Οι παίκτες του Παναθηναϊκού μαζεύονται σιγά σιγά ενόψει της αυριανής πρώτης συγκέντρωσης για τη νέα χρονιά με τον Στεφάν Λάσμε να πατάει και αυτός σε ελληνικό έδαφος. Ο 36χρονος σέντερ εμφανώς ικανοποιημένος για την επιστροφή του στο «τριφύλλι» στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού μιλούσε με τον Τζέιμς Γκιστ και τον Νικ Καλάθη, ενώ και αυτός έθεσε στους στόχους της ομάδας την επιστροφή της στο Final-4.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως λίγο νωρίτερα και ο Νικ Καλάθης είχε επιστρέψει στην Ελλάδα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γκαμπονέζος σέντερ:
Πως αισθάνεσαι που επέστρεψες... σπίτι σου;
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Περίμενα αυτή την ημέρα από τη στιγμή που υπέγραψα. Περίμενα να επιστρέψω στην Αθήνα και να γυρίσω σπίτι μου. Όλη μου η οικογένεια είναι ενθουσιασμένη, όλοι μας είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέφουμε και πλέον ανυπομονώ για τις προπονήσεις».
Περιμένεις να δεις ανθρώπους από την ομάδα που σε γνωρίζουν;
«Σίγουρα! Μιλούσα και χθες με τον Τζέιμς (σ.σ. Γκιστ), βασικά μιλούσαμε όλο το καλοκαίρι και συζητούσαμε για την ομάδα. Έχω μιλήσει με τον Νικ μια φορά στο καλοκαίρι. Πλέον ανυπομονώ να δω τι έχει αλλάξει στην ομάδα, θα είναι διαφορετικά από τότε που ήμουν εδώ πάλι. Θέλω να γνωρίσω τα καινούρια παιδιά και να αρχίσουμε προπονήσεις. Πλέον θέλω να δω τι μπορούμε να κάνουμε στο παρκέ. Αυτό περιμένω. Να μπω στο παρκέ!»
Ποιος είναι ο στόχος σου, και προσωπικά και με την ομάδα;
«Να... κόψουμε κ...ς και να κερδίζουμε τα παιχνίδια! Θέλω να κερδίζω τα παιχνίδια, δεν θέλω να χάνω. Είμαι… bad loser, δεν θέλω να χάνω δεν μου αρέσει. Θέλω να κερδίζω σε όλα τα παιχνίδια και θέλω να καταφέρω πράγματα που δεν κατάφερα την προηγούμενη φορά που ήμουν εδώ».
Πιθανότατα μια πρόκριση στο Final Four;
«Δεν θέλω να πετάω υποσχέσεις στον αέρα. Όλοι γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι για εμάς να πάμε σε ένα Final Four. Αυτός είναι ο στόχος για πολλές ομάδες, ο Παναθηναϊκός είναι μια τεράστια και δυνατή ομάδα και όλοι στην Αθήνα θέλουν να φτάσουμε στο Final Four. Ο Παναθηναϊκός δεν τα έχει καταφέρει από το 2012 κι έπειτα άρα εμείς πρέπει να έχουμε αυτόν τον στόχο. Όχι να υποσχόμαστε ότι θα το κάνουμε, αλλά να δουλεύουμε σκληρά για να το καταφέρουμε».
Περιμένεις να παίξεις ξανά σε ένα γεμάτο ΟΑΚΑ;
«Θα έχω άγχος, αλλά θα είμαι και ενθουσιασμένος. Ο κόσμος θα έχει προσδοκίες, θα θυμάται την τελευταία φορά που ήμουν εδώ. Εγώ θα μπω στο παρκέ και θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρω και να τους δικαιώσει. Θα μπω στο παρκέ για να δείξω σε όλους τι μπορεί να καταφέρω και τώρα που είμαι 36 ετών».
Στη χώρα μας βρίσκεται ο Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος πάτησε σε ελληνικό έδαφος ενόψει της αυριανής πρώτης συγκέντρωσης του Παναθηναϊκού για τη νέα σεζόν. Ο Αμερικανός «μπόμπερ» είναι ο πρώτος παίκτης που φτάνει στη χώρα μας, με την πτήση του να προσγειώνεται στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» περίπου στις 12:15.
Στις πρώτες του δηλώσεις ο 35χρονος γκαρντ, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα χαμογελαστός ανέφερε: «Ο κάθε παίκτης θέλει να παίζει στο υψηλότερο επίπεδο. Είμαι έτοιμος να προσαρμοστώ σε νέα πράγματα. Ξέρω την κατάσταση στην ομάδα και θα προσαρμοστώ».
Σε ότι αφορά το τι να περιμένουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού από εκείνον υπογράμμισε: «Περιμένουν από μένα να είμαι ο εαυτός μου. Ξέρω πως μπορώ να παίξω στο υψηλό επίπεδο και να συνεργαστώ με κορυφαίους παίκτες».
Όσο κάθισαν… κάθισαν και όσο ξεκουράστηκαν…. ξεκουράστηκαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού, οι οποίοι σιγά σιγά επιστρέφουν στην Αθήνα προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για τη νέα σεζόν.
Ο Τσάβι Πασκουάλ για τη Δευτέρα 20 Αυγούστου έχει προγραμματίσει το πρώτο ραντεβού για τους πρωταθλητές Ελλάδος, έτσι ώστε να ξεκινήσουν με γοργούς ρυθμούς την προετοιμασία τους προκειμένου τη νέα χρονιά να διατηρήσουν τα κεκτημένα στην Ελλάδα αλλά και να επιστρέψουν στην κορυφή του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, που είναι και ένας από τους στόχους της ομάδας.
Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος παλιοί και νέοι παίκτες του «τριφυλλιού» θα ξεκινήσουν με τις καθιερωμένες εργομετρικές και ιατρικές εξετάσεις τις πρώτες μέρες και στη συνέχεια θα αρχίσουν τα δύσκολα της προετοιμασίας, με τις προπονήσεις να λαμβάνουν χώρα στο ΟΑΚΑ μέχρι το τέλος του μήνα. Έπειτα οι «πράσινοι» θα ταξιδέψουν στην Πορταριά του Πηλίου όπου και θα πραγματοποιήσουν το βασικό στάδιο της προετοιμασία τους, ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσουν και τα πολύ δυνατά φιλικά, με την ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ να έχει λαμβάνει μέρος σε απαιτητικά τουρνούα με μεγάλους αντιπάλους.
Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως το πρώτο θα λάβει χώρα στη Λευκωσία της Κύπρου από τις 14 ως τις 16 Σεπτεμβρίου, με διοργανώτρια την ΕΘΑ Εγκώμης στο γήπεδο «Τάσσος Παπαδόπουλος – Ελευθερία», όπου πέραν του «τριφυλλιού» θα δώσουν το «παρών» η Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ, η Χίμκι και η ΑΕΚ, ενώ το δεύτερο σπουδαίο διεθνές τουρνουά είναι αυτό που διοργανώνει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου στη μνήμη του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου, με τη συμμετοχή της Φενέρμπαχτσε, της Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ και της Χίμκι. Να θυμίσουμε πως το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» πρόκειται για έναν θεσμό που θα θεσπιστεί από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός αρχής γενομένης από φέτος με μεγάλες ομάδες να έρχονται κάθε χρόνο στην Αθήνα προκειμένου να τιμήσουν τη μνήμη του εμβληματικού παράγοντα.
Από κει και πέρα εκτός των τουρνουά θα υπάρξουν και άλλα φιλικά παιχνίδια μέσω των οποίων ο Καταλανός τεχνικός θα προσπαθήσει να μοντάρει τον «ελληνικό» Παναθηναϊκό ώστε να είναι καθ’ όλα έτοιμος στην έναρξη των αγωνιστικών του υποχρεώσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη τον Οκτώβρη.
Ο Παναθηναϊκός εκτός από τις υποθέσεις των Αργύρη Καμπετσή και Νίκου Βέργου κινείται για την απόκτηση ενός ακόμα επιθετικού ο οποίος θα είναι ξένος, θα πάρει φανέλα βασικού και θα πρόκειται για τη μοναδική μεταγραφή της καλοκαιρινής περιόδου που θα γίνει χωρίς τους περιορισμούς με τους οποίους έχει τιμωρηθεί.
Όπως σας έχουμε ενημερώσει ένας από τους ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στη λίστα του Νίκου Νταμπίζα είναι ο Κρίστιαν Λόπεθ, ωστόσο όχι η μοναδικός. Ο τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού» έχει στα υπ’ όψιν του άλλες 2-3 περιπτώσεις επιθετικών που έχουν ξεχωρίσει και είναι πιο ψηλά στη λίστα με τον Λόπεθ να έπεται.
Ωστόσο επειδή το κασέ των συγκεκριμένων παικτών είναι αυξημένο σε σχέση με αυτό του Ισπανού, ο Νίκος Νταμπίζας περιμένει την έγκριση από τους διοικούντες προκειμένου να υπάρξει μία ελαστικότητα στο μπάτζετ που προσφέρει το «τριφύλλι», προκειμένου να επιλεγεί μια καλύτερη επιλογή με λίγα χρήματα επιπλέον.
Ολοταχώς προς την απόκτηση του Αργύρη Καμπετσή οδεύει ο Παναθηναϊκός, ο οποίος είναι πολύ κοντά στο να ολοκληρώσει το deal με τον νεαρό άσσο.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ της η «Πράσινη» το «τριφύλλι» μετά τη νέα πρόταση που έκανε στον 19χρνο επιθετικό φαίνεται να βρίσκει κοινό έδαφος με τον παίκτη της Ντόρτμουντ, προκειμένου να ντυθεί στα πράσινα. Μάλιστα μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
Ωστόσο αυτή δεν είναι η μοναδική περίπτωση την οποία προσπαθούν να ολοκληρώσουν οι «πράσινοι», καθώς πρόθεσή τους είναι να αποκτήσουν και τον Νίκο Βέργο. Ωστόσο προϋπόθεση για να συμβεί κάτι τέτοιο είναι ο 23χρονος φορ να μείνει ελεύθερος από τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κρατούν ένα ποσοστό μεταπώλησης, όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του Καμπετσή με τη Ντόρτμουντ.
Για τον κόσμο, τον οποίο θέλει να δει ενωμένο να στηρίζει τον Παναθηναϊκό, για τον Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ, με τον οποίο υπάρχει επικοινωνία για να πραγματοποιηθεί μία μεταγραφή που θα κάνει κλικ στον κόσμο αλλά και για τους στόχους του «τριφυλλιού» μίλησε μεταξύ άλλων στη συνέντευξη τύπου μετά το φιλικό με την Καλλιθέα ο Γιώργος Δώνης.
Αναλυτικά όσα είπε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού:
Για την ετοιμότητα του Παναθηναϊκού: «Δεν περίμενα ότι ο βαθμός ετοιμότητας θα είναι μεγάλος αυτή την περίοδο, ήμασταν λίγο καλύτεροι στο κομμάτι της δημιουργίας. Στην πορεία θα γίνουμε πιο απειλητικοί. Είναι πρόβλημα όμως ότι ενώ είχαμε τον έλεγχο, φάγαμε τρεις φάσεις από μεγάλα λάθη. Σε επίσημο αγώνα, αυτό θα το πληρώσουμε. Από την άλλη, εξακολουθώ να βλέπω ενθουσιασμό και μεγάλη προσπάθεια από τους παίκτες. Θέλουμε όμως δουλειά για να εμφανιστούμε πιο έτοιμοι την πρώτη αγωνιστική».
Για το ποια στοιχεία χρειάζονται βελτίωση: «Αυτό που προσπαθούμε είναι να βελτιωθούμε στο πώς απειλούμε την αντίπαλη εστία. Είναι ένα κομμάτι με την επιθετική ανάπτυξη που δουλεύουμε στην προπόνηση, ώστε να φέρνουμε μεγαλύτερη ηρεμία στους παίκτες που έχουν την ποιότητα. Υπάρχει βιασύνη και λίγο παραπάνω άγχος, κι αυτό μας οδηγεί να μην έχουμε τις καλύτερες επιλογές στην αντίπαλη εστία. Το δεύτερο κομμάτι, το γεγονός πως ενώ στην οργανωμένη άμυνα και την πίεση είμαστε καλοί, σε κάποια πράγματα όμως στο transition και τις μεγάλες πάσες των αντιπάλων, θέλουμε βελτίωση».
Για τον βαθμό ετοιμότητας των παικτών του: «Νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για να μπούμε στο γήπεδο και να είμαστε πολύ σκληροί και δυνατοί. Τώρα, σε αυτά τα κομμάτια παίζει ρόλο η συγκέντρωση, σε άλλα η ποιότητα. Θα προσπαθήσουμε στο κομμάτι της συγκέντρωσης, της προσπάθειας και της τακτικής να είμαστε έτοιμοι για να διεκδικήσουμε ένα καλό αποτέλεσμα την πρώτη αγωνιστική».
Για τους Λόπεθ, Βέργο, Καμπετσή: «Αυτό που πρέπει να περιμένετε είναι ότι τις επόμενες ημέρες θα πάρουμε έναν έμπειρο σέντερ φορ. Αυτό είναι δεδομένο. Υπάρχει μια λίστα, κάποιοι παίκτες που είναι πολύ εύκολο να τους φέρουμε τώρα και κάποιοι άλλοι που ίσως να θέλουμε να κάνουμε την υπέρβαση. Θα δούμε μέσα στις επόμενες ημέρες. Τώρα, για τα νέα παιδιά (Βέργος, Καμπετσής) μην περιμένετε ότι θα έρθουν και θα δώσουν άμεσα λύσεις. Θα μπουν στη διαδικασία όπως τα υπόλοιπα παιδιά, δεν θα αλλάξουν την ομάδα».
Για τα δύο διαφορετικά συστήματα που έπαιξε: «Είναι πράγματα που δουλεύουμε στις προπονήσεις. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Στη διάρκεια της προετοιμασίας είχαμε προβλήματα, έλειπαν παίκτες και είχαμε τραυματίες. Την τριάδα στην άμυνα προσπαθούμε να τη βελτιώνουμε».
Σε ερωτήσεις από τους εκπροσώπους του Τύπου είπε:
Για το αν είχε επικοινωνία με τον Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ και αν υπάρχει περίπτωση να δοθούν περισσότερα χρήματα για μεταγραφή: «Ναι, υπάρχει. Υπάρχει επικοινωνία και πρόθεση. Κοιτάμε για κάποια ονόματα, που νομίζω ότι αν τα καταφέρουμε, θα φέρουμε μεγαλύτερη συσπείρωση στον κόσμο. Θα δει κι ο κόσμος λίγο διαφορετικά τα πράγματα, γιατί γενικώς σαν άνθρωπος αυτή την γκρίνια και αυτή τη μαυρίλα θέλω να τη διώχνω από μπροστά μου και να βλέπω αισιόδοξα».
Για τον στόχο της ομάδας με τα τωρινά δεδομένα: «Εσείς θέλετε να το δείτε βαθμολογικά. Ούτε εμείς μπορούμε να ξέρουμε τώρα πώς θα αντιδράσει η ομάδα κάτω από την πίεση του αποτελέσματος. Δεν πρέπει να το δούμε μακροπρόθεσμα, όπως στο παρελθόν. Βασικό είναι να δείχνει χαρακτήρα η ομάδα, ακόμη κι όταν δεν είναι καλή, να παίρνει το αποτέλεσμα. Αν μέσα από αυτή τη διαδικασία, προοδεύουμε θα αναθεωρούνται οι στόχοι μας».
Για την αισιοδοξία που πηγάζει σε αντίθεση με την εικόνα της ομάδας:«Πηγάζει από το θέμα πως έχουμε πολύ καλά αποδυτήρια. Υπάρχει πολύ καλή σχέση μεταξύ μας, παίκτες με τεχνικό τιμ, με τον κ. Νταμπίζα και τον κ. Σαραβάκο. Όλοι όσοι δουλεύουν για εμάς. Αν μπορούσε ο κόσμος να δει πως λειτουργεί η ομάδα κάθε μέρα στο Κορωπί, θα άλλαζε γνώμη. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του ρόστερ, λόγω των γνωστών προβλημάτων, αλλά με το πώς λειτουργεί η ομάδα. Η ομάδα λειτουργεί ως πολύ μεγάλη ομάδα. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, θα το διατηρήσουμε σε μια δύσκολη χρονιά, για να έχουμε μια καλή βάση για το μέλλον».
Το μήνυμα του στον κόσμο του Παναθηναϊκού: «Εγώ θέλω όλους τους Παναθηναϊκούς ενωμένους. Δεν μπορώ να ξεχωρίζω ούτε την ομάδα του ποδοσφαίρου, ούτε του μπάσκετ, ούτε τον Ερασιτέχνη, ούτε τη δική μας διοίκηση. Για μένα, ο Παναθηναϊκός είναι ένας. Κι επειδή ξέρω την ποιότητα του κόσμου του Παναθηναϊκού και είμαι σίγουρος ότι όλοι αγαπάνε την ομάδα, πιστεύω ότι ο κόσμος θα μας στηρίξει και θα καταλάβει κάποια πράγματα. Εμείς από την αγωνιστική πλευρά, θα παλέψουμε. Αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι θα είναι δύσκολη η χρονιά, αλλά δεν πρέπει να κοιτάει ο κόσμος το δέντρο, αλλά το δάσος. Ο Παναθηναϊκός θα γίνει όπως τον ονειρευόμαστε».
Την πεποίθησή του πως ο Παναθηναϊκός χτίζει κάτι καλό εξέφρασε με δηλώσεις του ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης μετά το τέλος του φιλικού αγώνα κόντρα στον Λεβαδειακό, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά.
Aναλυτικά όσα είπε ο νεαρός άσος του Παναθηναϊκού στον ΣΠΟΡ ΦΜ: «Χτίζουμε κάτι καλό και νομίζω πως αυτό φαίνεται στον αγωνιστικό χώρο. Φυσικά, θέλουμε πολλή δουλειά ακόμα, όπως φάνηκε και από τις ευκαιρίες που δεχθήκαμε από τον Λεβαδειακό. Η σημερινή ήταν μια σημαντική νίκη, γιατί ουσιαστικά το παιχνίδι ήταν πρόβα τζενεράλε για την έναρξη της Σούπερ Λίγκας. Πιστεύω πως μπορούσαμε να πάμε καλά… Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ο κόουτς μας βοηθάει πολύ εμάς τους νέους και μας το δείχνει. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό και να καθιερωθώ. Ξέρω πως ίσως φέτος είναι η σημαντικότερη ευκαιρία που θα μου δοθεί στην ομάδα για να δείξω πράγματα και ποιος πραγματικά είμαι τόσο στον προπονητή μας, όσο και στο γήπεδο».
Την δεύτερή του «φιλική» νίκη μετά το παιχνίδι με την Ερασιτεχνική Χους κατάφερε να πάρει ο Παναθηναϊκός ο οποίος επικράτησε στο γήπεδο της Καλλιθέας επί του Λεβαδειακού με 2-0 στο ματς πρόβα τζενεράλε, μία μόλις εβδομάδα πριν την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεών του για το πρωτάθλημα. Οι παίκτες του Γιώργου Δώνη παρουσίασαν καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο τόσο σε άμυνα όσο και σε επίθεση σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια, με τον νεαρό Γιάννη Μπουζούκη να πραγματοποιεί πολύ καλή εμφάνιση. Σκόρερ οι Χατζηγιοβάνης και Μουνιέ.
Όπως στα προηγούμενα παιχνίδια έτσι και σε αυτό ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό με το συνηθισμένο 3-4-3, ωστόσο αυτό που δεν ήταν συνηθισμένο ήταν η θέση που πήρε στον αγωνιστικό χώρο ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, ο οποίος παρακολούθησε τα πρώτα λεπτά του αγώνα από τις θέσεις των επισήμων και όχι από τον πάγκο! Σε ότι αφορά την αρχική ενδεκάδα ο Διούδης κάθισε κάτω από τα δοκάρια,με την τριάδα στην άμυνα να αποτελούνταν από τους Κολοβέτσιο, Οικονόμου και Πούγγουρα. Ο Κουλιμπαλί ήταν το δεξί φουλ μπακ, ο Ινσούα το αριστερό με τους Τζανδάρη και Δώνη να παίζουν στον άξονα. Τέλος στην τριάδα της επίθεσης ο Χατζηγιοβάνης ήταν στα αριστερά, ο Μπουζούκης στα δεξιά ενώ στην κορυφή πήρε θέση ο Αντονί Μουνιέ.
Τα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης κύλισαν χωρίς να υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη φάση, ωστόσο από την πλευρά του «τριφυλλιού» ο Γιάννης Μπουζούκης ήταν αυτός που με τις προσωπικές ενέργειες προσπαθούσε να κάνει το κάτι παραπάνω για να ξεκλειδώσει την άμυνα των παικτών του Λεβαδειακού. Η πρώτη καλή στιγμή του αγώνα ήταν για τους φιλοξενούμενους στο 15ο λεπτό όμως ο Γιακουμάκης δεν μπόρεσε από πλεονεκτική θέση να νικήσει τον Διούδη πλασάροντας άουτ. Στο 20’ ο Χατζηγιοβάνης κατάφερε να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα επωφελούμενος τα λάθη της αμυντικής γραμμής των Βοιωτών, ωστόσο το γκολ ακυρώθηκε ως οσφάιντ. Στο 28ο λεπτό ήρθε το γκολ για του «πράσινους» όταν ο Μπουζούκης πήρε τη μπάλα στον άξονα και αφού ελευθερώθηκε πολύ όμορφά με μία προσωπική ενέργεια, πάσαρε στον Χατζηγιοβάνη, ο οποίος πλάσαρε τον Επασί και έκανε το 1-0. Μετά το γκολ ο ρυθμός του αγώνα έπεσε με τις δύο ομάδες να μοιράζονται από μία φάση με σουτ του Σαβαντόγο στο 31 και του Μουνιέ στο 41’, όμως και στις δύο περιπτώσεις οι Διούδης και Επάσι μπλόκαρα εύκολα μένοντας το 1-0 μέχρι το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε χωρίς κάποια αλλαγή για το «τριφύλλι» με τους παίκτες του Γιώργου Δώνη να έχουν και πάλι την κατοχή της μπάλας και τον έλεγχο του αγώνα. Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να μετουσιώσει την ανωτερότητα του σε γκολ στο 60ο λεπτό όταν ύστερα από τις κόντρες η μπάλα έφτασε στον Μουνιέ, ο οποίος βρέθηκε απέναντι από τον πορτιέρο των φιλοξενούμενων τον οποίο και πλάσαρε κάνοντας το 2-0. Αμέσως μετά το γκολ ο Γιώργος Δώνης έκανε τις πρώτες του αλλαγές περνώντας τους Κάτσε, Χατζηθεοδωρίδη και Παντελάκη στις θέσεις των Χατζηγιοβάνη, Ινσούα και Πούγγουρα, με τον Νώντα Παντελάκη να πραγματοποιεί το ντεμπούτο του με την πράσινη φανέλα. Στο 73ο λεπτό οι Πίσπας, Μαυρομάτης, Γιοχανσον και Στάϊκος πέρασαν στο ματς αντί των Τζανδάρη, Μουνιέ, Οικονόμου και Κουλιμπαλί και μόλις ένα λεπτό αργότερα ο Νάνγκις σε τετ α τετ απέναντι στο Διούδη δεν μπόρεσε να νικήσει τον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού διατηρώντας έτσι «καθαρή» την εστία του. Ο πολύ καλός Μπουζούκης στο 77’ έδωσε τη θέση του στον Εμμανουηλίδη και στο 79ο λεπτό ο Δώνης αποχώρησε για να μπει στη θέση του ο Σέχου ενώ ο Θεοχάρης αντικατέστησε τον Κολοβέτσιο. Οι «πράσινοι» έψαξαν και το τρίτο γκολ όμως στο 85’ ο Εμμανουηλίδης βγήκε σε θέση βολής, από τη συρτή μπαλιά του Γιόχανσον, αλλά σούταρε αδύναμα και άστοχα, μένοντας έτσι το 2-0 που ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.
Οι συνθέσεις:
Παναθηναϊκός (Γιώργος Δώνης): Διούδης, Πούγγουρας (58’ Παντελάκης), Οικονόμου (67’ Μαυρομάτης), Κολοβέτσιος (75’ Θεοχάρης), Κουλιμπαλί (67’ Γιόχανσον), Ινσούα (58’ Χατζηθεοδωρίδης), Δώνης (75’ Σέχου), Τζανδάρης (67’ Στάικος), Μπουζούκης (73’ Εμμανουηλίδης), Χατζηγιοβάνης (58’ Κάτσε), Μουνιέ (67’ Πίσπας).
Λεβαδειακός (Άκης Μάντζιος): Επασί, Όμο, Νανγκίς, Ζησόπουλος, Γιακουμάκης (52’ Σουμπίνιο), Χατζηλάμπρος (76’ Καραχάλιος), Τσαμπούρης (92’ Νίκας), Ντιόγκο, Κνρέτα (46’ Αντιλέχου, 76’ Καθάριος), Σαβαντογκό (64’ Μαρκόφσκι), Βιντέκερ (52’ Μητρόπουλος).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Κασιμάτης
Την προοπτική να διοργανωθεί το Final-4 της Ευρωλίγκα στο ΟΑΚΑ συζήτησαν ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και η διοργανώτρια αρχή.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Sportime», μετά την αποκατάσταση των σχέσεων μεταξύ των δύο πλευρών, η οποία επισημοποιήθηκε και από την ανακοίνωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, οι δύο πλευρές συζήτησαν την προοπτική να διοργανωθεί ένα από τα επόμενα Final 4 της Ευρωλίγκα στο ΟΑΚΑ.
Έχοντας ως δεδομένο πως το φετινό Final 4 θα γίνει στη Βιτόρια, αυτόματα η προοπτική αυτή ανοίγεται για το 2020 ή το 2021.
Τέλος να σημειώσουμε πως η τελευταία φορά που η Ελλάδα διοργάνωσε την τελική φάση της Ευρωλίγκα ήταν το 2007 όταν οι νυν πρωταθλητές Ελλάδας είχαν κατακτήσει το τρόπαιο αντιμετωπίζοντας στον τελικό την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Τον Λεβαδειακό θα αντιμετωπίσει σήμερα ο Παναθηναϊκός (21:00, ΕΡΤ2) σε ένα φιλικό παιχνίδι το οποίο θα αποτελέσει την πρόβα τζενεράλε για τους «πράσινους» μία μόλις εβδομάδα πριν την έναρξη των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων για το νέο πρωτάθλημα.
Ο Γιώργος Δώνης θα έχει για τελευταία φορά την ευκαιρία να δει το βαθμό ετοιμότητες των παικτών, οι οποίοι στα προηγούμενα παιχνίδια προβλημάτισαν με την απόδοσή τους, τόσο με την δυσκολία που υπάρχει στο σκοράρισμα, όσο και στο να διατηρήσουν το μηδέν στην άμυνα.
Ο Έλληνας τεχνικός συμπεριέλαβε 22 ποδοσφαιριστές στην αποστολή, στην οποία βρίσκονται οι Κότσαρης, Διούδης, Οικονόμου, Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης, Πούγγουρας, Γιόχανσον, Ινσούα, Κουλιμπαλί, Θεοχάρης, Χατζηθεοδωρίδης, Τζανδάρης, Στάικος, Δώνης, Κάτσε, Μουνιέ, Μπουζούκης, Χατζηγιοβάνης, Εμμανουηλίδης, Πίσπας, Σέχου, Παντελάκης.
Να θυμίσουμε πως ο τελευταίος συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στην αποστολή της ομάδας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο τραυματίας Δημήτρης Κουρμπέλης υπολογίζεται να είναι και πάλι διαθέσιμος από αύριο. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Καλλιθέας, κεκλεισμένων των θυρών.