Με τέσσερις αλλαγές σε σχέση με τη ενδεκάδα που ξεκίνησε στο ματς κόντρα στη Βιγιαρεάλ θα παρατάξει ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς τον Παναθηναϊκό στο ματς κόντρα στον ΟΦΗ, για τη 13η αγωνιστική της Super League.
Ο Σέρβος τεχνικός των «πρασίνων» δίνει φανέλα βασικού στους Λοντίγκιν, Βιλένα, Τζούρισιτς και Ιωαννίδη.
Συγκεκριμένα, ο Λοντίγκιν θα είναι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Αράο και Σένκεφελντ τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Βιλένα και Τζούρισιτς να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Παλάσιος στα δεξιά και ο Αϊτόρ στα αριστερά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδη, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Παναθηναϊκός Β’ υποδέχεται απόψε στο δημοτικό στάδιο της Λιβαδειάς τον Τηλυκράτη Λευκάδας στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Super League 2 (15:00).
Το «τριφύλλι» μετά από εννέα παιχνίδια μετράει μόνο δύο νίκες με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην 10η θέση της βαθμολογίας, μία θέση κάτω από το σημερινό του αντίπαλο. Ως εκ τούτου, αμφότερες οι ομάδες ψάχνουν τους βαθμούς που θα τους ανεβάσουν πιο ψηλά στη βαθμολογία.
Ο Σωτήρης Αντωνίου για ένα ακόμα παιχνίδι δε θα έχει στη διάθεσή του τον τραυματία Ταβάρες. Από τη μεριά του ο τεχνικός του Τηλυκράτη, Ανδρέας Παντζιαράς, αντιμετωπίζει δύο προβλήματα, καθώς δεν έχει στη διάθεσή του, τον Αριστείδη Κόκκορη, τον 1ο σκόρερ της ομάδας και τον Κώστα Τεγούση.
Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο Φωκάς (Αχαΐας), με βοηθούς τους Καραγιάννη (Θράκης) και Βισκαδούρο (Ηρακλείου).
|
Θέση |
Ομάδα |
Α |
Ν |
Ι |
Η |
ΓΥ |
ΓΚ |
+/- |
Βαθμοί |
|
1 |
Χανιά |
9 |
7 |
1 |
1 |
18 |
4 |
14 |
22 |
|
2 |
Καλλιθέα |
10 |
6 |
2 |
2 |
13 |
7 |
6 |
20 |
|
3 |
Διαγόρας |
10 |
5 |
1 |
4 |
12 |
11 |
1 |
16 |
|
4 |
Καλαμάτα |
9 |
5 |
1 |
3 |
18 |
9 |
9 |
16 |
|
5 |
Ιωνικός |
9 |
4 |
2 |
3 |
12 |
10 |
2 |
14 |
|
6 |
Ηλιούπολη |
9 |
4 |
2 |
3 |
7 |
8 |
-1 |
14 |
|
7 |
Γιούχτας |
9 |
3 |
3 |
3 |
9 |
8 |
1 |
12 |
|
8 |
Αιγάλεω |
9 |
2 |
2 |
5 |
4 |
10 |
-6 |
8 |
|
9 |
Τηλυκράτης |
9 |
2 |
1 |
6 |
6 |
18 |
-12 |
7 |
|
10 |
Παναθηναϊκός Β' |
9 |
2 |
0 |
7 |
5 |
16 |
-11 |
6 |
|
11 |
Ολυμπιακός Β' |
9 |
3 |
5 |
1 |
13 |
8 |
5 |
4 |
|
12 |
Παναχαϊκή |
9 |
0 |
4 |
5 |
6 |
14 |
-8 |
4 |
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε τον ΟΦΗ, στη Λεωφόρο, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Super League (19:30, Cosmote Sport 1).
Οι «πράσινοι» μετά από περίπου ένα μήνα εκτός έδρας αγώνων επιστρέφουν στην έδρα τους και ευελπιστούν να συνδυάσουν την επιστροφή αυτή με την επιστροφή στις νίκες. Το «τριφύλλι» μετρά δύο συνεχόμενες ήττες από Άρη και Βιγιαρεάλ, τις οποίες και θέλει να αφήσει οριστικά στο παρελθόν παίρνοντας το «τρίποντο» απόψε. Με νίκη ο Παναθηναϊκός θα παραμείνει μόνος πρώτος στο βαθμολογικό πίνακα, έστω και με το ισχνό +1.
Από την πλευρά του, ο ΟΦΗ θα παραταχθεί στο «Απόστολος Νικολαΐδης», επιδιώκοντας να πάρει βαθμό ή βαθμούς για να πλησιάσει ή να βρεθεί στην πρώτη εξάδα της βαθμολογίας.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δε θα έχει στη διάθεσή του τον Τιν Γεντβάι, που έμεινε εκτός αποστολής με ενοχλήσεις στη μέση. Επίσης εκτός παραμένουν οι τραυματίες, Έρικ Πάλμερ-Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον. Στην άλλη πλευρά, ο Βάλντας Νταμπράουσκας θα στερηθεί τις υπηρεσίες των Μοσκέρα, Μπάκιτς και Θεοδοσουλάκη.
Η πιθανή αρχική ενδεκάδα των «πρασίνων» θα αποτελείται από τον Λοντίγκιν στην εστία, τον Κώτσιρα δεξιά στην άμυνα, τον Μλαντένοβιτς αριστερά και τους Σένκεφελντ και Αράο στα στόπερ. Οι Πέρεθ, Βιλένα και Τζούρισιτς θα είναι η τριάδα στα χαφ, με τους Αϊτόρ (αριστερά), Παλάσιος (δεξιά) στα εξτρέμ και τον Ιωαννίδη στην κορυφή της επίθεσης.
Ο Θανάσης Τζήλος θα είναι ο πρώτος διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Καραγκιζόπουλο και Στάικο, 4ος θα είναι ο Τσιάρας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Παπαδόπουλος και Μεϊντάνας.
Δείτε τη βαθμολογία της Super League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Την προετοιμασία του για το παιχνίδι κόντρα στον ΟΦΗ, στο «Απόστολος Νικολαΐδης», στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Super League, ολοκλήρωσε με μία προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» ο Παναθηναϊκός.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι κυκλοφορίας μπάλας. Ενοχλήσεις στη μέση αισθάνθηκε ο Τιν Γεντβάι και έτσι έμεινε εκτός, ενώ θεραπεία ακολούθησαν οι Έρικ Πάλμερ – Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον. Οι τρεις ποδοσφαιριστές έμειναν εκτός αποστολής.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε τη λίστα με τα ονόματα των ποδοσφαιριστών που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή του αγώνα. Σε αυτή βρίσκονται οι: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ζέκα, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Μπερνάρ, Τσέριν, Μαντσίνι, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Τζούριτσιτς, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Βέρμπιτς.
Ο Μπαρτ Σένκεφελντ μίλησε για την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Βιγιαρεάλ, για το ματς με την Μακάμπι Χάιφα, αλλά και για τους Χουάνκαρ και Αϊτόρ.
«Ξεκινήσαμε αρκετά καλά και είχαμε τον έλεγχο στα πρώτα λεπτά, αλλά μετά το πρώτο γκολ που δεχθήκαμε το... χάσαμε λίγο σαν ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο πιέσαμε με μεγαλύτερη ένταση. Κι αν πιέσεις με ένταση κι αποτελεσματικά αυτή την ομάδα κάνει λάθη. Αν όμως της δώσεις το χρόνο παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο, αν όμως τους βάλεις υπό πίεση θα κάνουν λάθη. Η έντασή μας λοιπόν ήταν μεγαλύτερη στο δεύτερο ημίχρονο και γι’ αυτί είχαμε τις ευκαιρίες κι εκείνοι έκαναν τόσα λάθη».
-Για τον «τελικό» με την Μακάμπι Χάιφα: «Όλοι μας γνωρίζουμε καλά πως πρέπει να νικήσουμε στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Κι αυτός είναι ο στόχος μας».
-Για την αντίδραση του Παναθηναϊκού στα 30 τελευταία λεπτά κι αν είναι ένα καλό «μονοπάτι» για τη συνέχεια: «Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινάμε απ’ την αρχή τους αγώνες μας με την ένταση που δείξαμε κι βγάλαμε στο δεύτερο ημίχρονο. Εκεί κάναμε σαν ομάδα καλύτερο παιχνίδι και ήμασταν πιο ισορροπημένοι απέναντί τους. Αν τους αφήνεις να παίξουν, έχουν την ποιότητα και δεν χρειάζονται πολλές ευκαιρίες για να σκοράρουν. Έχουν ποιότητα. Αυτό είναι πάντα το “κλειδί” στο παιχνίδι μας. Η ένταση, διότι όπως είδατε όταν παίζουμε έτσι είμαστε ισοδύναμοι απέναντι σ’ αυτές τις ομάδες».
-Για την επιστροφή του Χουάνκαρ και του Αϊτόρ: «Είναι πολύ καλό που επέστρεψε Χουάνκαρ, που γύρισε καλά ο Αϊτόρ και βρίσκει ξανά το χρόνο συμμετοχής του. Σιγά-σιγά θα ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος γι’ αυτόν για το πώς μπήκε κι έπαιξε τόσο καλά σ’ αυτό το παιχνίδι».
O Βέλιμιρ Ζάετς είναι ο τρίτος καλεσμένος μας στη σειρά ντοκιμαντέρ Football Idols by Stoiximan. Σταρ και αρχηγός της Εθνικής Γιουγκοσλαβίας που ήρθε στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό και έγραψε τη δική του ιστορία.
Μπορείτε να φανταστείτε τον Λούκα Μόντριτς σε ηλικία 28 ετών να αφήνει την Premier League και την προοπτική της μεταγραφής στη Ρεάλ Μαδρίτης για να έρθει να αγωνιστεί στην Ελλάδα; Ως ένας από τους κορυφαίους παίκτες της Εθνικής Κροατίας και αρχηγός της;
Σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Σίγουρα. Αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω και κάνουμε τις αναλογίες, πάντως, είναι κάτι που έχει συμβεί. Παίκτης που «πολιορκούνταν» από μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, να έρχεται τελικά σε μια ελληνική, επειδή είχε δώσει το λόγο του.
Τέτοιου επιπέδου ποδοσφαιριστής ήταν ο Βέλιμιρ Ζάετς, όταν το 1984 αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα. Με συμμετοχές στο Παγκόσμιο Κύπελλο 1982 στην Ισπανία και το Euro 1984 και μάλιστα ως αρχηγός της ενωμένης Γιουγκοσλαβίας, ο «Λαγός» ήρθε στο ελληνικό πρωτάθλημα για να το κοσμήσει με την παρουσία του.
Φυσικά τα οφέλη για τον Παναθηναϊκό από αυτή τη μεταγραφή που «ακούστηκε» σε όλη την Ευρώπη, ήταν πολλαπλά, καθώς συνέθεσε την μεγάλη τριπλέτα Ζάετς, Σαραβάκου, Ρότσα, με την οποία έκανε τις εντυπωσιακές πορείες στην Ευρώπη, φτάνοντας μέχρι τους «4» του Κυπέλλου Πρωταθλητριών και τους «8» του Κυπέλλου UEFA.
Ο τεράστιος Βέλιμιρ Ζάετς, στο τρίτο επεισόδιο της σειράς «Football Idols by Stoiximan», ξετυλίγει το κουβάρι των αναμνήσεων, αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο ήρθε στην Ελλάδα, τις πρώτες του εντυπώσεις και τι τον έκανε να μείνει στην Ελλάδα ακόμα και μετά το τέλος της μεγάλης καριέρας του.
Ο Μπερνάρντ σε δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με τη Βιγιαρεάλ ανέφερε πως τα λάθη δεν συγχωρούνται σε αυτό το επίπεδο, υπογράμμισε πως ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να πάρει την πρόκριση στο Conference League ενώ έδωσε σύνθημα νίκης με τον ΟΦΗ.
-Μετά από ένα παιχνίδι-ροντέο, ποια είναι η τελική αίσθηση που σου αφήνει για τον Παναθηναϊκό; Νιώθεις στεναχωρημένος;
«Δεν έπρεπε να αργήσουμε τόσο πολύ να αντιδράσουμε. Δεχτήκαμε γκολ σε καθοριστικά σημεία και αυτό μας κόστισε. Ξέραμε ότι έπρεπε να κερδίσουμε τον αγώνα, εάν θέλαμε να συνεχίσουμε στην επόμενη φάση του Europa League και δυστυχώς, δεν τα καταφέραμε. Κάναμε λάθη που δεν επιτρέπονται σε αυτό το επίπεδο και αυτά τα λάθη καθόρισαν το τελικό αποτέλεσμα».
-Έστω η αντίδραση μετά το τρίτο γκολ της Βιγιαρεάλ, σας αφήνει μία αισιοδοξία, ένα θετικό συναίσθημα;
«Δεν είναι θετικό για μας πως αντιδράσαμε μετά το τρίτο γκολ. Σημαίνει ότι κάτι δεν κάναμε σωστά και πρέπει να το διορθώσουμε. Σε αυτό το επίπεδο, με τόσο ποιοτικούς αντιπάλους, δεν έχουμε το περιθώριο να παίζουμε χωρίς συγκέντρωση για τόση ώρα στο ματς. Έπρεπε από την αρχή να είμαστε συγκεντρωμένοι, να αποφύγουμε τα λάθη και να μην τρέχουμε μετά να σώσουμε την κατάσταση».
-Ποιο είναι το πιο πολύτιμο μάθημα από την ήττα από τη Βιγιαρεάλ;
«Είναι κρίμα γιατί δεν ολοκληρώσαμε την ανατροπή, γιατί μπορούσαμε. Όμως, επαναλαμβάνω, το ζητούμενο είναι να έχουμε εμείς το προβάδισμα και όχι να τρέχουμε να ανατρέψουμε το προβάδισμα της άλλης ομάδας».
-Τώρα σε ελάχιστο χρόνο παίζετε ένα παιχνίδι με τον ΟΦΗ για το πρωτάθλημα. Είναι εύκολο να αλλάξει αμέσως το τσιπάκι;
«Αύριο είναι μία άλλη μέρα. Να μάθουμε από τα λάθη μας και να κερδίσουμε το παιχνίδι με τον ΟΦΗ την Κυριακή, για να διατηρήσουμε τον Παναθηναϊκό στην πρώτη θέση στο πρωτάθλημα. Οι υποχρεώσεις μας στο Europa League δεν έχουν τελειώσει, αφού θα παίξουμε με τη Μακάμπι Χάιφα και έχουμε υποχρέωση να πάμε την ομάδα στο Conference League».
Ο Φώτης Ιωαννίδης σε δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Βιγιαρεάλ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον που υπάρχει για εκείνον από ομάδες του εξωτερικού, ενώ μίλησε και για τον Αλμπέρτο Μπρινιόλι και την στήριξη που απολαμβάνει ο Ιταλός τερματοφύλακας από τους φίλους του «τριφυλλιού».
-Για την εμφάνισή του και την αλλαγή της εικόνας της ομάδας όταν πέρασε στο γήπεδο στο 60’:
«Κάθε εβδομάδα είμαι σε ετοιμότητα και θέλω να είμαι σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Είτε ο προπονητής αποφασίζει να ξεκινήσω, είτε όχι, εγώ θέλω να κερδίζει η ομάδα γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. Κι αυτό προσπαθώ να κάνω. Να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει. Δυστυχώς σ’ αυτό το ματς με τη Βιγιαρεάλ δεν τα καταφέραμε. Όλοι το πιστεύαμε. Στο ημίχρονο είπα στα παιδιά πως εάν βάζαμε ένα γκολ, θα ήμασταν μέσα στο παιχνίδι. Το βάλαμε και στο 3-0 και είδαμε ότι ακόμη κι από αυτό το σκορ, μπορούσαμε να φτάσουμε στην ανατροπή. Το πιστεύαμε, αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε...».
-Για το τι κρατάει από την εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου:
«Γνωρίζουμε ότι έχουμε μία πολύ καλή ομάδα, η οποία δεν πρέπει να τα παρατάει και δεν τα παρατάει ποτέ. Αυτό κρατάω προσωπικά, η ομάδα πάλεψε ως το τέλος για να πάρει ένα αποτέλεσμα σ’ αυτό το γήπεδο».
-Για το καθοριστικό παιχνίδι με τη Μακάμπι Χάιφα που ακολουθεί στις 14/12:
«Ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε στην Ευρώπη και το 2024. Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε. Το ματς στη Λεωφόρο είναι κρίσιμο και θα ανταπεξέλθουμε όπως πρέπει».
-Για το γεγονός ότι τον παρακολούθησαν πάλι αρκετές ευρωπαϊκές ομάδες:
«Η δουλειά μου είναι ο Παναθηναϊκός και να προσπαθώ να κερδίζω κάθε παιχνίδι με την ομάδα μου. Αυτό είναι το μόνο που σκέφτομαι. Το μυαλό μου είναι μόνο στο ποδόσφαιρο. Οι “μετοχές” κι όλα αυτά δεν με απασχολούν. Με νοιάζει μόνο η ομάδα κι ό,τι καταφέρνουμε μέσα από αυτή είναι πολύ σημαντικό».
-Για την ατάκα του Γιοβάνοβιτς στα βραβεία του ΠΣΑΠΠ για τον ίδιο και το μέλλον του στον Παναθηναϊκό:
«Η απάντηση είναι πολύ απλή. Ο κόουτς είπε αυτό που πιστεύει. Είναι πολύ σημαντικό και τιμητικό για μένα αυτό που είπε, να μείνω δηλαδή στον Παναθηναϊκό για χρόνια. Είναι πολύ όμορφο και γιατί όχι να μην πραγματοποιηθεί...».
-Για την αντίδραση του Παναθηναϊκού μετά το 60’:
«Γνωρίζουμε που πρέπει να “πατήσουμε”. Δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο “μονοπάτι”. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε μέσα στο γήπεδο. Τα αποτελέσματα στα τελευταία παιχνίδια δεν είναι αυτά που πρέπει να έχουμε. Αλλά θα βρούμε το δρόμο μας και καλή ώρα την Κυριακή έχουμε ακόμη ένα παιχνίδι μπροστά μας με τον ΟΦΗ».
-Για την στήριξη της ομάδας και του κόσμου στον Μπρινιόλι και την τρομερή εμφάνιση του Ιταλού:
«Γνωρίζουμε πως ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι μόνο υποστηρικτικός κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για τους παίκτες. Ο Αλμπέρτο έχει τρομερή προσωπικότητα. Μια απίστευτη νοοτροπία και το δείχνει σε κάθε ματς. Είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας στην Ελλάδα και το έδειξε και στο ματς με τη Βιγιαρεάλ. Παρότι έκανε λάθος στο προηγούμενο ματς ξέρουμε τι μπορεί να κάνει και τον ευχαριστούμε».
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε πως άνοιξε και δεύτερο επίσημο κατάστημα που θα πουλάει τα αυθεντικά προϊόντα του Παναθηναϊκού.
Η νέα μπουτίκ βρίσκεται στην οδό Βυζαντινών Αυτοκρατόρων 31 στον Περισσό.
Αφουγκραζόμενη τα αιτήματα χιλιάδων φιλάθλων της ομάδας, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός προχωρά στην έναρξη λειτουργίας ακόμη ενός καταστήματος λιανικής διάθεσης των επίσημων προϊόντων της ομάδας!
Στο νέο μας κατάστημα, στην οδό Βυζαντινών Αυτοκρατόρων 31 στον Περισσό, μπορείτε να βρείτε τις φανέλες του Παναθηναϊκού με την υπογραφή εγγύηση υψηλής ποιότητας της Adidas, αλλά και όλα τα προϊόντα με το τριφύλλι, από τη συλλογή ρούχων έως είδη δώρων για μεγάλους και μικρούς όλων των ηλικιών.
Το ωράριο λειτουργίας του νέου καταστήματος είναι 10 π.μ. – 4 μ.μ. από Δευτέρα έως και Παρασκευή (τηλέφωνο επικοινωνίας 210 64709700).
Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα σε δηλώσεις του αναφορικά με την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Βιγιαρεάλ στάθηκε στο γεγονός πως εκείνος και οι συμπαίκτες του πάλεψαν στο ματς, ενώ έδωσε σύνθημα νίκης στο κυριακάτικο ματς κόντρα στον ΟΦΗ.
Για την εξέλιξη του αγώνα και το αποτέλεσμα:
«Είχαμε τις ευκαιρίες να σκοράρουμε και να κάνουμε το 3-3, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να το αποδεχτούμε αυτό. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα σε μία μεγάλη ομάδα. Τα δώσαμε όλα. Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι, επειδή παλέψαμε ως ομάδα. Πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά πράγματα. Να πάμε στο επόμενο παιχνίδι με θετική διάθεση».
Για το τι κρατάει η ομάδα από το παιχνίδι αυτό:
«Μένω στα θετικά. Παίξαμε απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα και τους βάλαμε δύσκολα. Σημειώσαμε ένα γκολ το οποίο λόγω VAR ακυρώθηκε, αφού υπήρξε οφσάιντ. Κάναμε τα πράγματα δύσκολα για μία σημαντική ομάδα».
Για το πως αισθάνεται ο ίδιος την περίοδο αυτή της επιστροφής του:
«Είμαι καλά. Πρέπει να προετοιμαστούμε την Κυριακή για το σημαντικό παιχνίδι που έχουμε απέναντι στον ΟΦΗ. Είναι μία δυνατή ομάδα με πολύ ενέργεια. Πρέπει να κάνουμε το παν για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».