Ο Παναθηναϊκός γνώρισε την πρώτη του ήττα στο πρωτάθλημα το βράδυ της Δευτέρας, ωστόσο με ανάρτησή της στο Instagram η ΠΑΕ φρόντισε να δώσει στο σύνθημα της ανασύνταξης, καθώς οι υποχρεώσεις συνεχίζονται.
Η «πράσινη» ΠΑΕ ανέβασε στο Instagram μια εικόνα από την τρομερή απόκρουση του Σωκράτη Διούδη στο πρώτο ημίχρονο την οποία συνόδευσε με το μήνυμα Σήκω πάνω, στάσου όρθιος και ποτέ μην τα παρατάς».
Δείτε την ανάρτηση
Ως ένα καλό μάθημα από το οποίο θα μάθουν όλοι, χαρακτήρισε το ματς της Τούμπας ο Γιώργος Δώνης, μιλώντας στη Συνέντευξη Τύπου.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός:
Για το σχέδιό του από την αρχή του αγώνα και τις ταχύτητες που έλεγξε ο ΠΑΟΚ: «Εμείς είχαμε το πλάνο να μας να παίξουμε με δύο φορ για να πιέσουμε τον ΠΑΟΚ. Ξέραμε πως το δυνατό του σημείο είναι το πρέσινγκ στο αντίπαλο μισό. Σε έναν μεγάλο βαθμό λειτουργήσαμε καλά στο πρώτο μέρος. Έκανε κάποιες φάσεις γιατί έχει την ποιότητα αλλά σε γενικές γραμμές το πλάνο πήγε όπως θα το θέλαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο άλλαξαν τα πράγματα γιατί μπήκαμε με διαφορετική σκέψη. Η αλλαγή του συστήματος έκανε τους αμυντικούς να έχουν διαφορετική σκέψη και πέσαμε στην παγίδα του ΠΑΟΚ. Δεν μαθαίναμε από τα λάθη και ο αντίπαλος το εκμεταλλεύτηκε. Το παιχνίδι είναι ένα καλό μάθημα για όλους μας. Θα ωριμάσουμε όμως και θα μάθουμε».
Για τους Πρίγιοβιτς και Ζαμπά: «Ο Ζαμπά είναι ένας παίκτης πολύ γρήγορος. Στο πρώτο μέρος δεν πήγαν άσχημα οι παίκτες μου. Οι σύγχρονες ομάδες παίζουν έτσι. Ο Πρίγιοβιτς πήγε πολύ καλά σήμερα, δεν είναι επικίνδυνος μόνο για εμάς αλλά για όλες τις ομάδες. Δεν θεωρώ πως ήταν το ίδιο επικίνδυνος ο Ζαμπά».
Για την υποδοχή του από τον κόσμο: «Ο χρόνος πάντα μας κάνει πιο συνετούς. Εγώ πάντα σέβομαι τους συλλόγους στους οποίους έχω δουλέψει και χαίρομαι να παίζω σε γήπεδα με τέτοια ατμόσφαιρα».
Για τους ξένους διαιτητές: «Εγώ έχω δώσει την απάντησή μου και πρόσφατα. Δεν προτιμώ τους ξένους γιατί είναι καλύτεροι αλλά γιατί το περιβάλλον είναι άρρωστο. Άπαντες συμπεριφέρονται διαφορετικά. Γιατί κανείς από τις μεγάλες ομάδες που μπορεί να επηρεάσουν δεν το κάνει για το ελληνικό ποδόσφαιρο παρά μόνο για τις ομάδες τους. Η νομιμότητα στην Ελλάδα είναι μεγάλη συζήτηση».
Την κορυφαία επίδοση στα δίποντα πραγματοποίησε ο Ματ Λοτζέσκι στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στο Ρέθυμνο, με τον Αμερικανό άσσο να μετρά 6/6.
Αναλυτικά η σχετική ενημέρωση του ΕΣΑΚΕ:
«Ο Ματ Λοτζέσκι επέστρεψε δριμύτερος μετά τον τραυματισμό του έχοντας 6/6 δίποντα στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με το Ρέθυμνο Cretan Kings, που είναι η κορυφαία φετινή επίδοση της Betshop Basket League. 5/5 είχε το Σάββατο ο Μιχάλης Λούντζης στο παιχνίδι του Λαυρίου Aegean Cargo κόντρα στον Πανιώνιο. Ο Λοτζέσκι είχε 6/6 δίποντα και πέρσι, στο εντός έδρας παιχνίδι με την ΑΕΚ.
*Με αυτά τα έξι εύστοχα δίποντα, έφτασε τα 300 στην καριέρα του στο ελληνικό Πρωτάθλημα στο οποίο διανύει την 6η σεζόν του. Έχει 300/453 (66,22%).
*Ο Αμερικανός τελείωσε το παιχνίδι με το Ρέθυμνο Cretan Kings έχοντας 16 πόντους για να ισοφαρίσει το ρεκόρ καριέρας του με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ στο Πρωτάθλημα. 16 είχε και στον 4ο τελικό των περσινών πλέι οφ απέναντι στον Ολυμπιακό.
*Ολα αυτά στο 125ο παιχνίδι του στην Betshop Basket League με το οποίο έφτασε στην 39η θέση της σχετικής λίστας του επαγγελματικού Πρωταθλήματος, τον Σαρούνας Γιασικεβίτσιους.
Κατά τα άλλα...
*Τις μεγαλύτερες επιδόσεις των τεσσάρων αγώνων του με τα “πράσινα” στο Πρωτάθλημα σημείωσε ο Ιωάννης Παπαπέτρου με τους 13 πόντους και τα έξι ριμπάουντ του.
*Παίρνοντας μόνο δύο πόντους από τη γραμμή του φάουλ, το Ρέθυμνο Cretan Kings σημείωσε τη χειρότερη επίδοση των πρώτων τεσσάρων αγωνιστικών καθώς η προηγούμενη ήταν εκείνη των τριών εύστοχων βολών που είχαν ο ΠΑΟΚ απέναντι του στην πρεμιέρα και ο Ήφαιστος κόντρα στον Ολυμπιακό.
*Αρνητικό ρεκόρ περιόδου είναι και το 28,57% των Κρητικών αφού είχαν 2/7 βολές. Προηγούμενη χειρότερη επίδοση εκείνη του ΠΑΟΚ στο ματς της 1ης αγωνιστικής στο οποίο είχε 3/9.
*Το να μένει κάποια ομάδα χωρίς τάπα είναι σπάνιο φαινόμενο στην αρχή της φετινής Betshop Basket League. Το Ρέθυμνο Crean Kings έγινε μόλις η 2η ομάδα που είχε μηδενική επίδοση κοψιμάτων μετά από το Περιστέρι Βίκος Cola στο ματς της πρεμιέρας με την ΑΕΚ.
*Οι τέσσερις ασίστ που είχε ο Χριστόφορος Ραζής είναι η κορυφαία επίδοση των 30 εμφανίσεων του στο Πρωτάθλημα καθώς είχε τρεις σε τρεις διαφορετικούς αγώνες της προπέρσινης περιόδου με το Ρέθυμνο Cretan Kings.
*Τους 100 πόντους έφτασε ο Φίλιππος Καλογιαννίδης, έχοντας έξι στο σημερινό παιχνίδι».
Την πρώτη του ήττα στο φετινό πρωτάθλημα γνώρισε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Σούπερ Λιγκα δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του ΠΑΟΚ, ο οποίος επικράτησε με 2-0. Οι «πράσινοι» αν και είχαν θέληση δεν κατάφεραν να βάλουν δύσκολα στους γηπεδούχους και με τον «κέρβερο» Διούδη να λυγίζει στο 51ο λεπτό έφυγαν με άδεια τα χέρια από το γήπεδο της Τούμπας, δείχνοντας ωστόσο ότι δεν θα πέσουν αμαχητί σε κανένα παιχνίδι.
Με σύστημα 4-4-2 παρέταξε τον Παναθηναϊκό ο Γιώργος Δώνης και συγκεκριμένα τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια, τετράδα στην άμυνα από αριστερά προς τα δεξιά τους Ινσούα, Κολοβέτσιο, Μαυρομμάτη και Κουλιμπαλί. Αμυντικά χαφ τους Κουρμπέλη και Δώνη, στα «φτερά» Μπουζούκη και Χατζηγιοβάνη και στην επίθεση τους Καμπετσή και Μακέντα.
Από τη μεριά του ο Ράζβαν Λουτσέσκου επέλεξε το συνηθισμένο 4-2-3-1. Κάτω από τα δοκάρια πήρε θέση ο Πασχαλάκης με τετράδα στην άμυνα τους Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο και Βιεϊρίνια. Στο χώρο της μεσαίας γραμμής βρέθηκαν οι Βέρνμπλουμ και Κάνιας με τον Πέλκα να βρίσκεται μπροστά τους, ενώ στις πτέρυγες αγωνίστηκαν οι Ζαμπά και Μπίσεσβαρ και στην κορυφή της επίθεσης ο Πρίγιοβιτς.
Ο ΠΑΟΚ είχε την πρώτη καλή στιγμή στο ματς στο 2ο λεπτό, με τον Βιεϊρίνια να συνεργάζεται με τον Κάνιας και να κάνει το σουτ μέσα από την περιοχή, αλλά τη μπάλα να περνάει άουτ. Ο Παναθηναϊκός δεν άργησε να απαντήσει και στο 6ο λεπτό η φοβερή κάθετη πάσα του Μπουζούκη βρήκε τον Μακέντα, ο οποίος πέρασε τον Πασχαλάκη αλλά δεν μπόρεσε να σουτάρει αφού ήρθε ο Βαρέλα για να βάλει τη κόντρα. Μετά τις δύο ευκαιρίες που ήρθαν νωρίς στο ματς, ο αγώνας αναλώθηκε σε δυνατές μονομαχίες μεταξύ των παικτών των δύο ομάδων με το «τριφύλλι» να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στη διαχείριση του ματς, αν και ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που πίεζε.
Η καλύτερη στιγμή του ΠΑΟΚ έλαβε χώρα στο 30’ όταν ο Ζαμπά έβγαλε τη σέντρα, ο Πρίγιοβιτς έπιασε την φαλτσαριστή κεφαλιά, όμως ο Διούδης απογειώθηκε στο «Γ» της εστίας του και απέκρουσε σε κόρνερ. Στο 35’ ο Καμπετσής έκανε αισθητή την παρουσία του επιχειρώντας ένα σουτ προς την εστία του Πασχαλάκη το οποίο πέρασε άουτ, κάνοντας έτσι μία ακόμα τελική για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος δεν μπορούσε να κρατήσει τη μπάλα, μιας και το παιχνίδι του χαρακτηρίζονταν από πολλά λάθη. Έτσι το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε με τις δύο ομάδες ισόπαλες χωρίς σκορ αφήνοντας ανοιχτούς λογαριασμούς ενόψει της συνέχειας.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να διατηρούν αναλλοίωτες τις αρχικές τους ενδεκάδες και τον ΠΑΟΚ να πιέζει προκειμένου να πετύχει το πρώτο γκολ. Αν και ο Διούδης είπε όχι αρχικά σε κεφαλιά του Πρίγιοβιτς (48’) και στη συνέχεια σε τετ α τετ με τον Μπίσεσβαρ (49’) δεν τα κατάφερε να κάνει το ίδιο στο 51ο λεπτό όταν ο Ζαμπά έκανε το παράλληλο γύρισμα και ο Πρίγιοβιτς ανενόχλητος από το δεύτερο δοκάρι έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 1-0. Ο Παναθηναϊκός στο 54’ έφτασε κοντά στην ισοφάριση, καθώς ύστερα από αντεπίθεση ο Μακέντα κράτησε τρομερά τη μπάλα, την έδωσε την κατάλληλη στιγμή στον Μπουζούκη που σούταρε με το αριστερό έξω από τη μεγάλη περιοχή ωστόσο κατέληξε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Πασχαλάκη.
Στο 64’ ο Γιώργος Δώνης έκανε την πρώτη του παρέμβαση στο ματς περνώντας στη θέση του Χατζηγιοβάνη τον Χατζηθεοδωρίδη, και ένα λεπτό αργότερα ο Μπουζούκης απείλησε και πάλι με πλασέ όμως ο Πασχαλάκης μπλόκαρε εύκολα. Τα λεπτά περνούσαν και οι «πράσινοι» δεν γινόντουσαν απειλητικοί και έτσι ο ΠΑΟΚ βρήκε την ευκαιρία σε μία αντεπίθεση στο 77’ να διπλασιάσει τα τέρματά του με σκόρερ τον Λημνιό, ο οποίος αξιοποίησε την ασίστ του Ζαμπά. Στο 78’ ο Γιώργος Δώνης έκανε διπλή αλλαγή με τους Κάτσε και Μουνιέ να αντικαθιστούν τους Δώνη και Καμπετσή, αλλά τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος μένοντας έτσι το 2-0.
ΠΑΟΚ (Ρ. Λουτσέσκου): Πασχαλάκης, Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο, Βιεϊρίνια, Κάνιας, Βέρνμπλουμ, Ζαμπά (82’ Ουάρντα), Πέλκας (53’ Ελ Καντουρί), Μπίσεσβαρ (76’ Λημνιός), Πρίγιοβιτς.
Παναθηναϊκός (Γ. Δώνης): Διούδης, Κουλιμπαλί, Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης, Ινσούα, Δώνης (77’ Μουνιέ), Κουρμπέλης, Χατζηγιοβάνης (64’ Χατζηθεοδωρίδης), Μπουζούκης, Καμπετσής (77’ Κάτσε), Μακέντα.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ικανοποιημένος πάρα την ήττα από την ΑΕΚ έμεινε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος. ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα, ανέφερε πως δεν έχει παράπονο από την προσπάθεια των παικτών του ενώ υπογράμμισε πως το τριφύλλι θα είναι ένας από τους διεκδικητές των υψηλών θέσεων της βαθμολογίας.
«Στο τάι μπρέικ που κρίθηκε το ματς κάναμε κάποια λάθη που μας κόστισαν τελικά τη νίκη. Ήταν ένα ακόμα ματς για γερά νεύρα. Όποια ομάδα πίεζε στο σερβίς θα είχε και προβάδισμα. Το έκανε η ΑΕΚ στο τέλος σε συνδυασμό με τρία δικά μας λάθη που έκριναν τον αγώνα. Μπορεί να χάσαμε αλλά δεν έχω παράπονο από κανέναν. Έδωσα συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Παρά τις τρεις ήττες με 3-2 σετ δείχνουμε πως ο Παναθηναϊκός είναι διεκδικητής των υψηλών θέσεων στη βαθμολογία».
Την ήττα με 3-2 γνώρισε ο Παναθηναϊκός από την ΑΕΚ στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της VolleyLeague. Σε ένα παιχνίδι το οποίο θύμισε κατά πολύ το ματς μεταξύ των δύο ομάδων για το Λιγκ Καπ οι «πράσινοι» αν και έφτασαν κοντά στην πηγή πλήρωσαν τα λάθη τους και δεν κατάφεραν να πάρουν την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν δυνατά την αναμέτρηση και αφού πήραν ένα μικρό προβάδισμα (3-5), συνέχισαν σε ακόμα πιο έντονους ρυθμούς και έφτασαν στο 9-14 και στη συνέχεια στο 13-20. Έτσι το «τριφύλλι» έφτασε εύκολα στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 18-25 κάνοντας το 0-1 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ οι ρόλοι αντιστράφηκαν και η ΑΕΚ ήταν αυτή που πήρε αρχικά το προβάδισμα με 7-3. Οι παίκτες του Ανδρεόπουλου αντεπιτέθηκαν και με αιχμή του δόρατος τους Ράπτη και Γιορντάνοφ έφτασαν στην ισοφάριση (9-9). Οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο- πόντο μέχρι το 19-18, όμως σε εκείνο το σημείο οι λάθος επιλογές στην επίθεση του «τριφύλλιου» έδωσαν την ευκαιρία στους «κιτρινόμαυρους» να φτάσουν στο 25-22 και να κάνουν το 1-1.
Το τρίτο σετ ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να συμβαδίζουν στο σκορ μέχρι το 13-13 με τον Ράπτη να συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις. Από εκείνο το σημείο και μετά οι «πράσινοι» ανέβασαν τον ρυθμό τους και με άσσο του Ράπτη έφτασαν στο 16-19 και στο 19-25 κάνοντας το 1-2 στα σετ.
Στο τέταρτο σετ ο «δικέφαλος» μπήκε καλύτερα και πήρε κεφάλι στο σκορ με 10-7. Ο Παναθηναϊκός μείωσε σε 12-11, όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και η ΑΕΚ έφτασε στο 19-15. Η διαφορά αυτή ήταν αρκετή για να της δώσει την άνεση να φτάσει στην ισοφάριση και στο 2-2, κατακτώντας το σετ με 25-19, οδηγώντας το παιχνίδι στο τάι μπρέικ.
Στο τάι μπρέικ οι «πράσινοι» μετά το αρχικό 6-6 πήραν κεφάλι στο σκορ με 8-10, όμως η ΑΕΚ ισοφάρισε και πάλι σε 10-10. Το μπλοκ των «πρασίνων» λειτούργησε με τον Πελεκούδα να δίνει και πάλι αέρα δύο πόντων (10-12), όμως οι «κιτρινόμαυροι» επέστρεψαν εκ νέου για το 12-12. Σαν να μην έφτανε αυτό μία άτυχη στιγμή του Γιάκομπσεν έδωσε και πάλι το προβάδισμα στους γηπεδούχους με 14-13, ενώ στην επόμενη επίθεση ένα λάθος του Γιορντάνοφ που κάρφωσε άουτ διαμόρφωσε το τελικό 15-13, με τον Παναθηναϊκό να γνωρίζει την ήττα με 3-2.
Τα σετ 3-2 (18-25, 25-22, 19-25, 25-19, 15-13)
ΑΕΚ (Νεόφυτος): Χαραλαμπίδης 3 (2/5 επ., 1 μπλοκ), Δρογκάρης 1 (μπλοκ), Στοΐλοβιτς 13 (11/28 επ., 2 μπλοκ, 64% υπ. - 45% άριστες), Κανέλλος 15 (9/9 επ., 6 μπλοκ), Τζιουμάκας 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Μότα 9 (7/18 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 61% υπ. - 28% άριστες) / Γκαράς (λ, 56% υπ. - 30% άριστες), Λιόκα 1 (1/2 επ.), Κουλοχέρης 2 (2 άσσοι), Παπαδόπουλος 16 (13/33 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Μαυραγάνης 3 (1/3 επ., 2 μπλοκ), Λάππας 5 (5/11 επ., 56% υπ. - 33% άριστες).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 1 (μπλοκ), Γιορντάνοφ 16 (14/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ανδρεόπουλος 8 (8/14 επ., 71% υπ. - 29% άριστες), Πανταλέων 13 (7/11 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Ράπτης 22 (16/37 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ, 39% υπ. - 18% άριστες), Πελεκούδας 10 (7/13 επ., 3 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 74% υπ. - 26% άριστες), Γαλιώτος
Άνετη χαρακτήρισε τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ρεθύμνου ο Τσάβι Πασκουάλ μιλώντας στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα.
«Άλλο ένα παιχνίδι τελείωσε σήμερα απέναντι στο Ρέθυμνο που του εύχομαι καλή τύχη. Ένα παιχνίδι που στα 18 πρώτα λεπτά παίξαμε αρκετά λεπτά. Μετά χάσαμε λίγο τη συγκέντρωσή μας στην αρχή του τρίτου δεκαλέπτου. Αλλά διατηρήσαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και πήραμε την άνετη νίκη», είπε αρχικά ο Καταλανός τεχνικός.
Όσο για τον Λοτζέσκι, σχολίασε: «Όπως είπα και τις προάλλες δεν μου αρέσει να παραπονιέμαι και η ομάδα πρέπει να βρίσκει λύσεις για κάθε απουσία. Είναι καλή είδηση ότι έχει επιστρέψει μαζί μας και σήμερα μπορέσαμε να δούμε αυτή τη διαφορά».
Στις νίκες επέστρεψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 4η αγωνιστικής της Basket League επικράτησε του Ρεθύμνου με 88-64 και διατήρησε το αήττητο σερί του στο πρωτάθλημα.
Οι «πράσινοι» δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου απέναντι στην ομάδα του Σταύρου Μυκονιάτη και παίρνοντας σκορ από όλους τους παίκτες ξεπέρασαν και αυτό το εμπόδιο και στρέφουν πλέον την προσοχή τους στον αγώνα της Παρασκευής, όπου θα αντιμετωπίσουν εκτός έδρας την Μπούντουτσνοστ για την 5η αγωνιστική της Ευρωλίγκα. Μοίρασε το χρόνο ο Τσάβι Πασκουάλ, πρώτος σκόρερ ο Λοτζέσκι με 16 πόντους, 13 πρόσθεσε ο Παπαπέτρου.
Χωρίς τους Κιθ Λάνγκφορντ και Θανάση Αντετοκούνμπο οι οποίοι έμειναν εκτός 12άδας για λόγους ξεκούρασης, αλλά με τον Ματ Λοτζέσκι να επιστρέφει στην πεντάδα του Παναθηναϊκού ξεκίνησε την αναμέτρηση το «τριφύλλι» μαζί με τους Καλάθη, Παπαπέτρου, Μήτογλου και Παπαγιάννη. Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν δυνατά στην αναμέτρηση και στα πρώτα πέντε λεπτά της πρώτης περιόδου είχαν πάρει μια μικρή διαφορά έξι πόντων (11-5), ωστόσο οι κρητικοί στη συνέχεια (8’) μείωσαν σε 14-11. Ο Τσάβι Πασκουάλ όπως συνηθίζει στα παιχνίδια του πρωταθλήματος είχε ξεκινήσει από νωρίς το ροτέισιον έχοντας αλλάξει τους τέσσερις από τους πέντε παίκτες, με τον Παπαπέτρου που είχε παραμείνει να είναι αυτός που με τρίποντο έκανε το 21-14 που ήταν και το σκορ της περιόδου.
Στα πρώτα τρία λεπτά της δεύτερης περιόδου οι «πράσινοι» πάτησαν γκάζι και ανέβασαν τη διαφορά στο +10 (26-16), ενώ απομένοντας πέντε λεπτά για τη λήξη του ημιχρόνου η απόσταση είχε φτάσει το +15 (33-18). Ο Καλαϊτζάκης που είχε περάσει στο παρκέ με τρίποντο σημείωσε το 40-18, 2:30 πριν το τέλος του ημιχρόνου που ολοκληρώθηκε με τους γηπεδούχους να πηγαίνουν στα αποδυτήρια με μία διαφορά 18 πόντων (46-28).
Οι παίκτες του Πασκουάλ ξεκίνησαν πιο χαλαρά την τρίτη περίοδο με αποτέλεσμα το Ρέθυμνο δια χειρός Μπαρτ να βρει την ευκαιρία και να κατεβάσει τη διαφορά στους 12 (51-39) ύστερα από 3:30 λεπτά αγώνα. Η εικόνα των «πρασίνων» συνέχισε να είναι νωχελική με τη διαφορά τρία λεπτά πριν το τέλος να φτάνει τους 10 (58-48), ωστόσο στον εναπομείναντα χρόνο ο Παναθηναϊκός βελτιώθηκε, έβγαλε ενέργεια σε άμυνα και επίθεση και έφτασε και πάλι στο +19 (67-48), καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς.
Η τέταρτη περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα με τον Καταλανό τεχνικό να προσπαθεί να δώσει χρόνο συμμετοχής σε παίκτες που δεν είχαν αγωνιστικό ρυθμό όπως οι Λοτζέσκι, Παπαγιάννης, Τόμας και Καλαϊτζάκης. Η διαφορά ξεπέρασε για πρώτη φορά τους 20 πόντους (73-52) στο 34’ ύστερα από καλάθι του Παπαγιάννη. Δύο λεπτά πριν το τέλος ο Καλαϊτζάκης έγραψε το +30 (87-57) και κάπως έτσι το «τριφύλλι» έφτασε σε μία ακόμα άνετη νίκη με το τελικό σκορ να διαμορφώνεται στο 88-64.
Τα δεκάλεπτα: 21-14, 46-28, 67-48, 88-64.


Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Γιάννης Καρακίτσος, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες του Παναθηναϊκού, ο οποίος βοηθούσε επί τρεις δεκαετίες στις γηπεδικές εγκαταστάσεις αλλά και στους αγώνες του τριφυλλιού, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 53 ετών «χτυπημένος» από τη νόσο Wilson, με την «πράσινη» ΠΑΕ να αποχαιρετά τον συνεργάτη της μέσω ανακοίνωσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο Γιάννης του Παναθηναϊκού έχασε τη μάχη. Ο Γιαννάκης μας, ο άνθρωπος που έκανε τους πάντες να χαμογελούν με το θάρρος και τη δύναμή του, δεν τα κατάφερε αυτή τη φορά. «Χτυπημένος» εδώ και χρόνια από τη νόσο του Wilson, ο Γιάννης «έφυγε» σήμερα στα 53 του χρόνια.
Θα ήταν αδόκιμο να αναφέρουμε ότι ο Γιάννης Καρακίτσος εργάστηκε για τρεις δεκαετίες στον Παναθηναϊκό. Και αυτό γιατί στην πραγματικότητα όλη του η ζωή ήταν αφιερωμένη στο σύλλογό μας, στον Παναθηναϊκό. Ήταν πολύτιμος συνεργάτης επί δεκαετίες τόσο στις γηπεδικές εγκαταστάσεις όσο και στο τμήμα διαχείρισης αγώνων μέχρι και την ύστατη ώρα που η νόσος τον κατέβαλε.
Γιαννάκη, όλοι εμείς, η οικογένειά σου υποσχόμαστε ότι δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει...».
Πεποισμένος πως θα συνεχιστούν τα θετικά αποτελέσμ ατα για τον Παναθηναϊκό είνια ο Εμάνουελ Ινσούα, ο οποίος με δηλώσεις του εξέφρασε την πίστη του στην ομάδα αλλά και τους συμπαίκτες του ενόψει του αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ αλλά και τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του τριφυλλιού.
Αναλυτικά όσα είπε στη NOVA ο ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού εν όψει του αποψινού εκτός έδρας αγώνα με τον ΠΑΟΚ...
Για την εντυπωσιακή πορεία του Παναθηναϊκού: «Το πιο δύσκολο είναι αυτό που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα και η πορεία που έχουμε κάνει. Με την ποιότητα που έχουμε, είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε τα καλά αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε ο Παναθηναϊκός. Θα πάμε εκεί για να τα δώσουμε όλα και ελπίζω να είναι θετικό το αποτέλεσμα».
Για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ: «Ξέρουμε ότι το παν είναι να είμαστε ήρεμοι. Να έχουμε εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση. Ξέρουμε ότι το φετινό παιχνίδι θα είναι διαφορετικό σε σχέση με την περσινή σεζόν, όμως είμαστε ο Παναθηναϊκός. Αυτό δεν το ξεχνάμε ποτέ. Βεβαίως και θα επηρεάσει η ατμόσφαιρα, γιατί ο αγώνας είναι εκτός έδρας. Όμως είμαστε ο Παναθηναϊκός. Θα παίξουμε με αυτοπεποίθηση. Έχουμε πολλή ενέργεια και όρεξη για να διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Για τους παίκτες που ξεχωρίζει από τον αντίπαλο: «Ο ΠΑΟΚ είναι μια καλή ομάδα και ξεχωρίζω παίκτες όπως ο Πρίγιοβιτς, ο οποίος είναι ένας ποιοτικός παίκτης που ξέρει τι πρέπει να κάνει στην επίθεση. Θα ξεχωρίσω και τον Πέλκα, ο οποίος είναι ένας δυνατός παίκτης, ιδιαίτερα στο ένας εναντίον ενός. Γενικά θα έλεγα ότι ο ΠΑΟΚ είναι μια καλή και δυνατή ομάδα, όμως κι εμείς είμαστε μια δυνατή και καλή ομάδα. Οπότε, θα πάμε στην Τούμπα και είναι όλα ανοικτά, ώστε να πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα».
Για τον εφετινό στόχο του Παναθηναϊκού και αν μπορεί να πετύχει το κάτι παραπάνω: «Ξέρουμε τον στόχο που έχουμε βάλει και αυτόν τον στόχο τον έχουμε από την πρώτη μας προπόνηση. Το συζητήσαμε με τον προπονητή και ξέρουμε ποιοι είναι οι στόχοι μας. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι ξεκινήσαμε με μείον έξι βαθμούς, τους οποίους καλύψαμε με την πορεία μας στο πρωτάθλημα. Κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι, θέλουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, προπονούμαστε σκληρά γι’ αυτό και ξέρουμε ότι οι φίλαθλοι μπορεί να μας βλέπουν ως φαβορί, όμως εμείς διατηρούμε την αυτοπεποίθηση μας, αλλά παράλληλα ξέρουμε ότι πρέπει να έχουμε τα πόδια στη γη.
Δεν πρέπει να πάρουν τα μυαλά μας αέρα, αλλά να ξέρουμε τι ζητάμε και τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε. Αναφορικά με το πρωτάθλημα, υπάρχουν 4–5 ομάδες, οι οποίες διεκδικούν τον τίτλο, όμως παιχνίδι με το παιχνίδι, βήμα - βήμα και με τα πόδια στη γη, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε».