Την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό συνέχισε απόψε (7/3) ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση διάρκειας περίπου δύο ωρών στο «Γ. Καλαφάτης».

Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν το πρώτο κομμάτι με ασκήσεις δύναμης, συνέχισαν με rondo και ακολούθως το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης αφιερώθηκε σε παιχνίδι τακτικής, αρχικά στο μισό γήπεδο και μετά σε ολόκληρο.

Μέρος της προπόνησης ακολούθησαν οι Μπέντζαμιν Βέρμπιτς και Μπαρτ Σένκεφελντ, ενώ με ατομικό πρόγραμμα συνέχισε ο Χουάνκαρ. Θεραπεία ακολούθησε ο Τιν Γεντβάι και το δικό τους πρόγραμμα οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram