Με μία πολύ σημαντική διάκριση ανταμείφθηκε ο Αμπντελραχμάν Μπιλάλ, καθώς ο νεαρός σκόρερ του Παναθηναϊκού αναδείχτηκε πρώτος σκόρερ στο UEFA Youth League.
Ο Αιγύπτιος επιθετικός του «τριφυλλιού» συμμετείχε στο Champions League των Νέων με την ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού, όπου σε τέσσερα παιχνίδια κατάφερε να πετύχει εννέα γκολ. Αυτή η επίδοση ήταν η καλύτερη σε αναλογία αγώνων/τερμάτων, αφού και ο Μεξ Μέερντινκ, της Άλκμααρ, κατάφερε να πετύχει ίδιο αριθμό γκολ αλλά σε έξι παιχνίδια.
Θυμίζουμε πως οι εμφανίσει του Μπιλάλ έχουν κάνει ομάδες του εξωτερικού να έχουν συμπεριλάβει στη λίστα τους τον νεαρό στράικερ, το συμβόλαιο του οποίου με τον Παναθηναϊκό ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2024.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στην απόκτηση ενός ακόμα ταλαντούχου Έλληνα παίκτη θα προχωρήσει ο Παναθηναϊκός, μετά από τον Χρήστο Χατζηϊωάννου, ο οποίος θα κατηφορίσει από τη Θεσσαλονίκη και τον Άρη, στην Αθήνα.
Ο λόγος για τον 18χρονο τερματοφύλακα, Γιώργο Καρακασίδη, που θα ακολουθήσει ακριβώς το ίδιο δρομολόγιο με τον Χατζηϊωάννου και από την ομάδα Κ19 των «κιτρινόμαυρων» θα μετακομίσει στο «τριφύλλι». Ο νεαρός τερματοφύλακας θα αποτελέσει μέλος του Παναθηναϊκού Β' και φυσικά η πρόοδος του θα παρακολουθείται από τους ανθρώπους της πρώτης ομάδας.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Καρακασίδης πραγματοποίησε καλές εμφανίσεις με την ομάδα Νέων του Άρη, που δεν άφησαν αδιάφορες τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού.
Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αυριανό (26/4, 18:00) εκτός έδρας αγώνα κόντρα στο Βόλο για την 6η αγωνιστική των Play Offs της Super League.
Στην τελευταία προπόνηση στο Κορωπί οι ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ασκήσεις κατοχής μπάλας, ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε τη λίστα με τους ποδοσφαιριστές που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή.
Σε αυτή βρίσκονται οι: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Πούχατς, Ιωαννίδης, Κλεϊνχέισλερ, Σπόραρ, Μπερνάρ, Σάντσες, Τσέριν, Μαντσίνι, Τσόκαϊ, Κουρμπέλης, Μάγκνουσον, Κώτσιρας, Σάρλια, Παλάσιος, Πούγγουρας, Βέρμπιτς, Καμπετσής.
Ο Γιάννης Κώτσιρας έχει πραγματοποιήσει μία πολύ καλή σεζόν στο δεξί άκρο της άμυνας του Παναθηναϊκού και όπως φαίνεται οι εμφανίσεις του Έλληνα δεξιού οπισθοφύλακα με το «τριφύλλι» έχουν κεντρίσει την προσοχή και ομάδων του εξωτερικού.
Μία από αυτές είναι η Ρέιντζερς, η οποία μάλιστα αναμένεται τις επόμενες ημέρες να στείλει κατάσκοπό στην Αθήνα προκειμένου να ακτινογραφήσει από κοντά τον Γιάννη Κώτσιρα και στη συνέχεια να μεταφέρει στην Σκωτία τα στοιχεία που θα έχει συλλέξει.
Την είδηση αυτή αποκαλύπτει ο Μπάρι Άντερσον του «glasgowworld», υπογραμμίζοντας πως ο άνθρωπος της Ρέιντζερς θα μείνει για περίπου δύο εβδομάδες στη χώρα μας για να έχει όσο το δυνατόν πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τον Έλληνα μπακ.
Από κει και πέρα σημειώνεται πως και ο προπονητής ανάπτυξης της πρώτης ομάδας των Σκωτσέζων, Χάρι Γουότλινγκ, πρόκειται να έρθει στην Αθήνα για να αξιολογήσει και εκείνος τον Κώτσιρα, σε έναν από τους επερχόμενους αγώνες του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ ή τον ΠΑΟΚ.
Θυμίζουμε πως ο Γιάννης Κώτσιρας δεσμεύεται με συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό έως το καλοκαίρι του 2024.
Την προετοιμασία του για το παιχνίδι με το Βόλο για την 6η αγωνιστική των Play Offs ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με μία μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης»
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, με τους ποδοσφαιριστές που βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ να ακολουθούν πρόγραμμα αποθεραπείας και τους υπόλοιπους να ξεκινούν με προθέρμανση και rondo, ενώ ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Προβλήματα ή απρόοπτα δεν υπήρξαν. Ως εκ τούτου αύριο (25/4) οι «πράσινοι» αναμένεται να προπονηθούν για τελευταία φορά στην Αθήνα και στη συνέχεια να αναχωρήσουν για το Βόλο.
Την πρώτη του μεταγραφή για την θερινή περίοδο έχει ήδη κλείσει ο Παναθηναϊκός, καθώς το «τριφύλλι» θα προχωρήσει στην απόκτηση του 19χρονου ταλαντούχου επιθετικού του Άρη, Χρήστου Χατζηϊωάννου.
Οι «πράσινοι» θα προσθέσουν στο έμψυχο δυναμικό τους τον νεαρό φορ με σκοπό να ενισχύσει τον Παναθηναϊκό Β' στο πρωτάθλημα της Super League 2, ενώ φυσικά η εξέλιξή του θα παρακολουθείται, όπως ισχύει και για τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές.
Ο Χατζηϊωάννου τη φετινή σεζόν με την ομάδα Κ19 του Άρη έχει σημειώσει 11 γκολ σε 19 συνολικά παιχνίδια. Με την πρώτη ομάδα έχει δύο συμμετοχές στην Super League, ενώ έχει αγωνιστεί τρεις φορές και στα προκριματικά του Conference League ως αλλαγή.
Τέλος στην... παράδοση που είχε ο Παναθηναϊκός διατηρώντας ανέπαφη την εστία του μπήκε στο χθεσινό νικηφόρο ματς του «τριφυλλιού» στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Συγκεκριμένα το τέρμα που δέχθηκε ο Παναθηναϊκός στο 85ο λεπτό από τον Αουγκούστο, ήταν το πρώτο μετά οκτώ ματς συνολικά και παράλληλα το πρώτο στις πέντε αγωνιστικές που έχουν παιχτεί στα Play Offs.
Το τελευταίο γκολ που είχε δεχθεί το «τριφύλλι» ήταν στο ματς της 12ης Φεβρουαρίου με τον Άρη στην Θεσσαλονίκη, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, όταν ο Οντουμπάτζο είχε ανοίξει το σκορ στο 10ο λεπτό.
Ως εκ τούτου, από τότε μέχρι και χθες ο Παναθηναϊκός συμπλήρωσε 885 λεπτά ή 14 ώρες και 45 λεπτά χωρίς να έχει δεχθεί γκολ.
Αναλυτικά τα ματς και τα αποτελέσματα του Παναθηναϊκού μετά το ματς με τον Άρη μέχρι και χθες πριν το ματς με τον ΠΑΟΚ:
-Παναθηναϊκός - Βόλος 2-0
-Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 0-0
-Παναθηναϊκός - Παναιτωλικός 2-0
-Ατρόμητος - Παναθηναϊκός 0-2
-ΑΕΚ - Παναθηναϊκός 0-0
-Παναθηναϊκός - Βόλος 0-0
-Άρης - Παναθηναϊκός 0-1
-Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός 2-0
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα στάθηκε στην σκληράδα που έχουν οι παίκτες του σε τεχνικό και πνευματικό επίπεδο, αλλά και στο κίνητρο που έχουν σε κάθε ματς για να πάρουν τη νίκη.
Για τις τρεις σερί μεγάλες νίκες και αν είναι το διπλό στην Τούμπα σήμερα η πιο σημαντική νίκη στο πρωτάθλημα: «Η ισοπαλία με τον Βόλο ήρθε και μπορεί να συμβεί. Όταν μία ομάδα είναι από την αρχή πρώτη στο πρωτάθλημα πρέπει να ξεπερνάει κάθε τέτοιο αποτέλεσμα. Ήταν μια μεγάλη απώλεια για εμάς. Καταφέραμε μετά να κερδίσουμε δύο πολύ σημαντικά παιχνίδια. Όσον αφορά τη σημασία της νίκης. Όσο περνάνε τα παιχνίδια τόσο μεγαλύτερη σημασία έχουν. Κερδίσαμε μία από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος».
Για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός έβγαλε αντίδραση και αν η ομάδα του τριφυλλιού είναι η πιο σκληραγωγημένη στο πρωτάθλημα: «Είμαστε μια σκληραγωγημένη ομάδα. Το στυλ των παικτών, ο τρόπος που δουλεύουν και το πως αντιλαμβάνονται τα πράγματα δείχνει ότι έχουμε αυτόν τον χαρακτήρα. Είμαστε στην κορυφή της βαθμολογίας και αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που βρισκόμαστε εκεί. Είναι μια ισχυρή βάση για τα επόμενα χρόνια που έρχονται. Ο Παναθηναϊκός ταλαιπωρήθηκε αρκετά και με σταθερά βήματα επιστρέφει εκεί που πραγματικά αξίζει να είναι. Οι παίκτες μου πιστεύουν στους εαυτούς τους. Είμαστε ένας πολύ μεγάλος οργανισμός και οι παίκτες μου τα έχουν πάει πολύ καλά».
Για το αν έπαιξε ρόλο στον εγωισμό των παικτών του τα τρία ανεπιτυχή αποτελέσματα με τον ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο: «Θέλω να σας πω ότι σαν ομάδα έχουμε τεράστιο σεβασμό στον ΠΑΟΚ, που τα τελευταία χρόνια πηγαίνει πολύ καλά. Διεκδικεί τίτλους. Πάντα η έδρα της Τούμπας είναι δύσκολη γι΄ όλες τις ομάδες. Δεν έχουν σχέση αυτά τα παιχνίδια με τα ματς του Ιανουαρίου. Τότε ήμασταν σε μια περίοδο που δεν παίζαμε καλά. Ο ΠΑΟΚ τότε ήταν πιο καλός και μας απέκλεισε από τον θεσμό του Κυπέλλου, που ο Παναθηναϊκός πρέπει να πηγαίνει μέχρι το τέλος σε αυτή τη διοργάνωση. Δεν μπορούμε να γυρίζουμε πίσω όμως στην φάση που βρισκόμαστε. Όλα τα παιχνίδια είναι διαφορετικά. Οι ομάδες είναι κοντά η μία στην άλλη όσον αφορά στην ποιότητα. Οι τρεις βαθμοί στο σημερινό παιχνίδι είναι ένα βήμα πιο κοντά στον τελικό στόχο. Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε που κερδίσαμε το παιχνίδι. Όσον αφορά τον Τάισον ξέρουμε την ποιότητα του».
Για το άγχος που είχαν οι παίκτες όσο περνούσαν τα λεπτά των καθυστερήσεων: «Αν ήξερα πιστέψτε με δεν θα είχα άσπρα μαλλιά (σ.σ. γέλια). Είναι δύσκολο αυτό. Αυτή η τελευταία περίοδος των καθυστερήσεων δεχθήκαμε αρκετή πίεση. Εμείς πάντα έχουμε πλάνο γι΄ αυτές τις φάσεις, αλλά όταν υπάρχει αυτή η πίεση για τη νίκη μας κάνει να λειτουργήσουμε περισσότερο ανασταλτικά απ΄ όσο χρειάζεται και να υπάρχει δικαιολογημένος πανικός. Βέβαια είναι ένα θέμα αυτό και δεν είναι ευχάριστο. Είναι μια εμπειρία για μας που θα την κουβαλήσουμε στα επόμενα παιχνίδια. Μέχρι ένα σημείο μπορώ να καταλάβω στους παίκτες μου. Επειδή από τη στιγμή που ισοφάρισε ο ΠΑΟΚ όλο αυτό που συνέβαινε ήταν εκτός λογικής ποδοσφαίρου. Αυτά έχει το ποδόσφαιρο. Είμαι σίγουρος ότι όλα όσα συνέβησαν το παιχνίδι έκαναν αυτούς που το είδαν να είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι. Εμείς βέβαια είμαστε λίγο παραπάνω».
Για το που κρίθηκε το παιχνίδι: «Είναι πολύ καλή η ερώτησή σας. Το κίνητρο έπαιξε ρόλο, αλλά και ο ΠΑΟΚ από το 70΄ και μετά έπαιξε με τεράστιο κίνητρο. Αν το έβλεπε κάποιος θα έλεγε ότι είναι το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν. Είχαν τρομερό κίνητρο και οι δύο. Ο ΠΑΟΚ ήταν πιο επιθετικός από εμάς και εμείς λόγω του σκορ που είχαμε από το γκολ του Ιωαννίδη θέλαμε να τελειώσει ο χρόνος. Δεν ξέραμε καν πόσες καθυστερήσεις θα παιχτούν. Ούτε ξέραμε πόσα λεπτά παίξαμε μετά το πέναλτι. Δεν μπορώ να σας πω ξεκάθαρα που κρίθηκε. Ίσως το αποτέλεσμα που θέλαμε τόσο πολύ δημιούργησε ένα παιχνίδι που άλλαζαν συνεχώς οι ισορροπίες».
Για το αν συμφωνεί με τον πανηγυρισμό του Ιωαννίδη: «Δεν ξέρω τι έκανε ο Φώτης. Να είστε σίγουροι ότι έχουμε υψηλούς στόχους και πίεση, αλλά δεν είμαστε ομάδα που θέλει να προκαλέσει. Δουλεύω με αυτά τα παιδιά. Δεν αισθάνομαι ότι δεν έχουν σαν ομάδα να δημιουργήσουμε εντάσεις και να προκαλέσουμε. Το καταλαβαίνετε από τις δηλώσεις τις δικές μου και των παικτών. Δεν είμαστε ομάδα που προσπαθεί να προκαλέσει και δεν έχουμε λόγο να το κάνουμε. Δεν θέλουμε να έρθει κάποιος στην έδρα μας και να μας προκαλέσει. Είμαστε εναντίον κάθε κίνησης που μπορεί να προκαλέσει. Δεν έχω δει ειλικρινά. Και ο Αϊτόρ δεν είναι παιδί που προκαλεί. Στην δική μου εποχή είχαμε λίγο παραπάνω μαγκιά, αλλά αυτά δεν τα κάνουν οι παίκτες μου. Το άθλημα είναι ζωντανό, αλλά αυτό το ξεχωρίζουμε από το να προκαλέσουμε. Το πιο καλό υγιές κομμάτι στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι οι πρωταγωνιστές. Οι παίκτες και οι προπονητές. Έχουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Και θα προσπαθήσουμε να έχουμε και στη συνέχεια την ίδια. Ζούμε σε μια καλή εποχή για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Έτσι κι αλλιώς η κάθε ομάδα θα πάρει αυτό που αξίζει. Τα γήπεδα είναι γεμάτα. Θυμηθείτε ότι πριν δύο χρόνια δεν υπήρχε καθόλου κόσμος στο γήπεδο».
Για το αν έχει κάποιος εκ των ΑΕΚ και Παναθηναϊκού προβάδισμα: «Έχουμε πέντε παιχνίδι μέχρι το τέλος και όλα είναι δύσκολα. Είναι συναρπαστικό το πρωτάθλημα. Δεν έχει κανείς κάποιο πλεονέκτημα. Θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι μέχρι το τέλος. Θα προσπαθήσουμε μέχρι το τέλος».
Ο Φώτης Ιωαννίδης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ στάθηκε στη σημαντικότητα της νίκης, στο καλό κλίμα που υπάρχει στα «πράσινα» αποδυτήρια, ενώ σημείωσε πως ο Παναθηναϊκός έχει την κατάσταση στα χέρια του ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα της ΑΕΚ.
«Μπήκαμε πολύ καλά σκοράραμε σε ένα καλό σημείο στην επανάληψη ο ΠΑΟΚ μας πίεσε έπεσε η απόδοσή μας και ισοφάρισε. Όμως βρήκαμε τις λύσεις και πήραμε τη νίκη. Όλοι νομίζαμε πως δεν θα κερδίσουμε αλλά βγάλαμε αντίδραση και τα καταφέραμε. Την Τετάρτη έχουμε ένα ακόμα παιχνίδι και πρέπει να πάρουμε τη νίκη.
Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Ήταν ένα πολύ κρίσιμο πέναλτι πήρα τη μπάλα και κατάφερα να σκοράρω, έχω προπονηθεί αρκετά. Υπήρχε πίεση, αν έλεγα πως δεν υπήρχε θα ήταν ψέματα, δικαιώθηκα που πήρα την ευθύνη.
Έχουμε ένα απίστευτο κλίμα και έναν στόχο. Είμαστε συγκεντρωμένοι και δυνατοί για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Είπα στον Αϊτόρ πως αν βάλω γκολ θα κάνω τον πανηγυρισμό του. Έχουμε σημαντικά βήματα να κάνουμε. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να παλεύει για τους τίτλους και θέλουμε να τα καταφέρουμε. Έμαθα το σκορ της ΑΕΚ, αλλά αν εμείς κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια η τύχη είναι στα χέρια μας».
Για το ματς με το Βόλο την Τετάρτη: «Είναι δύσκολο παιχνίδι το έδειξε ο Βόλος και στη Λεωφόρο, θα πάμε συγκεντρωμένοι για να πάρουμε τη νίκη».