Να συνεχίσει να αγνοεί την ήττα, στοχεύει απόψε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία αντιμετωπίζει στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τον ΕΦΑΟΖ στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Α2.
Οι «πράσινες» που από την έναρξη της σεζόν δεν έχουν γνωρίσει την ήττα τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Κύπελλο, θέλουν να κατακτήσουν την τέταρτη σερί νίκη τους (έχουν ένα ματς λιγότερο), στο δρόμο προς την επιστροφή του «τριφυλλιού» στην Α1.
Ο αγώνας φυσικά δεν θα είναι εύκολος για τις παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη, ο οποίος εφιστά την προσοχή. Μάλιστα τη δυναμική του σημερινού αντιπάλου αποδεικνύει το γεγονός πως ο ΕΦΑΟ Ζωγράφου μετρά τέσσερις νίκες σε ισάριθμα ματς.
Αξίζει να σημειωθεί πως δυναμικό παρόν για μία ακόμα αγωνιστική αναμένεται να δώσουν οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, ώστε να σπρώξουν τα κορίτσια σε μία ακόμα νίκη.
Το τζάμπολ είναι προγραμματισμένο για τις 13:30, ενώ διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Γεράνιος και Κούλης.
Το εμπόδιο της ΧΑΝΘ καλείται να ξεπεράσει σήμερα η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Pre League.
Οι «πράσινες» φιλοξενούν την ομάδα της Θεσσαλονίκης στο κλειστό του Χολαργού, έχοντας ως στόχος την κατάκτηση της νίκης, δίνοντας έτσι συνέχεια στο νικηφόρο σερί που τρέχουν με τέσσερα συνεχόμενα θετικά αποτελέσματα.
Ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Κυριάκος Καμπερίδης είναι στην ευχάριστη θέση να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες, καταστρώνοντας έτσι χωρίς προβλήματα τα πλάνα του.
Με νίκη τα «φίνα κορίτσια» θα κάνουν ένα ακόμα βήμα για την επίτευξη του στόχου τους, που δεν είναι άλλος παρά η επιστροφή του Παναθηναϊκού στην Α1. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 15:30.
Σαρωτικός ήταν ο Θοδωρής Ιακωβίδης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα άρσης βαρών που γίνεται στη Θεσσαλονίκη.
Ο αθλητής του Παναθηναϊκού κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των 89 κιλών και ήταν πρώτος στο αρασέ, στο ζετέ και στο σύνολο σημειώνοντας συνολικά επτά πανελλήνια ρεκόρ στις προσπάθειες του!
Συγκεκριμένα ο Ιακωβίδης έσπασε δύο φορές το ρεκόρ στο αρασέ, δύο στο ζετέ και τρεις στο σύνολο ενώ σήκωσε 157κ. στο αρασέ και 190 κ. στο ζετέ.
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε το τμήμα ξιφασκίας του Παναθηναϊκού που συμμετείχε στο κύπελλο νεανίδων που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ.
Για ακόμα μία φορά η Μαριλένα Πεδιαδιτάκη απέδειξε ότι διανύει περίοδο φορμαρίσματος και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο.
Παράλληλα υψηλά στάνταρ απόδοσης έπιασε και η Θεοδώρα Αντωνίου που τερμάτισε 5η, ενώ καλό πλασάρισμα και για τη Χαριτίνη Κούρκουλου που ήταν 6η.
Από κει και πέρα η Κωνσταντίνα Σαϊτάνη κατέλαβε την 9η θέση ενώ η Χριστίνα Κάζαγλη ήταν 14η, η Μαρία Κάζαγλη 18η και η Σοφία Ιωάννου 26.
Χωρίς σταματημό συνεχίζεται η προετοιμασία της ομάδας πόλο του Παναθηναϊκού εν’ όψει των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων που ξεκινάνε τον Δεκέμβριο.
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως οι «πράσινοι» έκαναν κοινές προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ το τελευταίο διήμερο, ενώ σήμερα το απόγευμα έδωσαν φιλικό προπονητικού χαρακτήρα με τη ΝΕ Πατρών, χωρίς όμως να κρατηθεί σκορ.
Από το εν λόγω φιλικό ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Μιχάλης Λαζαρίδης, είχε την ευκαιρία να βγάλει για μία ακόμα φορά χρήσιμα συμπεράσματα ενόψει της έναρξης των αγωνιστικών υποχρεώσεων του «τριφυλλιού».
Ο Κώστας Κότσαρης όπως ενημερωθήκατε αποχώρησε τραυματίας από τον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ μετά το τέλος του αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης.
Έτσι θα μετέβαινε στο νοσοκομείο προκειμένου να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες εξετάσεις, για να διαπιστωθεί το ακριβές μέγεθος του προβλήματος στον οπίσθιο μηριαίο.
Τελικά το υπερηχογράφημα το οποίο πραγματοποίησε, επιβεβαίωσε τις αρχικές εκτιμήσεις των γιατρών του «τριφυλλιού» που έκαναν λόγω πως δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και ο παίκτης θα συνεχίσει να είναι κανονικά στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.
Δείτε στιγμιότυπα από την ευρεία νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης για την 11η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκα.
Μπορεί ο Παναθηναϊκός να επικράτησε εύκολα κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης, ωστόσο η νίκη αυτή αποδεικνύεται πύρρειος για το «τριφύλλι», καθώς τόσο ο Κώστα Κότσαρης, όσο και ο Δημήτρης Κουρμπέλης αποχώρησαν από τον αγωνιστικό χώρο με προβλήματα τραυματισμών.
Ξεκινώντας από τον Κότσαρη, ο νεαρός τερματοφύλακας αισθάνεται κάποιες ενοχλήσεις στον οπίσθιο μηριαίο και θα υποβληθεί σε ακτινογραφία, προκειμένου να φανεί το πλήρες μέγεθος του προβλήματος. Ωστόσο οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού φαίνεται να μην ανησυχούν τόσο για αυτό το πρόβλημα, το οποίο δεν είναι ικανό να του στερήσει τη συμμετοχή στα επερχόμενα παιχνίδια, σε αντίθεση με το πρόβλημα του αρχηγού Δημήτρη Κουρμπέλη.
Ο αμυντικός μέσος του Παναθηναϊκού αισθάνεται κάποιες ενοχλήσεις στα πλευρά από το πρόβλημα που είχε αποκομίσει από το ματς της Εθνικής. Μάλιστα όπως όλα δείχνουν ο συγκεκριμένος τραυματισμός χρειάζεται ξεκούραση για να περάσει κάτι το οποίο πονοκεφαλιάζει τους ιθύνοντες της ομάδας, καθώς ακολουθούν δύσκολες εκτός έδρας αναμετρήσεις με Άρη και ΌΦΗ.
Σημαντική χαρακτήρισε την έκταση που πήρε το σκορ της νίκης του Παναθηναϊκού κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης, ο Γιώργος Δώνης.
Ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στη Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα, είπε πως η νίκη με 5-1 θα βοηθήσει τόσο την ψυχολογία των «πρασίνων», ενώ παράλληλα θα «φοβίσει» τους μελλοντικούς αντιπάλους του «τριφυλλιού». Επιπλέον ο 49χρονος προπονητής ρωτήθηκε και απάντησε για τον Πάνο Αρμενάκα που δοκιμάζεται αλλά και για το μεταγραφικό πλάνο που έχει στο μυαλό του, υπογραμμίζοντας πως θα υπάρχουν σίγουρα κάποιες μεταγραφές αλλά… εσωτερικές.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
«Είναι σημαντικό για την ομάδα που χτίζουμε να έχει κάποια μεγάλα σκορ νίκης, από την άλλη θα πρέπει να διατηρήσουμε την ισορροπία στο μυαλό μας, γιατί αυτά τα σκορ μπορεί να σε επηρεάσουν αρκετά αρνητικά. Όλες οι ομάδες δυσκολεύτηκαν απέναντι σε αυτή την ομάδα με την άμυνα που έπαιζε. Δεν αλλάξαμε πρόσωπα, αλλά αλλάξαμε σχέδια και χρησιμοποιήσαμε από την αρχή για πρώτη φορά φέτος τον ρόμβο, ώστε να αναγκάζουμε την άμυνα του Απόλλωνα να μην έχουν παίκτη μπροστά τους. Φέραμε αρκετή πίεση από την αρχή, δημιουργήσαμε φάσεις και κάναμε το παιχνίδι εύκολο. Ο Στάικος είναι ένα παιδί που είναι κεντρικό χαφ και μπορεί να παίξει ως εξάρι κι ως οχτάρι».
Για το αν βλέπει κούραση στην ομάδα του: «Έχουμε ένα μεγάλο πρόβλημα. Όταν υπάρχει το κενό των Εθνικών ομάδων, δουλεύουν λίγοι παίκτες. Αυτό είναι πρόβλημα, γιατί τα παιδιά που δεν παίζουν στην Ελπίδων δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα γυρίσουν. Δεν φοβάμαι για το θέμα κούρασης. Είχαμε ένα πρόβλημα με τον Κουρμπέλη στα πλευρά. Όλη την εβδομάδα ήμασταν καλά, αλλά στην προθέρμανση ήθελε αλλαγή, ο ίδιος ήθελε να
Για τα παιχνίδια με Άρη και ΟΦΗ: «Αρχίζει να μου αρέσει που στο μυαλό μας πλέον έχουμε τα παιχνίδια σε επίπεδα δυσκολίας: εύκολα, δύσκολα, μέτρια και έχουμε καταφέρει να ανεβάσουμε το επίπεδό μας! Δεν τα βλέπουμε έτσι όμως εμείς, κάθε παιχνίδι είναι το ίδιο, να σεβόμαστε τον αντίπαλό μας και να κάνουμε το εβδομαδιαίο μας πλάνο. Το ίδιο θα κάνουμε και στο παιχνίδι με τον Άρη, έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι και θα συγκεντρωθούμε σε αυτό».
Για το αν βοηθάει η 5άρα αυτή για τα υπόλοιπα παιχνίδια τέτοιου τύπου στο ΟΑΚΑ: «Επιδρά θετικά στην ψυχολογία μας, πριν τα τρία ντέρμπι είχα πει στους παίκτες μας ότι θα πρέπει να γίνουμε πιο απειλητικοί στα εντός έδρας παιχνίδια μας. Το είχαμε καταφέρει με τον Πανιώνιο και στους επιθετικούς είχα πει πως θα πρέπει οι συνεργασίες τους θα πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικές. Βοηθάει αυτό στην ψυχολογία, ειδικά όταν έρχεται μετά από τρία ντέρμπι που είναι πιο δύσκολο να βρεις εύκολα φάσεις. Από την άλλη επηρεάζει αρνητικά ψυχολογικά τον αντίπαλο, γιατί μας «φοβούνται» περισσότερο για τον τρόπο που θα μας αντιμετωπίσουν».
Για την δύσκολη συνέχεια: «Δεν είμαι έτοιμος αυτή τη στιγμή για τα πλάνα μου για το επόμενο και το μεθεπόμενο παιχνίδι. Θα εστιάσω σε κάποια πράγματα στο δικό μας παιχνίδι και σε αυτό με τον Ολυμπιακό. Δεν είχαμε χρόνο και εστιάσαμε στα όσα κάναμε στα 10 παιχνίδια. Ο Άρης έχει αλλάξει προπονητή, γνωρίζω τον Σάββα Παντελίδη, ξέρω ποιο είναι το σχέδιό του και θα πρέπει να δούμε πως θα λειτουργήσει ο Άρης και πάνω σε αυτό θα δούμε ποιο θα είναι το σχέδιό μας γι' αυτό το παιχνίδι».
Για τον Αρμενάκα: «Δεν έχω δει πολλά πράγματα ακόμα, έχω ένα μικρό δείγμα, αλλά νομίζω πως είναι δύσκολες οι προϋποθέσεις για τον ποδοσφαιριστή και για εμάς. Τις δοκιμές δεν τις σκέφτομαι όπως το καλοκαίρι. Ήδη έχουμε ένα ρόστερ, άρα το παιδί που θα δοκιμαστεί πρέπει να είναι πολύ καλός για να δώσουμε το «ok». Πλέον δεν σκεφτόμαστε τον Γενάρη, αλλά το πως θα είμαστε το καλοκαίρι και οι παίκτες που θα έρθουν θα πρέπει να μας ανεβάσουν επίπεδο».
Για το αν έχει στο μυαλό του κάποια ενίσχυση: «Έχω αρκετά πράγματα στο μυαλό μου, αλλά δεν αφορά παίκτες που είναι εκτός της ομάδας. Υπάρχουν παιδιά που κάνω υπομονή για την εξέλιξή τους και θα είναι κάποιες εσωτερικές μεταγραφές. Κάποια παιδιά τα πιστεύω πολύ τους δίνω χρόνο γιατί όταν είσαι σε μικρή ηλικία χρειάζεσαι τρεις-έξι μήνες για να δείξεις τι αξίζεις. Θεωρώ πως θα έχουμε αρκετές εσωτερικές μεταγραφές κι όχι εξωτερικές!».
Στο πλαίσιο των 110 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top110 αθλητών-τριών του με βάσει τις επιτυχίες τους.
Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».
Ο σπουδαίος άλλοτε σπρίντερ του Συλλόγου Σωτήρης Βυρίνης κατέχει την 101η θέση στη λίστα των Green Legends του ΠΑΟ έχοντας να επιδείξει αξιοσημείωτες διεθνείς επιτυχίες.
Συγκεκριμένα ο παγκρατιώτης «πράσινος» αθλητής έχει ανέβει σε όλα τα βάθρα βαλκανικών αγώνων τιμώντας παράλληλα και το «τριφύλλι».
Γεννήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 1947 δίπλα ακριβώς από το Παναθηναϊκό Στάδιο και από πολύ μικρός είχε κλίση στον κλασσικό αθλητισμό.
Σε ηλικία 15 ετών πρώτευσε σε μαθητικούς αγώνες ενώ ήταν πρωταθλητής Παίδων και εφήβων στα 100μ., στα 200μ., στα 800μ. αλλά και στο μήκος.
Το 1965 εντάχθηκε και επίσημα στον αγαπημένο του Παναθηναϊκό όπου έμεινε για μία επταετία αγωνιζόμενος σε top επίπεδο (πρωταθλητής Ελλάδας, πανελλήνια ρεκόρ κλπ).
Οι επιδόσεις του στα 100μ. και στα 200μ. ήταν για δεκαετίες μέσα στη δεκάδα των καλύτερων του Παναθηναϊκού διαχρονικά.
Οι μεγάλες του επιτυχίες πάντως που του έδωσαν το …εισιτήριο για τους Green Legends ήταν τα τρία βαλκανικά μετάλλια που έχει κατακτήσει με την ομάδα 4Χ100.
Πιο συγκεκριμένα το 1972 έγραψε ιστορία στη Σμύρνη κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο με 40.3 ενώ ο Βυρίνης ήταν και την προηγούμενη χρονιά στους βαλκανικούς αγώνες με την ομάδα 4Χ100 που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Ζάγκρεμπ με 40.7.
Επιπλέον το 1970 ο «πράσινος» αθλητής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με την ομάδα 4Χ100 στο Βουκουρέστι.
Σε δήλωση του ο Βυρίνης ανέφερε «Δεν είμαι Παναθηναϊκός, είμαι Παναθηναϊκάρα από τη μέρα που γεννήθηκα.
Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που ήμασταν κοντά στον αθλητισμό ενώ το σπίτι μας ήταν δίπλα στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Όλη η Εθνική ομάδα τρέχαμε στον Παναθηναϊκό τότε και έτσι ήταν άμεσα συνυφασμένη η σχέση του Συλλόγου, του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος και του αθλήματος».
Οι υπόλοιποι
102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100
103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία
104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ
105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.
106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ
107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία
108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία
109) Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία
110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση