Προβλήματα με τον κορωνοϊό συνεχίζουν να παρουσιάζονται στο «τριφύλλι» μετά την επιστροφή των «πρασίνων» από την άδεια που τους είχε παραχωρηθεί για τις ημέρες των Χριστουγέννων.
Όπως έγινε γνωστό, οι «πράσινοι» μετά τα δύο κρούσματα που εντόπισαν στις τάξεις τους αρχικά, μετά τα τελευταία τεστ βρήκαν ακόμα δύο, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό στα τέσσερα. Φυσικά τα κρούσματα απομονώθηκαν και πλέον μένει να φανεί εάν στα επόμενα τεστ μέχρι την ημέρα του αγώνα με τον Άρη, βρεθούν κι άλλα μέλη του «τριφυλλιού» θετικά.
Θυμίζουμε πως στον Παναθηναϊκό πραγματοποιούν σε καθημερινή βάση μοριακά τεστ ανίχνευσης COVID-19 για να προλαμβάνεται όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα η εξάπλωσή του ιού.
Κλείνοντας να σημειωθεί πως κρούσματα έχει και ο Άρης, φτάνοντας μάλιστα τα επτά, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ.
Τα τουρκικά ΜΜΕ έχουν επαναφέρει στο προσκήνιο το ενδιαφέρον της Αλτάι για τον Τάσο Χατζηγιοβάνη, κάνοντας λόγο πως ο εξτρέμ του Παναθηναϊκού βρίσκεται και πάλι στο μεταγραφικό προσκήνιο της τουρκικής ομάδας.
Ο ίδιος όμως φαίνεται πως δεν έχει σε προτεραιότητα να μετακομίσει στην τουρκική ομάδα, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ της η εφημερίδα «Live Sport». Όπως αναφέρει συγκεκριμένα, ο Χατζηγιοβάνης τούτη την ώρα δεν σκέφτεται να αποχωρήσει από το «τριφύλλι» παρά μόνο αν βρει κάποια εξαιρετική πρόταση.
Άλλωστε το προσεχές καλοκαίρι μένει ελεύθερος και έτσι θα είναι σε θέση να διαπραγματευτεί με τους καλύτερους δυνατούς όρους κάθε πρόταση που θα προκύψει για εκείνον.
Όλα αυτά φυσικά αν δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία με τον Παναθηναϊκό για την ανανέωση της συνεργασίας τους, με τις επαφές ανάμεσα στις δύο πλευρές να είναι σε εξέλιξη.
Ο Παναθηναϊκός μπαίνει από σήμερα για τα καλά σε ρυθμούς πρωταθλήματος, αφού την προσεχή Τετάρτη (5/1) κοντράρεται με τον Άρη για τη συνέχεια της Super League 1.
Οι «πράσινοι» αναμένεται να ανεβάσουν στροφές στο Κορωπί, την ίδια ώρα που ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς καταστρώνει τα πλάνα του για το εν λόγω ματς. Όπως όλα δείχνουν ο Σέρβος τεχνικός για μία ακόμα φορά θα εμπιστευτεί την τριάδα στο χώρο του κέντρου, με αποτέλεσμα το 4-3-3 να μην αλλάζει. Στόχος φυσικά του «τριφυλλιού» είναι η νίκη προκειμένου οι «πράσινοι» να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο τη διαφορά από την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως σύντομα αναμένεται και η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τον τρόπο με τον οποίο θα προκύψουν οι 1.000 οπαδοί που θα μπορέσουν να δουν από το γήπεδο τον αγώνα, ύστερα από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση.
Μία ακόμα μεταγραφή πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός, καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τη Μαρία Μιχαλοπούλου, η οποία θα ενισχύσει το τμήμα στίβου ΑμεΑ του «τριφυλλιού».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη μεταγραφή της Μαρίας Μιχαλοπούλου στο αγώνισμα του στίβου ΑμεΑ.
Σε μια πολύ σημαντική μεταγραφή προχώρησε ο ΠΑΟ καθώς κατάφερε και ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τη Μαρία Μιχαλοπούλου η οποία αγωνίζεται και στο τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο, το οποίο ωστόσο εντάσσεται σε διαφορετική Ομοσπονδία.
Κατά συνέπεια η αθλήτρια από το χωριό Μάννα Κορινθίας ενσωματώθηκε στην ομάδα που υποστηρίζει και στα αγωνίσματα της ΕΑΟΜ ΑμεΑ.
Η Μιχαλοπούλου αποκτήθηκε από τον Ιωνά και αναμένεται προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στο τμήμα στίβου ΑμεΑ του Συλλόγου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017 κατέρριψε το Πανελλήνιο ρεκόρ στα 100μ. με αμαξίδιο 24.36 κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο ενώ παράλληλα πήρε την πρώτη θέση και στα 200μ. με αμαξίδιο.
Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Μαρία Μιχαλοπουλου υπογράμμισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που εντάχθηκα στον Παναθηναϊκό και στο συγκεκριμένο αγώνισμα. Ευελπιστώ ότι θα μπορέσω να ενισχύσω τις προσπάθειες της αγαπημένης μου ομάδας στον στίβο και να βοηθήσω από την πλευρά μου ώστε να πάμε ψηλότερα».
Στο «Γ. Καλαφάτης» επέστρεψαν σήμερα(2/1) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, όπου και πραγματοποίησαν την πρώτη τους προπόνηση για το 2022, συνεχίζοντας έτσι την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με τον Άρη, την προσεχή Τετάρτη (5/1) στη Λεωφόρο για την Super League.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Όλοι οι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά πλην των Κουρμπέλη, Ενγκμπακοτό, Αγιούμπ και Μπεκ που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα (3/1) το πρωί στις 11.
Ο Τάσος Χατζηγιοβάνης δεν έχει ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό και έτσι ενόψει της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου, αλλά κυρίως του προσεχούς καλοκαιριού όπου και ο Έλληνας εξτρέμ μένει ελεύθερος, οι ομάδες που ενδιαφέρονται για εκείνον ολοένα και πληθαίνουν.
Μία από αυτές φαίνεται πως είναι και μία παλιά γνώριμη, που επιμένει για την απόκτηση του 24χρονου άσσου, η Αλτάι. Η τουρκική ομάδα σύμφωνα με νέα δημοσιεύματα από την γειτονική χώρα δεν έχει βγάλει από το κάδρο της τον ποδοσφαιριστή του «τριφυλλιού» και επιμένει για την απόκτηση του.
Συγκεκριμένα η ιστοσελίδα «Tumspor» αναφέρει: «Η Αλτάι πέφτει με τα... μούτρα στον Χατζηγιοβάνη.
Η Αλτάι, η οποία είχε εξετάσει τον Χατζηγιοβάνη το καλοκαίρι, τον έχει ξανά στην ατζέντα της. Την περίπτωση του 24χρονου ποδοσφαιριστή δεν την έχουν... παρατήσει στην Αλτάι. Ο Χατζηγιοβάνης αποτελεί διακαή πόθο του προπονητή της τουρκικής ομάδας, Μουσταφά Ντενιζλί.
Ο Χατζηγιοβάνης που πήρε μέρος σε 14 ματς στο πρωτάθλημα με τον Παναθηναϊκό στο πρώτο μισό της σεζόν, πέτυχε 1 γκολ. Εάν η ασπρόμαυρη διοίκηση άρει την απαγόρευση μεταγραφών θα εντείνει τις επαφές της για να εντάξει στο ρόστερ της τον Χατζηγιοβάνη.Η ομάδα της Σμύρνης έφτασε κοντά στην απόκτηση του ποδοσφαιριστή το καλοκαίρι. Ο Χατζηγιοβάνης είχε 1,5 εκατ. ευρώ ρήτρα, ενώ ο Παναθηναϊκός δεν ήθελε και να τον παραχωρήσει».
Σε μία ακόμα μεταγραφή προχώρησε ο Παναθηναϊκός, ανακοινώνοντας την απόκτηση του ΑμεΑ, Σταμάτη Βελακούλη στα τμήματα ποδηλασίας και παρατριάθλου.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη μεταγραφή του αθλητή ΑμεΑ, Σταμάτη Βελακούλη στα τμήματα ποδηλασίας και παρατριάθλου.
Σε μια πολύ σημαντική προσθήκη προχώρησε το «τριφύλλι» καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τον Σταμάτη Βελακούλη από τους Ίωνες Χίου.
Ο Σαμιώτης αθλητής θα ενισχύσει τον Σύλλογο στα απαιτητικά αγωνίσματα της ποδηλασίας και του παρατριάθλου.
Πρόκειται για έναν αθλητή που έχει κατακτήσει μετάλλια στις ρίψεις στο παρελθόν σε ακόντιο και δίσκο και θα ενισχύσει τον αγαπημένο του Σύλλογο σε διαφορετικά μεν αγωνίσματα, από τα οποία ωστόσο έχει παραστάσεις, καθώς έχει λάβει μέρος σε αντίστοιχους αγώνες.
Σε δήλωση του ο Βελακούλης ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να αποτελώ μέρος της αγαπημένης μου ομάδας και να μπορώ να προσφέρω σε αυτή, μέσω της αγωνιστικής μου δράσης! Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια του Παναθηναϊκού που πίστεψε στις δυνατότητες μου και με αγκάλιασε, κάνοντας την μετεγγραφή μου από όνειρο, πραγματικότητα».
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το 2022 για τον Τάσο Χατζηγιοβάνη. Όπως γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης ο Έλληνας εξτρέμ του Παναθηναϊκού, στο κόψιμο της βασιλόπιτας ήταν ο τυχερός της βραδιάς αφού του έπεσε το φλουρί.
Μάλιστα όπως αναφέρει στην ανάρτησή του, αυτή ήταν η πρώτη φορά που του τυχαίνει το φλουρί.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Την μεγάλη απόφαση φαίνεται πως πήρε ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι με την έλευση του 2022, καθώς ο Ιταλός τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού ζήτησε σε γάμο τη σύντροφό του, Καμίλα.
Η απάντηση που πήρε ο πορτιέρε των «πρασίνων» ήταν θετική, ενώ το όλο γεγονός συνοδεύτηκε από τις απαραίτητες φωτογραφίες στο Instagram.
Για την ταλαιπωρία που έχει περάσει με τους τραυματισμούς του αλλά και για τη συνέχεια της καριέρα του μίλησε σε συνέντευξή του ο Στέφαν Γιόβιτς.
Ο Σέρβος γκαρντ, παρά του ότι αναμένεται να υπογράψει στον Παναθηναϊκό και να ενισχύσει τους «πράσινους» στη συνέχεια των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων, χαρακτήρισε φήμες τα όσα ακούγονται για εκείνον και το «τριφύλλι». Παράλληλα, στις δηλώσεις που έκανε στην σερβική ιστοσελίδα «Mozzart Sport», σημείωσε πως «Είμαι στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας μου και έτοιμος για νέες προκλήσεις».
Για την επόμενη ομάδα στην καριέρα του: «Το καλοκαίρι είχα μιλήσει με τον Ντέγιαν Ράντονιτς για τον Ερυθρό Αστέρα. Όμως τότε δεν ήμουν καν κοντά στην επιστροφή μου στη δράση, για τουλάχιστον μέχρι το Νοέμβριο. Θα ήταν ανέντιμο από την πλευρά μου να υπέγραφα συμβόλαιο όταν δεν ήμουν καλά. Γι’ αυτό είπα στον Ράντονιτς "αν έχεις βρει πλέι μέικερ, απόκτησέ τον. Εγώ δεν ξέρω πότε θα είμαι έτοιμος να παίξω". Όλα τα άλλα είναι φήμες, ανάμεσά τους και όσα λέγονται για τον Παναθηναϊκό. Στόχος μου είναι να παίξω σε μια ομάδα στο εξάμηνο που έρχεται και να δείξω την κατάστασή μου και την επιθυμία μου να παίξω. Είναι σημαντικό για μένα να βρω μια ομάδα. Ποια θα είναι αυτή, το αφήνω στους εκπροσώπους μου. Θα δούμε τις προτάσεις και θα επιλέξω την καλύτερη για την οικογένειά μου. Αν θα είναι στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη ομάδα, είναι λιγότερο σημαντικό αυτή τη στιγμή.
Για τον αν θα αγωνιστεί στην EuroLeague ή στο EuroCup: «Το μόνο που θέλω είναι να επιστρέψω στο μπάσκετ. Δεν είμαι σε θέση να επιλέξω, η σεζόν είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ελπίζω για την καλύτερη διοργάνωση, αλλά δεν έχει να κάνει με το τι θέλω. Αυτό που μπορώ να δώσω με σιγουριά σε μια ομάδα είναι μέγιστος επαγγελματισμός και αφοσίωση. Χρειάζομαι μια ομάδα που θα με πιστέψει μετά τον τραυματισμό μου και πιστεύω πως όλα θα γίνουν. Πρέπει να σταματήσει η κακοτυχία με το νέο έτος».
Για την υγεία του: «Είμαι πλέον υγιής κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είμαι στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας μου και έτοιμος για νέες προκλήσεις. Αρχικά οι γιατροί ήταν πολύ αισιόδοξοι, αλλά αφού είχα ήδη μείνει για πεντέμισι εβδομάδες εκτός, όταν με εξέτασαν στο Μόναχο μού είπαν πως θα μείνω εκτός για περίπου άλλους δύο μήνες. Η κατάσταση ήταν πολύ πιο πολύπλοκη από ό,τι πίστευαν. Έτσι αντί να ετοιμάζομαι για την επόμενη ομάδα μου, ήμουν σε παύση».
Για τον κορωνοϊό που πέρασε όσο ήταν στη Χίμκι και για τη λάθος διάγνωση των γιατρών: «Ήταν ένας από τους λόγους που έφυγα από τη Χίμκι. Όταν είχα κάποια συμπτώματα και πήγα στους γιατρούς της ομάδας μου είπαν ‘δεν είναι τίποτα, μια απλή γρίπη’. Όμως δυσκολευόμουν στην αναπνοή και οι παλμοί μου ήταν σχεδόν 200! Σε ένα ματς έφτασα τους 196 παλμούς μετά από ενάμιση λεπτό τρεξίματος. Μετά από εξετάσεις στη Σερβία έμεινα εκτός για τρεις εβδομάδες, κάτι που αποδείχτηκε σοφό λόγω των κατάλοιπων που αφήνει ο κορωνοϊός. Μετά αποφάσισα να φύγω από τη Χίμκι».
Για το αν σκέφτηκε να σταματήσει το μπάσκετ είπε: «Σε καμία περίπτωση, παρά τις δυσκολίες. Δεν είχα ποτέ μου δύο σοβαρούς τραυματισμούς σε μια σεζόν ως τώρα. Πέρασα από μια κόλαση πέρσι το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο, μετά τον Φεβρουάριο και το Μάρτιο και τελικά τον Ιούλιο με τον τραυματισμό μου στην εθνική ομάδα. Έτσι άρχισα να δουλεύω από το μηδέν εδώ και δυόμισι μήνες. Είναι δύσκολο να επιστρέψεις πνευματικά μετά από έναν τραυματισμό. Όμως έχω ακόμη την ίδια επιθυμία να παίξω και να δείξω την αξία μου. Είμαι πλέον σωματικά πανέτοιμος».