Οι Κορασίδες του Παναθηναϊκού κατέκτησαν την πρώτη θέση στο τουρνουά Waterfall Magic Basket που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα.
Οι «πράσινες» επικράτησαν στον τελικό των Shooters με 57-40 και τα δεκάλεπτα ήταν 8-5, 28-19, 44-28 και 57-40
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Μαυράκη 13 Οτζούκου 2, Πρίφτη 12, Μούτσα Ν. 3, Μόσχου 4, Ζαρρή 4, Κουκή 11, Ταφμίζι 2, Μπλιθικιώτη 3, Κεφάλα 3, Ζανίκα 2
MVP του τουρνουά αναδείχτηκε η Άρτεμις Κουκή του «τριφυλλιού» ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο ΠΑΟ είχε τη συμπαράσταση 20 φιλάθλων του από την περιοχή της Έδεσσας.
Χωρίς τον Λούκας Λεκαβίτσιους θα συνεχιστούν για ένα διάστημα οι προπονήσεις του Παναθηναϊκού ενόψει της έναρξης της νέας χρονιάς, καθώς όπως έγινε επίσημα γνωστό ο Λιθουανός γκαρντ βρίσκεται εντός της τελική επιλογής του ομοσπονδιακού τεχνικού της Λιθουανίας για τα παιχνίδια των «παραθύρων» του Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα η αποστολή της Λιθουανίας αποτελείται από τους: Λεκαβίτσιους, Καλνιέτις, Σεϊμπούτις, Γιουσκεβίτσιους, Γκαΐλιους, Γκεντράιτις, Ουλανόβας, Κουζμίνσκας, Μπέντζιους, Ζελιόνις, Γκουντάιτις και Κάιρις.
Τις ικανότητες τους στο ποδόσφαιρο έδειξαν οι παίκτες του μπασκετικού Παναθηναϊκού, όπως και ο προπονητής της ομάδας, Τσάβι Πασκουάλ.
Ο Καταλανός λίγο πριν την έναρξη της χθεσινής (2/9) απογευματινής προπόνησης μάζεψε τους παίκτες στο χόρτο και χωρίστηκαν σε δύο ομάδες ώστε να παίξουν ένα αγώνα ποδοσφαίρου, προτού επιστρέψουν και πάλι στις υποχρεώσεις τους.
Όπως είναι φυσικό η συγκεκριμένη κίνηση είχε σκοπό να χαλαρώσει σε ένα βαθμό τους παίκτες από τις σκληρές προπονήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά στην Πορταριά, αλλά και να διασκεδάσει τους παίκτες, οι οποίοι όπως φαίνεται το χάρηκαν με την ψυχή τους.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως στον αγώνα συμμετείχε και ο Τσάβι Πασκουάλ, που έδειξε και εκείνος να το χαίρεται πάρα πολύ.



H Pan Asia φαίνεται να είναι προ των πυλών προκειμένου να αναλάβει τα ηνία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και όπως όλα δείχνουν ο Άβρααμ Γκραντ θα έχει τον δικό του ρόλο στο «τριφύλλι».
Μάλιστα ιστοσελίδα από το Ισραήλ σε δημοσίευμά της ανέφερε τον ρόλο που θα έχει ο πρώην τεχνικός της Τσέλσι στους «πράσινους», αναφέροντας πως θα πάρει μία θέση η οποία θα περιλαμβάνει τις αρμοδιότητες του διευθύνοντα συμβούλου και του εκτελεστικού διευθυντή.
Επιπλέον το ίδιο μέσο πιστεύει πως ο Γκραντ δεν θα έχει καμία σχέση με το μετοχικό σχήμα που θα αναλάβει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών, καθώς θα είναι απλά ένας υπάλληλος, με την πρόσληψή του να ανακοινώνεται αμέσως μετά την αγορά της ΠΑΕ από την Pan Asia.
Τέλος στο ίδιο δημοσίευμα υπογραμμίζεται πως συνεργάτες του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ θα είναι τόσο ο δικηγόρος Μοράν Μεϊρί, όσο και ο Τομ Γιονάι υπεύθυνος για θέματα οικονομικής φύσης.
Μετά το αντίο του Μάρκους Ντένμον προς τον Παναθηναϊκό, το «τριφύλλι» με τη σειρά του μέσω μίας ανάρτησης αποχαιρέτησε τον Αμερικανό άσσο αφού τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στον σύλλογο.
Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» ανέφεραν: «Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχαριστεί τον Μάρκους Ντένμον για την προσφορά του στην ομάδα μας και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του!».
Δείτε την ανάρτηση
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Παναθηναϊκό ο Άξελ Γιάκομπσεν, λίγες ημέρες μετά την εγκατάστασή του στη χώρα μας.
Ο νέος πασαδόρος του «τριφυλλιού» μιλώντας στην εφημερίδα «Πράσινη» τόνισε μεταξύ άλλων πως επέλεξε να παίξει στον Παναθηναϊκό καθώς θέλει να ζήσει από κοντά την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλαθλοι του συλλόγου, ενώ χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό «μεγάλη ομάδα με τεράστια παράδοση όχι μόνο στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ, αλλά και στο βόλεϊ».
Τέλος ο διεθνής με την εθνική Δανίας αλλά γεννημένος στην Αργεντινή πασαδόρος υπογράμμισε πως ανυπομονεί για το πρώτο ματς της σεζόν και υποσχέθηκε πως θα δίνει τον καλύτερό του εαυτό για να πετύχουν οι «πράσινοι» τους στόχους τους.
Αναλυτικά όσα είπε στην «Πράσινη» ο Άξελ Γιάκομπσεν
Πως αποφάσισες να έρθεις στην Ελλάδα για να αγωνιστείς στον Παναθηναϊκό;
«Από όταν ξεκίνησα να παίζω βόλεϊ ήξερα τον Παναθηναϊκό, ήξερα τους οπαδούς του, το ελληνικό πρωτάθλημα και ήθελα πάντα να έρθω να παίξω εδώ. Είχα έρθει και για κάποια φιλικά παιχνίδια, και μου έκανε εντύπωση πως πάνω από 300 οπαδοί του Παναθηναϊκού είχαν έρθει στο γήπεδο για να υποστηρίξουν την ομάδα τους ακόμη και στο φιλικό. Τότε σκέφτηκα «Αν έρχονται τώρα τόσοι πολλοί, φαντάσου πόσοι θα έρθουν σε επίσημο παιχνίδι»! Ήθελα να ζήσω από κοντά αυτήν την ατμόσφαιρα καθώς μου φάνηκε απίστευτα ενδιαφέρον το δέσιμο της ομάδας με τον κόσμο και έτσι ήρθα»!
Γνώριζες τον Παναθηναϊκό πριν έρθεις στην Ελλάδα;
«Ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη ομάδα με τεράστια παράδοση όχι μόνο στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ, αλλά και στο βόλεϊ, με το οποίο ασχολούμαι εγώ. Έτσι ήθελα και εγώ να γίνω μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας και τώρα που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία την άρπαξα».
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι που σκοπεύεις να επιτύχεις με την πράσινη φανέλα;
«Πάντοτε στόχος μου είναι να βοηθάω την ομάδα μου να βελτιώνεται και να βγάζω το καλύτερο δυνατό από τον κάθε παίκτη. Θέλω να οδηγήσω την ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται. Μπορεί ακόμη να μη με… ξέρετε, όμως είμαι ένας πολύ ανταγωνιστικός παίκτης, που δε θέλω να χάνω»!
Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις το βόλεϊ; Και ποιος αθλητής ήταν το πρότυπό σου;
«Στην οικογένειά μου είμαστε τέσσερα αδέρφια, τρία αγόρια και ένα κορίτσι. Είμαι ο τρίτος κατά σειρά από τα αγόρια και ακολουθεί η αδερφή μου Μάιρα. Όταν ήμουν 12 χρονών έβλεπα τους δύο μεγαλύτερους αδερφούς μου, Εζεκιήλ και Μπρούνο να παίζουν βόλεϊ και κάπως έτσι… κόλλησα και εγώ. Ωστόσο πρότυπό μου ήταν ο Χαβιέ Βέμπερ, τον οποίο μετά είχα την τύχη να έχω προπονητή»!
Πως νιώθεις μετά την πρώτη σου εβδομάδα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα;
«Έχω ήδη επισκεφτεί όλα τα αξιοθέατα της Αθήνας, επισκέφτηκα την Ακρόπολη, την Πλάκα και το Μοναστηράκι και κάποια άλλα μέρη, πήγα και σε παραλίες και γενικά μου αρέσει πάρα πολύ εδώ. Μου ταιριάζει η ελληνική κουλτούρα, οι συνήθειες των ανθρώπων είναι παρόμοιες με την Αργεντινή. Και εμείς συνηθίζουμε να πίνουμε καφέ και να μιλάμε με τους φίλους μας για ώρες, όπως διαπίστωσα ότι γίνεται και εδώ. Η κίνηση στους δρόμους δυστυχώς είναι η ίδια, παντού χάος όπως και στην Αργεντινή, αλλά γενικά μου αρέσει πολύ η χώρα σας, το κλίμα και οι άνθρωποι»!
Αν δεν ήσουν βολεϊμπολίστας τι θα ήθελες να ήσουν;
«Στην Αργεντινή ο πατέρας μου είναι γεωργός, έχουμε μια φάρμα με ζώα και λουλούδια και αν δεν έπαιζα επαγγελματικά βόλεϊ, σίγουρα θα μου άρεσε να είμαι εκεί στη φύση. Από εκεί και πέρα μετά από όλα αυτά που έχω δει στην καριέρα μου, η αλήθεια είναι πως όταν σταματήσω το βόλεϊ θέλω να ασχοληθώ με την προπονητική. Λόγω της θέσης μου ούτως ή άλλως έχω μάθει να σκέφτομαι τεχνικά και να δημιουργώ στρατηγικές στο παιχνίδι και θα μου άρεσε να γίνω προπονητής στο μέλλον».
Ποια είναι τα χόμπι σου;
«Ασχολούμαι με τις καταδύσεις κάτι που ξεκίνησα στην Ταϊλάνδη και συνέχισα και στη Μάλτα και γενικά επειδή κατάγομαι από μια παραθαλάσσια περιοχή της Αργεντινής μου αρέσει οποιαδήποτε δραστηριότητα έχει να κάνει με τη θάλασσα, όπως το surf και το ψάρεμα. Από εκεί και πέρα τα ταξίδια είναι επίσης το χόμπι μου, μου αρέσει να γνωρίζω νέες πόλεις, κουλτούρες και ανθρώπους. Μάλιστα κάθε φορά που επισκέπτομαι μια χώρα θέλω να μαθαίνω και τη γλώσσα, ήδη σκέφτομαι να αρχίσω και τα ελληνικά, και γενικά θέλω να ενσωματώνομαι όσο το δυνατόν καλύτερα στην κουλτούρα της κάθε χώρας».
Με τι άλλο σου αρέσει να ασχολείσαι τον ελεύθερό σου χρόνο;
«Βλέπω πολλές σειρές στο Netflix. Αγαπημένη μου είναι το Game of Thrones και το Breaking Bad. Γενικά δεν είμαι τύπος που βγαίνει έξω, μου αρέσει να κάθομαι στο σπίτι και να βλέπω ταινίες και σειρές. Είμαι πρωινός τύπος, μου αρέσει να προγραμματίζω και να κάνω δραστηριότητες που με «γεμίζουν», όπως οι καταδύσεις».
Τι ομάδα υποστηρίζεις εκτός φυσικά από αυτές που κατά καιρούς έχεις αγωνιστεί;
«Είμαι Μπαρτσελόνα στο ποδόσφαιρο, που μου αρέσει πολύ και φυσικά ο αγαπημένος μου παίκτης είναι ο Λιονέλ Μέσσι».
«Δε βλέπω την ώρα να ζήσω το πρώτο ματς της σεζόν»
Ο Άξελ Γιάκομπσεν «κλείνοντας» ανέφερε πως ήδη η Αθήνα βρίσκεται στις αγαπημένες του πόλεις, λέγοντας: «Η Κοπεγχάγη είναι πολύ όμορφη πόλη, όπως και η Βαρκελώνη. Αλλά μου αρέσει και η Βενετία και τώρα που γνωρίζω την Αθήνα είναι σίγουρα στο τοπ των επιλογών μου».
Κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, πριν σε γνωρίσουν μέσα στο γήπεδο;
«Ανυπομονώ να αγωνιστώ με την πράσινη φανέλα μπροστά τους σε ένα γεμάτο γήπεδο και να ζήσω αυτήν την μοναδική ατμόσφαιρα. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι καταπληκτικά και δε βλέπω την ώρα να ζήσω το πρώτο ματς της σεζόν! Τέλος θέλω να τους πω πως σκοπεύω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε παιχνίδι, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μου»!
Ημέρες ξεκούρασης είναι αυτές που διανύουν οι παίκτες του Παναθηναϊκού, λίγες ώρες μετά τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους για το πρωτάθλημα με 3-1 κόντρα στη Λαμία.
Ο τεχνικός της ομάδας, Γιώργος Δώνης για την Κυριακή (2/9) και για τη Δευτέρα (3/9) έχει παραχωρήσει ρεπό στους «πράσινους», οι οποίοι θα επιστρέψουν στις προπονήσεις από την Τρίτη ενόψει του φιλικού αγώνα της 8ης Σεπτεμβρίου κόντρα στον Ατρόμητο, καθώς το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται δεν υπάρχουν ματς για το πρωτάθλημα λόγω των αγωνιστικών υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων.
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως από την Τρίτη (4/9) που οι «πράσινοι» θα επιτρέψουν στο «Γεώργιος Καλαφάτης» οι προπονήσεις θα γίνονται με αρκετές απουσίες, καθώς με την Εθνική Ελλάδος των ανδρών για τα παιχνίδια με Εσθονία και Ουγγαρία θα λείπει ο Κουρμπέλης, με την Ελπίδων για το ματς με την Τσεχία οι Κότσαρης, Στάικος, Μπουζούκης και Βέργος, ενώ με την Εθνική Νέων για τα φιλικά με τη Φινλανδία οι Εμμανουηλίδης, Χριστογεώργος αλλά και Σκεντεράι που αγωνίζεται στην Κ19 του Παναθηναϊκού.
Εκτός από τους διεθνείς, απόντες θα είναι και οι τραυματίες Κουλιμπαλί, Οικονόμου και Μουνιέ, ενώ και ο Χρήστος Δώνης είναι αμφίβολος αν θα είναι σε θέση να πάρει μέρος στο κανονικό πρόγραμμα.
Μπορεί να αγωνίστηκε μόλις μία σεζόν στον Παναθηναϊκό, καθώς η νέα χρονιά θα τον βρει στην Κίνα, ωστόσο αυτό το χρονικό διάστημα ήταν αρκετό για τον Μάρκους Ντενμόν να «δεθεί» με το «τριφύλλι» κάτι το οποίο απέδειξε και με το αποχαιρετιστήριο μήνυμά του μέσω του twitter.
Συγκεκριμένα ο Αμερικανός γκαρντ ευχαρίστησε την οικογένεια του Παναθηναϊκού και αφού προέτρεψε τους πρωταθλητές να πάνε και να κατακτήσουν το 7ο αστέρι, τόνισε πως θα τα ξαναπούνε την επόμενη χρονιά.
Συγκεκριμένα ο Ντένμον έγραψε: «Ενώ ετοιμάζομαι να ξεκινήσω μία νέα πρόκληση στην Κίνα, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ. Στον οργανισμό και στους οπαδούς που μου έδειξαν μόνο αγάπη. Πηγαίντε και πάρτε το 7ο. Τα λέμε την επόμενη χρονιά».
Δείτε την ανάρτηση
Όπως ήταν γνωστό το τελευταίο κομμάτι της σημερινής προπόνησης του Παναθηναϊκού θα ήταν προσβάσιμο προς το κοινό, καθώς οι πόρτες του κλειστού της Πορταριάς θα άνοιγαν, με τον κόσμο να έχει τη δυνατότητα να δει από κοντά τους παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ.
Έτσι και έγινε με την ανταπόκριση μάλιστα των φιλάθλων να είναι μεγάλη καθώς περίπου 700 άτομα βρέθηκαν στις εξέδρες τους γηπέδου και παρακολούθησαν από κοντά τους πρωταθλητές, ζεσταίνοντας ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα που ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή.
Μάλιστα δεν έλειψαν και οι στιγμές...ΟΑΚΑ με τους φιλάθλους να τραγουδούν συνθήματα αλλά και τον ύμνο της ομάδας και τους παίκτες να ανταποδίδουν με χειροκρότημα.



Η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κάνει το ντεμπούτο της για τη νέα χρονιά και δείχνει διάφορα στιγμιότυπα από την εντός έδρας νίκη κόντρα στη Λαμία, τα οποία δεν κατέγραψαν οι υπόλοιπες κάμερες.
Δείτε το βίντεο