Σε ενημέρωση προς τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού για τα εισιτήρια του αγώνα κόντρα στην Μπαρτσελόνα (21/11) προχώρησε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός προς τους φιλάθλους του συλλόγου.
Αναλυτικά η «πράσινη» ανακοίνωση:
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υπενθυμίζει στους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με την Barcelona Lassa (21/11, 21.00), καθώς και των μεμονωμένων εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της κανονικής περιόδου της Euroleague γίνεται από τα κάτωθι σημεία:
Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.
Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
Αναφορικά με τις κάρτες διαρκείας και τα μεμονωμένα εισιτήρια ΑΜΕΑ παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2144022541 Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 με 17.00.
Την Τετάρτη 21/11 θα λειτουργούν από τις 18.00 μέχρι τις 21.00 τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.
Παιδιά άνω των δύο ετών χρειάζονται εισιτήριο για την είσοδό τους στο γήπεδο.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη η αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!».
Προπονήσεις με τον Παναθηναϊκό πραγματοποιεί από το πρωί της Δευτέρας ο Πάνος Αρμενάκας.
Ο 20χρονος μεσοεπιθετικός ο οποίος πλέον είναι ελεύθερος αναμένεται να δοκιμαστεί για ένα διάστημα και στη συνέχεια οι Γιώργος Δώνης και Νίκος Νταμπίζας θα πάρουν την απόφαση για το αν θα αποκτηθεί ή όχι τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο νεαρός άσσος μπορεί να μεταγραφεί χωρίς κανένα πρόβλημα στους «πράσινους» καθώς δεν εμπίπτει στους μεταγραφικούς περιορισμούς.
Ο Αρμενάκας που είναι γεννημένος στην Αυστραλία από Έλληνες γονείς, κατά το παρελθόν έχει περάσει από τα τμήματα υποδομής της Μπαρτσελόνα και της Μίλαν, ενώ το 2011 πήγε στη Μπρέσια, για να μετακομίσει ένα χρόνο αργότερα στην Αγγλία και τη Γουότφορντ όπου παρέμεινε ως το 2014, πριν μετακομίσει στην Ουντινέζε από την οποία έμεινε ελεύθερος.
Πέρυσι ο 20χρονος άσσος αγωνίστηκε δανεικός στη βελγική Τούμπιζε, μετρώντας έξι συμμετοχές, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως έχει αγωνιστεί με την Κ17 της Εθνικής Ελλάδας, ωστόσο στη συνέχεια φόρεσε τη φανέλα των μικρών εθνικών ομάδων της Αυστραλίας.
Μία ακόμα επιτυχία για τον ποδηλάτη του Παναθηναϊκού Μάνο Πρεβόλη στο ΜΤΒ που έγινε στον Γέρακα, καθώς κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, ο νεαρός «πράσινος» αθλητής έκανε μια καλή εμφάνιση κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες καθώς οι λάσπες δυσκόλευαν τις προσπάθειες των αθλητών.
Η κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στον συγκεκριμένο απαιτητικό αγώνα ήταν η επιβράβευση της προσπάθειας του.
Σε ότι αφορά τους αδερφούς Παπαθανασίου έδωσαν και αυτοί τη μάχη τους στον ίδιο δύσκολο αγώνα προσπαθώντας για το καλύτερο δυνατό.
Να «χτίσουν» στην τελευταία νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό και να διατηρήσουν την ίδια νοοτροπία, πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός στη συνέχεια των αγωνιστικών του υποχρεώσεων, όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο Τζέιμς Γκιστ.
Αναλυτικά, ο Γκιστ είπε:
Για την νίκη επί του Ολυμπιακού και την εβδομάδα που ακολουθεί: «Πρέπει να χτίσουμε σε αυτή την νίκη. Η εικόνα μας ήταν διαφορετική από την εικόνα που είχαμε την Παρασκευή στην Κωνσταντινούπολη κόντρα στην Εφές. Πρέπει να καταλάβουμε τι μπορούμε να κάνουμε ως ομάδα και αυτά που μπορούμε να πετύχουμε. Έτσι θα προχωρήσουμε».
Για αυτά που άλλαξαν στο ντέρμπι συγκριτικά με το παιχνίδι με την Εφές: «Η νοοτροπία μας, η προσέγγισή μας, όλα. Η νοοτροπία που μπαίνεις σε ένα ματς είναι διαφορετική όταν σκέφτεσαι ότι απλά θα παίξεις μπάσκετ σε σχέση με όταν πας στο ματς γνωρίζοντας πως πρέπει να το κερδίσεις. Όταν μπαίνεις με τέτοια νοοτροπία όλα είναι διαφορετικά. Πρέπει να κρατήσουμε αυτή τη συγκέντρωση και να παίζουμε ο ένας για τον άλλον. Ο ένας να παίζει για τον άλλον στην άμυνα και στην επίθεση».
Για το αν υπάρχει έξτρα κίνητρο στα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό: «Είναι ένα παιχνίδι ντέρμπι. Αποτελεί κίνητρο για όλους. Αγαπάμε το μπάσκετ. Ο Ολυμπιακός είναι μια δύσκολη και σκληρή ομάδα. Όταν παίζεις απέναντι σε μια τέτοια ομάδα δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά από όταν παίζεις κόντρα στην Εφές ή την Μπαρτσελόνα ή την Μπασκόνια. Πρέπει να έχεις την ίδια νοοτροπία».
Για τα λίγα λάθη του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στο ντέρμπι και την «πράσινη» δημιουργία: «Αν δεν κάνω λάθος είχαμε 18 ασίστ και 4 λάθη. Αυτό είναι σπουδαίο. Μοιραστήκαμε την μπάλα, δείξαμε ενέργεια. Είχαμε τον έλεγχο στα ριμπάουντ στο μεγαλύτερο διάστημα. Παίξαμε ως ομάδα».
Για τα ματς με την Μπαρτσελόνα και την Μπασκόνια που ακολουθούν: «Πρέπει να πάμε ένα ματς τη φορά. Αυτή τη φορά θέλουμε να συγκεντρωθούμε στη Μπαρτσελόνα. Θα σκεφτούμε για την Μπασκόνια αργότερα».
Η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Παναθηναϊκού βρίσκεται σε πολύ καλό «φεγγάρι» καθώς έχει φτάσει αισίως τις τέσσερις συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα, με την Σοφία Κοσμά να αποτελεί έναν από τους σημαντικούς παράγοντες αυτής της πορείας.
Μετά την τελευταία νίκη κόντρα στην Αρτέμιδα Κορυδαλλού η παίκτρια του «τριφυλλιού» μίλησε την «Πράσινη» και αναφέρθηκε τόσο στο τελευταίο παιχνίδι όσο και για τους στόχους της ομάδας σε όλες τις διοργανώσεις.
«Το παιχνίδι του Σαββάτου τελείωσε πολύ θετικά για εμάς, καθώς πήραμε τη νίκη με 3-0 σετ και τους 3 βαθμούς. Μπήκαμε πολύ συγκεντρωμένα από την αρχή του αγώνα, πιέζοντας στο σερβίς και δείχνοντας πολύ ενέργεια και διάθεση στην άμυνα. Είμαστε χαρούμενες για το αποτέλεσμα αλλά από τη Δευτέρα ξεκινάει και πάλι η προετοιμασία μας για ένα καινούριο ματς με την ΧΑΝΘ».
Σχετικά για το Κύπελλο αλλά και για τους στόχους του Παναθηναϊκού είπε: «Όσον αφορά στην κλήρωση του Κυπέλλου σίγουρα κύριος και μοναδικός στόχος μας είναι η άνοδος, αλλά παράλληλα ο Παναθηναϊκός δεν θα μπορούσε να παραβλέψει και αυτή τη διοργάνωση. Επομένως αναμένουμε και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται».
Μία ακόμα σημαντική νίκη πέτυχε το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού και παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας.
Συγκεκριμένα, οι «πράσινοι» που στο ημίχρονο είχαν πάρει αέρα δύο τερμάτων (4-2) πραγματοποιώντας πολύ καλή απόδοση επιβλήθηκαν της Σαλαμίνας με 6-2 και συνεχίζουν να οδηγούν την κούρσα του πρωταθλήματος.
Τα γκολ του «τριφυλλιού» πέτυχαν οι Ντάρλας (3), Μπελτσίδης (2) και Χατζηφωτίου.
Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Μπαρδής, Ζάχος, Ντάρλας, Γκαϊφύλλιας, Παούρης, Παπαευσταθίου, Μπελτσίδης, Χατζηφωτίου, Κάλκος, Θεοδωρόπουλος, Νησωτάκης, Πολίτης, Πετρούτσος και Σοφιανός.
Η Θύρα 13 συμπληρώνει σήμερα 52 χρόνια ζωής και όπως ήτταν φυσικό ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να ξεχάσει τα γενέθλια του μεγαλύτερου οπαδικού κινήματος στην Ελλάδα.
Το δελτίο τύπου του Ερασιτέχνη:
Μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του Παναθηναϊκού, εκτυλίχθηκε σαν σήμερα το 1966 στην καρδία της Αθήνας καθώς άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της ο σύνδεσμος της θύρας 13 και ο Σύλλογος δεν ξεχνά τη συγκεκριμένη ημέρα.
Στις 19 Νοεμβρίου του 1966 γεννήθηκε η Θύρα 13 ο ιστορικότερος σύνδεσμος οπαδών στην Ελλάδα και μαζί με την ίδρυση, ξεκίνησε ο μύθος της… καρδίας του Συλλόγου.
Μετά από διάφορες απόπειρες δημιουργίας ενός οργανωμένου κινήματος που χρονολογούνται από το 1952, μια παρέα αγνών Παναθηναϊκών, έδωσε σάρκα και οστά στο όνειρο, στεγάζοντας τα πρώτα γραφεία του συνδέσμου στο κέντρο της πόλης, στην οδό Κολωνού 68, στο Μεταξουργείο.
Το όνομα φυσικά «Θύρα 13» που προήλθε από τη θύρα που επέλεγαν να παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις στο γήπεδο της Λεωφόρου, οι φανατικοί οπαδοί του «τριφυλλιού».
Τα 26 ιδρυτικά μέλη της Θύρας 13 ήταν οι: Ι.Παπουτσής, Σπ.Κυριάκης, Μ.Λιαράκος, Β.Γιαννακός, Δ.Σαραντάκης, Α.Παπαγεωργίου, Στ.Κατάκης, Κ.Πετρόπουλος, Σπ.Κατάκης, Π.Μανούρης, Απ.Ιωαννίδης, Γ. Ποντόπουλος, Γ.Οικονομόπουλος, Αγγ.Μυλωνάς, Αν.Κούστας, Αλ.Σταυρόπουλος, Δ.Παπάζογλου, Σ.Φλώρος, Ι.Λουκάς, Γ.Ατσάλης, Δ.Ξιφαράς, Δ.Κουτσούκος, Β.Αλεξόπουλος, Δ.Σάρλος, Αθ.Κακατσάκης και Γ.Πίκουλας.
Ο Παναθηναϊκός με τον Νίκο Παππά να πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση μέχρι στιγμής σε ντέρμπι, επικράτησε του Ολυμπιακό με 79-70 στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής και διατήρησε το «τριφύλλι» αήττητο.
Δείτε εκτεταμένα στιγμιότυπα από το παιχνίδι, αλλά και την καταπληκτική εμφάνιση του Έλληνα γκαρντ.
Φραστικό επεισόδιο μεταξύ του Βασίλη Σπανούλη και του Νίκου Παππά συνέβη κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του ντέρμπι πρωταθλήματος που βρήκε νικητές του «πράσινους».
Τη στιγμή που οι παίκτες των δύο ομάδων πήγαιναν προς τα αποδυτήρια, όπως αποτυπώθηκε και στην κάμερα του συνδρομητικού καναλιού ο Σπανούλης ακούγεται να λέει στον Παππά «βούλωσέ το», ενώ στη συνεχεία τον απείλησε πως θα τον φτύσει στο πρόσωπο.
Δείτε το περιστατικό
Να βασιστεί σε τέτοιες νίκες όπως αυτή κόντρα στον Ολυμπιακό, προκειμένου να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο πρέπει ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με τον Θανάση Αντετοκούνμπο.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Cosmote TV:
«Ήταν όλα μαζί που βοήθησαν για τη νίκη. Μπήκαν και οι βολές και τα τρίποντα. Είναι πολύ δύσκολο να παίζουμε εκτός έδρας, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ως ομάδα ότι πρέπει να γίνουμε καλύτεροι, να χτίσουμε πάνω σε αυτές τις νίκες. Πρέπει να δείξουμε ότι δεν έχουμε όριο και να εμφανιστούμε καλύτεροι».