Σίγουρος ότι η εικόνα του Παναθηναϊκού θα συνεχιστεί παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε πως στο «τριφύλλι» χτίζεται κάτι καλό, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Γιώργο Δώνη για τις ευκαιρίες που τους δίνει.
Αναλυτικά, ο νεαρός άσος μίλησε για:
το 2/2 στο πρωτάθλημα: «Σίγουρα ήταν ο πρώτος και κυρίαρχος στόχος να φύγουμε από αυτό το -6, ήταν βάρος. Το κάναμε με πολλή δουλειά, ο κόπος μας ανταμείφθηκε, η ομάδα έπαιξε πολύ καλά και στο δεύτερο ημίχρονο με τις αλλαγές βελτιωθήκαμε, ανέβηκε δυναμικά η ομάδα. Καταφέραμε να βάλουμε δύο γκολ που είδαμε ότι ήταν κρίσιμα».
την αγκαλιά με τον Γιώργο Δώνη μετά το γκολ του: «Στην Ξάνθη το κλάμα βγήκε από μόνο του, λόγω των χαμένων ευκαιριών, της πίεσης εκείνη την ώρα και βγήκε αυθόρμητα. Ο κόουτς σίγουρα ήταν ο πρώτος που μου συμπαραστάθηκε, τον ευχαριστώ και για αυτό πήγα και τον αγκάλιασα για να τον ευχαριστήσω για τις ευκαιρίες που μου δίνει και θα κάνω τα πάντα για να τον ανταμείψω».
το γεγονός ότι είναι ο πρώτος παίκτης της Super League που έχει γεννηθεί από το 2000 και σκοράρει: «Δεν το ήξερα! Είναι σημαντικό να σκοράρεις τόσο μικρός, παίρνεις δύναμη, εμπειρίες. Ήταν η πιο τρομερή εμπειρία της ζωής μου να σκοράρω στα… σαλόνια της Super League. Αυτό δεν κάνει τα μυαλά μου να πάρουν αέρα, συνεχίζω τη σκληρή δουλειά και… ό,τι βγει».
την παρουσία του κόσμου στο ΟΑΚΑ: «Αυτό που έλεγα από την αρχή της προετοιμασίας. Να περιμένουν, γιατί βλέπουν ότι χτίζεται κάτι καλό, και να είναι σίγουροι ότι αυτό θα συνεχιστεί».
Το δικό τους μήνυμα για τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα έδωσαν οι Τάσος Χατζηγιοβάνης και Αντονί Μουνιέ.
Ο νεαρός μεσοεπιθετικός σε ανάρτησή του στο Instagram έγραψε: «Συνεχίζουμε όλοι μαζί συγχαρητήρια σε όλους», ενώ από τη μεριά του ο Γάλλος άσσος ανέφερε: «Άλλη μία σημαντικά νίκη».
Δείτε τις αναρτήσεις των δύο παικτών
Στις προπονήσεις επιστρέφει από σήμερα ο Παναθηναϊκός μετά την ευκαιρία που είχαν οι παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ να ξεφύγουν λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας στο χθεσινό φιλικό κόντρα στον ΠΑΟΚ που έγινε στο κλειστό της Πορταριάς.
Μάλιστα όπως έχει γίνει γνωστό στις 20:00 τα βράδυ οι πόρτες του κλειστού όπου προπονούνται οι «πράσινοι» θα ανοίξουν και έτσι οι φίλαθλοι του συλλόγου θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά τα τελευταία 20 λεπτά της προπόνησης του Τσάβι Πασκουάλ.
Αξίζει να σημειωθεί πως από την πρώτη στιγμή που οι πρωταθλητές βρέθηκαν στην Πορταριά έγιναν πόλος έλξης τόσο για τους φιλάθλους από της γύρω πόλεις και περιοχές, όσο και για τους κατοίκους, οι οποίοι σήμερα θα μπορέσουν να πάρουν και μία γεύση από την καθημερινότητα των «πρασίνων» που πραγματοποιούν το βασικό στάδιο της προετοιμασίας τους.
Τέλος να θυμίσουμε πως για την Τρίτη (4/9) έχει προγραμματιστεί ένα ακόμα φιλικό παιχνίδι κόντρα στον Άρη.
Ο Παναθηναϊκός σε αγωνιστικό επίπεδο έκανε το χρέος του και πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα και πλέον με δεδομένη την διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων η προσοχή όλων στρέφεται στις διοικητικές αλλά και στις μεταγραφικές εξελίξεις.
Μπορεί μέχρι στιγμής να μην υπάρχουν ανακοινώσεις ή να μην έχει υπογραφεί το ιδιωτικό συμφωνητικό, ωστόσο η παρουσία του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ στο ΟΑΚΑ αλλά και ο ερχομός του Άβρααμ Γκραντ δείχνουν πως η οριστικοποίηση του deal είναι απλώς θέμα χρόνου και ότι το «τριφύλλι» θα αλλάξει σελίδα.
Από κει και πέρα σε ότι αφορά τη μεταγραφή του ξένου επιθετικού που εκκρεμεί, είναι φανερό πως ο Νίκος Νταμπίζας προσπαθεί να βρει κάποια καλύτερη επιλογή από αυτή του κλεισμένου Φεντερίκο Μακέντα που περιμένει καρτερικά στο ακουστικό του την ειδοποίηση των «πρασίνων» για να έρθει να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.
Το όνομα του παίκτη δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο μέσα στις επόμενες ώρες η μεταγραφή θα έχει ολοκληρωθεί, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε με δηλώσεις του και ο Γιώργος Δώνης. Μάλιστα δεν αποκλείεται σε αυτή τη μεταγραφή να συμβάλει και η πλευρά της Pan Asia, καθώς χθες οι Νίκος Νταμπίζας, Άβρααμ Γκραντ και Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ είχαν μια συνάντηση κατά την παρουσία των τριών ανδρών στο ΟΑΚΑ.
Επιδημία θλάσεων φαίνεται πως υπάρχει στον Παναθηναϊκό καθώς μετά τους Χρήστο Δώνη και Βαγγέλη Οικονόμου, το «τριφύλλι» θα χάσει και τους Αντονί Μουνιέ και Ουσμάν Κουλιμπαλί για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Συγκεκριμένα οι δύο ποδοσφαιριστές μετά το τέλος του αγώνα μετέβησαν στο νοσοκομείο «Υγεία» προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να φανεί το ακριβές πρόβλημα τραυματισμού που απέκτησαν από το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής.
Οι εξετάσεις έδειξαν πως ο Κουλιμπαλί έχει θλάση στο ραπτικο μυ και θα κάνει θεραπευτική αγωγή απουσιάζοντας για περίπου 15 ημέρες, ενώ ο Μουνιέ υπέστη θλάση στην αριστερή γάμπα και αναμένεται να μείνει εκτός 7 έως 10 ημέρες.
Το ευχάριστο στην όλη υπόθεση είναι πως υπάρχει η διακοπή του πρωταθλήματος για μία εβδομάδα και έτσι ο Μουνιέ θα προλάβει σίγουρα τον αγώνα της 3ης αγωνιστικής κόντρα στην Λάρισα, ενώ ο Κουλιμπαλί θα κάνει αγώνα δρόμου.
Δείτε σε ένα βίντεο διάρκειας δέκα λεπτών τα εκτεταμένα στιγμιότυπα της δεύτερης νίκης του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα, επικρατώντας της Λαμίας με 3-1.
Το κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί οικογενειακό κάτι το οποίο αποτυπώθηκε τόσο μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» στην Ξάνθη, όσο και μετά τη νίκη κόντρα στη Λαμία.
Μάλιστα αυτό επιβεβαιώνεται και από μία ανάρτηση η οποία ήρθε λίγη ώρα μετά την δεύτερη συνεχόμενη νίκη των «πρασίνων» με τον Τάσο Χατζηγιοβάνη να ανεβάζει μία εικόνα με τους Πασχάλη Στάικο, Δημήτρη Εμμανουηλίδη, Δημήτρη Κουρμπέλη, Γιάννη Μπουζούκη και Φάνη Μαυρομμάτη την οποία και συνόδευσε με το μήνυμα «Μπράβο σε όλους, συνεχίζουμε όλοι μαζί μια οικογένεια».
Δείτε την εικόνα

Ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα κόντρα στη Λαμία δεν έκανε την αρχική τοποθέτηση όπως συμβαίνει συνήθως ζητώντας από τους εκπροσώπους του τύπου να κάνουν απ’ ευθείας τις ερωτήσεις τους.
Απαντώντας σε αυτές τόνισε πως η αλλαγή του 3-4-3 στο ημίχρονο, το οποίο έγινε 4-2-3-1 ήταν καθαρά για λόγους τακτικής, ενώ σε ερώτηση για τη μεταγραφή επιθετικού σημείωσε πως μέσα στις επόμενες ώρες θα ολοκληρωθεί η απόκτηση παίκτη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός:
Για την απόφασή του να αλλάξει το σύστημα στην επανάληψη: «Στην προπόνηση δουλεύουμε διάφορα πράγματα για να είμαστε προετοιμασμένοι. Ήταν κάτι περίπλοκο αυτό που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο πρώτο ημίχρονο. Είμαστε ομάδα που ξεκινήσαμε με 3-4-3 περιμένοντας ότι ο αντίπαλος θα είναι οργανωμένος στο 5-4-1. Ο αντίπαλος όμως ήταν οργανωμένος σε 3-6-1. Κατά την διάρκεια του πρώτου μέρους γύρισε στο μυαλό μου ότι πρέπει να απελευθερώσουμε τους πιο ποιοτικούς παίκτες. Έτσι γίναμε πιο επικίνδυνοι και φτάσαμε σε αυτό το αποτέλεσμα».
Για το τι τον ικανοποίησε περισσότερο στο δεύτερο ημίχρονο: «Αυτό που με ικανοποίησε γενικότερα είναι η ωριμότητα των παιδιών. Στο ημίχρονο είπαμε πως έχουμε χρόνο για να περάσει η μπάλα από τους παίκτες που πρέπει».
Για το πόσο βοηθάει ότι ο Παναθηναϊκός έσβησε το -6: «Βοηθάει πολύ ψυχολογικά και τους ποδοσφαιριστές και τον κόσμο που στο δεύτερο ημίχρονο μας στήριξε πάρα πολύ».
Για την διαχείριση των παιδιών: «Έχω πει στα παιδιά μέσα στα αποδυτήρια. Πολλές φορές βλέπω πρόσωπα στενοχωρημένα ή και χαρούμενα. Πρέπει να διαχειριστούμε τις καταστάσεις. Αυτό που τους είπα είναι ότι μπορεί να θεωρώ πως κάποια είναι πιο έτοιμοι τώρα αλλά του χρόνου να είναι η μεγαλύτερή μας μεταγραφή. Πρέπει να ξέρουν ότι ο προπονητής τους πιστεύει και να δουλεύουν είτε είναι χαρούμενοι είτε είναι στενοχωρημένοι».
Για την παρουσία του Καμπετσή και το τι περιμένει από τον Βέργο: «Σίγουρα θα κάνουμε μεταγραφή τις επόμενες ώρες. Όλα τα παιδιά έχουν τα δικά τους χαρακτηριστικά και κάποιοι μπορούν να παίξουν σε δύο θέσεις. Το σημαντικό είναι ότι τα παιδιά δουλεύουν πολύ καλά και δεν είναι εύκολο για μία ομάδα να παίζει χωρίς κλασικό 9άρι. Ανεξαρτήτως σχηματισμού είναι απαραίτητο να υπάρχει 9άρι μέσα στην ενδεκάδα».
Για την εντολή να εκτελεστεί το πέναλτι από τον Κουρμπέλη: «Ο σεβασμός δεν κερδίζεται με το μαστίγιο ή την εξουσία. Είπα λοιπόν στον Τάσο πως προέχει το καλό της ομάδας και έτσι πρέπει να εκτελέσει το πέναλτι ο πιο έμπειρος παίκτης μας».
Για το αν ο ίδιος αισθάνεται καλύτερα μετά τις δύο νίκες: «Θα το πω για άλλη μία φορά. Ο Παναθηναϊκός λειτουργεί σαν τον παλιό Παναθηναϊκό».
Για το αν μίλησε ή είδε τον Παϊρόζ ή τον Γκραντ: «Όχι εγώ έχω ενημέρωση από τον Νίκο Νταμπίζα».
Με τους Γιάννη Μπουζούκη, Δημήτρη Εμμανουηλίδη και Αργύρη Καμπετσή να κάνουν πράγματα και θάματα ο Παναθηναϊκός έκανε το 2 στα 2 στο πρωτάθλημα επικρατώντας της Λαμίας με 3-1. Οι «πράσινοι» παίζοντας ποδόσφαιρο κυριαρχίας στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα κατάφεραν να πάρουν το απόλυτο μέσα σε δύο αγωνιστικές και οδηγούνται πλέον στη διακοπή του πρωταθλήματος έχοντας «εξαφανίσει» το -6.
Για ένα ακόμα παιχνίδι ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό σε σχηματισμό 3-4-3 με την ενδεκάδα να αποτελείται από τον Διούδη στο τέρμα και τους Πούγγουρα, Κολοβέτσιο και Μαυρομάτη στην τριάδα της άμυνας από δεξιά προς τα αριστερά. Οι Κουρμπέλης και Στάικος ήταν τα δύο αμυντικά χαφ με τους Κουλιμπαλί και Ινσούα να καλύπτουν ολόκληρη την δεξιά και αριστερή πλευρά αντίστοιχα. Τέλος οι Χατζηγιοβάνης και Μπουζούκης ξεκίνησαν λίγο πιο πίσω από τον Μουνιέ που είχε και πάλι τον ρόλο του φορ.
Το ματς στα πρώτα λεπτά ξεκίνησε χωρίς καλό ρυθμό, ωστόσο ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που ήλεγχε και είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων. Η ανωτερότητα αυτή του «τριφυλλιού» είχε ως αποτέλεσμα να δώσει νωρίς το προβάδισμα στους γηπεδούχους και συγκεκριμένα με τη συμπλήρωση 15 λεπτών αγώνα.
Ο Χατζηγιοβάνης βρέθηκε έξω από τη μεγάλη περιοχή της Λαμίας και πάτησε την μπάλα για τον Μπουζούκη, ο νεαρός άσσος εμπιστεύτηκε για μια ακόμα φορά το αριστερό του πόδι με τη μπάλα να κοντράρει στον Αναστασιάδη και να καταλήγει στα δίχτυα του Μελισσά κάνοντας το 1-0.
Στη συνέχεια μία προσπάθεια του Μπαράλες στο 19’ σταμάτησε πάνω στον Διούδη, ενώ στο 21’ από σουτ του Μουνιέ, η μπάλα έφυγε δίπλα από την εστία του Μελισσά. Οι γηπεδούχοι συνέχιζαν να είναι οι κυρίαρχοι στον αγωνιστικό χώρο, ωστόσο παρόλο την υπεροχή τους κατάφεραν να απολέσουν το προβάδισμα στο 36ο λεπτό, όταν και η Λαμία έφερε το παιχνίδι στα ίσια, κόντρα στη ροή του ματς.
Ο Μπλάζιτς γέμισε από τα δεξιά στην περιοχή του Παναθηναϊκού με τον Αντέζτο να βρίσκεται στο δεύτερο δοκάρι και να παίρνει στο αέρα την κεφαλιά, στέλνοντας τη μπάλα στα δίχτυα του Διούδη, ο οποίος δεν μπόρεσε να αντιδράσει.
Το γκολ της ισοφάρισης φάνηκε πως αποσυντόνισε τους παίκτες του Παναθηναϊκού, οι οποίοι δυσκολεύονταν να απειλήσουν την εστία των φιλοξενούμενων, ενώ παρουσίαζαν και κάποια αμυντικά κενά, ωστόσο μέχρι το σφύριγμα της λήξης δεν άλλαξε κάτι και οι δύο ομάδες οδηγήθηκαν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 1-1.
Με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου ο Γιώργος Δώνης προχώρησε σε δύο αλλαγές, περνώντας στη θέση των Πούγγουρα και Κουλιμπαλί τους Γιόχανσον και Καμπετσή, αλλάζοντας παράλληλα και το σύστημα με το «τριφύλλι» να αγωνίζεται με τέσσερις παίκτες στην άμυνα (4-2-3-1) και τον Καμπετσή στο ντεμπούτο του με τη πράσινη φανέλα να βρίσκεται στην κορυφή της επίθεσης. Οι αλλαγές έδωσαν πνοή στο «τριφύλλι» ωστόσο στο 57ο λεπτό ο τεχνικός των «πρασίνων» ολοκλήρωσε τις διορθωτικές κινήσεις του περνώντας στη θέση του Μουνιέ τον Εμμανουηλίδη, ψάχνοντας από νωρίς το γκολ που θα έβαζε και πάλι σε θέση οδηγού το «τριφύλλι».
Το γκολ που έψαχνε ο Παναθηναϊκός το βρήκε στο 70ο λεπτό όταν ο Εμμανουηλίδης έδωσε εκ' νέου προβάδισμα στους γηπεδούχους και μάλιστα από ασίστ του Καμπετσή.
Ο Καμπετσής κράτησε ωραία τη μπάλα εξώ από την περιοχή της Λαμίας και την κατάλληλη στιγμή πέρασε την κάθετη πάσα στον Εμμανουηλίδη, ο οποίος πλάσαρε στη δεξιά γωνία του Μελισσά κάνοντας το 2-1.
Οι γηπεδούχοι συνέχισαν να είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο χορτάρι ψάχνοντας μάλιστα μία ακόμα ευκαιρία για να κάνουν τρία τα τέρματα τους. Κάτι τέτοιο έγινε στο 88’ με τον Κουρμπέλη να ευστοχεί σε εκτέλεση πέναλτι και να κάνει το 3-1.
Συγκεκριμένα ο Χατζηγιοβάννης χόρεψε από τα αριστερά την άμυνα της Λαμίας και μπαίνοντας στην περιοχή ανατράπηκε από τον Αντέτζο με τον διαιτητή Τσαμούρη να δείχνει την άσπρη βούλα. Ο αρχηγός των «πρασίνων», Δημήτρης Κουρμπέλης ανέλαβε την εκτέλεση στέλνοντας στην άλλη γωνία τον Μελισσά γράφοντας έτσι το τελικό 3-1 μέσα σε αποθέωση.
Οι συνθέσεις των ομάδων:
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Γ. Δώνης): Διούδης, Πούγγουρας (46’ Καμπετσής), Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης, Κουλιμπαλί (46’ Γιόχανσον), Κουρμπέλης, Στάικος, Ινσούα, Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης, Μουνιέ (57’ Εμμανουηλίδης).
ΛΑΜΙΑ (M. Τεννές): Μελισσάς, Βασιλαντωνόπουλος (73’ Τσούκαλος), Ασίγκμπα, Αναστασιάδης, Αντέτζο, Βάντερσον, Καραγκούνης (54’ Μπουλούλης), Μπλάζιτς, Δημούτσος (73’ Οσμάν), Επστάιν, Μπαράλες.
Διαιτητής: Α. Τσαμούρης (Πειραιά).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε του ΠΑΟΚ με 88-83 σε φιλική αναμέτρηση που έλαβε χώρα στο κλειστό της Πορταριάς-Μακρυνίτσας το απόγευμα του Σαββάτου (1/9). Πρώτος σκόρερ για τους "πράσινους" ήταν ο Κιθ Λάνγκφορντ με 14 πόντους.
Το ματς ήταν ισορροπημένο στο πρώτο του δεκάλεπτο με τις δύο ομάδες να συμβαδίζουν στο σκορ (27-25). Ανάλογη ήταν η εικόνα και στη δεύτερη περίοδο με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ να ανεβάζει... στροφές στο φινάλε της και στο 20' να προηγείται με 53-47.
Με την έναρξη της επανάληψης οι "πράσινοι" ξέφυγαν με διαφορά 16 πόντων (63-47 στο 23'), με τον ΠΑΟΚ να μειώνει σε 70-63 στο 27'. Το τρίτο δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με την ομαδα του Τσάβι Πασκουάλ προηγούμενη με 75-65, αλλά στο 35' ο Δικέφαλος μείωσε σε 79-74 πριν το τελικό 88-83 υπέρ του Παναθηναϊκού.
Τα δεκάλεπτα: 27-25, 53-47, 75-65, 88-83.
Παναθηναϊκός (Πασκουάλ): Καλάθης 8(2), Λεκαβίτσιους 13(2), Λάνγκφορντ 14(2), Παππάς 3, Σακελλαρίου 3(1), Λοτζέσκι 3(1), Παπαπέτρου 6, Αντετοκούνμπο 4, Μήτογλου 9(1), Γκιστ 13, Λάσμε 4, Βουγιούκας 2, Παπαγιάννης 3, Τόμας 3.
ΠΑΟΚ (Παπαθεοδώρου): Κόνιαρης 3(1), Χάτσερ 7, Γουίλιαμς 7(1), Γκος 10(2), Ζάρας 6(2), Σχίζας 2, Χρυσικοπουλος 12, Μαργαρίτης 16, Πόουπ 5(1), Μορέιρα 15
Ο εκ των άμεσων συνεργατών του Τσάβι Πασκουάλ, Γιώργος Βόβορας μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ: "Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια και όλης της ομάδας στον Διαμαντή Παναγιωτόπουλο, ο οποίος έχασε τον πατέρα του. Κουράγιο και δύναμη σε όλη την οικογένειά του. Όσο για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ήταν το πρώτο φιλικό που δίνουμε κατά τη διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας μας στο Πήλιο και είχαμε την ευκαιρία να δούμε κάποια σημαντικά πράγματα. Έχουμε κάνει μέχρι στιγμής πολύ καλή και σκληρή δουλειά όλες αυτές τις ημέρες και ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι να καταφέρουμε να περάσουμε την νοοτροπία και την φιλοσοφία του προπονητή. Στη συνέχεια της προετοιμασίας θα χάσουμε 6 βασικούς μας παίκτες λόγω των υποχρεώσεων που έχουν με τις Εθνικές ομάδες και αποκτά μεγαλύτερη σημασία η όσο το δυνατόν γρηγορότερα προσαρμογή των παικτών μας στην αγωνιστική μας φιλοσοφία. Είμαστε στον σωστό δρόμο, δουλεύουμε πολύ καλά, είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε καλύτεροι ημέρα με την ημέρα έτσι ώστε στην πρώτη αγωνιστική να είμαστε απόλυτα έτοιμοι".