Με σχηματισμό 4-3-3 θα παρατάξει τον Παναθηναϊκό ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στο δεύτερο φιλικό ενάντια στην Ρογκάσκα, με τον Φώτη Ιωαννίδη να επιστρέφει στη δράση, παίρνοντας θέση στην κορυφή της επίθεσης.
Βασικός και ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ, ο οποίος θα αγωνιστεί ως 8άρι, ενώ στο αριστερό άκρο της επίθεσης ξεκινάει ο Μπέντζαμιν Βέρμπιτς.
Συγκεκριμένα, στην εστία θα είναι ο Λοντίγκιν, στην άμυνα από τα αριστερά προς τα δεξιά οι Χουάνκαρ, Σένκεφελντ, Φικάι και Βαγιαννίδης. Στο κέντρο την τριάδα συμπληρώνουν οι Πέρεθ, Κλεϊνχέισλερ και Μπερνάρντ ενώ στο αριστερό άκρο της επίθεσης θα βρίσκεται ο Βέρμπιτς και στο δεξί ο Παλάσιος. Στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης.
Ο Φίλιπ Τζούρισιτς παραχώρησε την πρώτη του μίνι συνέντευξη ως ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, όπου και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και τον Φίλιπ Μπλαντένοβιτς, ενώ γνωστοποίησε τους λόγους που τον έκαναν να αποδεχτεί την πρόταση του «τριφυλλιού».
Μίλησες με κάποιον προτού έρθεις στον Παναθηναϊκό προκειμένου να σε πληροφορήσει για την ομάδα;
«Ναι βέβαια. Πριν πάρω την απόφασή μου μίλησα με αρκετό κόσμο. Επίσης, έλεγξα το δυναμικό της ομάδας στο Transfermarkt. Πληροφορήθηκα πολλά, εκ των οποίων τα περισσότερα ήταν θετικά. Επίσης παρακολούθησα το πρωτάθλημα της περασμένης περιόδου, γιατί είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Εν τέλει η συνολική εικόνα ήταν εξαιρετικά θετική».
Ποιοι λόγοι σε έκαναν να επιλέξεις τον Παναθηναϊκό;
«Είμαι πάντοτε ειλικρινής, γι' αυτό και θα απαντήσω με ειλικρίνεια. Όταν έμαθα για πρώτη φορά ότι ο σύλλογος με θέλει είχα μία θετική διαίσθηση. Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι μέσα μου με έκανε να νιώσω θετικά. Η εμπειρία με έχει διδάξει να ακολουθώ την διαίσθησή μου. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος για την επιλογή μου. Έπειτα ότι ο Παναθηναϊκός είχε να κατακτήσει τον τίτλο από το 2009-2010 και ότι δεν έπαιξε για μεγάλο διάστημα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, οπότε είπα ότι θέλω να έρθω και να βοηθήσω τον σύλλογο να πετύχει κάτι πραγματικά σημαντικό κι αυτό ήταν το σπουδαιότερο ποδοσφαιρικό κίνητρο».
Πόσο θα σε βοηθήσει η παρουσία ενός συμπατριώτη σου στον πάγκο του Ιβάν Γιοβάνοβιτς;
«Μιλάμε την ίδια γλώσσα και θα είναι πιο εύκολο για μένα να εξοικειωθώ. Ξέρω ότι ο κόουτς είναι καλός άνθρωπος και όλα είναι καλά γι' αυτόν, αλλά δεν το σκέφτομαι αυτό γιατί θέλω να αντιμετωπίζομαι όπως οι υπόλοιποι, να δώσω μάχη για να κερδίσω την θέση μου και να πετύχω».
Έχεις κι έναν φίλο στην ομάδα. Τον Φίλιπ Μλαντένοβιτς.
«Με τον Φίλιπ γνωριζόμαστε δέκα χρόνια, ίσως και περισσότερα. Παίξαμε στην Κ21 και μετά στην Ανδρών. Θα είναι όμορφα. Είναι σπουδαίος ποδοσφαιριστής και είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαστε συμπαίκτες εδώ».
Τη φανέλα του Παναθηναϊκού φόρεσε ο Φίλιπ Τζούρισιτς και ο Σέρβος μεσοεπιθετικός έστειλε το πρώτο του μήνυμα στον κόσμο της ομάδας.
«Γεια σε όλους τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού. Είμαι ο Φίλιπ Τζούρισιτς και ελπίζω να απολαύσουμε τη σεζόν», ανέφερε.
Το δεύτερο φιλικό παιχνίδι στην Αυστρία, στο πλαίσιο του βασικού σταδίου της προετοιμασίας δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος θα κοντραριστεί με την σλοβενική Ρογκάσκα (19:00, CosmoteSport1).
Για μία ακόμα φορά ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς θα έχει τη δυνατότητα να δει το επίπεδο που βρίσκονται οι ποδοσφαιριστές του, αλλά και να δοκιμάσει διάφορα σχήματα. Μάλιστα σε σχέση με το πρώτο φιλικό, ο Σέρβος τεχνικός θα έχει διαθέσιμους και τους διεθνής στους οποίους αναμένεται να δώσει χρόνο συμμετοχής.
Μάλιστα, το ανεπίσημο ντεμπούτο του με την πράσινη φανέλα αναμένεται να κάνει και ο Φίλιπ Μλαντένοβιτς, ο οποίος θα πάρει κάποιο χρόνο συμμετοχής .
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως από σήμερα ενσωματώνεται στις προπονήσεις και ο Φίλιπ Τζούρισιτς, ο τελευταίος που περίμεναν στην Αυστρία οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού.
Πριν από λίγες ημέρες ο Παναθηναϊκός παρουσίασε τις νέες του φανέλες από την Adidas και όπως φαίνεται οι νέες εμφανίσεις των «πρασίνων» έκαναν θραύση.
Οι φίλοι του «τριφυλλιού» έσπευσαν μαζικά για να προμηθευτούν κάποια από τις νέες εμφανίσεις με αποτέλεσμα η πρώτη παρτίδα να εξαντληθεί, όπως επίσημα ανακοινώθηκε. Πλέον τις επόμενες ημέρες αναμένεται η επανακυκλοφορία τους για να είναι εκ νέου διαθέσιμες στον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με ένα βίντεο διάρκειας τριών λεπτών ο Παναθηναϊκός έδειξε στιγμιότυπα από την ξεχωριστή προπόνηση που ακολουθούν οι τέσσερις τερματοφύλακες του «τριφυλλιού» κατά τη διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας στο Μπαντ Έρλαχ της Αυστρίας.
Στην πίεση του αντιπάλου επικεντρώθηκε η σημερινή (29/6) πρωινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία του στο Μπαντ Έρλαχ της Αυστρίας.
Μετά την προθέρμανση, οι ποδοσφαιριστές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, ξεκινώντας αρχικά τις ασκήσεις για το πρέσινγκ, ενώ στη συνέχεια έπαιξαν οικογενειακό δίτερμα στα 2/3 του γηπέδου χωρίς περιορισμούς στις επαφές.
Οι ομάδες ήταν οι εξής, με τους τερματοφύλακες να προστίθενται μόνο στο διπλό:
Ροζ: Μπρινιόλι, Βαγιαννίδης, Σιδεράς, Μάγκνουσον, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Κλεϊνχέισλερ, Παλάσιος, Μπερνάρ, Βέρμπιτς (Αϊτόρ), Ιωαννίδης.
Πράσινοι: Λοντίγκιν, Κώτσιρας, Σένκεφελντ, Φικάι, Μλαντένοβιτς, Ζέκα, Τσόκαϊ, Μαντσίνι, Τσέριν, Αϊτόρ, Σπόραρ.
Καθ' όλη τη διάρκεια της προπόνησης ο Γιοβάνοβιτς ζητούσε από τους παίκτες του συγκεκριμένα πράγματα, έχοντας ως στόχο πάντα η ομάδα να πρεσάρει ως σύνολο αποτελεσματικά τον αντίπαλο, ενώ παράλληλα ο κάθε παίκτης να ελέγχει το χώρο ευθύνης του.
Τα περισσότερα εύσημα πήρε ο Παλάσιος αλλά και Κανταλαπιέδρα, ενώ δεν έλειψαν και οι παρατηρήσεις όπως σε μία περίπτωση με πρωταγωνιστή τον Σιδερά όταν ο νεαρός αμυντικός πήγε άγαρμπα στον Σπόραρ: «Με νοιάζει να είσαι εκεί και να ελέγχεις το χώρο πίσω σου, δεν θέλω να πέφτεις έτσι πάνω του», του είπε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Μετά την άσκηση που αφορούσε το πρέσινγκ, ακολούθησε δίτερμα, με τους ροζ να επικρατούν με 1-0 με γκολ του Παλάσιος.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως τo απόγευμα υπάρχει ρεπό, ενώ το βράδυ ο Φίλιπ Τζούρισιτς αναμένεται να ενσωματωθεί στην αποστολή.
Στη χθεσινή απογευματινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο Φώτης Ιωαννίδης κατάφερε να πετύχει ένα πολύ όμορφο τέρμα.
Με ένα δυνατό δεξί σουτ από μεγάλη απόσταση, ο Έλληνας επιθετικός έστειλε την μπάλα στο παραθυράκι, υπογράφοντας με αυτό τον τρόπο το highlight της προπόνησης της Τετάρτης (28/6).
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατέγραψε τη φάση και τη δημοσίευσε στα social media.
Τις ημερομηνίες και τις ώρες των αγώνων του Παναθηναϊκού απέναντι στην Ντνίπρο, για το Β' προκριματικό γύρο του φετινού Champions League, ανακοίνωσε η UEFA.
Όπως αποφασίστηκε το πρώτο ματς θα διεξαχθεί οριστικά στις 25/7 στις 20:00 ώρα Ελλάδας, στην Σλοβακία. Η ρεβάνς θα λάβει χώρα την 1η Αυγούστου στις 20.30, με τους πράσινους να φιλοξενούν την ουκρανική ομάδα στο «Απόστολος Νικολαϊδης».
Ενδιαφέρον για την απόκτηση του Ισμάιλα Σόρο φέρεται πως δείχνει ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με όσα αναφέρουν δημοσιεύματα από την Πορτογαλία.
Όπως υποστηρίζει Μέσο της ιβηρικής χώρας, το «τριφύλλι» είναι μία από τις ομάδες που κοιτούν τον 25χρονο μέσο από την Ακτή Ελεφαντοστού, ο οποίος έχει συμβόλαιο ακόμα έναν χρόνο με τη Σέλτικ.
Ωστόσο, η σκωτσέζικη ομάδα δεν τον υπολογίζει στα πλάνα της και αυτός ήταν ο λόγος που τη φετινή σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στην Αρούκα γράφοντας 30 συμμετοχές.
«Ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται για τον μεσοεπιθετικό Ισμαΐλα Σόρο, έναν παίκτη που αγωνιζόταν δανεικός στην Αρούκα από τη Σέλτικ.
Η συμφωνία βρίσκεται πολύ κοντά.
Ο διεθνής παίκτης από την Ακτή Ελεφαντοστού είχε 30 συμμετοχές στην Αρούκα, μια ομάδα που τερμάτισε στις ευρωπαϊκές θέσεις στο πρωτάθλημα της Πορτογαλίας».