Στην σκληράδα που προσπαθεί να βγάλει στα παιχνίδια του ο Παναθηναϊκός αναφέρθηκε στις δηλώσεις του ο Οκάρο Ουάιτ μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» κόντρα στην Βιλερμπάν.
«Είμαστε ικανοποιημένοι. Κάθε φορά που παίρνεις μια νίκη στο δρόμο της Euroleague, είμαστε ικανοποιημένοι. Νομίζω ότι έχουμε μια ομάδα από παιδιά που παίζουν καλά και παλέψαμε σκληρά. Είναι πολύ σημαντικό. Αγωνιζόμαστε όλη τη σεζόν, οπότε προσπαθούμε να τελειώσουμε δυνατά, να παλέψουμε σκληρά και να παίξουμε σκληρά».
Ο Γιώργος Παπαγιάννης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Βιλερμπάν υπογράμμισε πως το πρώτο διπλό στη φετινή Ευρωλίγκα θα δώσει αυτοπεποίθηση στους «πράσινους».
«Ταξιδέψαμε με έναν σκοπό. Έπρεπε να πάρουμε μια εκτός έδρας νίκη και την πήραμε απόψε. Είμαι περήφανος για την προσπάθεια της ομάδας και την ενέργειά μας. Επιστρέφουμε σπίτι μας με επιπλέον αυτοπεποίθηση.
Ήταν πολύ σημαντικό να πάρουμε αυτή την νίκη για τη ψυχολογία μας. Είμαστε χαρούμενοι και θέλουμε να συνεχίσουμε».
Ο Παναθηναϊκός είχε την στήριξη των φιλάθλων του στον εκτός έδρας αγώνα με τη Βιλερμπάν. Έτσι αμέσως μετά τη νίκη του «τριφυλλιού», οι «πράσινοι» με ένα χειροκρότημα προς την πλευρά των φιλάθλων, τους ευχαρίστησαν για τη στήριξή τους.
Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα με τη Βιλερμπάν, σημείωσε με τη σειρά του πως ο Νεμάνια Νέντοβιτς δε φαίνεται να έχει κάποιο τραυματισμό, είπε πως το «τριφύλλι» θα μπορούσε να είχε πετύχει νωρίτερα κάποια εκτός έδρας νίκη, ενώ αναφέρθηκε και στην απόφασή του να μην εκδηλώσει επίθεση το τέλος του αγώνα για να καλυφθεί η διαφορά της ήττας στο ΟΑΚΑ.
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, όπως περιμέναμε. Ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι και εκτελέσαμε σωστά το πλάνο μας και στην άμυνα και στην επίθεση. Η Βιλερμπάν έβαλε περισσότερη ένταση και ενέργεια στο παιχνίδια της, κυρίως στην άμυνα. Το πιο σημαντικό για εμάς ήταν ότι διατηρήσαμε τη ψυχραιμία μας όταν το ματς πήγε κοντά, στους δύο πόντους. Κρατήσαμε τους εαυτούς μας, βρήκαμε καλές επιλογές για σκορ. Σε εκείνο το σημείο φαινόταν πως το μομέντουμ ήταν στη Βιλερμπάν. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, συνεχίζουμε την προσπάθειά μας στην Euroleague και τις εγχώριες διοργανώσεις. Καλή τύχη και σε εσάς».
Για το γεγονός πως αυτό ήταν το πρώτο διπλό του Παναθηναϊκού στη φετινή Euroleague: «Πώς το εξηγώ; Παίζουμε, παλεύουμε σε κάθε ματς. Χάσαμε για έναν πόντο στην Μπάγερν, για ένα καλάθι στην Μπασκόνια και στην Εφές. Θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει. Νικήσαμε απόψε. Είναι μια δύσκολη και ανταγωνιστική λίγκα. Δυστυχώς, φέτος έχουμε προβλήματα και είχαμε κακά αποτελέσματα εκτός έδρας».
Για το πώς δίνει κίνητρο στους παίκτες του, από τη στιγμή που οι «πράσινοι» δεν κυνηγούν μια θέση στην οκτάδα: «Έχουμε σωστούς ανθρώπους στην ομάδα. Στο ρόστερ μας υπάρχουν παίκτες που είναι νέοι στο επίπεδο της Euroleague. Αυτός ο λόγος από μόνος του δίνει κίνητρο για κάθε ματς, για να προσπαθούμε, να παλεύουμε και να δείχνουμε πως ανήκουμε εδώ. Δεν είναι εύκολο. Είναι μια ασταμάτητη μάχη πάνω στο παρκέ».
Για τον Νεμάνια Νέντοβιτς και τον τραυματισμό του: «Ελπίζω πως ήταν απλά μια κράμπα. Θα δούμε, αλλά πιστεύω πως ήταν μια κράμπα».
Για το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός δεν προσπάθησε στην τελευταία επίθεση να καλύψει τη διαφορά του Α' Γύρου κόντρα στη Βιλερμπάν: «Ήταν θέμα σεβασμού. Ίσως αυτό να μετρήσει στην τελική κατάταξη. Όμως, θεώρησα πως έπρεπε να κρατήσουμε την μπάλα. Ήταν θέμα σεβασμού».
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς αποχώρησε τραυματίας από τον αγώνα του Παναθηναϊκού με τη Βιλερμπάν, αλλά στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα ο Βασίλης Σίμτσακ υπογράμμισε πως ο Σέρβος γκαρντ δεν έχει κάτι το ανησυχητικό
Για τον Νέντοβιτς: «Πριν λίγο που μίλησα με τον Νέντοβιτς μου είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό, παρά μόνο κάτι κράμπες».
Για το αν έπρεπε να παίξει λιγότερο: «Έπρεπε να παίξει λιγότερο, αλλά οι συνθήκες του αγώνα σε αναγκάζουν να βγεις πολλές φορές εκτός πλάνου».
Για το ματς: «Τα παιδιά ήταν συγκεντρωμένα στα ατομικά χαρακτηριστικά από την αρχή και το πρώτο λεπτό. Έκαναν focus στο ματς και έτσι φτάσαμε στη νίκη. Η τρίτη περίοδος δεν ήταν καλή, αλλά στην τέταρτη μπήκαμε καλά και σωστά και πήραμε το ματς».
Για τη δημιουργία: «Είναι σημαντικό. Στην πρώτη περίοδο πασάραμε καλά την μπάλα και την αλλάζαμε σωστά, Στο τέταρτο δεκάλεπτο είχαμε τον Μέικον, που μπορεί να έβαλε μόνο 4 πόντους, αλλά δημιούργησε πολλούς με τον Ουάιτ».
Ο Παναθηναϊκός έκανε το πρώτο του διπλό στη φετινή Ευρωλίγκα, επικρατώντας της Βιλερμπάν με 63-76. Κορυφαίοι για τους «πράσινους» οι Ουάιτ (19π.) και Νέντοβιτς (18π.), με τον Σέρβο να αποχωρεί τραυματίας από το ματς στην 4η περίοδο!
Νικητής έφυγε από το «Αστρομπάλ» ο Παναθηναϊκός, ο οποίος παρουσιάστηκε ψυχωμένος κόντρα στην Βιλερμπάν επικρατώντας με 63-76 για την 26η αγωνιστική της Euroleague.
Το «τριφύλλι» φάνηκε διαβασμένο, έχοντας μεγάλη διάθεση τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση. Οι «πράσινοι» ολοκλήρωσαν εντυπωσιακά το πρώτο ημίχρονο φτάνοντας στο +14, ενώ διατήρησαν την ψυχραιμία τους ακόμα και όταν οι Γάλλοι μείωσαν στο καλάθι επτά λεπτά πριν το τέλος. Έτσι κατάφεραν να φτάσουν σε μία νίκη, που θα ανεβάσει την ψυχολογία των παικτών του Δημήτρη Πρίφτη ενόψει και του Final 4 του Κυπέλλου.
Πρώτη εκτός έδρας νίκη του Παναθηναϊκού στη φετινή Ευρωλίγκα, με κορυφαίους τους Ουάιτ (19π.) και Νέντοβιτς (18π.) αλλά τον Σέρβο να αποχωρεί τραυματίας από το ματς στην 4η περίοδο!
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με τους Γιόβιτς, Νέντοβιτς, Σαντ-Ρος, Ουάιτ και Παπαγιάννη, ενώ οι πρώτοι πέντε για την Βιλερμπάν ήταν οι Τζόουνς, Λάιτι, Νάιτ, Γκιστ και Γουενμπανιάμα.
Ο Παναθηναϊκός στο πρώτο τρίλεπτο τα έκανε όλα υπέροχα τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση. Οι «πράσινοι» είχαν γρήγορες επιστροφές και έπαιζαν καλή άμυνα πάνω στη μπάλα, ενώ στην επίθεση ο Ουάιτ πετούσε φωτιές και με 7 προσωπικούς πόντους διαμόρφωσε το 2-9 στο 3’. Το «τριφύλλι» με όπλο του την καλή άμυνα συνέχισε να έχει εκτός ρυθμού την γαλλική ομάδα και με συνεχόμενους πόντους του καλού Παπαγιάννη η διαφορά πήγε στο +12 (7-19 στο 7’). Η Βιλερμπάν με την είσοδο των Φαλ και Οσετκόφσκι στον αγώνα βελτίωσε την ομαδική της λειτουργία και κατέβασε τη διαφορά, αλλά ο «καυτός» Παπαγιάννης με 9 πόντους και 4 ριμπάουντ, μαζί με τον Ουάιτ των 10 πόντων υπέγραψαν το προβάδισμα του Παναθηναϊκού στο τέλος της περιόδου με 15-23.
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε άσχημα για τον Παναθηναϊκό, καθώς ο Οσετκόφσκι συνέχισε να σκοράρει πίσω από τα 6.75 κατεβάζοντας έτσι τη διαφορά στο -3 (20-23 στο 11’). Ο Νέντοβιτς δήλωσε παρών στην αντεπίθεση της Βιλερμπάν και αναλαμβάνοντας ρόλο κυρίως εκτελεστή, αλλά και οργανωτή βοήθησε για να πάει και πάλι τη διαφορά στο +10 (28-38) στο 17’. Ένα τρελό τρίποντο του Σέρβου με τον Γουενμπανιάμα κρεμασμένο πάνω του διαμόρφωσε το 28-41 στο 18’ αναγκάζοντας τον Πάρκερ να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός έφτασε ακόμα και στο +16 (30-46) με τρίποντο του Μαντζούκα που είχε περάσει στο ματς και ολοκλήρωσε το πολύ καλό πρώτο ημίχρονο πηγαίνοντας στα αποδυτήρια όντας στο +14 (32-46).
Στο τρίτο δεκάλεπτο η Βιλερμπάν ξεκίνησε με πιο ενεργητική άμυνα πάνω στους «πράσινους», οι οποίοι ωστόσο διατηρούσαν τη διψήφια διαφορά και με τρίποντο του Γιόβιτς διαμόρφωσαν το 36-51 στο 23’. Οι Γάλλοι βρήκαν και πάλι ένα μίνι σερί και με τον Γκιστ μείωσαν σε 41-51 (25’) και συνεχίζοντας με τον ίδιο ρυθμό κατέβασαν ακόμα περισσότερο τη διαφορά (48-53 στο 28’) την ίδια ώρα που ο Παναθηναϊκός παρουσιάζονταν νωθρός στο παρκέ χωρίς την ενέργεια που έδειχνε στα προηγούμενα δεκάλεπτα. Στο τελευταίο δίλεπτο το ματς είχε την εικόνα Παναθηναϊκός vs Οσετκόσφκι. Ο φόργουορντ της Βιλερμπάν ήταν άχαστος, σκόραρε κατά βούληση και ήταν αυτός που με δικό του επιθετικό ριμπάουντ και εύστοχο σουτ διαμορφώθηκε το 53-59 στο τέλος της τρίτης περιόδου.
Οι άμυνες έσφιξαν περισσότερο στο 4ο δεκάλεπτο, αλλά η Βιλερμπάν και πάλι με τον Οσετκόφσκι μείωσε στο καλάθι (57-59) στο 33’, όντας πλέον για τα καλά μέσα στη διεκδίκηση της νίκης, αφού οι «πράσινοι» είχαν κολλήσει επιθετικά. Ο Παναθηναϊκός φάνηκε ψύχραιμος και παρόλο πως ο Νέντοβιτς κάθισε στον πάγκο τραυματίας! κατάφερε να κλείσει τους διαδρόμους στην Βιλερμπαν και με τον Ουάιτ να βγαίνει μπροστά πήγε και πάλι στο +9 59-68 (36’). Ο Αμερικανός φόργουορντ είχε αποφασίσει να «καθαρίσει» το ματς κάτι που έκανε και με τη βοήθεια του Μέικον η διαφορά πήγε στο +11 (63-74) στο 38’ τελειώνοντας ουσιαστικά το ματς. Ο Παναθηναϊκός εν τέλει έφτασε στη νίκη με 63-76.
Τα δεκάλεπτα: 15-23, 32-46, 53-59, 63-76
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram


Με τον κόσμο στο πλευρό του αγωνίζεται σε ένα ακόμα εκτός έδρας παιχνίδι της Euroleague ο Παναθηναϊκός!
Οι «πράσινοι» στις εξέδρες του «Αστρομπάλ», στον αγώνα που δίνουν κόντρα στην Βιλερμπάν έχουν την υποστήριξη περίπου 50 φίλαθλων του οι οποίοι βρίσκονται διάσπαρτοι στο γήπεδο, δίνοντας το παρών από την Ελλάδα, την Γαλλία και άλλα μέρη της Ευρώπης.
Κατάθεση ψυχής έκανε ο Δημήτρης Κουρμπέλης, ο οποίος μέσω ανάρτησης αναφέρθηκε στους 14 μήνες που απουσίασε από τα γήπεδα. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, ο οποίος μεσοβδόμαδα πάτησε και πάλι χορτάρι, εξέφρασε τα συναισθήματα που είχε όλο αυτό το διάστημα της απουσίας του, αλλά και εκείνα κατά την επιστροφή του.
«14 μήνες πάλεψα με το πόνο μου, τη ψυχολογία μου, τα νεύρα μου και γενικά με τον ίδιο μου τον εαυτό για να καταφέρω να κάνω πάλι αυτό που αγαπώ από μικρό παιδί. Μπορώ να πω λοιπόν ότι άξιζε με το παραπάνω αυτός ο καθημερινός αγώνας!
Τα συναισθήματα που ένιωσα μπαίνοντας στο γήπεδο δεν αποτυπώνονται με λέξεις! Ευχαριστώ την ομάδα μου που είναι πάντα εκεί για εμένα σε ότι και αν ζητήσω και τον άνθρωπο που είχε γίνει η σκιά μου, τον Ξενοφώντα Κωνσταντάκη, για πολλά μερόνυχτα! Πάντα ευγνώμων σε αυτούς!
Τα υπόλοιπα πρώτα ο θεός στο γήπεδο».
Θέση στην κορυφαία επτάδα της 17ης αγωνιστικής της Volley league γυναικών πήρε η Πέννυ Ρόγκα. Η λίμπερο του Παναθηναϊκού έχοντας 50% άριστες υποδοχές ξεχώρισε από με την παρουσία της και έτσι πήρε τη θέση της κορυφαίας λίμπερο της συγκεκριμένης αγωνιστικής.
Πασαδόρος: Μίλιτσα Γιοβάνοβιτς (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 3π. (1/3 επ., 2 άσσοι).
Διαγώνια: Γιανέλις Σάντος (ΑΟΝ Αμαζόνες) 24π. (23/45 επ., 1 μπλοκ).
Ακραίες: Αλεξία Καλανταρίδου (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 15π. (14/25 επ., 1 άσσος, 67% υπ. - 41% άριστες), Σαρλίσα Ντε Τζέσους (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 17π. (17/31 επ., 36% υπ. - 09% άριστες).
Κεντρικές: Τάνια Κιουτσιούκη (ΑΣ Άρης) 8π. (5/5 επ., 3 μπλοκ), Καζ Μπράουν (ΑΕΚ) 12π. (9/10 επ., 3 άσσοι).
Λίμπερο: Πένυ Ρόγκα (Παναθηναϊκός) (40% υπ. - 50% άριστες) σε 10 υποδοχές.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram