Δηλώσεις για τα όσα έλαβαν χώρα στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» και τον τραυματισμό του Χουάνκαρ με κροτίδα, που έφερε και τη διακοπή του αγώνα, έκανε ο Γιάννης Αλαφούζος.
Ο μεγαλομέτοχος του «τριφυλλιού» μίλησε στην ισπανική «Marca», τονίζοντας μεταξύ άλλων πως ο κανονισμός προβλέπει τιμωρία του Ολυμπιακού και όχι τη διεξαγωγή του αγώνα χωρίς φιλάθλους.
Για τον Χουάνκαρ: «Ο Χουάνκαρ δεν είναι ακόμα καλά, έχασε τις αισθήσεις του, έχασε την ισορροπία του, δεν άκουγε. Ίσως έχασε ένα μικρό μέρος της ακουστικής του ικανότητας».
Για το τι ορίζει ο κανονισμός: «Ο Ολυμπιακός διερευνάται. Ο κανόνας είναι πολύ ξεκάθαρος, αν κάποιο μέλος της ομάδας, είτε είναι παίκτης είτε μέλος του προπονητικού επιτελείου δεχτεί επίθεση, η ομάδα χάνει τον αγώνα με 3-0 και της αφαιρούν έναν βαθμό. Δεν γίνεται να παίξει το ματς χωρίς φιλάθλους, δεν υπάρχει τέτοιος κανόνας».
Για την έλλειψη τιμωρίας στην Ελλάδα: «Η έλλειψη τιμωρίας είναι μια από τις μεγάλες αιτίες βίας στην Ελλάδα. Οι αρχές είναι πολύ χαλαρές με τους επιτιθέμενους και γι' αυτό, όταν παίζουμε στην Ευρώπη, σπάνια υπάρχει βία, γιατί η UEFA είναι πολύ πιο αυστηρή. Πριν από 40 χρόνια, όταν ήμουν φοιτητής στην Αγγλία, έφτασε η αστυνομία την πρώτη μέρα του πανεπιστημίου και μας είπε: “Είμαστε έξω από τις παμπ, αν δημιουργήσετε προβλήματα θα σας πιάσουμε”. Ήταν ο τρόπος του να μας προειδοποιήσει ότι θα μπούμε σε μπελάδες. Είναι μια πολύ απλή λύση, να εφαρμόσουν οι αρχές οι νόμοι.
Αν συμβεί αυτό, θα τερματίσουμε τα επεισόδια», ήταν το σχόλιο του προέδρου του Παναθηναϊκού στους σκοπούς της ελληνικής Κυβέρνησης να εφαρμόσει αυστηρά μέτρα και να τιμωρείται άμεσα η ομάδα ενός φιλάθλου εάν στην κατοχή του βρεθεί φωτοβολίδα, κροτίδα ή κάποιο άλλο επικίνδυνο αντικείμενο.
Ένα από τα επόμενα μέτρα που σκοπεύει να εφαρμόσει η Ελληνική Κυβέρνηση είναι ότι εάν κάποιος έχει στην κατοχή του φωτοβολίδες ή κροτίδες στην περιοχή του γηπέδου, η ομάδα θα είναι υπεύθυνη για αυτό και θα τιμωρείται με αγώνα κεκλεισμένων των θυρών. Αν ξανασυμβεί, η ποινή θα πολλαπλασιαστεί.
Η βία στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ αποδεκτή, αλλά θεωρήθηκε ως ένας τρόπος διαδήλωσης, διαμαρτυρίας. Γι’ αυτό στις πολιτικές διαδηλώσεις έβλεπες ανθρώπους να πετάνε μολότοφ και αυτό τιμωρήθηκε ως ασήμαντο παράπτωμα. Δεν σε βάζουν στη φυλακή, αλλά αυτή η κουλτούρα αλλάζει και βελτιώνεται».
Για τη διαφθορά στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τις ξένες επενδύσεις: «Δεν υπάρχει ξένη επένδυση. Ποιος θα ήθελε να επενδύσει; Έχουμε ένα διεφθαρμένο σύστημα στο οποίο κερδίζει μόνο μία ομάδα, αυτή που ελέγχει την ομοσπονδία, τους διαιτητές, τις κυρώσεις σε άλλες ομάδες. Δεν έχουμε καμία επένδυση από το εξωτερικό, γιατί στην Ελλάδα έχουμε έχουν πολλή διαφθορά στην ομοσπονδία και τους διαιτητές, αυτό έχει βελτιωθεί, δεν είναι τέλειο, αλλά έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία πέντε χρόνια.
Αυτό που συνέβη πριν από χρόνια είναι ότι από τη στιγμή που μια ομάδα έλεγχε την ομοσπονδία και η ομοσπονδία ήταν αυτή που ανέθεσε τους διαιτητές, οι διαιτητές θα συμπεριφέρονταν καλά με αυτήν την ομάδα. Και δεν έχω κανένα παράπονο από τους διαιτητές, γιατί αν έχεις αυτή την κατάσταση στη χώρα σου και είναι κοινή πρακτική, είτε προσαρμόζεσαι σε αυτήν την πραγματικότητα είτε δεν δουλεύεις. Αυτό ευτυχώς έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια».
Για την εκλογή της διοίκησης της ΕΠΟ και το γεγονός ότι εκλέγεται από τις ΕΠΣ: «Αυτές μπορεί να υποστούν πίεση ή απειλές από μια ομάδα που επιδιώκει να ελέγξει την ομοσπονδία, είναι εύκολο να υπάρχει διαφθορά. Αυτό είναι το ιστορικό πρόβλημα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Δεν υπάρχει χώρα στην Ευρώπη που να είναι τέλεια, αλλά υπάρχουν βαθμοί προβλημάτων. Αν η τελειότητα είναι 100%, οι πιο προηγμένες χώρες είναι γύρω στο 80 ή 90%, στην Ελλάδα είμαστε στο 50% ή 60%».
Περίπου τέσσερις ώρες διήρκησε η εκδίκαση της υπόθεσης για το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μετά τον τραυματισμό του Χουάνκαρ από κροτίδα.
Οι δύο ομάδες μετά τις καταθέσεις τους πήραν προθεσμία μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής στις 13:00 για να καταθέσουν τα υπομνήματά τους, προκειμένου στη συνέχεια να βγει η απόφαση, κάτι που θα συμβεί μέχρι το πρωί του Σαββάτου (28/10).
Παρόντες από την πλευρά του Παναθηναϊκού στην εκδίκαση ήταν ο γιατρός της ομάδας, Παναγιώτης Αλεξανδρόπουλος ενώ πέρα από τον νομικό εκπρόσωπο της ΠΑΕ, Λεωνίδα Μπουτσικάρη, βρέθηκε εκεί και η νομική διεύθυνση της ΠΑΕ, που αποτελείται από τους Δημήτρη Βαγιάκο και Τάκη Κέζα. Στην αντίπερα όχθη ο Ολυμπιακός εκπροσωπήθηκε από τον Κώστα Καραπαπά και τους νομικούς εκπροσώπους Δημακόπουλο, Χατζησαβαόγλου και Καρπετόπουλο.
Η πλευρά του παναθηναϊκού υποστήριξε πως ο τραυματισμός του Χουάνκαρ από την κροτίδα ήταν τέτοιος που δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί στο ματς, το οποίο καλώς διακόπηκε. Μάλιστα οι «πράσινοι» με τα αποτελέσματα των εξετάσεων αλλά και την γνωμάτευση του γιατρού του αγώνα απέδειξαν τα λεγόμενά τους.
Μάλιστα, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως στις εξετάσεις που έκανε ο Χουάνκαρ στο Υγεία, ήταν παρών και ο γιατρός του Ολυμπιακού!
Από τη μεριά τους οι «ερυθρόλευκοι» αρχικά εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για την πρόσθετη παρέμβαση του Παναθηναϊκού. Στη συνέχεια υποστήριξαν πως η κροτίδα δεν έπεσε τόσο κοντά στον παίκτη προκειμένου να του προκαλέσει πρόβλημα, αμφισβητώντας επί της ουσίας πως ο Χουάνκαρ δεν μπορούσε να αγωνιστεί. Παράλληλα, υποστηρίζουν πως ο διαιτητής του αγώνα δεν διέκοψε τον αγώνα εξαιτίας του τραυματισμού του Χουάνκαρ, αλλά επειδή είχε περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από την ώρα της διακοπής και δεν ήταν δυνατόν να μπουν και να αγωνιστούν έπειτα από τόση ώρα οι ποδοσφαιριστές.
Θυμίζουμε πως ο Ολυμπιακός είναι ο μοναδικός κατηγορούμενος και κινδυνεύει με μηδενισμό, απώλεια του αγώνα με 3-0, αφαίρεση ενός βαθμού, ποινή έδρας για 2-4 αγωνιστικές και μεγάλο πρόστιμο. Θα αποφασιστεί είτε οριστική διακοπή του ντέρμπι με κατακύρωση του αγώνα στον Παναθηναϊκό και τις προβλεπόμενες ποινές στον Ολυμπιακό, είτε συνέχιση του αγώνα από τη στιγμή της διακοπής, σε νέα ημερομηνία.
Φυσικά, η υπόθεση μπορεί να συνεχιστεί στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ ενώ μπορεί να φτάσει ακόμη και στο CAS.
O Λεωνίδας Μπουτσικάρης στην εκδίκαση της υπόθεσης του τραυματισμού του Χουάνκαρ από κροτίδα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό σημείωσε μεταξύ άλλων πως η κροτίδα ήταν πολύ μεγάλης ισχύος, ανέφερε περιστατικά άλλων ανθρώπων που έχουν αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα, ενώ υπογράμμισε πως σωστά οι «πράσινοι» αποχώρησαν, αφού είδαν έναν συμπαίκτη τους σε ημιλιπόθυμη κατάσταση.
«Άκουσα έναν πολύ δυνατό θόρυβο. Εγώ μόνο παίκτες του ΠΑΟ είδα μπροστά από την 28 να κάνουν ζέσταμα. Άκουσα θόρυβο και είδα τον παίκτη να πέφτει, δεν είδα ποιος την πέταξε και από που. Η κροτίδα δεν ήταν στο πλαίσιο των πανηγυρισμών, δεν σχετίζεται χρονικά με τους πανηγυρισμούς, αυτό είναι το συμπέρασμα μου. Η κροτίδα κατευθύνθηκε στους παίκτες που έκαναν ζέσταμα. Η κροτίδα έπεσε πλάγια και αριστερά προς τον Χουάνκαρ, δεν την είδε, δεν το περίμενε. Ήταν κροτίδα πολύ μεγάλης ισχύος.
Υπάρχει περίπτωση ποδοσφαιριστή που έχει χάσει την ακοή του μόνιμα από κροτίδα και τώρα παίζει στην Εθνική Κωφών. Δεν μιλάμε για ένα δυναμιτάκι. Σε αγώνα αιωνίων μια σεκιούριτι πήγε να πιάσει κροτίδα και έσκασε στα δάκτυλα της, σε ένα γεμάτο γήπεδο άκουγα τις φωνές της.
Και ο Βέρμπιτς και ο γυμναστής ένιωσαν το κύμα από την κροτίδα και σοκαρίστηκαν. Οι παίκτες του ΠΑΟ αποχώρησαν από τον αγωνιστικό χώρο γιατί είδαν έναν συμπαίκτη τους σχεδόν ημιλιπόθυμο να αποχωρεί με φορείο και για λόγους ασφαλείας. Πολύ καλά έκαναν και έφυγαν, είναι παραλογισμός να μείνουν για να γίνει σέντρα ενώ υπάρχει θέμα ασφάλειας τους και ένας συμπαίκτης του ήταν ημιλιπόθυμος.
Ο γιατρός του αγώνα στα αποδυτήρια εξέτασε τον Χουάνκαρ στο ιατρείο του αγώνα. Ο γιατρός έβγαλε το αρχικό πόρισμα με βάση την κίνηση των ματιών. Επίσης στην πρώτη διάγνωση έκανε λόγο για ολική απώλεια ακοής από το αριστερό αυτί. Του έκανε αυτές τις κινήσεις και το μάτι του δεν κουνιότανε. Στην πρώτη φάση δεν ανταποκρίθηκε στα τεστ και είχε αστάθεια. Αυτό γράφτηκε στην έκθεση.
Πήγαμε στον διαιτητή με τη διάγνωση, παρόλα αυτά ο διαιτητής ήθελε να εξαντλήσει τις δυνατότητες να γίνει ο αγώνας. Συμφωνήσαμε να γίνει επανεξέταση. Ο Χουάνκαρ παρέμεινε στο ιατρείο και εξεταζόταν. Στα 60 λεπτά πήγαμε πάλι στον Χουάνκαρ, ο γιατρός διαπίστωσε ότι βελτιώθηκε η ακοή του αλλά δεν μπορούσε να σηκωθεί γιατί όταν πήγε να τον σηκώσει, ο Χουάνκαρ του είπε ότι ζαλίζεται και ήθελε να κάνει εμετό. Μετά από αυτό πήγαμε στον διαιτητή, όλοι μαζί.
Ο γιατρός διαπίστωσε ότι βελτιώθηκε αλλά δεν μπορούσε να σηκωθεί. Είναι ξεκάθαρο ότι είπε ότι βελτιώνεται μεν, αλλά δεν μπορεί να σηκωθεί... Έκατσε και έγραψε τη γνωμάτευση στα αγγλικά πρώτα. Θέλω να δείτε τις διαγραφές του αγγλικού κειμένου. Ενώ είναι στη κατεύθυνση του τραυματισμού, αμβλύνονται κατ' απαίτηση του Ολυμπιακού.
Οι διαγραφές είναι όλες προ την κατεύθυνση δεν ξέρω, δεν απαντώ. Αυτό για να αντιληφθούμε ποιoς πίεσε. Εκεί ο διαιτητής καταλαβαίνει ότι αυτός πρέπει να πάρει την απόφαση. Εκεί μας ανακοίνωσε ότι ο αγώνας δεν θα γίνει, τους λόγους σας τους έστειλε και σας τους διευκρίνισε. Σε όλο αυτό το διάστημα ο Χουάνκαρ ζαλίζονταν και ζητήσαμε ασθενοφόρο, το οποίο δεν ήρθε ποτέ, ζητούσαμε ασθενοφόρο και δεν ερχόταν γι' αυτό ζητήσαμε το ασθενοφόρο από το Υγεία.
Στο Υγεία ήταν και ο γιατρός του Ολυμπιακού κ. Θέος μπροστά στις εξετάσεις. Ο Παναθηναϊκός του επέτρεψε να είναι παρών αν και υπήρχαν θέματα ιατρικού απορρήτου. Και ήταν και ο συνεργάτης του γιατρού του Παναθηναϊκού ο κ. Ντίνας. Και ο Ολυμπιακός στη Θεσσαλονίκη σε ιδιωτικό νοσοκομείο είχε πάει με τον Γκαρσία. Ακούσαμε το εξωφρενικό ότι οι παίκτες έτρωγαν πίτσες.
Δεν μπορούμε να παραγγείλουμε εκείνη την ώρα. Το έχουμε προπαραγγείλει από το μεσημέρι υπολογίζοντας την ώρα λήξης του αγώνα. Την ώρα που γίνονται όλα αυτά η εταιρία έφερε τα φαγητά επειδή ήταν η ώρα που θα έληγε ο αγώνας. Οι παίκτες δεν έφαγαν αλλά σε ένα χώρο δίπλα έκαναν και προθέρμανση. Οι παίκτες ήταν σε ετοιμότητα για να γίνει ο αγώνας. Αν είναι δυνατόν, θα έλεγε ο Γιοβάνοβιτς στους παίκτες "Φάτε πίτσες". Οι παίκτες άλλαξαν ρούχα όταν εγώ μπήκα και τους το είπα όταν είχε διακοπεί οριστικά ο αγώνας.
Την άλλη μέρα πήγα σπίτι να τον δω και ζαλιζόταν. Ο παίκτης σήμερα δεν είναι στην αποστολή σε ένα από τα πιο κρίσιμα ευρωπαϊκά παιχνίδια της σεζόν. Ο σχεδιασμός ήταν να παίξει ο Μλαντένοβιτς στο ντέρμπι και σήμερα ο Χουάνκαρ αλλά ο Χουάνκαρ είναι σήμερα εκτός αποστολής διότι δεν έχει προπονηθεί. Μου είπε οτι είχε ζαλάδες και την Τετάρτη έκανε και άλλο ακουόγραμμα που επίσης βρέθηκε με μειωμένη ακοή. Σήμερα δεν δικάζουμε το θύμα που έριξε τον κροτίδα αλλά τον Χουάνκαρ που πάμε να τον βγάλουμε απατεώνα.. Είναι γκεμπελισμός να πάμε να κάνουμε το θύμα δράστη.
Ο Παναθηναϊκός ποιος είναι στο ελληνικό ποδόσφαιρο το έχει αποδείξει. Ο Μπρινιόλι είχε σκάσει κροτίδα και είχε πει ότι μπορεί να συνεχίσει, ο Χουάνκαρ είπε ότι δεν μπορεί. Στην πρώτη περίπτωση παίξαμε, στη δεύτερη φύγαμε. Αν δεν πεθάνει, αν δεν βγει αίμα, θα συνεχίζονται οι αγώνες, αυτό το μήνυμα θα δώσουμε;
Το φύλλο αγώνα συντάσσεται μόνο από τον διαιτητή. Η πίεση μας ήταν "πες μας ένα ναι ή ένα όχι". Από τις διαγραφές στη διάγνωση του γιατρού θα καταλάβει κανείς ποιος πίεσε.
Δεν έχω κάτι να σχολιάσω για τον διαιτητή, έδωσε τις διευκρινήσεις που του ζητήθηκαν. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι νομικοί, ο διαιτητής είναι πυροσβέστης στο επάγγελμα, μην έχουμε την απαίτηση να γράψουμε νομικά κείμενα. Η δική μου αντίληψη είναι ότι στην συμπληρωματική έκθεση λέει ουσιαστικά ότι διέκοψε τον αγώνα επειδή ο παίκτης ήταν τραυματίας».
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 9ης αγωνιστικής της Super League ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Πανσερραϊκό, το απόγευμα της Κυριακής στη Λεωφόρο, ορίστηκε ο Βασίλης Φωτιάς. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Νικολακάκη και Κούλα Χασάν, 4ος θα είναι ο Τσέτσιλας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Γκορτσίλας και Στεφανής.
Σάββατο 28/10
17:30 Βόλος-Κηφισιά: Πολυχρόνης (Κόλλιας, Λιόντος, 4ος Βάτσιος, VAR: Γκάμαρης, Σινιοράκης)
20:00 Ατρόμητος-Παναιτωλικός: Παπαδόπουλος (Νικολαΐδης, Τοροσιάδης, 4ος: Κατσικογιάννης, VAR: Τσαγκαράκης, Παπαδάκης)
Κυριακή 29/10
17:30 Αστέρας Τρ.-Λαμία: Τζήλος (Κωνσταντίνου, Τζιουβάρας, 4ος Τσιμεντερίδης, VAR: Ζαμπαλάς, Πάτρας)
19:30 Παναθηναϊκός-Πανσερραϊκός: Φωτιάς (Νικολακάκης, Κούλα Χασάν, 4ος Τσέτσιλας, VAR: Γκορτσίλας, Στεφανής)
20:30 Άρης-ΠΑΣ Γιάννινα: Μανούχος (Πετρόπουλος, Βεργέτης, 4ος Πουλικίδης, VAR: Ευαγγέλου, Νιδριώτης)
Δευτέρα 30/10
19:30 ΑΕΚ-ΠΑΟΚ: Μπριχ (Μπορς, Κέμπτερ, 4ος Βεργέτης, VAR: Περλ, Μπουξμπάουμ)
21:30 ΟΦΗ-Ολυμπιακός: Διαμαντόπουλος (Ψαρρής, Μεϊντάνας, 4ος Κατοίκος, VAR: Περράκης, Φωτόπουλος)
Ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι στο πλαίσιο του σημερινού αγώνα με τη Ρεν, στη Λεωφόρο, μίλησε στην ιστοσελίδα UEFA για τη φετινή ευρωπαϊκή πορεία του Παναθηναϊκού.
Ο 32χρονος τερματοφύλακας, δήλωσε υπερήφανος που συμμετέχει με το «τριφύλλι» σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, ενώ για το ματς κόντρα στους Γάλλους σημείωσε πως ο Παναθηναϊκός έχει την ικανότητα να πάρει τη νίκη, όπως και την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
«Ο Παναθηναϊκός δεν είχε πάρει μέρος στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις για πολλά χρόνια. Νιώθουμε τόσο περήφανοι που ο Παναθηναϊκός συμμετάσχει σε ένα ευρωπαϊκό τουρνουά. Είναι πραγματικά ξεχωριστό. Η νίκη είναι σίγουρα πολύ σημαντική, αλλά αυτό που με εξιτάρει περισσότερο απ’ όλα είναι η αίσθηση του που ανήκεις. Το συναίσθημα του είμαστε ο Παναθηναϊκός. Είμαστε εδώ και θέλουμε να τα πάμε καλά», τόνισε αρχικά.
Για το παιχνίδι απέναντι στη Ρεν είπε: «Τώρα έχουμε ένα δύσκολο ματς εναντίον της Ρεν. Αν κερδίσουμε, μπορούμε να εξελίξουμε ακόμη περισσότερο αυτή την αίσθηση του νικητή και να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πως μπορούμε να νικήσουμε και στον επόμενο αγώνα και στον επόμενο και στον επόμενο... Τότε, θα δούμε πόσους βαθμούς μπορούμε να πάρουμε. Γνωρίζουμε πώς το να προκριθείς στη φάση των νοκ άουτ αγώνων θα είναι δύσκολο, αλλά γνωρίζουμε επίσης πως έχουμε τις ικανότητες και μπορούμε να το κάνουμε».
Τη Ρεν υποδέχεται απόψε στη Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός, ο οποίος συνεχίζει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το Europa League με την 3η αγωνιστική της διοργάνωσης (22:00, Cosmote Sport 5).
Οι «πράσινοι» στα δύο προηγούμενα παιχνίδια μετρούν μία νίκη (Βιγιαρεάλ) και μία ισοπαλία (Μακάμπι Χάιφα), οπότε στόχος είναι η νίκη, η οποία εκτός από τους τρεις βαθμούς θα τους διατηρήσει αήττητους αλλά και πρώτους στον όμιλό τους. Φυσικά σε περίπτωση που έρθει το τρίποντο θα φέρει ακόμα πιο κοντά την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Τα αγωνιστικά προβλήματα δε λείπουν για το «τριφύλλι». Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετράει απουσίες και για το σημερινό παιχνίδι, μιας και δε θα έχει διαθέσιμους τους Χουάνκαρ Κλεϊνχέισλερ, Πάλμερ-Μπράουν, Ξενόπουλο και Μάγκνουσον.
Στην άλλη πλευρά η Ρεν προέρχεται από δυο σερί ήττες στο πρωτάθλημά της και βρίσκεται στην 9η θέση με 11 βαθμούς. Στην Ευρώπη μετράει μια νίκη με 3-0 επί της Μακάμπι Χάιφα και μια ήττα με 1-0 από τη Βιγιαρεάλ. Η γαλλική ομάδα δεν έχει κάποιο αγωνιστικό πρόβλημα με τον Μπρούνο Ζενεσιό να υπολογίζει σε όλους τους ποδοσφαιριστές που διαθέτει στο ποιοτικό του ρόστερ.
Η πιθανή αρχική ενδεκάδα των «πρασίνων» θα αποτελείται από τον Μπρινιόλι στην εστία, τον Βαγιαννίδη δεξιά στην άμυνα, τον Μλαντένοβιτς αριστερά και τους Σένκεφελντ και Γεντβάι στα στόπερ. Οι Αράο, Τσέριν και Τζούρισιτς θα είναι η τριάδα στα χαφ, με τους Μπερνάρντ (αριστερά), Παλάσιος (δεξιά) στα εξτρέμ και τον Ιωαννίδη στην κορυφή της επίθεσης.
Ο Πορτογάλος, Ζοάο Πινέιρο θα είναι διαιτητής της αναμέτρησης. Βοηθοί του θα είναι οι επίσης Πορτογάλοι, Μπρούνο Ζεσούς και Λουτσιάνο Μαΐα, ενώ 4ος ο Φάμπιο Βερίσιμο. Στο VAR ορίστηκαν οι Λουίς Γκοντίνιο, με βοηθό τον Αντρέ Ναρκίσο.
Η βαθμολογία του ομίλου
Παναθηναϊκός 4
Βιγιαρεάλ 3
Ρεν 3
Μακάμπι Χάιφα 1
Την προετοιμασία του για τον αυριανό (26/10) αγώνα ενάντια στη Ρεν για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα στο «Γ. Καλαφάτης» στο Κορωπί.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι τακτικής. Απών ήταν ο Χουάνκαρ, όπως και οι τραυματίες Μάγκνουσον, Πάλμερ – Μπράουν και Ξενόπουλος που ακολούθησαν θεραπεία. Τέλος ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Κλεϊνχέισλερ. Και οι τέσσερις έμειναν φυσικά εκτός αποστολής.
Μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε τη λίστα με τους ποδοσφαιριστές που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή του αγώνα, από την οποία ξεχωρίζουν οι νεαροί Μπιλάλ και Προδρομίτης.
Στην αποστολή βρίσκονται οι: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Λίλο, Βαγιαννίδης, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Μπερνάρ, Τσέριν, Μαντσίνι, Γεντβάι, Αϊτόρ, Σιδεράς, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Τζούριτσιτς, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Μπιλάλ, Προδρομίτης.
Ένα ακόμα επεισόδιο στο σήριαλ που γράφεται από το βράδυ της περασμένης Κυριακής μετά τον τραυματισμό του Χουάνκαρ από κροτίδα στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καλαφάτης», γράφτηκε σήμερα.
Συγκεκριμένα, ο Ιταλός διαιτητής του αγώνα, Φάμπιο Μαρέσκα έστειλε συμπληρωματική έκθεση, ύστερα από αίτημα του αθλητικού δικαστή. Σε αυτή ο Μαρέσκα αναφέρεται στους τρεις λόγους που τον οδήγησαν στην οριστική διακοπή του ματς, ένας εκ των οποίων επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τη θέση του Ολυμπιακού.
Στον τρίτο λόγο και αφού νωρίτερα ο Ιταλός ρέφερι έχει αναφερθεί στη δυσκολία του γιατρού να αποφασίσει, σημειώνει πως η διακοπή του αγώνα για πάνω από 2 ώρες και 20 λεπτά: «σε κάθε περίπτωση υπογραμμίζει τη σοβαρότητα του τραυματισμού που υπέστη ο παίκτης No.3 του Παναθηναϊκού».
«Οι λόγοι για την οριστική διακοπή του αγώνα Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός στις 22 Οκτωβρίου 2023 στην Αθήνα, οφείλονται στα εξής που έχουν αναφερθεί προηγουμένως:
1) Στην αναποφασιστικότητα του γιατρού, ο οποίος, αν και ρωτήθηκε πολλές φορές να προσδιορίσει την κατάσταση του παίκτη Νο3 του Παναθηναϊκού, δεν εξέφρασε την άποψή του είτε για την επανέναρξη είτε για την οριστική διακοπή του αγώνα, γι' αυτό σύμφωνα με τους κανονισμούς του παιχνιδιού, έπρεπε να αξιολογήσω προσωπικά την ανάγκη οριστικής διακοπής του αγώνα.
2) Στο γεγονός ότι οι παράγοντες και των δύο συλλόγων πίεζαν συνεχώς τον γιατρό του αγώνα κ. Χρήστο Γώγο μπροστά μου και μπροστά στους δύο εκπροσώπους της Super League να αποφασίσει για το ένα ή το άλλο, ζητώντας του πολλές φορές να αλλάξει αυτό που έγραφε.
3) Στο γεγονός ότι είχαν ήδη περάσει περισσότερες από δύο ώρες και 20 λεπτά από την στιγμή της προσωρινής διακοπής, κάτι που σε κάθε περίπτωση υπογραμμίζει τη σοβαρότητα του τραυματισμού που υπέστη ο παίκτης No.3 του Παναθηναϊκού.
Παραμένω στη διάθεσή σας για οτιδήποτε περισσότερο χρειαστεί».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με την Ρεν για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League εξήρε την Ρεν, υπογράμμισε πως για να πάρει θετικό αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός θα πρέπει όλοι να υπερβάλλουν εαυτόν.
Για το αν είναι επηρεασμένη η ομάδα από όσα έγιναν στο ντέρμπι: «Δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα όπως περιμέναμε για να μπορώ να πω ότι είναι πληρέστατη η προετοιμασία. Έπρεπε πολύ γρήγορα να προσαρμοστούμε στα δεδομένα του ματς με τη Ρεν. Αυτές τις μέρες έπρεπε να συγκεντρωθούμε στο ματς με τη Ρεν. Πιστεύω ότι θα είμαστε οκ και θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Για την αυτοπεποίθηση της ομάδας και αν είναι παγίδα το γεγονός ότι η Ρεν δεν έχει τόσο μεγάλο όνομα στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο: «Η Ρεν είναι μια ομάδα 120 χρόνων. Έχει τις καλύτερες ακαδημίες στην Γαλλία και μπορεί ακόμα και στην Ευρώπη. Μπορεί να περηφανεύεται για τρομερή δουλειά στο κομμάτι της ανάπτυξης του ποδοσφαίρου. Μια ομάδα που παραδοσιακά αγωνίζεται με νέους παίκτες με ενέργεια. Η Ρεν έχει τον σεβασμό γιατί πετυχαίνει πράγματα από τις αρχές του ποδοσφαίρου και βγάζει ποδοσφαιριστές από τις ακαδημίες τους. Δεν πρέπει να βλέπουμε τις ομάδες από τα ονόματα που έχουν. Έχω πολύ μεγάλο σεβασμό στη Ρεν. Όσον αφορά την αυτοπεποίθηση, από την αρχή των προκριματικών δείξαμε ότι θέλουμε να διεκδικήσουμε πράγματα. Είχαμε καλά παιχνίδια, αλλά και παιχνίδια που δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα καλά για μας. Τα ευρωπαϊκά παιχνίδια είναι παιχνίδια που παίζονται σε διαφορετικό επίπεδο και ταχύτητα. Οι γαλλικές ομάδες προέρχονται από ένα πρωτάθλημα που είναι σε υψηλό επίπεδο. Αν θέλουμε ένα θετικό αποτέλεσμα από το αυριανό παιχνίδι θα πρέπει να υπερβάλλουμε εαυτόν. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε».
Για το αν είναι αβαντάζ η Λεωφόρος ή όχι: «Σε αυτά τα δύο παιχνίδια που παίξαμε στο Ολυμπιακό Στάδιο, το γήπεδο ήταν γεμάτο και η ατμόσφαιρα φοβερή. Η Λεωφόρος είναι ένα γήπεδο λιγότερων θέσεων και μας περιορίζει όσον αφορά τον κόσμο που θα έχουμε δίπλα μας. Λυπάμαι που δεν μπορούμε να φιλοξενήσουμε τόσο κόσμο όσο μπορούσαμε στο Ολυμπιακό Στάδιο. Τα δύο παιχνίδια στο ΟΑΚΑ απέδειξαν ότι οι φίλαθλοι της ομάδας είχαν μεγάλη διάθεση να παρακολουθήσουν την ομάδα τους. Ακόμα και το ΟΑΚΑ ήταν μικρό».
Για την τακτική προσέγγιση κόντρα στη Ρεν: «Κάθε ομάδα έχει κάποια στοιχεία που βασίζεται όσον αφορά τον τρόπο προσέγγισης. Και εμείς και η Ρεν είμαστε ομάδες με συγκεκριμένο πλάνο παιχνιδιού. Στο group stage το 3ο και 4ο παιχνίδι είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Είναι απαιτητικό παιχνίδι και στο physical game. Έχει ενέργεια στο παιχνίδι της. Είναι μια νεανική ομάδα, με εξαίρεση 2-3 παίκτες. Είναι μια ισορροπημένη ομάδα και θα χρειαστεί μεγαλύτερη προσέγγιση σε σχέση με τα προηγούμενα ματς».
Για τον Χουάνκαρ και σε τι κατάσταση είναι: «Παίρνει μια φαρμακευτική αγωγή ο Χουάνκαρ. Σίγουρα δεν τον υπολογίζουμε αύριο και θα δούμε για το παιχνίδι της Κυριακής. Ανησυχεί λίγο, αλλά είμαστε δίπλα του και ευχόμαστε να ξεπεράσει όσο πιο γρήγορα γίνεται το πρόβλημα και να γυρίσει υγιείς στο γήπεδο».
Για το ποιοι είναι διαθέσιμοι στην άμυνα: «Οι παίκτες που δεν μπορούμε να υπολογίζουμε είναι αρχικά ο Μάγκνουσον που θα χάσει τη χρονιά, ο Πάλμερ θα μείνει άλλο ένα μήνα. Η συμμετοχή του Γέντβαι με τον Ολυμπιακό θεωρήσαμε ότι ήταν ρίσκο και πιστεύω ότι θα είναι οκ για αύριο. Ο τραυματισμός του Χουάνκαρ μας απασχολεί. Ο Αράο έκανε ένα πολύ καλό ματς με τον Ολυμπιακό και ανταποκρίθηκε καλά. Ξέραμε ότι μπορεί να βοηθήσει. Στα στόπερ λύσεις πρέπει να βρούμε μέσα από την ομάδα. Ελπίζουμε ότι μέσα από το παιχνίδι της ομάδας θα έχουμε λιγότερες δυνατές απώλειες μέχρι να επιστρέψει ο Πάλμερ Μπράουν».
Ο Φίλιπ Τζούρισιτς στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με τη Ρεν για την 3η αγωνιστική του Europa League σημείωσε πως προσαρμόζεται ολοένα και περισσότερο στην ομάδα, ενώ για τα γεγονότα του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό σημείωσε μόνο πως όλοι στην ομάδα έμειναν ενωμένοι.
Για το πολύ καλό ματς που έκανε κόντρα στον Ολυμπιακό και το αν πρέπει να περιμένουμε ανάλογες εμφανίσεις από αυτόν: «Ειλικρινά προσαρμόζομαι όλο και περισσότερο. Πριν από τον αγώνα είχα πει θα κοιτάξω να κάνω το καλύτερο μου ματς. Η χαρά μου είναι μεγαλύτερη γιατί όλη η ομάδα έκανε καλό ματς και αποδείξαμε πω μπορούμε να παίξουμε καλά οπουδήποτε. Αυτό που είναι για εμένα σημαντικό είναι να κερδίζουμε και να είμαστε στην κορυφή».
Για το πως έζησαν το γεγονός πως κινδύνεψε η σωματική ακεραιότητα ενός παίκτη στο προηγούμενο ματς και αν τους επηρεάζει ενόψει της συνέχειας: «Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο για αυτό. Σταθήκαμε όλοι μαζί και ήταν κοινή απόφαση όλων ό,τι έγινε».
Για το αν το ματς με τη Ρεν έχει κοινά χαρακτηριστικά σε σχέση με αυτό κόντρα στη Μαρσέιγ: «Πάντοτε είναι δύσκολο να παίζεις με γαλλικές ομάδες. Οι αντίπαλοι έχουν ποιότητα, εμείς πρέπει να σκεφτούμε τι κάνουμε εμεις και να κάνουμε το παιχνίδι μας, έχοντας γύρω γύρω τους οπαδούς μας».
Για τη συνύπαρξη με τον Μπερνάρ, που παίζουν ίδια θέση: «Δεν βλέπουμε ως απειλή ο ένας τον άλλον και ο προπονητής θα αποφασίσει ποιος θα παίξει. Προπόνηση με την προπόνηση βελτιωνόμαστε όλοι και θέλουμε να είμαστε πάντα έτοιμοι».