Στην απόκτηση του 13χρονου Νεκτάριου Διαμαντή από την Αγία Ελεούσα προχώρησε ο Παναθηναϊκός με τον παίκτη να προστίθεται βεβαίως στην ακαδημία των «πρασίνων».
Όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η ομάδα της Αγίας Ελεούσας, ο αριστεροπόδαρος εξτρέμ είναι πλέον παίκτης του Παναθηναϊκού με την πρώην πλέον ομάδα του να του εύχεται καλή επιτυχία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΠΕ Αγίας Ελεούσας:
«Η ΑΠΕ Αγία Ελεούσα ανακοινώνει τη σπουδαία μεταγραφή του Νεκτάριου Διαμαντή στον Παναθηναϊκό.
Γεννημένος στις 8/8 του 2005, ο Νεκτάριος ανέδειξε το πλούσιο ταλέντο του μέσω των τμημάτων της Ακαδημίας της ΑΠΕ και συγκεκριμένα στην ομάδα της Κ14, αποτελώντας τρανό παράδειγμα για όλα τα υπόλοιπα παιδιά που φορούν τη φανέλα της ομάδας μας και καθημερινά παλεύουν για να μετουσιώσουν τα όνειρά τους.
Ο 13χρονος αριστεροπόδαρος εξτρέμ, φέτος μετρά 6 γκολ σε 5 αγώνες στο πρωτάθλημα της ΕΠΣ Αθηνών, ενώ στην κλήση του στη Μικτή Αθηνών είχε ένα γκολ σε μια επίσημη συμμετοχή που έκανε, ύστερα από αρκετά φιλικά που έπαιξε μαγνητίζοντας τα βλέμματα αρκετών ομάδων.
Τον εν λόγω παίκτη είχαν αρχίσει να παρακολουθούν οι «μεγάλοι» του ελληνικού ποδοσφαίρου, με τον Παναθηναϊκό τελικά να φτάνει στην απόκτησή του.
Η μεταγραφή αυτή γεμίζει περηφάνια όλη την οικογένεια της ΑΠΕ Αγία Ελεούσα. Όλοι μας ευχόμαστε να τον καμαρώσουμε και στην πρώτη ομάδα, αν κι ο δρόμος είναι μακρύς Νεκτάριε και χρειάζεται πολλή δουλειά, μεθοδικότητα και συγκέντρωση στον στόχο. Είμαστε βέβαιοι ότι θα πετύχεις και θα μας κάνεις να γελάμε στο μέλλον ακόμα πιο δυνατά.
Το Δ.Σ. της ομάδας θέλει ιδιαίτερα να ευχαριστήσει τους προπονητές του Κώστα Κωνσταντινίδη και Αλέξη Γκουτζούλα, τον Ενωσιακό τεχνικό Τάσο Δημητρίου που κάλεσε στη Μικτή τον Νεκτάριο Διαμαντή, δείχνοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο μέλος της ΑΠΕ Μιχάλη Δαλαταριώφ, ο οποίος απ’ όταν πρωτοείδε πίστεψε στις ανεξάντλητες δυνατότητές του. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ πρέπει να πούμε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός που είδε στα μάτια του Νεκτάριου το μάλλον και έδειξε απόλυτη εμπιστοσύνη στο ταλέντο του.
Η Ακαδημία μας, έχοντας χτίσει δίαυλο επικοινωνίας με τους κορυφαίους συλλόγους στη χώρα, αλλά και διαθέτοντας ένα πλήρως καταρτισμένο προπονητικό τιμ αποτελεί μια ασφαλή επιλογή για κάθε γονέα που θέλει το παιδί του να ξεκινήσει τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στο ποδόσφαιρο».
Για το ματς κόντρα στον Ολυμπιακό, όπου σημείωσε ένα καταπληκτικό γκολ, αλλά και για τον τραυματισμό του Σωκράτη Διούδη, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Έργκου Κάτσε.
Ο αμυντικός μέσος του «τριφυλλιού» μίλησε στο «Έθνος» και αναφερόμενος στον τραυματισμό του Σωκράτη Διούδη είπε: «Σοκαρίστηκα με τον Σωκράτη έτσι όπως τον είδα να πέφτει κάτω. Είχε ένα τεράστιο καρούμπαλο στο κεφάλι. Στην αρχή δεν κουνιόταν, όμως μετά έδειχνε καλύτερα. Να γίνει γρήγορα καλά. Τίποτε άλλο».
Όσο για το ματς τόνισε: «Θα ήθελα να έχουμε νικήσει. Πιεστήκαμε πολύ από τον Ολυμπιακό στο δεύτερο ημίχρονο, δεν κρατήσαμε πολύ την μπάλα. Σε άλλα ματς παίξαμε πολύ καλύτερα, όμως είχαμε καρδιά στο γήπεδο και πολεμήσαμε ως το τέλος. Και αυτό δείχνει τον χαρακτήρα της ομάδας. Πιστεύω ότι στον Β΄ γύρο θα είμαστε πολύ καλύτεροι στα ντέρμπι».
Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για το ντέρμπι πρωταθλήματος κόντρα στον Ολυμπιακό, όπως επίσημα ανακοίνωσε η «πράσινη» ΚΑΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό (18/11) στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Basket League από τα κάτωθι σημεία:
Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.
Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
Αναφορικά με τα μεμονωμένα εισιτήρια ΑΜΕΑ παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2144022541 Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 με 17.00.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη η αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!»
Τον θρύλο του Παναθηναϊκού Δημήτρη Διαμαντίδη ξεπέρασε ο Νικ Καλάθης, ο οποίος με τα τρία εύστοχα δίποντα που πέτυχε στο σημερινό παιχνίδι κόντρα στον Πανιώνιο, έφτασε τα 531 με την πράσινη φανέλα και πέρασε στην 8η θέση του σχετικού πίνακα, αφήνοντας πίσω του τον 3D.
Αναλυτικά η ενημέρωση του ΕΣΑΚΕ αναφέρει
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης αποσύρθηκε πριν από 2,5 χρόνια από τα παρκέ όμως τα επιτεύγματα του, τον τοποθέτησαν ψηλά σε πολλές στατιστικές λίστες τόσο της Betshop Basket League όσο και του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ. Ο Νικ Καλάθης τον ξεπέρασε σε μία από αυτές μέσα από το σημερινό παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Ο διεθνής γκαρντ ευστόχησε σε τρία από τα πέντε σουτ δύο πόντων που επιχείρησε και με αυτά έφτασε τα 531 με την πράσινη φανέλα για να γίνει ο 8ος της σχετικής λίστας αφού άφησε πίσω του τον «3D» που παίζοντας με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ από το 2004 ως το 2016, είχε 529.
Ο Καλάθης πολύ σύντομα θα βρεθεί στην 6η θέση αυτής της λίστας αφού μπροστά του βρίσκονται ο Αντώνης Φώτσης με 532 και ο Νίκος Γκάλης με 537 εύστοχα δίποντα.
Ακόμη σήμερα, κλέβοντας μία φορά την μπάλα, ο Καλάθης έγινε ο 19ος της αντίστοιχης λίστας στην ιστορία του επαγγελματικού Πρωταθλήματος. Έφτασε τα 289 κλεψίματα και ξεπέρασε τον Νίκο Μπάρλο.
Με τους 11 πόντους του στη Νέα Σμύρνη, ο Νίκος Παππάς ξεπέρασε τους 2.200 πόντους καριέρας ενώ ο Στεφάν Λάσμε έχοντας εννιά, έσπασε το «φράγμα» των 700.
Το αρνητικό ρεκόρ εύστοχων διπόντων του φετινού Πρωταθλήματος ισοφάρισε ο Πανιώνιος έχοντας μόλις 10, όσα είχε και στο παιχνίδι του με τον Ήφαιστο στη Λήμνο.
Το δικό του μήνυμα έστειλε μέσω του Instagram ο Σωκράτης Διούδης μία ημέρα μετά τον πολύ σοβαρό τραυματισμό που υπέστη στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Έλληνας τερματοφύλακας λίγο μετά το εξιτήριο που πήρε από το νοσοκομείο για να επιστρέψει σπίτι του με ανάρτησή του ευχαρίστησε τους γιατρούς και τον θεό που τον βοήθησαν να ξεπεράσει το πρόβλημα, αλλά και όλους τους ανθρώπους που του συμπαραστάθηκαν.
Η ανάρτηση του Διούδη είναι η εξής:
«Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου, πολλά συγχαρητήρια σε όλους! Ευχαριστώ τους γιατρούς που έτρεξαν αμέσως δίπλα μου και με βοήθησαν να ανακτήσω τις αισθήσεις μου και τον Θεό που μου επιτρέπει να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω από παιδάκι. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση και τις ευχές να είστε καλά»!


Ο Τζέιμς Γκιστ τρόμαξε τους ανθρώπους τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού όταν αποχώρησε κουτσαίνοντας από τον αγώνα κόντρα στον Πανιώνιο.
Ωστόσο όπως όλα δείχνουν ο Αμερικανός άσσος δεν αντιμετωπίζει κάτι το σοβαρό, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο πως έχει υποστεί κάκωση στη φτέρνα. Παρόλα αυτά ο Γκιστ θα κάνει επιπλέον εξετάσεις ώστε να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα, αλλά όπως όλα δείχνουν θα είναι στη διάθεση του Τσάβι Πασκουάλ για το επόμενο παιχνίδι των «πρασίνων» κόντρα στην Εφές Αναντόλου για την Ευρωλίγκα.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως σε 48 ώρες μετά το ματς με τους Τούρκους, ακολουθεί το παιχνίδι πρωταθλήματος κόντρα στον Ολυμπιακό.
Στα τέσσερα πολύ δύσκολα ματς τα οποία ακολουθούν στάθηκε ο Τσάβι Πασκουάλ σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Πανιώνιο.
Αρχικά ο Καταλανός τεχνικός είπε: «Ήταν δύσκολο παιχνίδι και έπρεπε να είμαστε σοβαροί για 40 λεπτά, να πάμε βήμα-βήμα. Κάναμε κάποια λάθη στην τρανζίσιον επίθεση και στην άμυνα, γι’ αυτό δεν βρήκαμε τρόπο να πάρουμε μεγαλύτερη διαφορά στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλύτερη άμυνα γενικά, αλλά χάσαμε πολλά ανοικτά σουτ, ειδικά στην αρχή του τρίτου δεκάλεπτου. Η διαφορά ήταν 12-15 πόντους, αλλά στο τέλος βρήκαμε τον τρόπο να ανοίξουμε τη διαφορά και είμαστε ευχαριστημένοι».
Όσον αφορά στο ματς με την Εφές και το πρόγραμμα που έχει ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, υπογράμμισε: «Τώρα έχουμε 4 δύσκολα ματς στη σειρά, με Εφές, Ολυμπιακό, Μπαρτσελόνα, Μπασκόνια και πρέπει να πάμε ματς με ματς. Αυτή τη σεζόν η Εφές έχει ένα φανταστικό ρόστερ, με πολλές επιλογές. Να προετοιμάσουμε καλά το παιχνίδι για τους σημαντικούς παίκτες της Εφές, όπως ο Μίτσιτς που κάνει πολύ καλή σεζόν, τον Μοερμάν, τον Μπομπουά, τον Σίμον και πολλούς ακόμη καλούς παίκτες. Έχουν ένα εκπληκτικό ρόστερ, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο και να είμαστε έτοιμοι για να κερδίσουμε».
Για την εμφάνιση του Παναθηναϊκού, για την παρουσία του κόσμου αλλά και για τη νέα σελίδα που γράφεται στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό μίλησε μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στην Κομοτηνή ο αρχηγός της ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού, Σωτήρης Πανταλέων.
«Κάναμε μια καλή εμφάνιση. Καλή εμφάνιση είχαμε κάνει και σε άλλα παιχνίδια όπως με την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό. Θέλαμε πολύ το τρίποντο και το δείξαμε. Στο τρίτο σετ είχαμε μια δυσκολία αλλά πήραμε κάποιες φάσεις που μας βοήθησαν στη νίκη. Ευτυχώς γιατί είχαμε και πέρσι μια κακή παράδοση όταν δε τελειώναμε παιχνίδια ενώ μπορούσαμε», είπε αρχικά.
Για τον κόσμο της ομάδα απάντησε: «Ο κόσμος είναι πάντα δίπλα στην ομάδα. Σε αυτό το παιχνίδι ήταν δύσκολη η μέρα και ώρα. Και πέρσι που η ομάδα πάλευε για τη σωτηρία της δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο από την παρουσία του κόσμου. Ο Παναθηναϊκός είναι ο κόσμος. Γι' αυτό και οι μεγάλες ομάδες ξεχωρίζουν.
Για τη νέα σελίδα στον ερασιτέχνη σημείωσε: «Σίγουρα η υγεία επιστρέφει στον ερασιτέχνη. Φέτος έχει ξεκινήσει μια διαδικασία μέσω της διοίκησης Γιαννακόπουλου που έχει αναλάβει τον ερασιτέχνη για να γίνει λίγο καλύτερη η κατάσταση όσον αφορά τα οικονομικά. Αν μέσα σε αυτόν τον χρόνο ο Παναθηναϊκός έχει καταφέρει να εξαφανίσει τα χρέη του είναι σα να έχει πάρει 20 πρωταθλήματα. Θα είναι ευχής έργο να είναι οι ομάδες καθαρές από χρέη. Όποιος αγαπάει τον Παναθηναϊκό δεν μπορεί παρά να αισθάνεται χαρά να βλέπει τις ομάδες να κάνουν βήματα μπροστά»
Την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα της VolleyLeague πέτυχε ο Παναθηναϊκός ο οποίος επικράτησε της Κομοτηνής με 3-0 και «έσπασε το ρόδι» στο νέο πρωτάθλημα.
Οι «πράσινοι» έχοντας πολύ καλή παρουσία στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έδειξαν να δυσκολεύονται μόνο στο τρίτο σετ, ωστόσο οι «πράσινοι» έμειναν ψύχραιμοι πήραν τις σωστές αποφάσεις και έφτασαν στην κατάκτηση των τριών βαθμών και πλέον ελπίζουν σε ανάλογη συνέχεια.
Στο πρώτο σετ το «τριφύλλι» μπήκε φουριόζο και μην αφήνοντας κανένα περιθώριο αντίδρασης στους φιλοξενούμενους έκαναν το 1-0 κατακτώντας το σετ με 25-16. Ίδια ήταν η εικόνα και στο δεύτερο σετ. Οι «πράσινοι» απέδωσαν και πάλι σε υψηλά στάνταρ και έκαναν το 2-0 κατακτώντας το σετ με 25-19. Στο τρίτο σετ η ακριτική ομάδα έκανε προσπάθεια να ξαναμπεί στο παιχνίδι και αρχικά τα κατάφερε παίρνοντας το προβάδισμα με 14-16, ωστόσο κάπου εκεί οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου ανέβασαν στροφές και αφού αρχικά ισοφάρισαν σε 18-18, έφτασαν στο 25-21 κάνοντας το 3-0.
Πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού ήταν για μία ακόμα φορά ο 18χρόνος Αλέξανδρος Ράπτης.
Τα σετ: 25-16, 25-19, 25-21
Άνετο ήταν το πέρασμα του Παναθηναϊκού από την έδρα του Πανιώνιου, με τους «πράσινους» να επικρατούν στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Basket League με 67-88 και να κάνουν το 5Χ5 στο πρωτάθλημα.
Το «τριφύλλι» που είχε για πρώτους σκόρερ τους Βουγιούκα και Λάνγκφορντ με 12 πόντους δεν δυσκολεύτηκε σε κανένα σημείο του αγώνα, ενώ ο Τσάβι Πασκουάλ που χρησιμοποίησε όλους τους παίκτες του είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει πρόσωπα και σχήματα ενόψει του εκτός έδρας αγώνα για την 7η αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στην Εφές. Κουτσαίνοντας πήγε στον πάγκο ο Γκιστ, ο οποίος στραβοπάτησε.
Οι «πράσινοι» δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα, ωστόσο μετά το πρώτα λεπτά βρήκαν ρυθμό και πήραν το προβάδισμα με 10-14 στα μέσα της πρώτης περιόδου. Όσο κυλούσε ο χρόνος οι παίκτες του Παναθηναϊκού ανέβαζαν τον ρυθμό τους και έτσι το τέλος της πρώτης περιόδου τους βρήκε να έχουν τη μεγαλύτερη διαφορά στον αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, με το σκορ να διαμορφώνεται στο 20-28.
Μέχρι τα μέσα της δεύτερη περιόδου ο Πανιώνιος παρέμενε κοντά στο σκορ με τον Παναθηναϊκό, ο οποίος διατηρήσουμε μια διαφορά της τάξης των 7-8 πόντων. Ωστόσο με τρίποντο ο Παππάς έγραψε στο 16’ το 30-42 ανεβάζοντας για πρώτη φορά τη σε διψήφιο αριθμό. Η συνέχεια ήταν ανάλογη για την ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ, που έφτασε ακόμα και στον +15 (33-48), για να πάει στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα του ημιχρόνου όντας μπροστά στο σκορ με 37-48.
Στην τρίτη περίοδο οι φιλοξενούμενοι παίζοντας με σοβαρότητα δεν απώλεσαν ποτέ τη διψήφια διαφορά που είχαν χτίσει στο πρώτο ημίχρονο, αν και ο Χάρις από πλευράς Πανιωνίου έκανε ότι μπορούσε πραγματοποιώντας μία καταπληκτική εμφάνιση. Ο Παναθηναϊκός έφτασε στο +16 (42-58) στο 27’ και έκλεισε την περίοδο προηγούμενος με 15 πόντους (51-66), έχοντας ως πρώτο σκόρερ τον Κιθ Λάνγκφορντ με 12 πόντους.
Η διαφορά των πόντων αλλά και αυτή της δυναμικότητας των δύο ομάδων συνηγορούσαν πως η τέταρτη περίοδος θα είχε διαδικαστικό χαρακτήρα στο παιχνίδι. Έτσι και έγινε. Με τον Τσάβι Πασκουάλ να έχει τη δυνατότητα να δοκιμάζει πρόσωπα και σχήματα, αλλά και να δίνει ανάσες στον Καλάθη το «τριφύλλι» έφτασε στο +20 (65-85) διαφορά που κράτησε μέχρι το τέλος. Στο τελευταίο δίλεπτο και ο Γιώργος Καλαϊτζάκης πέρασε στο παρκέ, με την κόρνα της λήξης να βρίσκει τον Παναθηναϊκό νικητή με 67-88.


Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης