Φανέλα βασικού στους Λοντίγκιν, Σένκεφελντ και Λημνιό, δίνει μεταξύ άλλων ο Φατίχ Τερίμ για το ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στη Κηφισιά.
Παράλληλα, ο Τούρκος τεχνικός επαναφέρει στο αρχικό σχήμα τους Πέρεθ και Βαγιαννίδη, στις συνολικά πέντε αλλαγές που πραγματοποιεί σε σχέση με την 11άδα στο ματς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ.
Συγκεκριμένα, ο Λοντίγκιν θα είναι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Σένκεφελντ και Αράο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Κώτσιρα και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Λημνιός στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Την Κηφισιά φιλοξενεί απόψε στη Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός, σε παιχνίδι στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Super League (20:00, Cosmote Sport 1).
Το «τριφύλλι» προέρχεται από την κακή εμφάνιση και την «γκέλα» στο ματς με τη Λαμία για το πρωτάθλημα, αλλά και από την περιπετειώδη πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου, ενάντια στον ΠΑΟΚ, η οποία καμουφλάρισε την εκ νέου κακή εμφάνιση του «τριφυλλιού».
Ως εκ τούτου το ζητούμενο για τους «πράσινους» είναι φυσικά το τρίποντο για να παραμείνει σε τροχιά κορυφής, αλλά και μία περισσότερο πειστική εμφάνιση από τις τελευταίες.
Για να τα καταφέρει απόψε ο Παναθηναϊκός, εκτός από το εμπόδιο της ομάδας των βορείων προαστίων θα πρέπει να ξεπεράσει και τα προβλήματα, που για μία ακόμα φορά είναι πολλά. Συγκεκριμένα, εκτός… μάχης θα είναι οι τραυματίες Σπόραρ, Τσέριν, Βέρμπιτς, Τζούριτσιτς, Γεντβάι, Χουάνκαρ, Μάγκνουσον και Πάλμερ-Μπράουν, όπως και ο τιμωρημένος Μπερνάρντ.
Από την άλλη, η Κηφισιά του Κώστα Μπράτσου, αλλά και του Σεμπάστιαν Λέτο, ο οποίος επιστρέφει στο… σπίτι του, θα παλέψει για να κάνει την έκπληξη και να πάρει βαθμό ή βαθμούς. Για την ομάδα των βορείων προαστίων εκτός είναι οι Γκόμπελιτς, Σολόα, Σπίνος Κρίστινσον, Σναϊντερλάν, Παπασάββας, Ίλιεφ, Αντούνες και Αντερέγκεν.
Αναφορικά με την πιθανή ενδεκάδα του Παναθηναϊκού, αυτή θα αποτελείται από τον Λοντίγκιν στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Σένκεφελντ και Ούγκο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Βιλένα και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Μαντσίνι στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Άγγελος Ευαγγέλου θα είναι ο διαιτητής που θα σφυρίξει στο σημερινό παιχνίδι. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Απτόσογλου και Σαμοΐλη, 4ος θα είναι ο Τσέτσιλας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Σιδηρόπουλος και Κωσταράς.
Δείτε τη βαθμολογία της Super League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Με πολλές και σημαντικές απουσίες θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στην Κηφισιά, στη Λεωφόρο, παιχνίδι για το οποίο το «τριφύλλι» ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, ύστερα από τη σημερινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης».
Συγκεκριμένα, στη σημερινή προπόνηση, προέκυψε νέο πρόβλημα με τον Άντραζ Σπόραρ, καθώς ο Σλοβένος επιθετικός ταλαιπωρείται από τενοντίτιδα στο δικέφαλο και έμεινε εκτός. Από κει και πέρα, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Τσέριν και θεραπεία οι Βέρμπιτς, Τζούριτσιτς, Γεντβάι και Χουάνκαρ. Παράλληλα, το δικό τους πρόγραμμα έκαναν οι επίσης τραυματίες, Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν. Όλοι έμειναν εκτός αποστολής, όπως και ο Μπερνάρντ, που είναι τιμωρημένος.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε τη λίστα με την αποστολή του αγώνα. Σε αυτή βρίσκονται οι: Λοντίγκιν, Ντραγκόφσκι, Λίλο, Βαγιαννίδης, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ζέκα, Ιωαννίδης, Μπακασέτας, Λημνιός, Μαντσίνι, Ούγκο, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Φικάι, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Ακαϊντίν.
Ένας από τους υποψήφιους τερματοφύλακες για να κληθεί στην Εθνική ομάδα της Ρωσίας είναι ο Γιούρι Λοντίγκιν, στο πλαίσιο των φιλικών αγώνων του Μαρτίου.
Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα «Metaratings.ru», ο προπονητή τερματοφυλάκων της εθνικής Ρωσίας, Βιτάλι Καφάνοβ.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Ρώσο δημοσιογράφο, Νορίκ Σερομπιάν, ο Καφάνοβ είπε: «Δυστυχώς ο Νικίτα Κχαΐκιν δεν έχει ακόμη επανέλθει εντελώς από τον τραυματισμό του. Ελπίζω να τον δούμε στο γήπεδο στα επόμενα παιχνίδια. Αν εμείς μιλήσουμε για υποψήφιους για την εθνική ομάδα της Ρωσίας, πρόκειται να επικοινωνήσω με τον Γιούρι Λοντίγκιν, που επιτέλους ξεκίνησε να αγωνίζεται. Ελπίζω να συνεχίσει να παίζει και είναι ένας υποψήφιος για να κληθεί στην εθνική ομάδα της χώρας μας».
Αξίζει να σημειωθεί πως στο πρόγραμμά της, η Ρωσία έχει να αγωνιστεί σε δύο φιλικά παιχνίδια στην διακοπή του Μαρτίου αντιμετωπίζοντας τη Σερβία στις 21 του μήνα κι έπειτα την Παραγουάη στις 25 του μήνα.
Ο Γιούρι Λοντίγκιν έχει αγωνιστεί συνολικά 11 φορές με την εθνική ομάδα της Ρωσίας, με τελευταία σ' ένα φιλικό παιχνίδι με την Τσεχία την 1η Ιουνίου του 2016.
Χωρίς τον Μπερνάρντ Ντουάρτε θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στην Κηφισιά, την προσεχή Κυριακή στη Λεωφόρο.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες και έτσι θα πρέπει να απουσιάσει για μία αγωνιστική, στα τρία παιχνίδια που μένουν έως το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος. Έτσι, ο Φατίχ Τερίμ αποφάσισε να αφήσει εκτός τον Μπερνάρντ από το προσεχές ματς της Λεωφόρου, για να είναι ετοιμοπόλεμος ενάντια στον Άρη.
Θυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με την ομάδα των βορείων προαστίων, έχοντας πολλές απουσίες.
Μετά το ρεπό της Πέμπτης (22/2) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επέστρεψαν στις προπονήσεις απόψε, βάζοντας μπροστά την προετοιμασία τους για το επερχόμενο ματς με την Κηφισιά.
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ:. Όσοι αγωνίστηκαν περισσότερο από 45 λεπτά στον επαναληπτικό του Κυπέλλου έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Τσέριν, Τζούρισιτς και Βέρμπιτς, θεραπεία έκαναν οι Γεντβάι και Χουάνκαρ και το δικό τους πρόγραμμα οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Το ΟΑΚΑ είναι και πάλι σε θέση να ανοίξει τις πύλες του για το κοινό και η εξέλιξη αυτή έφερε και πάλι το γήπεδο του Αμαρουσίου σε πρώτο πλάνο σε ότι αφορά τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, εκεί δηλαδή όπου έχει κλείσει θέση ο Παναθηναϊκός.
Την είδηση αυτή αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο Τάκης Μπλατάκος, καθώς ο ο Πρόεδρος της ΕΠΟ, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Libero 107,4, αποκάλυψε πως στην ΕΠΟ θέλουν ο τελικό να γίνει στο ΟΑΚΑ με παρουσία φιλάθλων και των δύο ομάδων.
Για την τιμωρία του ΠΑΟΚ από την ΔΕΑΒ και την επίσκεψη της UEFA στην Αθήνα για συζητήσεις με την Κυβέρνηση:
«Ασφαλώς και ισχύουν αλλά το θέμα δημιουργήθηκε από την επιτροπή της Βουλής όταν πήγαμε με τον κ.Λυσσάνδρου και αναφέραμε ότι θα υπάρξει θέμα με την FIFA και την UEFA. Οι οργανισμοί αυτοί δεν μπορούν να δεχθούν ότι οι ομάδες ποδοσφαίρου θα τιμωρούνται από άλλους φορείς πλην των δικαιοδοτικών οργάνων της ομοσπονδίας. Αργά ή γρήγορα θα γινότανε. Απλά ήταν η «ατυχία» για τον ΠΑΟΚ που ήταν ο πρώτος που τιμωρήθηκε. Και ακούσαμε ότι είναι δέσμια η ΔΕΑΒ; Που ζούμε στον Μεσαίωνα;
Αν μπορεί να τιμωρηθεί μία ομάδα χωρίς να κληθεί σε απολογία και να έχει το δικαίωμα έφεσης:
«Υπάρχει μία φράση στο νόμο ότι είναι δέσμια η ΔΕΑΒ, δηλαδή πρέπει να τιμωρήσει. Από τον 15ο αιώνα και μετά δεν υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις. Αυτοί που τιμωρούν είναι δημόσιοι υπάλληλοι, η ΕΠΟ και Σούπερ Λιγκ έχουν τακτικούς δικαστές».
Τι μπορεί να προκύψει από την συνάντηση UEFA-Κυβέρνηση:
«Αυτό αφορά την UEFA και την FIFA. Συνήθως η αντίδρασή τους είναι εκτεταμένη γιατί αν αυτό γίνει σε χώρα της Ε.Ε, θα ακολουθηθεί από πολλές χώρες. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα κάνουν, αυτό αφορά αυτούς. Εξήγησα στη Βουλή ότι δεν μπορεί να κάνει η ΕΠΟ κάτι αν παρέμβουν αυτοί. Οι πρόεδροί τους ακόμη και να τους πεις καλημέρα, δεν μπορούν να παραβιάσουν τα καταστατικά τους. Και αυτά δεν προβλέπουν τιμωρία ομάδας από τα κρατικά όργανα».
Αν φοβάται ότι μπορεί να απειληθεί το ποδόσφαιρο με γκρεξιτ:
«Αυτό είναι το ανώτερο που μπορούν να κάνουν αν δεν υπάρξει συμβιβασμός. Την άλλη εβδομάδα θα εκδικαστεί η τιμωρία για τον ΠΑΟΚ και μπορεί να του επιβληθεί πρόστιμο. Τι θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση, θα τιμωρηθεί η ομάδα και με πρόστιμο και με κεκλεισμένων; Η ΕΠΟ δεν μπορεί να παραβεί το καταστατικό της και αυτό έχει υπογραφεί από την Κυβέρνηση. Επίσης δεν μπορεί να πάει κόντρα στο καταστατικό της FIFA γιατί θα τιμωρηθεί».
Τι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ σε περίπτωση που τιμωρηθεί μόνο με πρόστιμο από το δικαιοδοτικό αλλά και κεκλεισμένων από την ΔΕΑΒ;
«Για την ΕΠΟ μοναδική ποινή είναι αυτή που θα βγάλει το δευτεροβάθμιο όργανο της ΕΠΟ. Δεν μπορούμε να δεχθούμε κάτι άλλο, μετά μπορεί να μας τιμωρήσει η UEFA και η FIFA. Η ποινή που αποδέχεται η ΕΠΟ είναι αυτή που επιβάλλει. Αν πούμε κάτι άλλο, η FIFA θα στραφεί εναντίον της ΕΠΟ. Αυτό που έγινε με τον ΠΑΟΚ, είναι μία κροτίδα που δεν έπεσε καν στον αγωνιστικό χώρο. Αυτό μπορεί να ξαναγίνει, αλλά δεν μπορείς να τα κόψεις αμέσως. Δεν μπορείς να τιμωρείς τον αθώο και όχι τον ένοχο. Το παιδί αυτό τιμωρήθηκε, ο ΠΑΟΚ τι σχέση έχει με αυτό; Πρέπει ο ΠΑΟΚ και ο κάθε ΠΑΟΚ να τιμωρείται;».
Αν επικοινώνησε με την Κυβέρνηση:
«Είχα επικοινωνήσει πριν, τώρα θα έρθει η UEFA και η FIFA στην Αθήνα».
Αναφορικά με την έδρα του τελικού κυπέλλου:
«Διάβασα ότι το ΟΑΚΑ θα είναι έτοιμο. Αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι, το 2010 είχε γίνει τελικός Άρη και Παναθηναϊκού στο Ολυμπιακό Στάδιο. Θα μιλήσουμε με την ομάδα που θα προκριθεί, εμείς φυσικά θέλουμε το ΟΑΚΑ με φιλάθλους. Εάν το Καυταντζόγλειο είναι έτοιμο θα πρέπει να κάνουμε κλήρωση γιατί είναι δύο γήπεδα ικανά να φιλοξενήσουν τον τελικό. Εάν το Καυταντζόγλειο δεν είναι έτοιμο, θα μιλήσουμε με το Άρη ή τον Παναιτωλικό για το ΟΑΚΑ. Δεν έχει νόημα να κάνουμε τελικούς με προσκλήσεις».
Η ρεβάνς του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ για τους «4» του Κυπέλλου Ελλάδας και η νίκη του «τριφυλλιού» με 6-5 στα πέναλτι, είναι ένα από τα ματς που θα μείνουν στην ιστορία για την απίστευτη εξέλιξη που είχε.
Η παρακάμερα των «πράσινων» ήταν παρούσα στη Λεωφόρο καταγράφοντας πολλά στιγμιότυπα, αλλά ακόμα περισσότερα, διαφορετικά συναισθήματα, που υπήρξαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ο Άγγελος Ευαγγέλου θα είναι ο διαιτητής που θα σφυρίξει στον εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού την προσεχή Κυριακή κόντρα στην Κηφισιά για την 24η αγωνιστική της Super League.
Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Απτόσογλου και Σαμοΐλη, 4ος θα είναι ο Τσέτσιλας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Σιδηρόπουλος και Κωσταράς.
Σάββατο 24/2
19:00 Λαμία-ΑΕΚ: Παπαδόπουλος (Καραγκιζόπουλος, Σινιοράκης, 4ος Πουλικίδης, VAR: Περράκης, Σάικος)
19:30 Πανσερραϊκός-Ατρόμητος: Τσακαλίδης (Κωνσταντίνουλ, Νταβέλας, 4ος Τσιάρας, VAR: Κουμπαράκης, Πετρόπουλος)
Κυριακή 25/2
16:30 ΠΑΣ Γιάννινα-ΟΦΗ: Κατοίκος (Φωτόπουλος, Νιδριώτης, 4ος Γκορτσίλας, VAR: Παπαπέτρου, Σπυρόπουλος)
17:00 Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ: Κατσικογιάννης (Κόλλιας, Θ.Μωυσιάδης, 4ος Τσιμεντερίδης, VAR: Μανούχος, Ψαρρής)
18:00 Ολυμπιακός-Αστέρας Τρίπολης: Φωτιάς (Μεϊντάνας, Νικολακάκης, 4ος Τσαγκαράκης, VAR: Ζαμπαλάς, Νικολαΐδης)
19:30 Άρης-Βόλος: Γκάμαρης (Παπαδάκης, Μηνούδης, 4ος Πολυχρόνης, VAR: Βεργέτης, Στεφανής)
20:00 Παναθηναϊκός-Κηφισιά: Ευαγγέλου (Απτόσογλου, Σαμοΐλης, 4ος Τσέτσιλας, VAR: Σιδηρόπουλος, Κωσταράς)
Ο Γιώργος Βαγιαννίδης και ο Μπάμπα Ραχμάν ήταν οι δύο πρωταγωνιστές στο σοκαριστικό συμβάν του αγώνα Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ, που έφερε τον σοβαρό τραυματισμό του δεύτερου.
Ο αμυντικός του «δικεφάλου» διανυκτέρευσε στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε εξετάσεις και στο πρώτο του μήνυμα αμέσως μετά, γνωστοποίησε πως ο νεαρός άσσος του «τριφυλλιού» τον επισκέφτηκε για να δει την πορεία της υγείας του!
Σε ανάρτησή του ο παίκτης του ΠΑΟΚ ανέφερε: «Γεια σας, ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον και τις ευχές τις τελευταίες 12 ώρες. Ευτυχώς αναρρώνω καλά και δεν έχω υποστεί μεγάλη ζημιά. Θέλω επίσης να πω ένα μεγάλο ‘ευχαριστώ’ στον Γιώργο Βαγιαννίδη που με πρόσεξε προσωπικά στο νοσοκομείο. Ήταν ένα δύσκολο βράδυ, όμως σύντομα θα τρέχω ξανά πάνω-κάτω».