Μία συνάντηση «γιγάντων» πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του κοινού Αγιασμού που πραγματοποίησε ο Ερασιτέχνης και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς οι Φραγκίσκος Αλβέρτης και Δημήτρης Σελετόπουλος συναντήθηκαν και έστειλαν το δικό τους μήνυμα.
Η ενημέρωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού:
Η νέα διοίκηση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου έχει ανοίξει μία μεγάλη «αγκαλιά» για όλο τον Σύλλογο καθώς και τους ανθρώπους που έγραψαν ιστορία με το «τριφύλλι» και αυτό φαίνεται σε όλες τις «πράσινες» εκδηλώσεις.
Στον πρόσφατο αγιασμό του Παναθηναϊκού δύο παλιοί γνώριμοι ο Φραγκίσκος Αλβέρτης και ο Δημήτρης Σελετόπουλος είχαν την ευκαιρία να τα πουν και να ποζάρουν με φόντο το ιστορικό γήπεδο της Λεωφόρου σε μία σπάνια φωτογραφία.
Οι δύο ιστορικές μορφές του μπάσκετ και της υδατοσφαίρισης του Συλλόγου αγκαλιασμένοι είπαν μαζί «Θα μας ενώνει για πάντα ο Παναθηναϊκός μας» και μαζί συνεχίζουν από τα πόστα τους να κάνουν τον Σύλλογο ακόμα πιο Μεγάλο.
Ετοιμοπόλεμος αναμένεται να είναι για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης ο Αχιλλέας Πούγγουρας.
Ο Έλληνας αμυντικός αποχώρησε τραυματίας από τον αγώνα Κυπέλλου του «τριφυλλιού» κόντρα στον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο, ωστόσο οι σημερινές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε έδειξαν πως δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό.
Συγκεκριμένα το υπερηχογράφημα έδειξε πως έχει αποκτήσει ένα οίδημα στον έξω πλατύ μυ στον τετρακέφαλο, κάτι που αναμένεται να τον κρατήσει εκτός προπονήσεων για 1-2 ημέρες, προλαβαίνοντας έτσι τον αγώνα της 6ης αγωνιστικής κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Στην απόφαση να ορίσει ξένους διαιτητές και στα ντέρμπι του Παναθηναϊκού προχώρησε η ΚΕΔ.
Μέχρι στιγμής στα παιχνίδια μεταξύ των ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακού η ΚΕΔ όριζε ξένους διαιτητές, από τους οποίους έχει μείνει αρκετά ικανοποιημένη.
Για αυτό ακριβώς το λόγο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «LiveSport» πήρε την απόφαση να ορίσει ξένους διαιτητές και στα ντέρμπι του Παναθηναϊκού.
Τέλος να θυμίσουμε πως οι «πράσινοι» αντιμετωπίζουν τους ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό την 8η, 9η, και 10η αγωνιστική αντίστοιχα.
Θέμα χρόνου να πετύχει ένα ακόμα ρεκόρ είναι ο Παναθηναϊκός και συγκεκριμένα οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, οι οποίοι συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό να προμηθεύονται τις κάρτες διαρκείας της ομάδας μπάσκετ ανδρών που ξεκινά σήμερα τις επίσημες υποχρεώσεις της.
Συγκεκριμένα την Τρίτη (2/10) ό αριθμός των εισιτηρίων διαρκείας που έχει διαθέσει το «τριφύλλι» ξεπέρασε τις 7.000 και πλέον είναι θέμα χρόνο οι πρωταθλητές Ελλάδας να φτάσουν σε ένα νούμερο κοντά στις 7.500 προκειμένου να ξεπεραστεί το περσινό ρεκόρ.
Έτσι για ακόμα μία φορά φαίνεται η σχέση που έχει δημιουργήσει το συγκεκριμένο τμήμα με τους φιλάθλους, ενώ ο αριθμός αυτός συνηγορεί πως και φέτος το ΟΑΚΑ αναμένεται να είναι ιδιαίτερα θερμό σε όλα τα παιχνίδια.
Σε απολογία από το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κλήθηκε ο Παναθηναϊκός, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία (για την Παρασκευή 05-10-18 και ώρα 11:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 5η αγωνιστική.
A) ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 30/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) στην από 30/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 2128/18/1979989 από 2/10/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ολυμπιακός-ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ΄, 2 περ. α’ , 3 περ. α’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Β) ΠΑΕ ΟΦΗ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 29/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 29/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 1003/2/46/1/2-μη από 1/10/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΟΦΗ-ΠΑΕ ΑΕΚ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α, 3 περ. α΄ και στ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Γ) ΠΑΕ Παναιτωλικός, Χ. Κουτσοσπύρος (εκπρόσωπος): «Βάσει των αναφερομένων στο από 29/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 29/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά του κ. X. Κουτσοσπύρου στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΛ-ΠΑΕ Παναιτωλικός.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 10 παρ. 1 περ. δ’ Ι. σε συνδυασμό με το 11 παρ. 1, 2 και 3, 14 παρ. 1, 2 και 3 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Δ) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 29/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 29/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 2247/18/1959236 από 1/10/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α΄ , β’ και ε’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Ε) ΠΑΕ Πανιώνιος: «Βάσει των αναφερομένων στο από 30/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 30/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2032/18/1960721 από 1/10/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης-ΠΑΕ Πανιώνιος.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. β΄, 15 παρ. 2 περ. α΄, β’, γ’ και ε’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Δηλώσεις στην Καταλανική εφημερίδα Sport έκανε ο εκτελεστικός διευθυντής της Ευρωλίγκα, Τζόρντι Μπερτομέου, ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε και για την αναστολή των ποινών του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, επιβεβαιώνοντας έτσι την συγκεκριμένη είδηση για μία ακόμα φορά.
«Αυτές τις ημέρες έλεγα στην Ελλάδα πως το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν. Την προηγούμενη σεζόν ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού έκανε ανεπίτρεπτα πράγματα, για τα οποία του επιβλήθηκαν οι μεγαλύτερες κυρώσεις. Η σεζόν ολοκληρώθηκε και εκείνος απολογήθηκε δημοσίως, αποδεχόμενος πως έκανε λάθος. Αυτό ανοίγει την πόρτα για να αναστείλουμε τις κυρώσεις, όχι να τις συγχωρήσουμε. Και θα αποβληθεί την ίδια στιγμή, αν κάνει πάλι τα ίδια πράγματα».
Σε ότι αφορά τα οικονομικά της Ευρωλίγκα τόνισε: «Είναι καλύτερα από ποτέ. Έχουμε το μεγαλύτερο μπάτζετ στην ιστορία, περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ. Έχουμε την δυνατότητα να διαθέτουμε περισσότερους πόρους στους συλλόγους μας. Και πάνω από όλα μπορούμε να επενδύουμε περισσότερο στο προϊόν μας. Δουλεύουμε για να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις στο μέλλον και να φτάσουμε στο επίπεδο που αξίζει αυτό».
Τέλος για το πρόβλημα που έχει υπάρξει με τα «παράθυρα» των Εθνικών ομάδων: «Πέρασε και το τέταρτο παράθυρο και αποδείχθηκε ότι δεν ήταν πρόβλημα της Ευρωλίγκα. Το πρόβλημα με τα παράθυρα είναι ότι το καλεντάρι είναι λάθος. Οι προπονητές και οι παίκτες το έχουν πει. Αυτό το σύστημα δεν αρέσει στην Ευρώπη, η οποία συνεισφέρει πολύ στο ΝΒΑ κι έχει μια ισχυρή λίγκα, όπως η Euroleague. Και με αυτό το σύστημα βλέπουμε αγνώριστες τις εθνικές ομάδες. Αν αυτό θέλει η FIBA, για μένα είναι λάθος. Όλοι έχουμε την ευθύνη να προσφέρουμε στους οπαδούς το καλύτερο προϊόν. Και αυτό δεν είναι. Δεν ξέρω αν θα το διορθώσουν, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι αυτή τη σεζόν θα δούμε πάλι τα ίδια».
Ενοχλημένοι με το Μονομελές Δικαιοδοτικό Όργανο της ΕΟΠΕ είναι οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, μετά την απόφαση του οργάνου να μην κάνει δεκτό το αίτημα του «τριφυλλιού» για άρση της ποινής που του έχει επιβληθεί.
Οι «πράσινοι» είχαν τιμωρηθεί με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών λόγω επεισοδίων που είχαν λάβει χώρα την περσινή αγωνιστική περίοδο, ένα χιλιόμετρο μακριά από το γήπεδο που αγωνίζονταν η ομάδα βόλεϋ ανδρών.
Μάλιστα για τον ίδιο ακριβώς λόγο το αντίστοιχο τμήμα του Ολυμπιακού, που αρχικά και αυτό είχε τιμωρηθεί με την ίδια ποινή, σε δεύτερο χρόνο δικαιώθηκε και έτσι όπως είναι φυσικό γεννούνται ερωτήματα προς την πλευρά του κ. Καραμπέτσου, τα οποία καταλήγουν σε αποφάσεις που έχουν παρθεί με δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Επιπλέον από τον Παναθηναϊκό γίνεται λόγος για «παγκόσμιας πρωτοτυπίας απόφαση να τιμωρείται μία ομάδα, απλά επειδή έπαιζε αγώνα κάποια χιλιόμετρα μακριά, από συμπλοκές μεταξύ αγνώστων», ενώ υποστηρίζουν πως τέτοιες αποφάσεις δεν βοηθούν το βόλεϊ.
Πρεμιέρα στις επίσημες υποχρεώσεις του για τη νέα σεζόν κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος για το θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδας αντιμετωπίζει εκτός έδρας το Παγκράτι (19:00, ΕΡΤ).
Οι «πράσινοι» μετά από μια σειρά φιλικών αγώνων αλλά και τουρνουά, όπου έλαβαν μέρος μπαίνουν στη μάχη ενός νοκ-άουτ αγώνα με στόχο το εισιτήριο στην προημιτελική φάση του θεσμού. Το «τριφύλλι» έχει θεωρητικά εύκολο έργο, ωστόσο οι «πράσινοι» καλούνται να το αποδείξουν στο παρκέ και να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τη νέα σεζόν.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, προβλήματα δεν υπάρχουν για τον Τσάβι Πασκουάλ και έτσι ο Καταλανός τεχνικός μπορεί να δώσει χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες του, λίγες μόλις ημέρες πριν την έναρξη των υποχρεώσεών τους και για το πρωτάθλημα, το Σάββατο κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου.
Ισορροπημένο χαρακτήρισε το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Παναιτωλικό, στο πρώτο ημίχρονο, ο Γιώργος Δώνης, ο οποίος αρνήθηκε για μία ακόμα φορά να μιλήσει ατομικά για τους ποδοσφαιριστές του και στη συγκεκριμένη περίπτωση για τον σκόρερ της νίκης του Παναθηναϊκού, Φεντερίκο Μακέντα.
«Κάναμε αρκετές αλλαγές στη σύνθεση μας, τα παιδιά είχαν καλή απόδοση και δεν ήταν η πρώτη φορά που αυτή η ομάδα έπαιξε μαζί, γιατί σε πολλά φιλικά παιχνίδια αυτοί οι παίκτες είχαν αγωνιστεί μαζί. Ήταν φανερό πως στο πρώτο ημίχρονο δεν είχαμε την κατοχή μπάλας που θα θέλαμε. Έγιναν αρκετά λάθη και ήταν ένα παιχνίδι ισορροπημένο. Υπήρξαν και από τις δύο πλευρές κάποιες φάσεις, εμείς χάσαμε την πιο μεγάλη ευκαιρία για να ανοίξουμε το σκορ με το χαμένο πέναλτι και ο Παναιτωλικός είχε μια μεγάλη διπλή ευκαιρία», είπε αρχικά σε ερώτηση για το τι άλλαξε ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο ημίχρονο και συνέχισε:
«Όσο κυλούσε ο χρόνος, νομίζω ότι βρίσκαμε το ρυθμό μας στον αγωνιστικό χώρο, το δεύτερο ημίχρονο ήταν πολύ καλό, ενώ και οι δύο αλλαγές μας βοήθησαν για να κοντρολάρουμε καλύτερο το ρυθμό. Τόσο ο Μακέντα, όσο και ο Δώνης, όταν μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο βοήθησαν, άλλαξε και η διάταξη μας και όσο περνούσε η ώρα, είχαμε καλύτερο έλεγχο του παιχνιδιού. Βγαίναμε με πολλούς παίκτες στην επίθεση και γινόμασταν πιο απειλητικοί. Θεωρώ ότι με βάση και την εικόνα μας στο δεύτερο ημίχρονο, φτάσαμε δίκαια στη νίκη και είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα, γιατί μας δίνει το πλεονέκτημα, ώστε να τερματίσουμε πρώτοι στον όμιλο μας».
Σε ερώτηση για τον Φεντερίκο Μακέντα είπε: «Δεν μου αρέσει να μιλάω ατομικά για τους παίκτες του. Προτιμώ να μιλώ για τον τρόπο που παίζουμε και μπαίνουμε στο παιχνίδι. Κάθε ποδοσφαιριστής - όπως και ο Μακέντα - έχουν επιλεγεί γιατί έχουν αξία και αυτή τη στιγμή, όσοι βρίσκονται στο ρόστερ έχουν περάσει από μια διαδικασία αξιολόγησης. Όλοι έχουν την αξία τους για να προσφέρουν στην ομάδα και μέσα σε αυτούς είναι και ο Μακέντα. Δεν περιμένω κανένας παίκτης να δικαιώσει εμένα. Περιμένω τους παίκτες μου - γιατί έχουν αξιολογηθεί - να προσφέρουν στην ομάδα. Να προσφέρουν στον Παναθηναϊκό».
Τέλος για την αλλαγή συστήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα ανέφερε:Στο 3-4-3 δεν μπορούσαμε να λειτουργήσουμε καλά με τον Καμπετσή και τον Χατζηθεοδωρίδη στα άκρα γιατί και δυο είναι διαφορετικό στιλ ποδοσφαιριστών. Ο ένας είναι πιο πολύ δεύτερος επιθετικός, φορ, και ο άλλος είναι στο 3-5-2 αριστερός μπακ χαφ. Αυτό μας δημιουργούσε κάποια προβλήματα στο να ελέγξουμε το παιχνίδι στο χώρο του κέντρου και όταν γυρίσαμε σε 5-3-2, με τρία χαφ στο κέντρο, είχαμε καλύτερο έλεγχο. Η στρατηγική μας ήταν στην διάρκεια σε σχέση με το παιχνίδι με την Τρίπολη και ο Φεντερίκο να πάρει τριάντα λεπτά και ο Δώνης να πάρει τριάντα λεπτά και ο Εμμανουηλίδης να πάρει χρόνο συμμετοχής. Οπότε η στρατηγική μας δεν είχε να κάνει μόνο με αυτό το παιχνίδι αλλά και με τον Αστέρα».
Σπουδαία εμφάνιση πραγματοποίησε η αθλήτρια του μοντέρνου πεντάθλου του Παναθηναϊκού Πηνελόπη Νίκα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Laser run που έγινε στο Δουβλίνο.
Η αθλήτρια του «τριφυλλιού» πήρε την έβδομη θέση με χρόνο 13:43 στην πρώτη της διεθνή συμμετοχή σε αγώνα μοντέρνου πεντάθλου εκτός Ελλάδας .
Επρόκειτο για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα σε τρέξιμο και σκοποβολή και η Νίκα κατόρθωσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων απέναντι σε κορυφαίες αθλήτριες από όλη την υφήλιο.