ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Μήτογλου: «Θα είμαι για πάντα ευγνώμων στον Παναθηναϊκό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 18:56

Ο Ντίνος Μήτογλου το βράδυ της Παρασκευής (4/3) θα έρθει αντιμέτωπος με τον Παναθηναϊκό και ο άλλοτε φόργουορντ του «τριφυλλιού» αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στο γεγονός αυτό, τονίζοντας πως είναι ευγνώμων στην ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του άσου της ιταλικής ομάδας:

«Θα παίξουμε κόντρα σε μία πολύ επικίνδυνη ομάδα με πολύ ταλαντούχους αθλητές και παραδοσιακά πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρωλίγκα. Θα πρέπει να είμαστε επικεντρωμένοι στο παιχνίδι μας και να παίξουμε σκληρά για 40 λεπτά. Για μένα προσωπικά, θα είναι χαρά που θα δω πολλούς φίλους μου και θα αντιμετωπίσω μία ομάδα που θα είμαι πάντα ευγνώμων γι’ αυτά που έκανε για μένα και τις όμορφες αναμνήσεις που μοιράστηκα με συμπαίκτες και προπονητές».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στην κορυφαία ομάδα η Κωνσταντίνου (pic)

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 18:44

Μέλος της κορυφαίας ομάδας της 23ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών είναι η Μανωλίνα Κωνσταντίνου, καθώς η Κύπρια ακραία του Παναθηναϊκού ξεχώρισε με την απόδοσή της στη νίκη του «τριφυλλιού» επί της ΑΕΚ.

Την κορυφαία ομάδα αποτελούν οι:

Διαγώνια: Σάσκια Χίπε (Ολυμπιακός ΣΦΠ) 19π. (15/32 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ).

Πασαδόρος: Μίλιτσα Γιοβάνοβιτς (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 7π. (3/6 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ).

Ακραίες: Μανωλίνα Κωνσταντίνου (Παναθηναϊκός ΑΟ) 15π. (12/28 επ., 3 μπλοκ, 39% υπ. - 26% άριστες), Βιλέλκα Περάλτα (ΑΣΠ Θέτις) 19π. (17/31 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 17% υπ. - 8% άριστες).

Κεντρικές: Γεωργία Αργυρίου (ΑΟ Θήρας) 10π. (7/8 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Ιωάννα Πολυνοπούλου (ΠΑΟΚ) 16π. (12/12 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ).

Λίμπερο: Ελευθερία Μανιατογιάννη (ΑΣΠ Θέτις) (λ, 62% υπ. - 62% άριστες σε 12 υποδοχές με 0 λάθη).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Οι διαιτητές του Παναθηναϊκός - Αρμάνι Μιλάνο

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 18:31

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον αγώνα του Παναθηναϊκού ενάντια στην Αρμάνι Μιλάνο για την 28η αγωνιστική της κανονικής περιόδου ανακοίνωσε η Euroleague.

Όπως έγινε γνωστό την αναμέτρηση του «τριφυλλιού» κόντρα στην ιταλική ομάδα, στο ΟΑΚΑ, θα διευθύνουν οι Σρέτεν Ράντονιτς, Κάρλος Κόρτες και Σάσο Πέτεκ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έτοιμοι για Αρμάνι οι Μποχωρίδης και Ουάιτ

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 17:22

Με επιστροφές πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ενόψει του αυριανού (4/3) αγώνα για την Euroleague, κόντρα στην Αρμάνι Μιλάνο.

ο Δημήτρης Πρίφτης είδε τους Λευτέρη Μποχωρίδη και Οκάρο Ουάιτ, να ξεπερνούν τα προβλήματα τραυματισμών και να προπονούνται κανονικά μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Έτσι, τόσο ο Έλληνας γκαρντ όσο και ο Αμερικανός φόργουροντ θα βρίσκονται στην αποστολή του αυριανού αγώνα, μετριάζοντας κάπως τις απουσίες για το «τριφύλλι».

Στον αντίποδα ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Ιωάννης Παπαπέτρου και θεραπεία ο Στέφαν Γιόβιτς. Αμφότεροι δεν υπολογίζονται για το ματς ενάντια στην ομάδα του Ντίνου Μήτογλου, του Μπεν Μπέντιλ και του Ετόρε Μεσίνα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δ. Ανδρεόπουλος: «Ύψιστη τιμή η Εθνική, αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω»

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 17:03

Ο πρόεδρος της Ε.Ο.ΠΕ. Γιώργος Καραμπέτσος ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρηση του Δημήτρη Ανδρεόπουλου από τον πάγκο της Εθνικής ομάδας βόλεϋ ανδρών και ο Έλληνας τεχνικός και προπονητής του Παναθηναϊκού αποχαιρέτησε την «γαλανόλευκη», τονίζοντας πως αποτέλεσε την ύψιστη τιμή. Παράλληλα σημείωσε πως σωστά η Εθνική ήθελε έναν φουλ τάιμ προπονητή, ωστόσο εκείνος δεν μπορούσε να ανταποκριθεί.

Αναλυτικά  

«Όποιος μπαίνει στον αθλητισμό, από μικρό παιδάκι, μαθαίνει ότι η Εθνική Ομάδα αποτελεί την ύψιστη τιμή και την απόλυτη καταξίωση.

Είχα την πολύ μεγάλη τύχη αυτό να το ζήσω όχι μόνο ως αθλητής αλλά και ως προπονητής, αφού τα τελευταία σχεδόν 4 χρόνια μού δόθηκε η δυνατότητα να προσφέρω ταυτόχρονα στο άθλημα που υπηρετώ για μια ζωή και στην πατρίδα μου, από τη θέση του Ομοσπονδιακού. Όμως όλα τα ωραία στη ζωή -και ιδίως τέτοιες εμπειρίες που είναι σπάνιες, γι’ αυτό και μένουν ανεξίτηλες- κάποτε φτάνουν στο τέλος.

Σε αυτά τα 4 χρόνια, όλοι μαζί καταφέραμε να κάνουμε μεγάλα βήματα προόδου για το ελληνικό βόλεϊ. Δουλέψαμε με προσήλωση στο στόχο αλλά και με ταπεινότητα. Και μετά από πολλά χρόνια, η Εθνική μας Ομάδα επέστρεψε ξανά στις μεγάλες διοργανώσεις. Δύο προκρίσεις στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα -με ρεκόρ 11-1 στα προκριματικά και δύο αξιοπρεπέστατες παρουσίες στα τελικά- και μετάλλιο μετά από 35 χρόνια στους Μεσογειακούς Αγώνες. Αυτός είναι ο απολογισμός της συνεργασίας μας και αποτελεί το πιο ισχυρό θεμέλιο για να πετύχει η Εθνική μας ακόμα πιο σπουδαία πράγματα τα επόμενα χρόνια.

Στο σημείο που έχουμε φτάσει πλέον, πολύ σωστά η Ομοσπονδία αποφάσισε ότι ο Ομοσπονδιακός Προπονητής θα πρέπει στο εξής να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, με αντικείμενό του όχι μόνο την Εθνική Ανδρών αλλά και τον συνολικό ανασχεδιασμό του ελληνικού βόλεϊ και την παρακολούθηση του προγράμματός του επί 12 μήνες το χρόνο. Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου άποψη και θέλω να το ξεκαθαρίσω αυτό. Όμως, δυστυχώς, αυτός ο προπονητής δεν είναι δυνατόν να είμαι εγώ, για λόγους που εξέθεσα και έγιναν απολύτως κατανοητοί.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου την ΕΟΠΕ και τον Πρόεδρό της Γιώργο Καραμπέτσο, γιατί με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν τριπλά: Αναθέτοντάς μου το 2018 την Εθνική Ομάδα, παρέχοντας στους συνεργάτες  μου κι εμένα μια πολύ καλή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και κάνοντάς μου μια εξαιρετικά τιμητική πρόταση για να συνεχίσω και τα επόμενα χρόνια.

Ένα εξίσου μεγάλο ευχαριστώ οφείλω σε όλους μας τους αθλητές, στο τεχνικό επιτελείο και σε όλους τους συνεργάτες με τους οποίους δουλέψαμε σκληρά και πετύχαμε τόσο σημαντικά αποτελέσματα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ούτε μια μέρα, ούτε ένα λεπτό από όσα περάσαμε και όσα καταφέραμε όλοι μαζί.

Όποιος και αν είναι ο νέος Ομοσπονδιακός Προπονητής, όλοι οι άνθρωποι του ελληνικού βόλεϊ οφείλουμε να είμαστε δίπλα του. Είναι αυτονόητο ότι θα έχει όχι μόνο τις θερμότερες ευχές μου, αλλά και την έμπρακτη συμπαράσταση και συνδρομή μου σε ό,τι χρειαστεί. Και είμαι βέβαιος ότι από κάποια θέση στην κερκίδα πλέον, θα πανηγυρίσω κι εγώ τις νέες επιτυχίες της Εθνικής μας Ομάδας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στις 28/3 η συζήτηση για τη Διπλή Ανάπλαση, στις 29/3 η Γενική Συνέλευση - 3.011 τα μέλη με δικαίωμα ψήφου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 16:33

Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Τάκης Μαλακατές γνωστοποιεί την ανοιχτή συζήτηση των μελών του ΠΑΟ τη Δευτέρα 28 Μαρτίου στις 18:00 με αποκλειστικό θέμα τη Διπλή Ανάπλαση. Παράλληλα υπογραμμίζει πως η Γενική Συνέλευση της όπου και θα πραγματοποιηθεί η ψηφοφορία των μελών θα γίνει την Τρίτη 29/3, ενώ αυτή τη στιγμή 3.011 είναι τα μέλη που έχουν δικαίωμα ψήφου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 28 Μαρτίου και ώρα 18:00 θα διεξαχθεί στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαϊδης» (με είσοδο από τη Θύρα 10) για τα μέλη μας μόνο (με ή χωρίς δικαίωμα ψήφου), συζήτηση για τη Διπλή Ανάπλαση.

Αρχικά θα τοποθετηθεί η Διοίκηση του Παναθηναικού Α.Ο. και εν συνεχεία θα τοποθετηθούν όσοι το ζητήσουν και εγγραφούν στη σχετική λίστα ομιλητών έγκαιρα με mail που θα στείλουν στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι τη Δευτέρα 28 Μαρτίου και ώρα 12:00.

Παράκληση οι τοποθετήσεις να είναι το πολύ 5λεπτης διάρκειας. Εφ’όσον μέσα από τις τοποθετήσεις των μελών τεθούν ερωτήματα προς τη Διοίκηση αυτά θα απαντηθούν συνολικά στο τέλος των τοποθετήσεων.

Η Γενική Συνέλευση ορίστηκε για την Τρίτη 29 Μαρτίου και ωρα 11:00 στο κλειστό γήπεδο «Παύλος Γιαννακόπουλος». Εφόσον δεν διαπιστωθεί απαρτία θα επαναληφθεί 24 ώρες μετά, σύμφωνα με το καταστατικό του Συλλόγου,  την Τετάρτη 30 Μαρτίου και ώρα 11:00.

Μοναδικό θέμα της Γενικής Συνέλευσης θα είναι μυστική ψηφοφορία ΥΠΕΡ η ΚΑΤΑ της Διπλής Ανάπλασης, η οποία θα ξεκινήσει στις 12:00 και θα τελειώσει στις 19:00.

Διευκρινήσεις σχετικά με την επιστολική ψήφο που εφαρμόζεται φέτος για πρώτη φορά.

Δικαίωμα επιστολικής ψήφου έχουν όσα μέλη μας είναι ταμειακώς ενήμερα και έχουν συμπληρώσει ένα έτος από την αρχική ημερομηνία εγγραφής τους.

Η επιστολική ψήφος πρέπει να σταλεί με συστημένη επιστολή ή courier στο γραφείο του Προέδρου της Εφορευτικής Επιτροπής (το όνομα του οποίου και η διεύθυνσή του θα ανακοινωθούν αμέσως μόλις γίνει ο ορισμός της Εφορευτικής Επιτροπής από το Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών) εντός κλειστού φακέλου διαστάσεων 16,5cm x 11,5cm προκειμένου η ψήφος να είναι έγκυρη

Ο φάκελος αυτός με το ψηφοδέλτιο πρέπει να τοποθετηθεί εντός μεγαλύτερου φακέλου (οιωνδήποτε διαστάσεων) μαζί με: α) αντίγραφο της ταυτοποίησης του μέλους που ψηφίζει (αστυνομική ταυτότητα, στρατιωτική/αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, βιβλιάριο υγείας) και β) ΑΜΚΑ προκειμένου να ελεγχθεί αν είναι μέλος με δικαίωμα ψήφου.

Το ψηφοδέλτιο ΥΠΕΡ η ΚΑΤΑ της Διπλής Ανάπλασης θα αναρτηθεί την επόμενη εβδομάδα στην ιστοσελίδα μας και θα πρέπει να τυπωθεί σε σελίδα  Α4 προκειμένου η ψήφος να είναι έγκυρη.

Κλείνοντας θέλω να σας ενημερώσω ο,τι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή τα μέλη μας με δικαίωμα ψήφου ειναι 3.011.

Ο συνολικός αριθμος μελων που είναι εγγεγραμμένα και δυνητικά θα είχανε δικαίωμα ψήφου ειναι 17.872.

Είναι αυτονόητο ότι σε αυτή την ιστορική Γενική Συνέλευση είναι πολύ σημαντικό τα μέλη μας που θα λάβουν την απόφαση ΥΠΕΡ η ΚΑΤΑ να είναι οσο το δυνατόν περισσότερα και οιοδήποτε αποτέλεσμα να είναι αντιπροσωπευτικό του μεγέθους του μεγαλύτερου Συλλόγου της χώρας του Παναθηναϊκού μας.

Επισημαίνουμε ότι η κατάσταση των μελών με δικαίωμα ψήφου θα αναρτηθεί στη ιστοσελίδα μας, σύμφωνα με το καταστατικό μας και τον αθλητικό νόμο, δέκα πλήρεις ημερολογιακές ημέρες πριν την Γενική Συνέλευση δηλαδή, μέχρι και τις 18 Μαρτίου 2022.

Παρακαλούμε τα μέλη που έχουν οικονομικές εκκρεμότητες να τις τακτοποιήσουν μέχρι το ως άνω διάστημα, διαφορετικά δεν θα μπορέσουν να ψηφίσουν. Μπορούν να επικοινωνήσουν καθημερινά με το τμήμα μελών στο mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. ή στο  τηλέφωνο 2114117600

Σας ευχαριστώ ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο.

Τάκης  Μαλακατές

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συνεχίζεται η κυκλοφορία των εισιτηρίων με την Αρμάνι Μιλάνο

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 16:15

Διαθέσιμα παραμένουν τα εισιτήρια του αγώνα με την Αρμάνι Μιλάνο, για την 28η αγωνιστική της Euroleague, όπως γνωστοποίησε με ενημέρωσή της η ΚΑΕ Παναθηναϊκός. 

Αναλυτικά

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η προπώληση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με την AX Armani Exchange Milan (4/3, 21.00).

Κλείστε τη θέση σας με τους κάτωθι τρόπους:

  • Ηλεκτρονικά στα paobc.grviva.gr
  • Τηλεφωνικά στο 11876 με χρέωση 0,96€/ λεπτό (Σταθερό), 1,09€/ λεπτό (Κινητό).
  • Την Παρασκευή 4/3 από τις 18.00 μέχρι και την ώρα έναρξης του αγώνα με τον AX Armani Exchange Milan από τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ, στο Parking 5 και στον Σταθμό Ειρήνη.
  • Στους κατόχους εισιτηρίων παρέχεται δωρεάν στάθμευση στο The Mall Athens, με αγορές από 5€ και άνω από τα καταστήματα εστίασης του @themallathensofficial, την ημέρα του αγώνα (για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από το γραφείο πληροφοριών).

Για την έκδοση εισιτηρίου που αφορά Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με αμαξίδιο καλέστε στο 214 402 2541, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

Η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επισημαίνει στους φιλάθλους της πως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ισχύουν τα κάτωθι ως προς τους όρους προσέλευσής τους στον αγώνα με την AX Armani Exchange Milan:

- Οι κάτοχοι κάρτας διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή το ΕΓΚΥΡΟ πιστοποιητικό νόσησης, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή άδεια παραμονής).

- Σχετικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων (4 έως 17 ετών) στο γήπεδο, θα γίνεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα ή με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.

- Σε περίπτωση που κάποιος ενήλικος φίλαθλος δεν έχει στην κατοχή του έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης ή κάποιος ανήλικος κάτι από τα ανωτέρω, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση.

- Οι φίλαθλοι κατά την είσοδό τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα.

-Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμούς η νοσησαντες κατά το τελευταίο τρίμηνο θεατές και έως πέντε τοις εκατό (5%) του επιτρεπτό αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους και μη νοσήσαντες ανήλικους

- Τα εισιτήρια διαρκείας θα ισχύουν κανονικά, οπότε όλοι οι κάτοχοι διαρκείας θα μπορούν να εισέλθουν με το διαρκείας τους και έχοντας μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα/πιστοποιητικά που ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

- Σημειώνεται πως τα πάνω διαζώματα του ΟΑΚΑ (401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411) θα παραμείνουν κλειστά.

Σε περίπτωση τροποποίησης της νομοθεσίας θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπακογιάννης: «Από τις εξέδρες του Βοτανικού θα φαίνεται η Ακρόπολη»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 15:03

Ο Δήμαρχος Αθηνών, Κώστας Μπακογιάννης, παραχώρησε συνέντευξη στον ΣΚΑΪ 100,3 μιλώντας για μία ακόμα φορά για τη Διπλή Ανάπλαση και το γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό.

Χαρακτηριστικά ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3: 

Για την υπερψήφιση του πρότζκετ Βοτανικός στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων: «Ήταν μια ιστορική συνεδρίαση του Δ.Σ. Πήραμε μια ιστορική απόφαση. Εγκρίναμε τις τρεις συμβάσεις, οι οποίες είναι οι "ακρογωνιαίοι λίθοι" της συνολικής προσπάθειας που κάνουμε. Έχουμε, όπως ξέρετε, ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό πρόγραμμα, το οποίο δημιουργεί δυο υπερτοπικούς πόλους, ένα στο Βοτανικό με μια αρένα -το καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα, ένα γήπεδο που από τις εξέδρες του θα φαίνεται η Ακρόπολη- έως 40 χιλ. θέσεων, και ταυτόχρονα στην Αλεξάνδρας κερδίζουμε ένα «πνεύμονα» πρασίνου, ένα "πνεύμονα" οξυγόνου, που μπορεί να συνδεθεί και με τα Κουντουριώτικα, σε μια περιοχή πυκνοκατοικημένη. Είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο».

Για το αν έχουν ξεπεραστεί τα μεγάλα εμπόδια: «Πλέον εμείς περνάμε από τη θεωρία στην πράξη. Έχουμε πολύ υψηλό βαθμό βεβαιότητας και πολύ υψηλό βαθμό ωριμότητας. Είναι ένα έργο εξαιρετικά καλοδουλεμένο και θα δείτε τις πρόδρομες εργασίες σε μερικούς μήνες στην περιοχή του Ελαιώνα. Εκεί, νομίζω, θα είναι και η καλύτερη απάντηση σε όσους πιστεύουν ότι το άπιαστο αυτό όνειρο των τελευταίων δεκαετιών, θα συνεχίσει να παραμένει άπιαστο. Πλέον μιλάμε για ένα σχέδιο απολύτως ρεαλιστικό, απολύτως εφικτό».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μέικον: «Το πιο σημαντικό είναι να παλεύεις, όχι το αποτέλεσμα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 14:56

Ο Ντάριλ Μέικον μιλώντας για το παιχνίδι με την Αρμάνι Μιλάνο, στάθηκε στα πράγματα στα οποία πρέπει να κάνουν οι «πράσινοι» για να πάρουν τη νίκη, ενώ ρωτήθηκε και απάντησε και για το ελληνικό πρωτάθλημα.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Το πλάνο μας είναι να παίξουμε σκληρά, να παίξουμε δυνατά, να παίξουμε ενωμένοι. Γνωρίζουμε πως έχουμε αρκετά πάνω-κάτω στην απόδοσή μας. Αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι συνεχίζουμε να παλεύουμε, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο, να εμπιστευόμαστε τους προπονητές μας, να εμπιστευόμαστε το πλάνο. Κάποιες φορές το αποτέλεσμα μπορεί να μην έρθει, αλλά το θέμα είναι να έχεις κάνει ό,τι περνάει από το χέρι σου για να τα καταφέρεις.

Όπως προανέφερα πρέπει απλά να μείνουμε ενωμένοι και να συνεχίσουμε να παίζουμε σκληρά. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Όταν προσπαθήσεις, όταν παίζεις σκληρά και ξέρεις πως έχεις κάνει ό,τι μπορείς για να κερδίσεις, το αποτέλεσμα δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Πολλές φορές δεν εξαρτάται από σένα».

Για την Αρμάνι: «Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει η δική μας ομάδα. Να είμαστε ο εαυτός μας. Να βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και να μην έχουμε σκαμπανεβάσματα».

Για τους στόχους του Παναθηναϊκού στο ελληνικό πρωτάθλημα: «Στο ελληνικό πρωτάθλημα πρέπει να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε. Δεν ξέρω πόσες συνεχόμενες νίκες έχουμε μετά την ήττα μας στην πρεμιέρα. Θέλουμε να συνεχίσουμε σε αυτόν τον δρόμο για να πάρουμε το πλεονέκτημα έδρας. Αυτός είναι και ο βασικός μας στόχος στο πρωτάθλημα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρίφτης: «Δεν υπάρχει αδιαφορία, υπάρχουν κίνητρα για να παίξουμε δυνατά»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 14:47

Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας ενόψει του αγώνα με την Αρμάνι Μιλάνο στο ΟΑΚΑ, αναφέρθηκε στην πνευματική ετοιμότητα που δεν είχαν οι «πράσινοι» στο ματς με την Ζαλγκίρις, μίλησε για τις απουσίες, ενώ υπογράμμισε για μία ακόμα φορά πως στο «τριφύλλι» υπάρχει κίνητρο.

Ο Δημήτρης Πρίφτης σημείωσε αρχικά: «Σαφέστατα, όλα τα παιχνίδια στην Ευρωλίγκα είναι πολύ δύσκολα. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά δύσκολο γιατί η Αρμάνι παίζει πολύ σκληρά, παίζει με επαφές και έχει τα κορμιά για να το υποστηρίξει αυτό. Είναι ένα σημείο που πρέπει να παρουσιάσουμε μια ετοιμότητα, κάτι που δεν κάναμε στο προηγούμενο παιχνίδι, ειδικά στο πρώτο δεκάλεπτο και το πληρώσαμε».

Στη συνέχεια ανέφερε: «Χρειάζεται μια πνευματική προετοιμασία, να είσαι έτοιμος να βάλεις το σώμα σου και να πας δυνατά στις φάσεις. Όχι μόνο αμυντικά αλλά και επιθετικά γιατί όταν ο άλλος σε παίζει πολύ σκληρά μπορεί να κάνεις κακές επιλογές, να ανοίξεις το τέμπο του παιχνιδιού και να δεχθείς εύκολους πόντους στον αιφνιδιασμό. Αυτά είναι κάποια στοιχεία που πρέπει να αποφύγουμε».

Σχετικά με τους διαθέσιμους παίκτες σημείωσε πως: «Θα δούμε σήμερα. Θα είναι η πρώτη μέρα που θα κάνουν προπόνηση με την ομάδα οι Μποχωρίδης και Γουάιτ. Οι Παπαπέτρου και Γιόβιτς θα είναι σίγουρα εκτός».

Για την κατάσταση του Παπαπέτρου και αν θα είναι έτοιμος την επόμενη εβδομάδα: «Το έτοιμος είναι σχετικό. Το να μπει στο γήπεδο και να κάνει προπόνηση φαίνεται ότι θα ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα. Αυτό όμως θέλει κάποιο χρόνο τόσο για τον ίδιο, όσο και για εμάς».

Παράλληλα, ο Έλληνας τεχνικός αναφέρθηκε και σε όσα συμβαίνουν στην Ουκρανία, τονίζοντας: «Προφανώς, κομμάτι του εαυτού μας είναι εκεί. Προφανώς, περιμένουμε τις εξελίξεις για να δούμε πόσο μπορούμε να προβλέψουμε τι πρόκειται να γίνει. Προφανώς, υπάρχει μια ανασφάλεια αλλά θα πρέπει απομονώνουμε όλες αυτές τις σκέψεις και να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι. Αναμφίβολα βιώνουμε μέρες ιδιαίτερες».

Όσο για το αν αισθάνεται περισσότερο τυχερός τώρα που βρίσκεται στην Αθήνα και όχι στο Καζάν, τόνισε: «Αυτή τη στιγμή είναι καλύτερα που είμαι στην Ελλάδα και όχι εκεί. Από την αρχή της χρονιάς το λέω, σαφέστατα είναι καλύτερα που είμαι στη χώρα μου. Αυτές οι συγκυρίες έχουν επαναφέρει αυτές τις σκέψεις πιο έντονα στο μυαλό μου».

Για το κίνητρο που πρέπει να έχουν οι «πράσινοι»: «Νομίζω ότι έχουμε δείξει ότι παίζουμε με κίνητρο σε αυτά τα παιχνίδια. Δεν κατεβαίνουμε αδιάφοροι. Μας νοιάζει και έχουμε δείξει στα τελευταία παιχνίδια ότι προσπαθούμε για τη νίκη, άσχετα με το αν καταφέρνουμε πολύ συχνά. Δεν υπάρχει αδιαφορία, υπάρχουν κίνητρα για να παίξουμε δυνατά».

Τέλος, για τις ευκαιρίες των νεαρών ανέφερε: «Προσπαθούμε να τους δώσουμε ένα βήμα. Έχουμε μια βούληση να βάλουμε τα νέα παιδιά φέτος. Το έχουμε κάνει αρκετές φορές. Δουλεύουν σκληρά γι’ αυτό και κάποιες φορές ανταποκρίνονται και κάποιες άλλες όχι. Και αυτό είναι ένα κομμάτι που θέλει χρόνο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram