Ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι αναδείχθηκε ο καλύτερος τερματοφύλακας της περσινής σεζόν, στα φετινά βραβεία του ΠΣΑΠΠ, με τον Ιταλό να βρίσκεται και στην κορυφαία 11άδα του περσινού πρωταθλήματος.
Στις δηλώσεις του μετά την παραλαβή του βραβείου του ο έμπειρος άσσος είπε: «Ευχαριστώ τον προπονητή μου Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Όλους τους συμπαίκτες και τον προπονητή τερματοφυλάκων και όσους δουλεύουν μαζί μας στον Παναθηναϊκό. Ευχαριστώ τους φροντιστές και όλους όσους μοχθούν στο προπονητικό κέντρο. Κάνουμε το παν. Επίσης ευχαριστώ και τον Βασίλη Ξενόπουλο και του Γιούρι Λοντίγκιν. Είναι σημαντική προσπάθεια αυτή που κάνουμε και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι».
Ο Μπρινιόλι σε 34 συμμετοχές πέρσι με την πράσινη φανέλα κατάφερε να κρατήσει ανέπαφη την εστία του σε 21 παιχνίδια.
Ο Φώτης Ιωαννίδης ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος Έλληνας ποδοσφαιριστής της σεζόν 2022-23, σεζόν στην οποία ο επιθετικός του Παναθηναϊκού έκανε το βήμα μπροστά στην καριέρα του.
Ο 23χρονος επιθετικός σε 36 συμμετοχές πέτυχε επτά γκολ και μοίρασε τρεις ασίστ την προηγούμενη σεζόν, ενώ κατάφερε με τις εμφανίσεις του να κληθεί και στην εθνική Ελλάδος των ανδρών για πρώτη φορά.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς παρευρέθηκε στα βραβεία του ΠΣΑΠΠ για την περασμένη αγωνιστική περίοδο, εκεί όπου ο Φώτης Ιωαννίδης βραβεύτηκε ως ο κορυφαίος Έλληνας ποδοσφαιριστής, ενώ ήταν και μέλος της κορυφαίας 11άδας.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της δηλώσεών του ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε πως ο 23χρονος επιθετικός δε θα αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό, κάνοντας μάλιστα και χιούμορ στον Ντέμη Νικολαΐδη, που ήταν εκ των παρουσιαστών της εκδήλωσης.
«Καταρχήν, συγχαρητήρια σε όσους βραβεύτηκαν σήμερα. Ήταν ένα καταπληκτικό βράδυ πραγματικά με ανθρώπους που μίλησαν, είμαι εντυπωσιασμένος. Συγχαρητήρια σε όλους. Λογικό ήταν, το δικαιούνταν, ήταν κόποι μιας ολόκληρης χρονιάς. Θέλω και εγώ από το μέρος μου να συμφωνήσω με τον Φώτη. Να δώσω συγχαρητήρια στους γονείς του Φώτη, για τις αρχές, για το πώς μεγάλωσαν αυτό το παιδί και να πω κάτι στον Ντέμη. Όταν ο κ. Αλμέιδα ήταν πάνω, του έδωσε δρόμο στην Αθήνα, στον Πινέδα ''πάλευε'' για τις θέσεις που ήταν καλύτερος. Και όταν ήρθε ο Φώτης, του είπε ''εσύ θα φύγεις''. Δεν θα φύγει ο Φώτης, θα είναι μαζί μας. Είναι μέλλον του Παναθηναϊκού και του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Τρεις ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού συμπεριλήφθηκαν μέσα στην κορυφαία ενδεκάδα, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της τελετής των βραβείων του ΠΣΑΠΠ.
Ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι αναδείχτηκε ως ο κορυφαίος τερματοφύλακας της περσινής σεζόν, ο Ρούμπεν Πέρεθ ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος αμυντικός μέσος, ενώ ο Φώτης Ιωαννίδης ήταν μέσα στους κορυφαίους επιθετικούς.
Μάλιστα, με τον επιθετικό του «τριφυλλιού», ισοψήφησε και ο Μπακαμπού, με αποτέλεσμα αντί για 11 παίκτες να βραβευτούν 12.

Σε νέα ημερομηνία και όχι σε εκείνη που είχαν αρχικά οριστεί θα γίνουν τα δύο παιχνίδια του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό για το Κύπελλο Ελλάδας.
Όπως αποφασίστηκε μετά από το αίτημα που είχε καταθέσει η αστυνομία τις προηγούμενες ημέρες, το πρώτο ματς του «τριφυλλιού» κόντρα στους «ερυθρόλευκους», στη Λεωφόρο μεταφέρθηκε από τις 6 Δεκεμβρίου στις 10 Ιανουαρίου, ενώ η ρεβάνς θα λάβει χώρα μία εβδομάδα μετά και συγκεκριμένα στις 17 Ιανουαρίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως πέραν της αλλαγής των δύο αγώνων του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, μεταφέρθηκαν και τα ματς της ΑΕΚ κόντρα στον Άρη.
5 Δεκεμβρίου
Αστέρας Τρίπολης - Πανσερραϊκός
Παναιτωλικός - Athens Kallithea
6 Δεκεμβρίου
ΑΕΛ - Ατρόμητος
ΟΦΗ - Κηφισιά
7 Δεκεμβρίου
Λεβαδειακός - Νίκη Βόλου
ΠΑΟΚ - Βόλος
10 Γενάρη
Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός
ΑΕΚ - Άρης
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της προσεχούς Πέμπτης, κόντρα στη Βιγιαρεάλ για το Europa League ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός με μία προπόνηση που έλαβε χώρα τη Δευτέρα (27/11) στο «Γ. Καλαφάτης».
Όσοι έπαιξαν βασικοί στον αγώνα με τον Άρη ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και εξάσκηση στα τελειώματα και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Θεραπεία ακολούθησαν οι Έρικ Πάλμερ – Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον.
Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε από τον Άρη στο «Κλ. Βικελίδης» με 2-0 για τη 12η αγωνιστική της Super League, καθώς οι «πράσινοι» δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που δημιούργησαν.
Μάλιστα, αυτό ήταν το πρώτο παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο φετινό πρωτάθλημα στο οποίοι η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν κατάφερε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα. Μέχρι και το ματς στη Θεσσαλονίκη ο Παναθηναϊκός έχει σκοράρει συνολικά 32 γκολ στη Super League, βρίσκοντας δίχτυα για 11 αγωνιστικές συνεχόμενα, σερί που πλέον έλαβε τέλος.
Αναλυτικά τα 11 ματς που σκόραρε ο Παναθηναϊκός στο πρωτάθλημα:
1η αγωνιστική: Παναθηναϊκός – Ατρόμητος 5-0
2η αγωνιστική: Παναθηναϊκός – Βόλος 3-0
3η αγωνιστική: ΠΑΣ Γιάννινα – Παναθηναϊκός 0-1
4η αγωνιστική: Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός 0-5
5η αγωνιστική: Παναθηναϊκός – ΑΕΚ 1-2
6η αγωνιστική: Αστέρας Τρίπολης – Παναθηναϊκός 1-4
7η αγωνιστική: Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ 2-2
8η αγωνιστική: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 0-3* (Όταν διακόπηκε το ματς το σκορ ήταν στο 1-1)
9η αγωνιστική: Παναθηναϊκός – Πανσερραϊκός 5-0
10η αγωνιστική: Λαμία – Παναθηναϊκός 1-2
11η αγωνιστική: Κηφισιά – Παναθηναϊκός 0-1
Ο Γουίλιαν Αράο σε δηλώσεις του απέδωσε την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Άρη (2-0) στα πολλά λάθη που έκαναν οι «πράσινοι» στο ματς της 12ης αγωνιστικής της Super League.
«Δε συμφωνώ και θα πω πως παίξαμε με ένα τρόπο που δημιουργήσαμε ευκαιρίες, όμως δεχθήκαμε γκολ. Στην επανάληψη δεν κάναμε αυτό που έπρεπε και ο αντίπαλος εκμεταλλεύτηκε τα δικά μας λάθη. Είναι αλήθεια κάναμε λάθη. Ήταν πολλά, πήραμε λάθος αποφάσεις, πρέπει να βελτιωθούμε.
Για το ότι έχασε το +4 και την απόδοση στα ντέρμπι: «Η αλήθεια είναι πως έτσι έχουν τα πράγματα. Ξέραμε πως είναι δύσκολη έδρα εδώ. Εμείς δεν κοιτάμε τους άλλους όμως, θέλουμε να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια, σήμερα δε τα καταφέραμε. Βεβαίως ήταν ένας αγώνας απέναντι σε κάποιους από τους αντιπάλους που είναι ντέρμπι. Χάσαμε τους τρεις βαθμούς, πρέπει να παίξουμε καλύτερα και να έχουμε θετικά αποτελέσματα στη συνέχεια».
Ο Φώτης Ιωαννίδης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Άρη με 2-0, ανέλυσε τις αιτίες, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» δεν ανησυχούν από την ήττα.
«Δεν καταφέραμε να σκοράρουμε, θεωρούσαμε πως θα το βρούμε το γκολ. Δεχτήκαμε γκολ σε κακό σημείο. Στο 2ο ημίχρονο έπεσε ο ρυθμός και χάθηκε η συγκέντρωσή μας.
Είχα μια ευκαιρία, με έπαιξε ο Βέρμπιτς, με τζάρτζαρε ένας αντίπαλος νομίζω και έχασα λίγο την ισορροπία μου και δεν σκόραρα.
Έπεσε ο ρυθμός, πέσαμε και εμείς ψυχολογικά. Δεν καταφέραμε να βρούμε τους χώρους και να αξιοποιήσουμε τους παίκτες μας. Το τέμπο δεν ήταν αυτό που έπρεπε και μας στοίχισε.
Δεν υπάρχει ανησυχία στην ομάδα. Γνωρίζουμε την ποιότητα μας. Στα περισσότερα ματς είχαμε μια καλή εικόνα και στις λεπτομέρειες δεν κερδίσαμε. Μας απασχολεί το γεγονός πως δεν έχουμε πάρει τα αποτελέσματα στα ντέρμπι, αλλά πιστεύουμε πως θα έρθουν. Έχω ξαναπεί πως είμαστε επαγγελματίες, προσηλωμένοι στον στόχο μας, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να είμαστε έτοιμοι για το ματς Πέμπτης».
Στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της ήττας του Παναθηναϊκού από τον Άρη, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανέφερε πως το «τριφύλλι» δεν είχε τον αριθμό των τελικών προσπαθειών που θα έπρεπε, ενώ δε θέλησε να σταθεί στο λάθος του Μπρινιόλι που… χάρισε το πρώτο γκολ στον Άρη.
«Συγχαρητήρια στον Άρη για τη νίκη. Πάντα όταν χάνεις… το βλέπεις έτσι (αρνητικά). Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να μάθουμε, πράγματα που ζεις στη διάρκεια του Πρωταθλήματος. Δεν έγινε κάτι εντελώς απρόβλεπτο σήμερα που να αφορά συνολικά στο ποδόσφαιρο. Ένα παιχνίδι που ελέγχαμε απόλυτα πριν το γκολ έχοντας υπομονή και συνεργασίες, αλλά δεν είχαμε τις φάσεις, αντίστοιχες του τρόπου παιχνιδιού μας. Μετά το γκολ και ξέροντας ότι ο Άρης θα μας έδινε περισσότερο χώρο, δεν είχαμε ηρεμία στο παιχνίδι μας. Υπήρχε βιασύνη, σ’ ένα παιχνίδι το οποίο το πάλεψε ο Άρης ο οποίος έχει καλή ομάδα και μάλιστα θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί κι άλλες ευκαιρίες. Δεν δικαιούμασταν πράγματα και υπάρχουν στοιχεία που πρέπει να αναλύσουμε. Είμαστε απογοητευμένοι αλλά νομίζω ότι ήταν ένα φυσιολογικό σκορ βάσει της εικόνας που έχω στο μυαλό μου. Δεν κάναμε κακό παιχνίδι απλά νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχε κάνει περισσότερα στις στιγμές που είχαμε τον απόλυτο έλεγχο».
Για τη σημασία του πρώτου τέρματος: «Έπαιξε ρόλο αλλά δεν πρέπει να σταθούμε σ’ αυτό. Είναι παιχνίδια όπου τα λάθη μπορούν να γίνουν. Όταν είσαι πίσω στο σκορ πρέπει να κάνεις πιο γρήγορα κάποια πράγματα. Επαναλαμβάνω ότι λάθη γίνονται. Πιστεύω ότι μπορούσαμε να είχαμε πάρει κάτι από το παιχνίδι πριν το γκολ καθώς ήταν το διάστημα όπου ελέγχαμε τον αγώνα. Δεν είχαμε ψυχραιμία στο δεύτερο ημίχρονο και με σκορ εις βάρος μας, θα έπρεπε να ήμασταν πιο ήρεμοι. Είχαμε ημιτελείς προσπάθειες κι αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Άρη όχι απλά να κρατήσει το σκορ αλλά και να μας απειλήσει περισσότερο όταν άνοιξε το γήπεδο. Πρέπει να είμαστε πιο αποφασιστικοί στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου».