όσα είπε ο Μπερνάρντ:

Ποσό σημαντική ήταν αυτή η νίκη για την πορεία στους ομίλους;

«Είναι πάντοτε σημαντικό να ξεκινάς κερδίζοντας σε αυτού του είδους τις διοργανώσεις. Ξέραμε την δυσκολία που θα είχε αυτός ο αγώνας, όμως παίζαμε εντός έδρας, μπροστά σε όλους τους φιλάθλους μας και ήταν πάρα πολύ σημαντικό να μπορέσουμε να κερδίσουμε αυτούς τους τρεις βαθμούς. Οπότε συγκεντρωθήκαμε καλά για αυτόν τον αγώνα, μελετήσαμε καλά τον αντίπαλο μας και δόξα το θεό εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες που είχαμε. Με αυτές μπορέσαμε να σκοράρουμε και να κερδίσουμε».

Τι είναι αυτό που σε έχει κάνει να αισθάνεσαι τόσο καλά στην αρχή της φετινής χρονιάς και βλέπουμε έναν τόσο διαφορετικό παίκτη στο γήπεδο;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος σε προσωπικό επίπεδο. Για εμένα είναι πάντα πολύ σημαντικό να δίνω ασίστ, να σκοράρω και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Συγκεντρώθηκα παρά πολύ στις τελικές μου, είτε αυτό είναι πάσες, είτε είναι σουτ. Αυτά που έκανα πέρσι ενδεχομένως να μην έβγαζαν αποτέλεσμα, να μην μεταφράζονταν σε νούμερα, αλλά θα συνεχίσω να δουλεύω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, να κάνω τα πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να φέρω το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Παναθηναϊκό.

Σε έχει βοηθήσει ο ανταγωνισμός που υπάρχει;

«Δεν είμαι ποτέ ο παίκτης που τα παρατάει και σταματάει να δουλεύει. Είτε υπάρχει ανταγωνισμός, είτε δεν υπάρχει, εγώ πάντα «μάχομαι» και δουλεύω. Όμως, ο ανταγωνισμός είναι σημαντικός για όλη την ομάδα. Όταν έχουμε μια ομάδα με ποιότητα, τότε αυτό που είναι το καλύτερο είναι η τάση να θέλουν όλοι μαζί οι παίκτες να βελτιωθούν».

Η νίκη απέναντι στην Βιγιαρεάλ που θεωρείται το φαβορί για την πρώτη θέση, σας δίνει αυτοπεποίθηση για την συνέχεια στον όμιλο, όσο και για το προσεχές ντέρμπι με την ΑΕΚ;

«Ξέρουμε τι θα πει να παίζεις με δύσκολους αντιπάλους, ξέρουμε τι σημαίνει δύσκολο παιχνίδι. Ξέρουμε βεβαίως ότι θα πρέπει να ξεκουραζόμαστε και να προετοιμαζόμαστε καλά για τους επόμενους αγώνες. Αυτό οπωσδήποτε μας δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και ξέρουμε ότι μέσα από αυτή την ομάδα, που είναι τόσο καλή , μπορούμε να τα καταφέρουμε. Πρέπει να κρατήσουμε αυτό το επίπεδο και να συνεχίσουμε την πολλή δουλειά».

Σου έλειψε το γκολ, ή κάποια ασίστ απόψε; Τα κρατάς για την Δευτέρα;

«Είναι πολύ ωραίο σε κάθε αγώνα να σκοράρεις, να βγάζεις ασίστ κι όλα αυτά. Όλες τις ημέρες δουλεύω για να μπορέσω να φτάσω σε αυτά τα αποτελέσματα. Σήμερα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία για να μπορέσω να τα καταφέρω, όμως, ενδεχομένως στον επόμενο αγώνα να έχω αυτή την ευκαιρία.»

Πως έζησες το γεμάτο ΟΑΚΑ που συνδυάστηκε και με νίκη και τι μήνυμα στέλνεις για την Δευτέρα;

«Οι φίλαθλοι έμειναν πάρα πολύ ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι. Χωρίς αμφιβολία αυτό μας βοηθάει και εμάς. Είναι σημαντικό να έχουμε τους φιλάθλους μας δίπλα μας και στον επόμενο αγώνα που είναι κι αυτός ένας ακόμη δύσκολος αγώνας. Ελπίζω και εμείς σαν να ομάδα να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρόβλημα με Βέρμπιτς στον Παναθηναϊκό - Ξεκίνησαν για ΑΕΚ οι «πράσινοι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2023 15:03

Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη κόντρα στη Βιγιαρεάλ, στην πρεμιέρα των ομίλων του Europa League, ένα παιχνίδι το οποίο από σήμερα είναι παρελθόν καθώς για τους «πράσινους» ακολουθεί το ντέρμπι της προσεχούς δευτέρας στη Λεωφόρο ενάντια στην ΑΕΚ.

Σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Ιβάν Γιοβάνοβιτς ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το συγκεκριμένο ματς, με μία προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης». Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τη Βιγιαρεάλ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Γιώργος Βαγιαννίδης, ενώ θεραπεία έκανε ο Μπέντζαμιν Βέρμπιτς λόγω ενοχλήσεων στον τετρακέφαλο και πλέον μένει να φανεί εάν θα είναι έτοιμος για το προσεχές ματς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Σότσα σφυρίζει στο Παναθηναϊκός - ΑΕΚ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2023 10:42

Τον διαιτητή που θα σφυρίξει το ντέρμπι της Λεωφόρου, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ, βρήκε η ΚΕΔ/ΕΠΟ.

Όπως έγινε γνωστό αυτός θα είναι ο Ιταλός, Σιμόνε Σότσα, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα σφύριξε το ντέρμπι Ίντερ-Μίλαν στη Serie A.

Επί του παρόντος δεν έχει γίνει γνωστή ολόκληρη η διαιτητική ομάδα που θα συνοδεύσει τον 36χρονο Ιταλό στο ντέρμπι, κάτι που αναμένεται να συμβεί τις προσεχείς ώρες. 

Στην ανακοίνωσή της η ΕΠΟ αναφέρει: 

H UEFA ενημέρωσε αργά χθες βράδυ την ΕΠΟ ότι για τον αγώνα της Δευτέρας, Παναθηναϊκός-ΑΕΚ για την 5η αγωνιστική της SL1 είναι διαθέσιμος ο Ιταλός διαιτητής Simone Sozza, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα διαιτήτευσε το Ιταλικό ντέρμπυ Ιντερ-Μίλαν. Η ΚΕΔ θα ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία για τον ορισμό του.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram