Πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς που ήταν ενταγμένος στο αγωνιστικό καλεντάρι της ποδηλασίας. Ο αγώνας έγινε στη περιοχή Οχυρό Ραφήνας και διοργανωτής ήταν η ποδηλατική ομάδα Θησέας.
Οι αθλητές του Παναθηναϊκού για άλλη μια φορά εκπροσώπησαν επάξια την ομάδα: Στην ορεινή ποδηλασία (ΜΤΒ) ο Μάνος Πρεβόλης τερμάτισε 2ος στη κατηγορία παίδων.
Στο ίδιο αγώνισμα ο Πρωταθλητής μας Μιχάλης Παπασάββας άνετα πήρε τη πρώτη θέση στη κατηγορία μάστερ.
Στο αγώνισμα cyclocross ο Νικηφόρος Κουρής τερμάτισε στην 7η θέση στη κατηγορία Ανδρών, ενώ στην ΟΠΕΝ ο Στέφανος Μιχάλης τερμάτισε στη 3η θέση.
Ο Πρόεδρος της Μακάμπι Τελ Αβίβ, Σιμόν Μιζράχι ανακηρύχθηκε «θρύλος της Ευρωλίγκα» (Euroleague Legend) και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός με μήνυμά της, τον συνεχάρη για αυτή του τη διάκριση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Η υψηλότερη διάκριση για έναν πραγματικό θρύλο του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Συγχαρητήρια από την οικογένεια του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ».
Ο Γιώργος Τζοβάρας του συνδέσμου Φθιώτιδας ορίστηκε να διευθύνει την αναμέτρηση του «Κλεάνθης Βικελίδης» μεταξύ του παναθηναϊκού και του Άρη.
Ο Έλληνας ρέφερι ο οποίος δεν είναι διεθνής στο παιχνίδι της 12ης αγωνιστικής θα έχει βοηθούς τους Πετρόπουλο και Νικολακάκη, ενώ 4ος θα είναι ο Σέζος.
Αναλυτικά οι διαιτητές της αγωνιστικής:
Σάββατο 1 Δεκεμβρίου
ΠΑΣ Γιάννινα-ΟΦΗ: Λάμπρου (Καλαμπόκης, Γιαννίκος, 4ος Γρατσάνης)
Απόλλων Σμύρνης-Ατρόμητος: Κομίνης (Τζιώτζιος, Χατζηνάκος, 4ος Σκουλάς)
Λάρισα-Πανιώνιος: Παπαδόπουλος (Χριστακόγλου, Νατσιόπουλος, 4ος Κουτσιαύτης)
Κυριακή 2 Δεκεμβρίου
Άρης-Παναθηναϊκός: Τζοβάρας (Πετρόπουλος, Νικολακάκης, 4ος Σέζος)
Λεβαδειακός-Αστέρας Τρίπολης: Μανούχος (Νικολαΐδης, Πάγκαλος, 4ος Κοτσάνης)
ΑΕΚ-Ξάνθη: Ζαχαριάδης (Ακρίβος, Σίπκας, 4ος Τζήλος)
Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου
Ολυμπιακός-Παναιτωλικός: Κουμπαράκης (Κούλα Χασάν, Μπαλτάς, 4ος Τάσης)
Λαμία-ΠΑΟΚ: Τσαμούρης (Φίλος, Κωνσταντόπουλος, 4ος Βρέσκας)
Με προπόνηση αλλά και τον προγραμματισμένο φιλικό αγώνα κόντρα στην ομάδα νέων συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού, ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος και του κυριακάτικου αγώνα κόντρα στον Άρη.
Ξεκινώντας από το φιλικό στο οποίο ο Γιώργος Δώνης είχε την ευκαιρία να βγάλει τα πρώτα του συμπεράσματα βλέποντας σε «δράση» τον Πάνο Αρμενάκα. Η πρώτη ομάδα επικράτησε με 2-0 με γκολ των Βέργου και Αγγελόπουλου.
Το παιχνίδι διεξήχθη σε δύο 25λεπτα και σε αυτό συμμετείχε ο υπό δοκιμή Πάνος Αρμενάκας ο οποίος αγωνίστηκε με την πρώτη ομάδα. Στο αγωνιστικό ο Βέργος στο 7ο λεπτό έκανε το 1-0 με κεφαλιά έπειτα από σέντρα του Χατζηθεοδωρίδη και ο Αγγελόπουλος στο 47ο λεπτό με σουτ από το ύψος της μεγάλης περιοχής έκανε το 2-0.
Παναθηναϊκός: Χριστογεώργος, Πούγγουρας (35’ Οικονομόπουλος), Θεοχάρης, Παντελάκης, Αποστολάκης, Χατζηθεοδωρίδης, Τζανδάρης, Στάικος, Κουντουριώτης (35’ Αγγελόπουλος), Βέργος, Αρμενάκας.
Παναθηναϊκός Κ19: Ξενόπουλος, Παλασκώνης (26’ Παπαθανασίου), Ζερβόπουλος (26’ Καραγιάννης), Μανιδάκης, Ζωγραφάκης (26’ Σπίνος), Σκεντεράι (26’ Ηλιάδης), Σερπέζης, Αθανασακόπουλος, Ζαγαρίτης, Τζαβίδας (26’ Σταμούλης), Σιφναίος.
Προπόνηση για τους υπόλοιπους
Από κει και πέρα μία ώρα πριν την έναρξη του φιλικού, όσοι ποδοσφαιριστές δεν αγωνίστηκαν, έκαναν προπόνηση.
Στο πρόγραμμα που περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης, συμμετείχαν και οι Δημήτρης Κουρμπέλης και Εμάνουελ Ινσούα που έμειναν εκτός στη χθεσινή προπόνηση. Από κει και πέρα θεραπεία ακολούθησαν οι Μουνιέ και Κουλιμπαλί, με όλους τους υπόλοιπους παίκτες να βρίσκονται κανονικά στην διάθεση του Έλληνα τεχνικού.
Για απολογία κλήθηκε για μία ακόμα φορά η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Σούπερ Λίγκα συμπεριέλαβε το «τριφύλλι» στην συγκεκριμένη κατηγορία ομάδων, λόγω της συμπεριφοράς των οπαδών του στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης.
Αναλυτικά το μέρος της ανακοίνωσης που αφορά τον Παναθηναϊκό:
«Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία (για την Παρασκευή 30-11-18 και ώρα 11:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 11η αγωνιστική. Αναλυτικά:
Β) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 24/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 24/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2247/18/2410857 από 27/11/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄15 παρ. 2 περ. α΄, β΄, γ’, δ’ και ε’, του Π.Κ. της ΕΠΟ».
Με τους ταλαιπωρημένους από γαστρεντερίτιδα παίκτες να μπαίνουν σε κανονικούς ρυθμούς, πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού.
Συγκεκριμένα οι Καλάθης, Γκιστ, Βουγιούκας, Μήτογλου και Τόμας που πήραν τη Δευτέρα εξιτήριο, την Τρίτη (27/11) επέστρεψαν στις προπονήσεις, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον Λάσμε που είχε παραμείνει κλινήρης στο σπίτι του αντιμετωπίζοντας το ίδιο πρόβλημα.
Έτσι το «τριφύλλι» ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Παρασκευής κόντρα στη Χίμκι, ωστόσο ο Τσάβι Πασκουάλ είδε τον Ιωάννη Παπαπέτρου να μένει εκτός. Ο Έλληνας φόργουορντ αισθάνεται κάποιες ενοχλήσεις στο δεξιό καρπό και για αυτό το λόγο ακολούθησε θεραπεία.
Ωστόσο το εν λόγω πρόβλημα δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό και δεν τίθεται κανένα θέμα με τη συμμετοχή του στο εκτός έδρας παιχνίδι της Παρασκευής κόντρα στην ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Στο πλαίσιο των 110 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top110 αθλητών-τριών του με βάσει τις επιτυχίες τους.
Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».
Στην 99η θέση βρίσκεται η άλλοτε κολυμβήτρια του «τριφυλλιού» Ντάντα Δαλιάνη που κατόρθωσε να πετύχει εντυπωσιακές διακρίσεις σε πολύ μικρή ηλικία (12-14 ετών)
Η Δαλιάνη γεννήθηκε το 1959 και φρόντισε μέσα σε ένα χρονικό διάστημα περίπου τεσσάρων χρόνων να επεκτείνει τη φήμη της εκτός συνόρων και παράλληλα να τιμήσει και τον Παναθηναϊκό.
Η πιο μεγάλη επιτυχία της ήρθε στους βαλκανικούς αγώνες του 1973 καθώς κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 4Χ100 ελεύθερο ενώ στην ίδια διοργάνωση ήταν «ασημένια» στα 200μ. ελεύθερο και «χάλκινη» στα 100μ. ελεύθερο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μία χρονιά νωρίτερα η Δαλιάνη στην ίδια διοργάνωση ήταν τρίτη στα 4Χ100μ. ελεύθερο ενώ ήταν 4η στα 100μ. ελεύθερο.
Επιπλέον από το 1971 ως το 1973 η Δαλιάνη κατέκτησε χρυσά μετάλλια στους βαλκανικούς νεανίδων στα 4Χ100μ. ελεύθερο, στα 4Χ100μ. μικτή και στα 100μ. ελεύθερο.
100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.
101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100
102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100
103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία
104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ
105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.
106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ
107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία
108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία
109) Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία
110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση
Στο podcast της Ευρωλίγκα «The Crossover with Joe Arlauckas», μίλησε ο Νικ Καλάθης, ο οποίος έκανε μία σύντομη αναδρομή στην καριέρα του, μιλώντας για τον τρόπο που ξεκίνησε, τους ανθρώπους που τον βοήθησαν, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, το χάπι για να μην του πέφτουν τα μαλλιά και φυσικά για τον Παναθηναϊκό.
Αρχικά έγινε αναφορά στο επίθετο του Καλάθη και για το πώς αυτό ταιριάζει με το άθλημα (μπάσκετ) που αγωνίζεται και έτσι ο αρχηγός του Παναθηναϊκού άρχισε να εξιστορεί την διαδρομή του παππού του ο οποίος μετανάστευσε από την Ελλάδα στην Αμερική.
Μάλιστα για τον παππού του ο Έλληνας άσσος κάνει λόγο πως είναι ένα τεράστιο κομμάτι στην καριέρα του. Μέχρι που έφυγε από τη ζωή ανέφερε πως έβλεπε όλες τις προπονήσεις και σημείωσε πως από εκεί ψηλά που βρίσκεται θα τον παρακολουθεί να αγωνίζεται με τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδος και θα είναι χαρούμενος.
Έπειτα αναφέρθηκε στον αδερφό του Πατ (που έχει περάσει και από τον Παναθηναϊκό), ενώ σημείωσε πως ο πατέρας του δεν έπαιξε ποτέ μπάσκετ επαγγελματικά καθώς ήταν οδηγός motocross, ωστόσο τους μάθαινε μπάσκετ στην αυλή του σπιτιού τους.
Η συνέχεια της συζήτησης άνηκε στο κολέγιο που αγωνίστηκε στη Florida και στο αν υπήρχαν άλλες προτάσεις, ενώ αναφέρεται και στο λόγο για τον οποίο επέλεξε να αποδεχτεί την πρώτη πρόταση που του έκανε ο Παναθηναϊκός, υπογραμμίζοντας πως ρόλο σε αυτό έπαιξε και το γεγονός πως ο αδερφός του ήταν ήδη στην Ελλάδα. Παράλληλα ανέφερε πως αν και ήταν δύσκολη η απόφαση που πήρε θα έκανε πάλι το ίδιο.
Μετά ο αρχηγός των πρωταθλητών Ελλάδος ανέφερε πως την πρώτη φορά που έπαιξε με τη Εθνική ομάδα Κ20 δεν του άρεσε καθόλου, ωστόσο ακριβώς το αντίθετο συναίσθημα είχε όταν αγωνίστηκε για αυτή των ανδρών.
Για τον Παναθηναϊκό ο Καλάθης είπε: «Όταν ήρθα δεν είχα κανένα στοιχείο για την ομάδα, ούτε γνώριζα ποιος ήταν ο Διαμαντίδης, ο Γιασικεβίτσιους, ο Σπανούλης Παρόλα αυτά αν και 20 ετών χωρίς να αγωνιστώ πολύ τον πρώτο χρόνο κατάφερα μέσα από τις προπονήσεις να μάθω πολλά. Ήταν σκληρό να αφήσω την προοπτική του NBA και να έρθω σε μία ομάδα που τελικά ήμουν ο 13ος παίκτης, ωστόσο έμαθα πολλά».
Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς ανέφερε: «Είναι ένας σκληρός και δίκαιος προπονητής. Πρέπει να κάνεις ότι σου πει. Αν το κάνεις από τελευταίος παίκτης στο ροτέισιον μπορείς να γίνει πρώτος ή και το αντίθετο. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δικής μου εξέλιξης.
Για το παιχνίδι της Ευρωλίγκα μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Μπαρτσελόνα το 2011 όπου ο Καλάθης ήταν ο παίκτης κλειδί «σβήνοντας» τον Ναβάρο είπε: «Ο προπονητής με χρησιμοποίησε τη σωστή στιγμή καθώς ήξερε ότι είμαι έτοιμος. Ήρθε και μου είπε ‘ξεκινάς πάνω στον Ναβάρο’. Ο Ναβάρο ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες και μπήκα στο παρκέ με μεγάλη ενέργεια. Περίμενα να πάρω μία τέτοια ευκαιρία και όταν ήρθε η ώρα την άρπαξα και βοήθησε την καριέρα μου. Παίξαμε άμυνα box and one και ήμουν αυτός που κυνηγούσε τον Ναβάρο. Ήταν ένα δύσκολο ματς αλλά όλα πήγαν καλά».
Για το πώς «αδειάζει» ένας αθλητής μετά την ολοκλήρωση μιας χρονιάς που συνοδεύεται από την κατάκτηση ενός τίτλου όπως η Ευρωλίγκα: «Είχα πολύ αδρεναλίνη. Ήταν μία μεγάλη χρονιά με πολλά σκαμπανεβάσματα μέχρι να φτάσουμε εκεί που θέλαμε. Μείναμε έκπληκτοι καθώς στη συνέχεια ο Σπανούλης πήγε στον Ολυμπιακό. Ωστόσο ήμασταν ομάδα είχαμε τον τίτλο και έπρεπε να προετοιμαστούμε για τα επόμενα παιχνίδια. Ήταν το καλύτερο συναίσθημα της ζωής μου όταν κατακτήσαμε την Ευρωλίγκα».
Για η συνεργασία με τον αδερφό του είπε: «Πάντα ήθελα να παίξω μαζί του. Είμαι χαρούμενος που το έκανα».
Για το γεγονός πως στο κολέγιο ήταν σκόρερ, ενώ τώρα πασέρ είπε: «Δίνοντας μία καλή πάσα κανείς ευτυχισμένο τον εαυτό σου, αλλά και την ομάδα σου».
Για την Λοκομοτίβ Κουμπάν είπε: «Εκείνο τον καιρό έφυγαν πολλοί από τον Παναθηναϊκό, ο κόουτς, αρκετοί παίκτες. Εγώ είχα συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό αλλά όχι συμφωνία Από τη μεριά μου πίεζα για να μάθω τι έχουν στο μυαλό τους για την ομάδα, το μπάτζετ περίμενα, όμως στο τέλος ο μάνατζερ μου είπε πως μια ομάδα από το Κράσνονταρ ενδιαφέρεται για έμενα και έτσι πήγα. Υπέγραψα διετές συμβόλαιο, πήραμε το Eurocup και ήταν πολύ σημαντικό γιατί αναδείξαμε την ομάδα που στη συνεχεία πήγε στην Ευρωλίγκα».
Για το ΝΒΑ: «Ήταν μία μεγάλη ευκαιρία για εμένα και είμαι πολύ τυχερός που έπαιξα. Παίζαμε καλά με τον Κόνλεϊ και όταν έμεινε εκτός για τρεις εβδομάδες τότε άρπαξα την ευκαιρία».
Για το περιστατικό που είχε βγει θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ: «Ήταν μία βλακεία. Πήρα ένα φάρμακο που μου είπε ένας φίλος για να σταματήσουν να πέφτουν τα μαλλιά μου. Κάποια στιγμή με ειδοποιούν και μου λένε πως έχω βγει θετικός στον έλεγχο και έχω πάρει μία ουσία πού χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Παίζω μπάσκετ σε όλη μου τη ζωή ποτέ δεν έχω κλέψει. Όταν μου το είπαν κόντεψα να πάθω έμφραγμα. Ήταν μία βλακεία να πάρω ένα χάπι από κάποιον. Ήταν η χειρότερη στιγμή».
Για την περσινή χρονιά σε σχέση με τις ασίστ είπε: «Ήταν εύκολο για εμένα καθώς στην ομάδα υπήρχαν πολλοί παίκτες που μπορούσαν να βάλουν τη μπάλα στο καλάθι. Η συνεργασία με τον Γκιστ ήταν τρομερή, η χημεία με τον Τζέιμς, τον γρηγορότερο γκαρντ στην Ευρώπη, τον Ρίβερς που δεν αστοχούσε, τον Λοτζέσκι. Υπήρχε ένα γκρουπ παικτών που με έκαναν καλύτερο».
Για το στυλ του είπε: «Έχω διατηρήσει τον αμερικάνικό στυλ αλλά είμαι πιο πολύ μέσα στο ευρωπαϊκό μπάσκετ».
Για το αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό είπε: «Υπέγραψα συμβόλαιο με την ομάδα. Από εδώ ξεκίνησα την καριέρα μου θα ήθελα να την τελειώσω εδώ. Η Αθήνα είναι το καλύτερο μέρος. Παίζω για τον Παναθηναϊκό, παίζω για έναν ιδιοκτήτη όπως ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Αυτή η οικογένεια με έφερε όταν ήμουν νέος και το σέβομαι για αυτό θέλω να κλείσω εδώ την καριέρα μου. Ποτέ δεν σκέφτηκα να πάω κάπου άλλου. Είμαι ευλογημένος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας».
Για το τι θέλει να κάνει όταν ολοκληρώσει την καριέρα του: «Θα ήθελα να κάνω κάτι σχετικό με το μπάσκετ».
Για το βεβαρημένο πρόγραμμα της Ευρωλίγκα: «Καλύτερα να ταξιδεύουμε και να παίζουμε αγώνες, παρά να κάνουμε προπονήσεις. Οι περισσότεροι παίκτες θέλουν περισσότερα παιχνίδια και λιγότερη προπόνηση».
Τέλος του ζητήθηκε να χαρακτηρίσει με μία λέξη κάποιους ανθρώπους, μεταξύ άλλων αποκάλεσε τον Δημήτρη Διαμαντίδη θρύλο, τον Μάικ Τζέιμς γρήγορο, τον Βασίλη Σπανούλη clutch, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς κορυφαίο όλων των εποχών, τον Πατ Καλάθη αίμα του, τον Παύλο Γιαννακόπουλο κορυφαίο για όσα έχει προσφέρει στο μπάσκετ και για τον Παναθηναϊκό το καλύτερο κλαμπ στην Ευρώπη!
Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού, οι οποίοι την Τρίτη (27/11) ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον αγώνα της Κυριακής (2/12) κόντρα στον Άρη.
Ο Γιώργος Δώνης στην πρώτη προπόνηση μετά το ρεπό που είχε παραχωρήσει στους παίκτες, είδε τους Δημήτρη Κουρμπέλη και Εμάνουελ Ινσούα να μην λαμβάνουν μέρος, με τον αρχηγό του «τριφυλλιού» να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και τον Αργεντινό αμυντικό να ακολουθεί θεραπεία.
Ο αριστερός οπισθοφύλακας των «πρασίνων» τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να μπει σε φουλ πρόγραμμα, ενώ η κατάσταση του Έλληνα αμυντικού μέσου θα αξιολογείται μέρα με τη μέρα, καθώς αντιμετωπίζει κάποιες ενοχλήσεις.
Επιπλέον απόντες από την προπόνηση ήταν οι Αντονί Μουνιέ και Ουσμάν Κουλιμπαλί που συνέχισαν τη θεραπεία τους, ενώ ο Σέχου έκανε ατομικό. Οι υπόλοιποι προπονήθηκαν χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Τέλος για αύριο στις 12:00 είναι προγραμματισμένο το φιλικό με την Κ19, όπου ο Γιώργος Δώνης θα μπορέσει να δει περισσότερα στοιχεία του Πάνου Αρμενάκα, που δοκιμάζεται από τον Παναθηναϊκό. Στο φιλικό θα αγωνιστούν οι: Ξενόπουλος, Χριστογεώργος, Παντελάκης, Θεοχάρης, Πούγγουρας, Αποστολάκης, Στάικος, Τζανδάρης, Αγγελόπουλος, Χατζηθεοδωρίδης, Θεοχάρης, Οικονομόπουλος, Κουντουριώτης, Βέργος, Αρμενάκας.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές θα προπονηθούν στις 11:00.
Εντός των προσεχών ημερών αναμένεται να ξεκαθαρίσει η συμμετοχή του Δημήτρη Κουρμπέλη στο παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στον Άρη.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης του Σαββατιάτικου αγώνα κόντρα στον Απόλλων Σμύρνης αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον θώρακα αλλά και στο σημείο που είχε τραυματιστεί στο ματς της Εθνικής ομάδας. Παρόλο τις ενοχλήσεις ο αμυντικός μέσος των «πρασίνων» αγωνίστηκε κανονικά μέχρι να περάσει εκτός αγωνιστικού χώρου ως αλλαγή.
Οι ενοχλήσεις αυτές δεν έχουν υποχωρήσει μέχρι σήμερα και έτσι στο «τριφύλλι» θα περιμένουν τις επόμενες προπονήσεις για να δουν σε τι κατάσταση θα βρίσκεται ο αρχηγός. Σε περίπτωση που συνεχίσουν οι πόνοι τότε είναι βέβαιο πως ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί στο «Κλεάνθης Βικελίδης», χωρίς τον 25χρονο άσσο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Κουρμπέλης έβγαλε ακτινογραφία η οποία δεν δείχνει κάτι το σοβαρό, ωστόσο για να ξεπεραστεί εντελώς το πρόβλημα απαιτείται ξεκούραση.