Οι Αναστόπουλος, Κορομηλάς και Πουρσανίδης θα σφυρίξουν στο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής της Basket League μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά, οι διαιτητές της 6ης αγωνιστικής της Basket League:
Σάββατο 17 Νοεμβρίου
Ν.Σαμαράς 15.45 Ήφαιστος Λήμνου-ΠΑΟΚ Σχινάς-Πουρσανίδης Γ.-Βαρδάλος (Ντάβαρης)
Λαυρίου 15.45 Λαύριο-Κολοσσός Ρόδου Τζαφλέρης-Μαγκλογιάννης-Λόρτος (Παλάτος)
Ν. Σμύρνης 15.45 Πανιώνιος-Ρέθυμνο Μάνος-Παναγιώτου-Ευφραιμίδης (Ελευθεριάδης)
Τ. Καμπούρης 18.00 Κύμη-ΑΕΚ Παπαπέτρου-Ανδρικόπουλος-Αναστόπουλος Α. (Δεσάρτης)
Αντ. Τρίτσης 15.45 Χολαργός-Προμηθέας Πάτρας Καρακατσούνης-Ψαριανός-Ξενικάκης (Τεφτίκης)
Κυριακή 18 Νοεμβρίου
Αλεξάνδρειο 17.00 Άρης-Περιστέρι Σώμος-Διαμαντής-Πιτσίλκας (Παπαγεωργίου)
ΟΑΚΑ 18.00 Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός Αναστόπουλος Π.-Κορομηλάς-Πουρσανίδης Γ. (Βιδάλης/Ορφανός)
Το πρωτάθλημα αυτή την εβδομάδα διακόπτεται λόγω των υποχρεώσεων των Εθνικών ομάδων, ωστόσο οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα παραμείνουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς.
Αυτό θα συμβεί καθώς ο Γιώργος Δώνης πήρε την απόφαση να προγραμματίσει φιλικό αγώνα κόντρα στην ομάδα Νέων, αφενός για να παραμείνουν οι παίκτες σε αγωνιστικό ρυθμό, αφετέρου για να πάρουν χρόνο συμμετοχής ποδοσφαιριστές που δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής.
Όπως έχει συμβεί στα προηγούμενα φιλικά που έχουν προγραμματιστεί για τον ίδιο λόγο, έτσι και σε αυτό, με την πρώτη ομάδα θα συμμετάσχουν και κάποιοι παίκτες από την Κ20.
Το τμήμα πόλο του Παναθηναϊκού συνεχίζει τα φιλικά ματς προετοιμασίας προκειμένου να είναι πανέτοιμο με την έναρξη των αγωνιστικών του υποχρεώσεων.
Χτες το βράδυ οι «πράσινοι» του Μιχάλη Λαζαρίδη ηττήθηκαν με 8-13 από τον Εθνικό και θα συνεχίσουν σήμερα με φιλικό κόντρα στον Απόλλωνα, στις 21:30 στο κολυμβητήριο στο Γουδη.
Επιπλέον το Σάββατο θα δώσουν νέο φιλικό στις 19:30 με αντίπαλο τον Ηλυσιακό.
Ταξίδι με σκοπό να δει από κοντά νεαρούς ποδοσφαιριστές οι οποίοι πιθανώς να απασχολήσουν τον Παναθηναϊκού έκανε ο Νίκος Νταμπίζας.
Συγκεκριμένα ο τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού» βρέθηκε στην Κύπρο και παρακολούθησε από κοντά τους αγώνες του 11ου ομίλου της προκριματικής φάσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κ19, όπου μετέχουν οι Κύπρος, Ρωσία, Λετονία και Μαυροβούνιο.
Μάλιστα δεν αποκλείεται η εξόρμηση του Νίκου Νταμπίζα να συνεχιστεί στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, όπου η Εθνική ομάδα των Ελπίδων της Ελλάδας θα αναμετρηθεί κόντρα στην αντίστοιχη της Αυστρία στο γήπεδο της Τούμπας.
Οι παίκτες που σημειώνει στο μπλοκάκι του ο Νταμπίζας δεν αποκλείεται να αποτελέσουν μεταγραφικούς στόχους του Παναθηναϊκού, κυρίως για την μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού, καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως την περίοδο του Ιανουαρίου οι «πράσινοι» διατηρούν το δικαίωμα να κάνουν μόλις μία μεταγραφή Έλληνα παίκτη έως 23 ετών και αυτή μόνο ως ελεύθερο ή δανεικό.
Ενοχλημένος παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του ο Φραγκίσκος Αλβέρτης, αναφορικά με τα δημοσιεύματα που έχουν υπάρξει τις τελευταίες ώρες που τον θέλουν να κατεβαίνει υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ για τη δημαρχεία του Δήμου της Αθήνας.
Ο παλαίμαχος άσσος του Παναθηναϊκού με δηλώσεις του τόνισε για μία ακόμα φορά πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, χαρακτηρίζοντας όλα αυτά τα σενάρια ηλιθιότητες.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Φραγκίσκος Αλβέρτης στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΠΟΡΤ FM:
Για το αν υπάρχει πιθανότητα να κατέβει υποψήφιος δήμαρχος στην Αθήνα: «Δεν πρέπει να σταματήσει αυτή η πλάκα; Μας πήραν κάποια τηλέφωνα στο χαβαλέ. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς προέκυψαν αυτές οι ηλιθιότητες. Πώς γράφεται ερήμην μου κάτι τέτοιο; Είμαστε σοβαροί; Επειδή δεν έχω social media σημαίνει δεν μπορώ να απαντήσω; Ξαφνικά βλέπω τη φωτογραφία μου και παρουσιάζομαι ως δήμαρχος. Εγώ πώς να το απαντήσω. Δεν έχω ασχοληθεί, δεν ασχολήθηκα και δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Πέρσι ήταν ο Διαμαντίδης, φέτος είμαι εγώ. Με έχετε ακούσει ποτέ να ασχοληθώ με την πολιτική; Φανταστείτε πόσα πράγματα διαβάζουμε και μερικοί άνθρωποι τα πιστεύουν. Ξαφνικά από το πουθενά παρουσιάζομαι ως υποψήφιος δήμαρχος. Είμαι στην Ακαδημία του Παναθηναϊκού και είμαστε όλοι ευτυχισμένοι με τη δουλειά που κάνουμε εκεί. Τι άκρη μπορείς να βρεις και να ψάξεις. Μόλις βγήκε το έμαθα. Από κάπου βγήκε; Από πού να ξέρω; Γράφτηκε, το αναπαρήγαγαν και έγινε της… Πόπης. Δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς παίζεται αυτό το παιχνίδι και δεν είμαι διατεθειμένος να συμμετέχω σε κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω από πού βγήκε. Τι δουλειά έχω εγώ με τον ΣΥΡΙΖΑ και με κάποιο άλλο κόμμα. Δεν έχω καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ και με κανένα άλλο κόμμα. Δεν ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα και δεν έχω ενασχόληση με τα άλλα μέσα ενημέρωσης. Το μόνο που με απασχολεί είναι η Ακαδημία του Παναθηναϊκού και τα παιδιά που έχουμε και ασχολούμαστε καθημερινά».
Για το αν πρέπει να περιμένουμε νέο Διαμαντίδη ή Αλβέρτη από την Ακαδημία του Παναθηναϊκού: «Πάντα υπάρχει σε ολόκληρη την Ελλάδα και χρειάζεται αγάπη και σωστή δουλειά και μπορούμε να βρούμε παίκτες για να στελεχώσουμε τις ομάδες μας».
Για τον φετινό Παναθηναϊκό: «Δεν είναι το θέμα της ημέρας. Γίνεται σοβαρή προσπάθεια. Έχει ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι στην Τουρκία και βήμα-βήμα προχωράει η ομάδα».
Η FIFA έδωσε συνολικά σε επτά ελληνικές ομάδες πάνω από 1,2 εκατομμύρια ευρώ για τη συμμετοχή των ποδοσφαιριστών τους στο πρόσφατο Μουντιάλ της Ρωσίας.
Μέσα σε αυτές ήταν βεβαίως και ο Παναθηναϊκός, ο οποίος από τα συνολικό χρηματικό πόσο έλαβε 121.387 ευρώ, λόγω της συμμετοχής τους Μάρκους Μπεργκ με την Εθνική ομάδα της Σουηδίας.
Αναλυτικά οι 7 ομάδες της Super League και το ποσό που έλαβε η καθεμία:
Ολυμπιακός 432.391 €
ΠΑΟΚ 232.142 €
Πανιώνιος 169.233 €
ΑΕΚ 136.450 €
Παναθηναϊκός 121.387 €
Ατρόμητος 117.843 €
Παναιτωλικός 33.669 €
Μία ώρα νωρίτερα θα ξεκινήσει το ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού για την 6η αγωνιστική της Basket League.
Αν και το παιχνίδι ήταν προγραμματισμένο να αρχίσει στις 19:00, τελικά αποφασίστηκε το τζάμπολ να γίνει στις 18:00, λόγω του αγώνα της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου κόντρα στην Εσθονία για το Nations League, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 21:45.
Την επέκταση της συνεργασία τους για μία ακόμα σεζόν ανακοίνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και η Mercedes-Benz, όπως έγινε γνωστό μέσω επίσημης ανακοίνωσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και η Mercedes-Benz Ελλάς ανακοινώνουν την επέκταση της άκρως επιτυχημένης συνεργασίας τους για ακόμα μια σεζόν. Η κορυφαία ελληνική ομάδα και η πιο επιτυχημένη των τελευταίων 20 ετών στην Ευρωλίγκα θα χρησιμοποιεί και φέτος ορισμένα από τα πιο αγαπημένα και ευπώλητα μοντέλα της Mercedes-Benz για τις μετακινήσεις της!
Ο Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, Αριστείδης Χριστόπουλος, δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που η συνεργασία μας με την κορυφαία μάρκα στον χώρο της αυτοκίνησης συνεχίζεται για έναν ακόμη χρόνο. Η Mercedes Benz παρέχει στην ομάδα μας ποιότητα και ασφάλεια στις μετακινήσεις της γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό. Οι δύο πρώτες σεζόν συνεργασίας μας ήταν άκρως επιτυχημένες. Οι στόχοι μας είναι κοινοί, να παραμείνουμε δηλαδή στην πρώτη θέση σε αυτό που κάνουμε. Όπως λέει και το motto της Mercedes-Benz “the best or nothing”…».
O Γενικός Διευθυντής Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Mercedes-Benz Ελλάς, κος Ν. Πρέζας, τόνισε: «Με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ μας ενώνει μία εξίσου βαριά κληρονομία αλλά και η μεγάλη δίψα που έχουμε για να διαμορφώνουμε τις εξελίξεις και να πετυχαίνουμε υψηλούς στόχους. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για ακόμα μία χρονιά θα είμαστε συνοδοιπόροι της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ στο δρόμο προς την κορυφή».
Σε κατηγορηματική διάψευση των δημοσιευμάτων που τον θέλουν να κατεβαίνει ως υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ για το Δήμο της Αθήνας προχώρησε ο Φραγκίσκος Αλβέρτης.
Τις τελευταίες ώρες έκαναν την εμφάνισή τους δημοσιεύματα τα οποία εμφάνιζαν το όνομα του παλαίμαχου άσσου του «τριφυλλιού» να είναι ένα από τα επικρατέστερα για να βρεθεί ως επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για το Δήμο της Αθήνας.
Ωστόσο κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν ισχύει καθώς ο Αλβέρτης, ο οποίος είναι στο σταφ του «τριφυλλιού», με δήλωσή του στην ιστοσελίδα Newbomb διέψευσε τα σενάρια λέγοντας: «Δεν υπάρχει καμία τέτοια συζήτηση με κανέναν».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος και ο ΟΠΑΠ μέσω εκδήλωσης ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα δύο χρόνια. Έτσι μετά την ΚΑΕ και την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ο Ερασιτέχνης θα συνεργαστεί με τον ΟΠΑΠ.
Αναλυτικά όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης από τους εκπροσώπους και των δύο πλευρών:
Οδυσσέας Χριστοφόρου (επικεφαλής εταιρικών και ρυθμιστικών υποθέσεων ΟΠΑΠ): «Μετά το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο, είναι η τρίτη φορά μέσα σε διάστημα δύο μηνών, που είμαστε εδώ για να εκκινήσουμε τη χορηγική συνεργασία μας με ένα κομμάτι του Παναθηναϊκού. Είναι μία σημαντική περίοδος πλέον για τον Ερασιτέχνη με την ανάληψη των ηνίων του απ’ τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου και συμπίπτει με μία χρονιά ορόσημο για εμάς, με τη συμπλήρωση 60 χρόνων από την ίδρυση του ΟΠΑΠ. Σαν ΟΠΑΠ θέλουμε να συνδέουμε τον αθλητισμό με την κοινωνία. Τελευταίο παράδειγμα ήταν ο κλασικός μαραθώνιος, όπου συμμετείχαν χιλιάδες Ελληνες και καταφέραμε να πείσουμε 300.000 συμπολίτες μας να κατεβάσουν το application για τη δράση ανακαίνισης των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων. Συγκεντρώθηκαν 3.400.000 πόντους, που μετατράπηκαν σε οικονομική βοήθεια. Από το 2014 που ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια, έχουμε πετύχει το 60% της ανακαίνισης των δύο νοσοκομείων. Μοιραζόμαστε τις κοινές αξίες με τον Παναθηναϊκό και θέλουμε να το συνεχίσουμε αυτό».
Σταύρος Ντίνος (Γενικός Διευθυντής Παναθηναϊκού Α.Ο.): «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς η έναρξη της συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ. Είναι σημαντικό πως ένας τέτοιος οργανισμός βρίσκεται δίπλα στον Παναθηναϊκό Α.Ο. σε μία κοινή πορεία. Μας διέπουν κοινές αξίες, αρχές και όραμα. Θέλουμε ο αθλητισμός να παράγει αξίες στους νέους. Να δημιουργούμε σωστά πρότυπα στην κοινωνία. Ο ΟΠΑΠ έχει δείξει εδώ και 60 χρόνια ότι βρίσκεται κοντά στην κοινωνία. Ελπίζουμε σε μία αγαστή συνεργασία και σε καλύτερα πράγματα στο μέλλον».
Πάνος Μπόλλας (Brand, Marketing Communication and Sponsorship Team Director ΟΠΑΠ): «Βασικός μας στόχος είναι και η ανάπτυξη του αθλητισμού. Αποτελεί τιμή για εμάς, που έχουμε δίπλα μας τον Παναθηναϊκό, ένα τεράστιο brand name στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εχουμε ετοιμάσει φέτος διάφορα προγράμματα για την ανάπτυξη των νέων και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συνεργασία με τον Ερασιτέχνη. Εχουμε πολλά νέα παιδιά, που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Παναθηναϊκού σε 17 αθλήματα. Η συνεργασία μας αυτή θα αυξήσει ακόμα παραπάνω το χορηγικό μας αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία».
Σωτήρης Πανταλέων (αρχηγός ανδρικής ομάδας βόλεϊ Παναθηναϊκού): «Είναι μεγάλη τιμή να συνδέεται ο Παναθηναϊκός, με ένα μεγάλο brand αθλητισμού και της κοινωνίας, τον ΟΠΑΠ, στα 60 χρόνια απ’ την ίδρυσή του. Μία εταιρία που έχει προσφέρει πολλά στην ελληνική κοινωνία και στη χώρα μας. Και είναι πολύ σημαντικό για εμάς να στηρίζουμε όχι μόνο το αθλητικό κομμάτι, αλλά και τις δράσεις που βοηθούν την κοινωνία. Είναι δύο μεγάλοι οργανισμοί με κοινές αξίες που μπορούν να πορευτούν μαζί».
Δέσποινα Γεωργιάδου (αθλήτρια τμήματος ξιφασκίας Παναθηναϊκού Α.Ο.): «Ο ΟΠΑΠ δείχνει έμπρακτα πως είναι δίπλα στα νέα παιδιά, με τις χορηγικές δράσεις και το πρόγραμμα για τα δύο νοσοκομεία».