Χωρίς τους Ιωάννη Παπαπέτρου και Οκάρο Ουάιτ και με 11 παίκτες στην αποστολή του θα αναμετρηθεί κόντρα στο Λαύριο ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι για την 9η αγωνιστική της Basket League.
Οι δύο φόργουορντ του «τριφυλλιού» παρέμειναν εκτός 12άδας λόγω της ίωσης που ταλαιπώρησε τις προηγούμενες ημέρες τον πρώτο και ταλαιπωρεί πλέον τον Αμερικανό άσσο. Έτσι ο νεαρός Νεοκλής Αβδάλας βρήκε χώρο στην «πράσινη» αποστολή και βρίσκεται σε αυτή, όπως φυσικά ο έτερος «Βενιαμίν» Λευτέρης Μανζτούκας.
Παναθηναϊκός (Πρίφτης): Πέρι, Μέικον, Παπαγιάννης, Μποχωρίδης, Καββαδάς, Κασελάκης, Αβδάλας, Νέντοβιτς, Έβανς, Μαντζούκας, Σαντ Ρος
Λαύριο (Σερέλης): Κάρτερ, Νικολαΐδης, Σμιθ, Μουράτος, Αμινού, Πιλάβιος, Κακλαμανάκης, Περσίδης, Γερομιχαλός, Βουλγαρόπουλος, Φιλοξενίδης, Σπρίντζιος
Αναβολή για τον επόμενο μήνα πήρε η εκδίκαση της υπόθεσης του Λούκας Βιγιαφάνιες, αναφορικά με το πρόστιμο «μαμούθ» που έχει επιβάλει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για το επεισόδιο που έλαβε χώρα με τον Τάσο Χατζηγιοβάνη.
Θυμίζουμε πως οι «πράσινοι» είχαν επιβάλει πρόστιμο άνω των 60.000 ευρώ στον Αργεντινό, με το θέμα να καταλήγει στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών της ΕΠΟ, αφού βάσει κανονισμού η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει την ομοσπονδία από τη στιγμή που επέβαλε πρόστιμο άνω του 3% των ετήσιων απολαβών του ποδοσφαιριστή.
Ο Βιγιαφάνιες ωστόσο έχει αρνηθεί να το πληρώσει, με τις δύο πλευρές να ξεκινούν τις επαφές προκειμένου να τα βρουν εξωδικαστικά, ενώ παράλληλα αναμένονταν η εκδίκαση της υπόθεσης που ήταν προγραμματισμένη για τις 6 Δεκεμβρίου. Ωστόσο κάτι τέτοιο δε συνέβη αφού η εκδίκαση πήρε αναβολή.
Σκοπός της αναβολής είναι να δώσει περισσότερο χρόνο στις συζητήσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές για να λύσουν τη διαφορά τους εξωδικαστικά, κάτι που φαίνεται ότι είναι και το επιθυμητό για αμφότερες.
Η κεντρική του Παναθηναϊκού, Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου ήταν ανάμεσα στις κορυφαίες της 12ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη νίκη του «τριφυλλιού» επί του Αίαντα Ευόσμου.
Ακραίες: Χριστίνα Αδαμοπούλου (Α.Ο. Θήρας) 20π. (19/41 επ., 1 άσσος, 26% υπ. - 13% άριστες), Ζουλιέτ Φιντόν (Π.Α.Ο.Κ.) 19π. (15/22 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 68% υπ.-63% άριστες).
Κεντρικές: Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 12π. (6/11 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Καζμίρ Μπράουν (Α.Ε.Κ.) 20π. (15/25 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ).
Διαγώνια: Κάντι Κούλερκαν (Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil) 21π. (17/33 επ., 4 άσσοι).
Πασαδόρος: Λαμπρινή Κωνσταντινίδου (Α.Ο. Θήρας) 3π. (1 άσσος, 2 μπλοκ)
Λίμπερο: Ευδοξία Γεωργιάδου (Α.Ε.Κ.) (λ, 80% υπ.-40% άριστες)
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο διήμερο του 5ου Τροπαίου Κολύμβησης του Παναθηναϊκού Α.Ο., ένα event που έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια στον ελληνικό αθλητισμό και βρίσκεται στο καλεντάρι των μεγάλων αγώνων κολύμβησης.
Το Σαββατοκύριακο 4-5 Δεκεμβρίου 2021 στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ πραγματοποιήθηκαν οι κολυμβητικοί αγώνες για τις αγωνιστικές κατηγορίες, ενώ η διοργάνωση θα ολοκληρωθεί το Σαββατοκύριακο 11-12 Δεκεμβρίου με τους αντίστοιχους αγώνες για τις προαγωνιστικές ηλικίες.
Πρόκειται για ένα σπουδαίο κολυμβητικό event που πραγματοποιείται με την αιγίδα της ΚΟΕ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και συγκέντρωσε περισσότερους από 1450 αθλητές από 70 Σωματεία Πανελλαδικά, τηρώντας φυσικά όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα που απαιτεί η Πολιτεία.
Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη κολυμβητική διοργάνωση της χώρας είχε σαφώς και πολλές επιτυχίες με κορυφαίο στους άνδρες τον Γιώργο Σπανουδάκη και στις γυναίκες τη Μαρίλεια Δρασίδου (Πανελλήνιο ρεκόρ στα 50μ. πρόσθιο).
Το κολυμβητικό τμήμα του Συλλόγου είχε εξαιρετική παρουσία και κατέκτησε συνολικά 19 μετάλλια, εκ των οποίων 9 χρυσά, 7 ασημένια και 3 χάλκινα.
Τη διοργάνωση τίμησαν με την παρουσία τους, η κ. Λουκία Κεφαλογιάννη, Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, η οποία εκπροσώπησε τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Πατούλη, ο κ. Γιώργος Δημόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών, η κ. Μαργαρίτα Βάρσου, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για τον Αθλητισμό, η κ. Γαλανοπούλου Χριστίνα, ειδική σύμβουλος για τον Αθλητισμό του Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη καθώς και ο κ. Στέφανος Αυγουλέας, Γενικός Γραμματέας ΚΟΕ.
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. θα ήθελε να ευχαριστήσει τους ΚΟΕ, Περιφέρεια Αττικής, ΟΠΑΠ, Νίκη Εκδοτική, Dole, Αύρα, Tesla, Poolsport, TYR, CGS, OAKA37, BCA, IdEF και Elite Clinic που συνείσφεραν τα μέγιστα για την υλοποίηση του 5ου Τροπαίου Κολύμβησης.
Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται από σήμερα τα εισιτήρια για τον αγώνα της 13ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League κόντρα στον Ατρόμητο Περιστερίου. Το κόστος τους ξεκινά από τα πέντε ευρώ, ενώ η διάθεσή τους θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (11/12, ώρα έναρξης 5.15 μ.μ.) στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten 2021-22 τα εξής:
Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6, 7 | 5€ |
| 1, 5Β, 5Γ, 8, 12 | 15€ |
| 5Α, 9, 11 | 20€ |
| 2 | 25€ |
| 10 | 30€ |
| VIP | 50€ |
ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Οι κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας θα μπορούν να παραλαμβάνουν τις κάρτες τους και την ημέρα του αγώνα από τις 10:30 έως τις 16:30.
Η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα γίνεται παράλληλα με τα εισιτήρια του αγώνα έως και την Παρασκευή 10/12 και ώρα 18:00 με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθεσιμότητα.
Το Σάββατο 11/12 τα εκδοτήρια του γηπέδου θα παραμείνουν κλειστά.
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον Ατρόμητο επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:
– Βάσει του ΦΕΚ 5138/Β/5.11.2021 τα εκδοτήρια της θύρας 3 θα παραμείνουν κλειστά καθώς επιτρέπεται μόνο η ηλεκτρονική πώληση των εισιτηρίων.
– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 14.15, προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός κατά την είσοδο των φιλάθλων στις κερκίδες.
-Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο είτε με το ευρωπαϊκό είτε με το ελληνικό πιστοποιητικό εμβολιασμού κατά της COVID-19 ή το πιστοποιητικό νόσησης κατά τους έξι τελευταίους μήνες, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το αποδεικτικό ταυτότητας (ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης κλπ). Το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ και το ελληνικό εδώ.
– Σε περίπτωση που κάποιος φίλαθλος δεν έχει πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση, με εξαίρεση τους ανήλικους φιλάθλους ηλικίας 13 έως 15 ετών και τα παιδιά 12 ετών και κάτω που θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται.
– Αναφορικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων, για όσους ανήκουν στο ηλικιακό όριο 13 – 17 ετών, η είσοδος θα επιτρέπεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα, ενώ για τους 12 ετών και κάτω, επιτρέπεται να εισέρχονται και με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.
-Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.
-Οι φίλαθλοι κατά την είσοδο τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα και να τηρούν απόσταση 1,5μ. από τον προπορευόμενό τους.
H συνεργασία όλων μας, η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και η συμμόρφωση με τις οδηγίες του προσωπικού ασφαλείας, θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη παρουσία όλων στην ιστορική μας έδρα.
Συνέχεια στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στον αγώνα που ρίχνει την αυλαία της 9ης αγωνιστικής της Basket League φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ το Λαύριο (19:30, ΕΡΤ3).
Οι «πράσινοι» προέρχονται από την μεγάλη σε έκταση ήττα που δέχτηκαν από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στη Ρωσία για την Ευρωλίγκα και θέλουν να επιστρέψουν στις νίκες ενάντια στην ομάδα του Χρήστου Σερέλη, λίγες μόλις ημέρες πριν το νέο ευρωπαϊκό ματς απέναντι στην Άλμπα Βερολίνου και πάλι στο κλειστό του Αμαρουσίου.
Τα αγωνιστικά προβλήματα δεν λείπουν για τον Δημήτρη Πρίφτη. Ο Έλληνας τεχνικός στο σημερινό παιχνίδι δε μπορεί να υπολογίζει τον Οκάρο Ουάιτ που είναι νοκ-άουτ με ίωση, ενώ το ίδιο θα ισχύσει πιθανότατα και για τον Ιωάννη Παπαπέτρου που αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα και μόλις χθες κατάφερε να προπονηθεί αλλά ατομικά. Από κει και πέρα οι υπόλοιποι παίκτες υπολογίζονται κανονικά, πλην του Τζεχάιβ Φλόιντ, ο οποίος δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις εγχώριες διοργανώσεις.
Οι Τσαρούχα, Μαγκλογιάννης και Σκαλτσής θα είναι οι διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Με απουσίες θα αγωνιστεί κόντρα στο Λαύριο ο Παναθηναϊκός, στο παιχνίδι της τρίτης (7/12) για τη συνέχεια των υποχρεώσεών του στην Basket League.
Στη προπόνηση της Δευτέρας (6/12) δεν συμμετείχε ο Οκάρο Ουάιτ, ο οποίος ταλαιπωρείται από ίωση, η οποία θα τον κρατήσει και εκτός αγωνιστικής δράσης για το παιχνίδι κόντρα στην ομάδα του Χρήστου Σερέλη. Από κει και πέρα εκτός θα μείνει κατά πάσα πιθανότητα και ο Ιωάννης Παπαπέτρου, που επέστρεψε στις προπονήσεις, ακολουθώντας ωστόσο ατομικό πρόγραμμα.
Το ευχάριστο νέο της ημέρας ήταν η επιστροφή στις προπονήσεις του Ντάριλ Μέικον, που υπολογίζεται κανονικά μετά την εξαγωγή δοντιού που έκανε πριν από λίγες ημέρες.
Το 2ο τουρνουά αλληλεγγύης επιτραπέζιας αντισφαίρισης ανακοίνωσε επίσημα ο Παναθηναϊκός.
Το τουρνουά θα διεξαχθεί τη Κυριακή 12 Δεκεμβρίου στις 16:00 και όπως το πρώτο έτσι και αυτό θα έχει κοινωνικό χαρακτήρα αφού η μόνη «υποχρέωση» των μικρών φίλων που θα συμμετάσχουν θα είναι να φέρουν μαζί τους τρόφιμα μακράς διάρκειας, ρούχα που ίσως να μην χρειάζονται ή βιβλία που θα ήθελαν να δοθούν σε παιδιά της ηλικίας τους που τα έχουν ανάγκη.
Φυσικά, η αίθουσα στην θύρα 3Β της Λεωφόρου θα είναι ανοιχτή για όποιον επιθυμεί να προσφέρει έστω και μια συσκευασία από τρόφιμα, ένα βιβλίο για παιδιά, ένα παιχνίδι που περισσεύει ή ότι άλλο θα ήθελαν να δοθεί σε παιδιά στο πλαίσιο φυσικά των οικονομικών του δυνατοτήτων.
Με διάλειμμα ενός έτους λόγω των περιοριστικών μέτρων, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη δεύτερη διοργάνωση του τουρνουά Παναθηναϊκού.
Λόγω της επιβαρυμένης κατάστασης με την πανδημία θα λάβουν μέρος μόνο παιδιά της ακαδημίας του ΠΑΟ και δυστυχώς δεν θα καλεστούν και άλλες ομάδες.
Το τουρνουά του «τριφυλλιού» θα είναι δωρεάν και η μόνη "υποχρέωση" των συμμετεχόντων θα είναι να φέρουν μαζί τους τρόφιμα μακράς διάρκειας, ρούχα δικά τους που ίσως να μην χρειάζονται ή βιβλία που θα ήθελαν να δοθούν σε παιδιά της ηλικίας τους που τα έχουν ανάγκη.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι στο πρώτο μας τουρνουά αλληλεγγύης, δύο χρόνια πριν, 30 παιδιά από την ακαδημία του Παναθηναϊκού, την ακαδημία του Φοίνικα Αγίας Σοφίας και από τον ΑΟ Ταταύλα ανταποκρίθηκαν ζεστά στο παρόμοιο κάλεσμά του Συλλόγου με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν τρόφιμα, παιχνίδια και ρούχα τα οποία δόθηκαν στη γειτονιά μας, στα Προσφυγικά.
Ήταν συγκινητική η αγάπη των μικρών αθλητών προς συνανθρώπους τους που δεν γνωρίζουν, είναι ελπιδοφόρα η δύναμη του αθλητισμού, είναι υπέροχο διπλά, όταν αυτή η αγάπη προέρχεται από παιδιά και προορισμό έχει πάλι άλλα παιδιά. Το τουρνουά θα διεξαχθεί τη Κυριακή 12 Δεκεμβρίου στις 16:00.
Εκτός των αθλητών μας που θα λάβουν μέρος, καλούμε όποιον θέλει να περάσει από την αίθουσα μας, θύρα 3Β, στην αγαπημένη μας Λεωφόρο και να προσφέρει έστω και μια συσκευασία από τρόφιμα, ένα βιβλίο για παιδιά, ένα παιχνίδι που περισσεύει ή ότι άλλο θα ήθελαν να δοθεί σε παιδιά στο πλαίσιο φυσικά των οικονομικών του δυνατοτήτων.
Το πρόγραμμα των επαναληπτικών αγώνων της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, που θα γίνει το διήμερο 22 και 23/12 ανακοίνωσε η ΕΠΟ.
Σε ότι αφορά τον αγώνα του «τριφυλλιού» κόντρα στο Βόλο ορίστηκε για την Πέμπτη 23/12 με τη σέντρα να γίνεται στις 17:00. Θυμίζουμε πως στον πρώτο αγώνα το «τριφύλλι» είχε επικρατήσει με 2-1.
22/12, 15.00: Αναγέννηση Καρδίτσας - Άγιος Νικόλαος
22/12, 17.00: Παναιτωλικός - Νίκη Βόλου
22/12, 17.00: ΠΑΟΚ - Λάρισα
22/12, 19.00: Ολυμπιακός - Λεβαδειακός
23/12, 15.00: ΟΦΗ - Άρης
23/12, 17.00: Ιωνικός - Λαμία
23/12, 17.00: Βόλος - Παναθηναϊκός
23/12, 19.00: Κηφισιά - ΑΕΚ
Ο Παναθηναϊκός το απόγευμα της Τρίτης (7/12) κοντράρεται με το Λαύριο για τη συνέχεια της Basket League και ο Οκάρο Ουάιτ μέσω του blog που διαθέτει στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» πρέπει να δείξουν την δέουσα σοβαρότητα.
«Μετά από δύο πολύ καλά παιχνίδια απέναντι σε Ολυμπιακό και Ζενίτ, όπου πήραμε ισάριθμες νίκες, ακολούθησε ο αγώνας με την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα. Απέναντι σε μια έμπειρη και ιδιαίτερα ποιοτική ομάδα δεν είχαμε την απαιτούμενη ενέργεια προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί.
Παρουσιαστήκαμε πολύ χαλαροί και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι 100% για να παίξουμε απέναντι σε οποιαδήποτε ομάδα. Ειδικά κόντρα σε ομάδες όπως είναι η ΤΣΣΚΑ δεν έχεις δικαίωμα να χαλαρώνεις ούτε δευτερόλεπτο γιατί θα σε τιμωρήσουν, όπως κι έγινε.
Είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε μπροστά. Για εμάς ακολουθεί ο αγώνας του πρωταθλήματος απέναντι στο Λαύριο. Γνωρίζω πως πέρσι έφτασαν ως τους τελικούς του πρωταθλήματος και ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί.
Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ματς με την δέουσα σοβαρότητα καθώς το Λαύριο είναι και φέτος μια πολύ καλή ομάδα. Να μπούμε με συγκέντρωση από την αρχή και να δείξουμε πως η εμφάνιση στη Μόσχα ήταν μια κακή παρένθεση. Αφού περάσει το ματς της Τρίτης θα ασχοληθούμε και με την Άλμπα.
Τα ξαναλέμε σύντομα».