Με μία ανάρτηση… ψυχής, μέσω της οποίας απευθύνθηκε στους τερματοφύλακες του Παναθηναϊκού, ο μέχρι πρότινος προπονητής τερματοφυλάκων του «τριφυλλιού», Παναγιώτης Μαλιαρίτσης ευχαρίστησε και αποχαιρέτησε του «πράσινους» πορτιέρο, αλλά και τον σύλλογο.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
«...η τύχη δεν είναι τυχαία είναι μόχθος....το χαμόγελο της επιτυχίας κερδίζεται....σας ευχαριστώ όλους μαζί κ τον καθένα ξεχωριστά γι' αυτά τα 2 χρόνια συνεργασίας....πήρατε αλλά μου δώσατε και πολλά.. μα πάνω απ' όλα είμαι ευτυχής για την σχέση σεβασμού κ αυτοεκτίμησης που είχαμε....σας εύχομαι στον καθένα ξεχωριστά να πραγματοποιήσει τα όνειρα του κ να είναι υγιής ..στο ποδόσφαιρο αλλά κ στην ζωή αυτό που μένει είναι οι στιγμές...κ μαζί σας πραγματικά έζησα πάρα πολλές...».