Θετικά είναι τα νέα που έρχονται για την κατάσταση της υγείας του Ουσμάν Κουλιμπαλί, μετά το καρδιακό επεισόδιο που υπέστη κατά τη διάρκεια αγώνα.
Ο άλλοτε παίκτης του Παναθηναϊκού, σε ματς της νυν ομάδας του, Αλ-Ουακρά κατέρρευσε στο γήπεδο και έπεσε στο χορτάρι έχοντας σπασμούς. Το παιχνίδι σταμάτησε και το ιατρικό επιτελείο έσπευσε για να δώσει τις πρώτες βοήθειες στον άτυχο άσσο, που με τη βοήθεια ασθενοφόρου διακομίστηκε στο νοσοκομείο. Μάλιστα οι γιατροί για να καταφέρουν να σώσουν τον 32χρονο μπακ χρειάστηκε να προχωρήσουν σε ανάνηψη!
Όπως είναι φυσικό τα μηνύματα συμπαράστασης έπεσαν βροχή, ανάμεσα στα οποία βρίσκουμε και αυτό της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ενώ πολλοί πρώην συμπαίκτες του Κουλιμπαλί στο «τριφύλλι» έσπευσαν να ευχηθούν ταχεία ανάρρωση στον άτυχο παίκτη από το Μάλι.
Για όλα τα παραπάνω η σύζυγος του Κουλιμπαλί μετά την σταθεροποίηση της υγείας του παίκτη στο νοσοκομείο έσπευσε να ευχαριστήσει όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό τους, ενώ ενημέρωσε και για την κατάσταση της υγείας του «Κούλι».
«Ευχαριστούμε για τα μηνύματα στήριξης και αγάπης, ο Ουσμάν είναι σε σταθερή κατάσταση λόγω του καρδιακού επεισοδίου, ανακτά τις αισθήσεις του αργά αλλά σταθερά. Βρίσκεται σε πολύ καλά χέρια. Πολλά ευχαριστώ στον Θεό και τους γιατρούς που έσωσαν τη ζωή του συζύγου μου. Ευχαριστώ όλο το προσωπικό και την ομάδα του Αλ-Ουάκρα. Εκτιμώ όλα όσα κάνατε για μας. Ας συνεχίσουμε να προσευχόμαστε», έγραψε στο λογαριασμό του Κουλιμπαλί στο Instagram, η σύζυγός του.
Η εβδομάδα που ακολουθεί για τον Παναθηναϊκό στην Euroleague είναι «διαβολοβδομάδα» με εντός έδρας παιχνίδια ενάντια στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας και την Μακάμπι Τελ Αβίβ, ωστόσο όπως φαίνεται το δεύτερο σε σειρά παιχνίδι του «τριφυλλιού» συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να μη διεξαχθεί!
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα από το Ισραήλ, η Μακάμπι στα τελευταία τεστ κορωνοϊού που πραγματοποίησε εντόπισε συνολικά επτά κρούσματα. Συγκεκριμένα, έξι από αυτά αφορούν παίκτες της ομάδας και ένα μέλος του προπονητικού επιτελείου της ομάδας του Γιάννη Σφαιρόπουλου.
Αν επιβεβαιωθεί αυτός ο αριθμός τότε αυτή τη στιγμή η ομάδα του Τελ Αβίβ έχει μόλις 8 διαθέσιμους, δηλαδή ακριβώς το όριο, καθώς έχει δηλώσει συνολικά 14 στο ευρωπαϊκό της ρόστερ.
Θυμίζουμε πως το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για την προσεχή Παρασκευή 14 Ιανουαρίου και πλέον μένει να φανεί τις επόμενες ημέρες αν η διασπορά του COVID-19 είναι ακόμα μεγαλύτερη και θα φέρει την αναβολή του αγώνα.
Στο Βόλο κόντρα στην τοπική ομάδα δοκιμάζεται απόψε ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Super League 1 (17:15, Cosmote Sport 2).
Το «τριφύλλι» θα ψάξει την δεύτερη του εκτός έδρας νίκη και σε περίπτωση κατάκτησης των τριών βαθμών θα ανέβει στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα, αφού το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ έχει αναβληθεί και έτσι οι «πράσινοι» θα μπορέσουν να προσπεράσουν το «δικέφαλο» του βορρά.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός και Βόλος είχαν αναμετρηθεί πρόσφατα για τον θεσμό του Κυπέλλου, με τους «πράσινους» να παίρνουν την πρόκριση για τα προημιτελικά. Ο Παναθηναϊκός είχε επικρατήσει με 2-1 στη Λεωφόρο, ενώ η ρεβάνς στο Πανθεσσαλικό στάδιο είχε λήξει χωρίς τέρματα (0-0). Το «τριφύλλι» είχε πάρε τη νίκη και στον αγώνα του πρώτου γύρου για το πρωτάθλημα στη Λεωφόρο.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στο σημερινό παιχνίδι δε θα έχει στη διάθεσή του τον τραυματία Χουάνκαρ, αλλά και τους Καρλίτος και Μαουρίσιο, ωστόσο παρόντες στην αποστολή είναι οι Ρούμπεν Πέρεθ και Τάσος Χατζηγιοβάνης, που επιστρέφουν.
Αναφορικά με την πιθανή ενδεκάδα, ο Γιοβάνοβιτς δεν αναμένεται να αλλάξει το 4-3-3, ενώ ίσως διατηρήσει και τα ίδια πρόσωπα που ξεκίνησαν στον αγώνα με τον Άρη, πλην φυσικά του τραυματία Χουάνκαρ. Ως εκ τούτου κάτω από τα δοκάρια θα είναι ο Μπρινιόλι, ενώ στην άμυνα από τα αριστερά προς τα δεξιά θα βρίσκονται οι Σάντσες, Βέλεθ, Σένκεφελντ και Κώτσιρας. Την τριάδα της μεσαίας γραμμής θα αποτελούν οι Αλεξανδρόπουλος, Βιγιαφάνιες και Λούντκβιστ. Τέλος στην επίθεση θα είναι οι Παλάσιος και Κανταλαπιέδρα στα φτερά και ο Μακέντα στην κορυφή.
Το ματς Βόλος - Παναθηναϊκός θα σφυρίξει ο Ολλανδός, Ντένις Χίγκλερ, με βοηθούς τους συμπατριώτες του Ρότζερ Χόνιγκ και Σαρλς Σάαπ. Ολλανδός διαιτητής θα είναι και στο VAR, όπου θα βρίσκεται ο Ρομπ Ντιεπερίνκ, ενώ 4ος διαιτητής ορίστηκε ο Άγγελος Αγγελάκης.
Το μεταγραφικό παζάρι για την περίοδο του Ιανουαρίου έχει ήδη ξεκινήσει και ένας παλιός γνώριμος έχει προταθεί στον Παναθηναϊκό, ο οποίος εξετάζει διάφορες περιπτώσεις ποδοσφαιριστών για την ενίσχυσή του. Ο λόγος για τον Μάρκους Ροντέν!
Ο 30χρονος Σουηδός μέσος είχε απασχολήσει και πάλι μεταγραφικά το «τριφύλλι» το καλοκαίρι του 2019, όταν και είχε μείνει ελεύθερος από την ιταλική Κροτόνε. Ο τότε τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού», Νίκος Νταμπίζας είχε έρθει σε επαφή με τον ποδοσφαιριστή, ωστόσο θυμίζουμε πως ο πρώτος στόχος για τους «πράσινους» του Γιώργου Δώνη ήταν ο Γκίας Ζαχίντ, ο οποίος και αποκτήθηκε εν τέλει με τη μορφή δανεισμού.
Επιστρέφοντας στο σήμερα, ο 30χρονος Ροντέν από το καλοκαίρι του 2019 έως και σήμερα αγωνίζεται στην Φροζινόνε, με το συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαίρι. Παρά το γεγονός πως ο Ροντέν φέρεται να έχει πρόταση ανανέωσης από την ιταλική ομάδα εκείνος φαίνεται να εξετάζει και άλλες εναλλακτικές για αυτό και προτάθηκε εκ νέου στον Παναθηναϊκό. Οι «πράσινοι» ανάμεσα στις πολλές περιπτώσεις ποδοσφαιριστών που κοιτούν, υπάγεται και αυτή του Ροντέν, χωρίς ωστόσο προς ώρας να υπάρχει κάτι παραπάνω.
Αξίζει να σημειωθεί πως για τον Ροντέν έντονο ενδιαφέρον έχουν δείξει και άλλες ομάδες, όπως για παράδειγμα η Ανόρθωση από την Κύπρο. Μάλιστα τα Κυπριακά Μέσα πριν από μέρες έκαναν λόγο για συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές, ωστόσο στη συνέχεια εμφανίστηκαν δεύτερες σκέψεις από τον ποδοσφαιριστή που έφεραν καθυστερήσεις και έτσι η ομάδα του Τιμούρ Κετσπάγια έστρεψε την προσοχή της και σε άλλες περιπτώσεις.
Θυμίζουμε πως ο Ροντέν πρόκειται για έναν box to box μέσο με παρουσία και στην Εθνική ομάδα της Σουηδίας.
Ο Απόστολος Οικονόμου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Θέτιδας σημείωσε πως το «τριφύλλι» πρέπει να παίζει στον ρυθμό που θέλει ανεξάρτητα από εκείνον του αντιπάλου.
«Ήταν το δεύτερο μας παιχνίδι μετά τις γιορτές και είχαμε σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας. Παίξαμε καλά στο πρώτο σετ, αλλά στο δεύτερο δεν ήμασταν αυτοί που πρέπει με αποτέλεσμα η Θέτιδα να βρεθεί κοντά στο να το κατακτήσει. Νομίζω το πήραμε γιατί ήμασταν πιο ψύχραιμοι και ίσως λίγο πιο τυχεροί. Πρέπει να μάθουμε να παίζουμε στον ρυθμό μας, ανεξάρτητα από τον ρυθμό του αντιπάλου. Να πούμε όμως ότι η Θέτιδα είναι καλή ομάδα και δεν είναι τυχαίο που κόντρα σε όλες τις ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό έχει πάρει σετ ή έχει κερδίσει, όπως με την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ. Εμείς πρέπει να μειώσουμε τα ups and downs και να είμαστε μόνο up».
Μία ακόμα νίκη και μάλιστα με «καθαρό» τρίποντο πρόσθεσε στο ενεργητικό της η ομάδας βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού που επικράτησε με 3-0 σετ της Θέτιδας Βούλας.
Οι «πράσινες» δεν είχαν την απαιτούμενη φρεσκάδα στο παιχνίδι τους και έτσι δυσκολεύτηκαν απέναντι στην μαχητική ομάδα της Βούλας. Ωστόσο η ποιότητα του «τριφυλλιού» σε συνδυασμό με την ψυχραιμία που υπήρχε στα κρίσιμα σημεία του αγώνα έδωσαν τη νίκη στον Παναθηναϊκό που παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας και με διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους (+7 από τον δεύτερο Ολυμπιακό).
Την επόμενη αγωνιστική ο Παναθηναϊκός κοντράρεται εκτός έδρας με τη Λαμία.
Ο Παναθηναϊκός είδε την Θέτιδα να τον προβληματίζει αρκετά στο πρώτο σετ, αφού η ομάδα από τη Βούλα ακολουθούσε κατά πόδας στο σκορ το «τριφύλλι» (8-8). Από εκείντο το σημείο και έπειτα οι γηπεδούχες ανέβασαν κυρίως την άμυνά τους στοιχείο που τις βοήθησε να βρουν ρυθμό και στην επίθεση και να προηγηθούν με 8-11. Οι «πράσινες» αύξησαν τη διαφορά στη συνέχεια του σετ, διαμορφώνοντας το 20-13, αφού η Θέτιδα δεν είχε απάντηση στα καλά σερβίς του Παναθηναϊκού που τον έφερνε όλο και πιο κοντά στο πρώτο σετ. Μάλιστα με άσσο της Παπαφωτίου έγινε το 25-14 και το 1-0 του Παναθηναϊκού στα σετ.
Η Θέτιδα αιφνιδίασε και πάλι τον Παναθηναϊκό στο δεύτερο σετ, όταν και προηγήθηκε με 2-6. Η απάντηση του «τριφυλλιού» δεν άργησε να έρθει και άμεσα οι «πράσινες» ανέβασαν την απόδοσή τους και προσπέρασαν με 10-8. Η Θέτιδα με υπομονή στο παιχνίδι της κατάφερε να ισοφαρίσει σε 16-16, έχοντας σαφώς πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο από τον Παναθηναϊκό, που δεν είχε «καθαρίσει» το σετ όπως θα ήθελε. Το τελείωμα του δεύτερου σετ εξελίχθηκε σε ντέρμπι, αλλά ο Παναθηναϊκός εκμεταλλεύτηκε την ποιότητα της Γκρότες και επικράτησε στις λεπτομέρειες με 27-25 κάνοντας το 2-0.
Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ και στο τρίτο σετ (7-10), αφού οι «πράσινες» δεν έδειχναν να έχουν την φρεσκάδα αλλά και το μπλοκ τους σε καλή ημέρα. Το τάιμ άουτ που κάλεσε ο τεχνικός του «τριφυλλιού» άλλαξε τα δεδομένα, οι «πράσινες» απέδωσαν καλύτερο βόλεϋ ανεβάζοντας τη δυναμική του σερβίς και του μπλοκ και έτσι προηγήθηκαν με 17-14. Το σερί του Παναθηναϊκού έβαλε το… «νερό στο αυλάκι» για μία ακόμα «πράσινη» νίκη. Οι γηπεδούχες διατήρησαν στην εξέλιξη του σετ το προβάδισμα που πήραν νωρίτερα, ενώ η Γκρότες συνέχισε να προσφέρει ποιότητα όποτε αυτό ήταν αναγκαίο. Έτσι διαμορφώθηκε το 25-21 και το 3-0 που ανέδειξε νικητή τον Παναθηναϊκό.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 49 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων και της Θέτιδας προήλθαν από 2 άσσους, 37 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 12 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-14, 27-25, 25-21)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 6 (5/10 επ., 1 άσσος), Κωνσταντίνου 4 (4/13 επ., 55% υπ. - 30% άριστες), Κρος 14 (8/22 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ), Στεπανένκο 15 (14/37 επ., 1 μπλοκ), Γκρόθες 16 (14/17 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 80% υπ. - 60 άριστες), Παπαφωτίου 3 (2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 69% υπ. - 38% άριστες), Χαντάβα 4 (4/8 επ., 73% υπ. - 64% άριστες).
ΑΣΠ ΘΕΤΙΣ (Γιώργος Ρούσης): Απλαδά 4 (1/9 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Σιρίνινα 7 (4/8 επ., 3 μπλοκ), Ανθούλη 15 (13/38 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ρουσνατσένκο 1 (1 μπλοκ), Αποστολάκη 5 (5/8 επ., 39% υπ. - 22% άριστες), Άκτας 14 (14/32 επ., 31% υπ. - 17% άριστες) / Μανιατογιάννη (λ, 38% υπ. - 23% άριστες), Χατζηγρηγορίου, Δραγουμάνου 2 (2 μπλοκ, 29% υπ. - 14% άριστες), Παναγοπούλου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τη Δευτέρα (10/1) θα βρίσκεται στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού ο Στέφαν Γιόβιτς. Ο Σέρβος γκαρντ θα έρθει στη χώρα μας προκειμένου να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στο «τριφύλλι», να εγκατασταθεί στη χώρα μας και φυσικά να ενσωματωθεί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα.
Ο 31χρονος γκαρντ για κάποιο χρονικό διάστημα θα συνεχίσει με ατομικές προπονήσεις, ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσεις τις ομαδικές προπονήσεις. Κατά πάσα πιθανότητα ο Γιόβιτς θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί μετά τα μέσα του μήνα, δηλαδή την μεθεπόμενη εβδομάδα.
Από κει και πέρα, σε ότι αφορά τους υπόλοιπους «πράσινους». Όσοι έχουν αρνητικά τεστ κορωνοϊού συνεχίζουν να προπονούνται ατομικά, αφού η εβδομάδα που έρχεται είναι «διαβολοβδομάδα» με παιχνίδια ενάντια στις ΤΣΣΚΑ Μόσχας και Μακάμπι Τελ Αβίβ!
Με δύο προσθήκες αλλά και ένα πρόβλημα ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το εκτός έδρας παιχνίδι πρωταθλήματος στο Βόλο (9/1, 17:15).
Οι «πράσινοι» θα ταξιδέψουν στην Μαγνησία χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους τον Χουάνκαρ. Ο Ισπανός αριστερός μπακ στην προπόνηση με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του «τριφυλλιού», αισθάνθηκε ενοχλήσεις στη γάμπα, στο σημείο που δέχθηκε το χτύπημα στον αγώνα με τον Άρη, και για το λόγο αυτό έμεινε εκτός αποστολής. Αντίθετα, προπονήθηκαν με την ομάδα και επέστρεψαν στην αποστολή οι Ρουμπέν Πέρεθ και Τάσος Χατζηγιοβάνης.
Σε ότι αφορά το πρόγραμμα της προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, παιχνίδι σε μισό γήπεδο και τακτική. Εκτός από τον Χουάνκαρ που έκανε θεραπεία, ατομικό έκαναν οι Κουρμπέλης και Μπεκ.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανακοίνωσε τους 21 ποδοσφαιριστές που επιλέχθηκαν στην αποστολή. Αυτοί είναι οι: Διούδης, Μπρινιόλι, Ξενόπουλος, Βέλεθ, Σένκεφελντ, Αλεξανδρόπουλος, Ιωαννίδης, Μακέντα, Χατζηγιοβάνης, Χατζηθεοδωρίδης, Σάντσες, Λούντκβιστ, Ρουμπέν, Βιγιαφάνιες, Αϊτόρ, Ενγκμπακοτό, Κώτσιρας, Σάρλια, Παλάσιος, Πούγγουρας, Βιτάλ.
Άνευ αγώνα πήρε τη νίκη η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της Α1, αφού η ομάδα της Δωδεκανήσου αποφάσισε να μην ταξιδέψει εν τέλει στην Αθήνα για τον αγώνα, λόγω της κατάστασης που επικρατεί με την πανδημία.
Αξίζει να σημειωθεί πως το «τριφύλλι» ζήτησε από την Ομοσπονδία να ταξιδέψει εκείνο στη Ρόδο για τη διεξαγωγή του αγώνα στην έδρα της Δωδεκανήσου, ωστόσο το αίτημα των «πρασίνων» δεν έγινε αποδεκτό.
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού πήρε τη νίκη άνευ αγώνα απέναντι στην ομάδα της Δωδεκάνησου καθώς η ομάδα από τη Ρόδο δεν θα ταξιδέψει στην Αθήνα.
Οι «πράσινοι» ανέμεναν απόψε στο κλειστό του Μετς την Δωδεκάνησο για το ντέρμπι της Α1 στο μπάσκετ με αμαξίδιο ωστόσο οι φιλοξενούμενοι αποφάσισαν να μην παραταχθούν στον αγωνιστικό χώρο.
Η ομάδα από τη Δωδεκάνησο επικαλέστηκε τη γενικότερη ανησυχία που υπάρχει με την κατάσταση της πανδημίας και γνωστοποίησε την απόφαση της να μην ταξιδέψει τελικά σήμερα στην πρωτεύουσα. Κατά συνέπεια ο Παναθηναϊκός παίρνει το ματς με 20-0 άνευ αγώνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το «τριφύλλι» επικοινώνησε τις προηγούμενες ημέρες με την ομοσπονδία να εξεταστεί το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν οι «πράσινοι» στη Ρόδο αλλά δεν έγινε αποδεκτό.