Οι αγωνιστικές υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού τρέχουν και έτσι οι «πράσινοι» δεν έχουν την πολυτέλεια να σκεφτούν άλλο την ήττα και την κακή εμφάνιση στο ντέρμπι της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό.
Πλέον ο Ρικ Πιτίνο και οι παίκτες του στρέφουν την προσοχή τους στον αυριανό αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στον Χολαργό για τον οποίο σήμερα (5/1) ξεκίνησαν και ουσιαστικά ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους με μία προπόνηση.
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως πριν το κανονικό πρόγραμμα οι παίκτες του «εξάστερου» παρακολούθησαν για αρκετή ώρα το βίντεο του χθεσινού αγώνα στο ΣΕΦ προκειμένου να επισημανθούν κάποια πράγματα, τα οποία ο Αμερικανός τεχνικός θεωρούσε σημαντικά.
Σε ότι αφορά την προπόνηση άπαντες ήταν παρόντες, πλην του τραυματία Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος έκανε θεραπεία και δεν υπολογίζεται για το αυριανό ματς απέναντι στην ομάδα του Άρη Λυκογιάννη. Έτσι ο 35χρονος γκαρντ θα τρέξει για να προλάβει τη διαβολοβδομάδα που ακολουθεί για την Ευρωλίγκα, όπου ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τις Μπάγερν Μονάχου (9/1) και Μπαρτσελόνα (11/1).
Με τρεις ποδοσφαιριστές της ομάδας Κ19 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Κορωπίου το οικογενειακό φιλικό του Παναθηναϊκού.
Οι «πράσινοι» με την προσθήκη των Ζαγαρίτη, Αθανασακόπουλου και Σερπέζη χωρίστηκαν σε δύο ομάδες (πράσινοι και άσπροι)και έτσι ο Γιώργος Δώνης είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την αγωνιστική κατάσταση όλων των ποδοσφαιριστών.
Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή των «πρασίνων» με το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης να σημειώνεται από τον Αθανασακόπουλο όπου με ωραίο τελείωμα, έπειτα από κάθετη πάσα του Κορυμπέλη διαμόρφωσε το τελικό 1-0.
Αξίζει να σημειωθεί πως για αύριο (6/1) έχει προγραμματιστεί πρωινή προπόνηση. Τέλος, όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα στο φιλικό δεν αγωνίστηκε ο Όμρι Άλτμαν.
Με τους "Πράσινους" αγωνίστηκαν οι: Χριστογεώργος, Μαυρομμάτης, Θεοχάρης, Κουλιμπαλί, Γιόχανσον, Ζαγαρίτης, Τζανδάρης, Κουρμπέλης, Αθανασακόπουλος, Καμπετσής, Εμμανουηλίδης.
Με τους "Άσπρους" οι: Ξενόπουλος, Πούγγουρας, Παντελάκης, Αποστολάκης(λόγω τραυματισμού αντικαταστάθηκε απο τον Αγγελόπουλο), Χατζηθεοδωρίδης, Στάϊκος, Κάτσε, Μουνιέ, Κουντουριώτης, Σερπέζης, Βέργος.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα το οικογενειακό διπλό του Παναθηναϊκού στο Κορωπί, με τον Όμρι Άλτμαν να μη δίνει το παρόν.
Ο Ισραηλινός μεσοεπιθετικός εν’ τέλει δεν κατάφερε να πάρει μέρος καθώς μία φλεγμονή που αντιμετωπίζει δεν του επέτρεψε τελικά να επιστρέψει έστω και ανεπίσημα στην αγωνιστική δράση, μετά από τον πολύ σοβαρό τραυματισμό.
Πλέον ο 24χρονος άσσος αναμένεται κάποια στιγμή να συμπεριληφθεί σε κάποια από τις αποστολές του «τριφυλλιού» και σιγά σιγά παίρνοντας χρόνο συμμετοχή να επανέλθει πλήρως στη αγωνιστική δράση.
Τέλος να θυμίσουμε πως στο φιλικό συμμετέχει κανονικά ο Άντονι Μουνιέ, ο οποίος υπολογίζεται πλέον από τον Γιώργο Δώνη.
Όπως έχει γίνει γνωστό στον αγώνα της Κυριακής μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Χολαργού για την 12η αγωνιστική της Basket League, θα λάβει χώρα η «Ημέρα Φιλάθλου».
Η «πράσινη» ΚΑΕ θύμισε πως για το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει ορίσει γενική είσοδο 3 ευρώ, με όλα τα έσοδα να διατίθενται μέσω του υπό σύσταση ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ», για κοινωφελείς σκοπούς!
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Αντίστροφα μετράμε για τη διεξαγωγή της «Ημέρας Φιλάθλου» της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή (6/1, 17.00) στον πρώτο εντός έδρας αγώνα της ομάδας για το 2019, αυτόν με τον Χολαργό, με ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ 3€. Η φετινή «Ημέρα Φιλάθλου», που έχει πια γίνει θεσμός, καθώς θα διεξαχθεί για πέμπτη συνεχόμενη σεζόν, θα είναι ιδιαίτερη για έναν σημαντικό λόγο: τα έσοδα θα διατεθούν, μέσω του υπό σύσταση ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ», για κοινωφελείς σκοπούς.
Στο πλαίσιο της «Ημέρας Φιλάθλου» θα φιλοξενηθούν στο γήπεδο παιδιά από οικογένειες που επλήγησαν το περασμένο καλοκαίρι από τις φονικές πυρκαγιές στο Μάτι και στην Ραφήνα σε μια συνεργασία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και του Επίσημου Χορηγού της ομάδας, της Superfoods.
Να ενημερώσουμε πως λόγω ενός μικρού προβλήματος υγείας του Τάκη Κορωναίου δεν θα πραγματοποιηθεί σε αυτό το ματς η βράβευσή του με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του τμήματος μπάσκετ, αλλά σε κάποιο από τα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας μας. Ευχόμαστε από καρδιάς ταχεία ανάρρωση στην παλιά μεγάλη δόξα του «τριφυλλιού».
Η διάθεση των εισιτηρίων πραγματοποιείται από τα κάτωθι σημεία:
Ποδαρικό στο νέο έτος κάνει σήμερα το απόγευμα η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, η οποία στις 19:00 αντιμετωπίζει εκτός έδρας τα Δελφίνια Μεταμόρφωσης για την 3η αγωνιστική της Α2.
Οι «πράσινοι» οι οποίοι μετρούν δύο νίκες σε ισάριθμες αγωνιστικές, επιθυμούν να κάνουν το 3 στα 3 και να παραμείνουν στην πρώτη θέση του α’ ομίλου του βαθμολογικού πίνακα.
Τέλος να σημειωθεί πως ο τεχνικός των «πρασίνων» Μιχάλης Λαζαρίδης μπορεί να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες του καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών.
Πρωτάθλημα δεν υπάρχει αυτό το Σαββατοκύριακο για τις ομάδες τις Σούπερ Λίγκα και για αυτό το λόγο ο Γιώργος Δώνης έχει προγραμματίσει οικογενειακό δίτερμα μικτών ομάδων.
Συγκεκριμένα η πρώτη ομάδα αλλά και αυτή της Κ19 θα δώσουν ένα οικογενειακό διπλό, με τις δύο ενδεκάδες να είναι μικτές. Με αυτόν τον τρόπο ο Γιώργος Δώνης αφενός θα διατηρήσει όλους τους παίκτες του σε αγωνιστικούς ρυθμούς, αφετέρου θα έχει την ευκαιρία να τσεκάρει την κατάσταση που βρίσκονται, τόσο οι μικροί όσο και οι πιο μεγάλοι.
Ένας παίκτης που θα τραβήξει το ενδιαφέρον θα είναι ο Βασίλης Ζαγαρίτης, που αναμένεται να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο με το «τριφύλλι», αλλά και οι Δημήτρης Σερπέζης και Ανδρέας Αθανασακόπουλος που ξεχωρίζουν από την Κ19.
Τέλος, στο σημερινό ματς ο 49χρονος τεχνικός θα πάρει «γεύση» και από την κατάσταση που βρίσκεται ο Αντονί Μουνιέ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο Όμρι Άλτμαν τελικά δεν θα πάρει μέρος.
Όπως έχουμε αναφέρει, η απόφαση για την ενίσχυση του ρόστερ του Παναθηναϊκού είναι ειλημμένη και σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Σον Κιλπάτρικ φαίνεται να είναι ο νούμερο ένα στόχος για το «τριφύλλι».
Μάλιστα εδώ και πολύ καιρό έχουν υπάρξει σχετικά δημοσιεύματα, τα οποία όσο περνούν οι μέρες ολοένα και φουντώνουν. Σύμφωνα λοιπόν με όσα δήλωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό των ΗΠΑ ο Μικ Κρόνιν, προπονητής της ομάδας του Σινσινάτι, ο Αμερικανός γκαρντ αναμένεται να αναχωρήσει για την Αθήνα προκειμένου να αγωνιστεί στο Παναθηναϊκό.
Το ίδιο ισχυρίζεται και η Livesport στο σημερινό της (5/1) φύλλο τονίζοντας πως η διαφορά μεταξύ Παναθηναϊκού και Κιλπάτρικ έχει πέσει στις 15.000 δολάρια το μήνα, ποσό το οποίο δεν μπορεί να χαλάσει τη επερχόμενη συμφωνία.
Όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα με τον Κιλπάτρικ, τα σίγουρο είναι πως η μεταγραφική ενίσχυση του Παναθηναϊκού είναι προ των πυλών.
Ο Βασίλης Κασιμάτης γράφει για τη δίκαιη νίκη του Ολυμπιακού, την μεταγραφική ενίσχυση που έρχεται αλλά και την «ποδιά» του Βασίλη Σπανούλη στον Γιώργο Παπαγιάννη.
Το παιχνίδι στο ΣΕΦ έχει τελειώσει και η αλήθεια είναι πως είναι πολύ δύσκολο να βρεις έναν τομέα στον οποίο ο Παναθηναϊκός κατάφερε να έχει καλύτερη επίδοση από τον Ολυμπιακό. Κοιτώντας τα στατιστικά μοναδική εξαίρεση στην παραπάνω πρόταση αποτελούν τα λάθη, με το «τριφύλλι» να έχει υποπέσει σε 12 έναντι 13 του αντιπάλου του.
Για αυτό το λόγο είναι περιττό να μπούμε σε διαδικασία οποιασδήποτε ανάλυσης του αγώνα, η εικόνα του οποίου στην προκειμένη περίπτωση είναι απλή και ξεκάθαρη. Οι γηπεδούχοι μπήκαν από το πρώτο λεπτό με το «μαχαίρι στα δόντια» έβγαλαν ενέργεια στην άμυνα, στρίμωξαν στα «σχοινιά» τον Παναθηναϊκό και με τον Μιλουτίνοφ να κάνει πάρτυ στις δύο ρακέτες έφτασαν δίκαια στη νίκη.
Από τη μεριά τους οι «πράσινοι» είδαν την άσχημη αμυντική τους συμπεριφορά να είναι το μικρότερο κακό στην αναμέτρηση, με την αστοχία στην επίθεση να παίρνει τα πρωτεία και να χαρακτηρίζεται το λιγότερο εκνευριστική. Μέσα σε αυτά προσθέστε και την αργοπορία του Ρικ Πιτίνο στο να πάρει την απόφαση να βάλει τον Παπαγιάννη ή ένα αντίστοιχο παίκτη (υπήρχε και ο Βουγιούκας) στα κυβικά του Μιλουτίνοφ, προκειμένου να περιορίσει τη δράση του Σέρβου και έτσι το κακό δεν άργησε να γίνει.
Ωστόσο, όσο και να φαίνεται περίεργο από το χθεσινό ματς βγήκαν και κάποια θετικά στοιχεία για τον Παναθηναϊκό, μερικά από τα οποία έγιναν ήδη ορατά, ενώ κάποια άλλα θα γίνουν στο μέλλον.
Ένα από αυτά είναι η απόδοση του Ντίνου Μήτογλου. Ο Έλληνας φόργουορντ μετά τη περσινή μεταβατική σεζόν, δείχνει ότι φέτος είναι ένας παίκτης που αν μη τι άλλο μπορεί να προσφέρει λύσεις, ενώ το νεαρό της ηλικίας του αφήνει ακόμα μεγαλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον. Καλή θα χαρακτηρίσω και την απόδοση του Λούκας Λεκαβίτσιους, ο οποίος έδειξε πως τελικά έχει να δώσει πράγματα στο «τριφύλλι» και ήδη θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισσότερα αν ο Τσάβι Πασκουάλ του έδειχνε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
Περνώντας στα θετικά στοιχεία που θα γίνουν ορατά στο μέλλον, ένα από αυτά θα είναι η μεταγραφική ενίσχυση του Παναθηναϊκού, η οποία αν και ήταν επιβεβλημένη από πριν, το σημερινό ματς ήρθε να την «κλειδώσει». Πραγματικά θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί το «τριφύλλι» σε αυτό το κομμάτι, ωστόσο να θεωρείτε βέβαιο πως η μεταγραφική ενίσχυση για τους πρωταθλητές είναι προ των πυλών.
Για το τέλος άφησα μία από τις τελευταίες φάσεις του αγώνα. Εκεί που ο Βασίλης Σπανούλης περνάει τη μπάλα κάτω από τα πόδια του Γιώργου Παπαγιάννη, σε ένα σημείο όπου το παιχνίδι έχει ήδη κριθεί. Άλλος σκοπός πέραν του να «ξεφτιλίσει» τον νεαρό σέντερ και κατ' επέκταση το «τριφύλλι» δεν υπάρχει, ωστόσο το γεγονός αυτό είναι μάλλον λιγότερο τιμητικό για τον Σπανούλη, ο οποίος έδειξε πως παραμένει ένας πολύ μεγάλος μπασκετμπολίστας με αντιστρόφως ανάλογο χαρακτήρα, παρά για τον Παναθηναϊκό.
Όμως οι «πράσινοι» οφείλουν να πράξουν ένα πράγμα, να κάνουν «αφίσα» στο μυαλό τους τη συγκεκριμένη φάση και να απαντήσουν όλοι μαζί ως ομάδα όταν θα έρθει οι δική τους ώρα, όχι όμως με ανάλογες κινήσεις αλλά με κατακτήσεις νικών και τροπαίων.
ΥΓ. Πολύ τιμητικές για τον ίδιο και τον Παναθηναϊκό, οι δηλώσεις του Νίκου Παππά μετά το τέλος του αγώνα. Ο γκαρντ του «τριφυλλιού» δεν θέλησε να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό του, αναγνώρισε την ανωτερότητα των «ερυθρολεύκων» και δεν πήγε σε άλλες τακτικές αντίστοιχες με αυτές που έχουν κάνει στο παρελθόν συνάδελφοί του από άλλες ομάδες.
Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Δείτε στο παρακάτω βίντεο εκτεταμένα στιγμιότυπα από την ήττα του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της 16ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό.
Την ανωτερότητα του Ολυμπιακού παραδέχτηκε ο Νίκος Παππάς, ο οποίος με δηλώσεις του σημείωσε πως οι «πράσινοι» έπρεπε να μπουν πιο συγκεντρωμένοι και πιο ψυχωμένοι.
«Ξέραμε ότι παίζαμε σε μια δύσκολη έδρα, έπρεπε να μπούμε πιο συγκεντρωμένοι και πιο ψυχωμένοι,. Να μην κρυβόμαστε, έπαιξε καλύτερα ο Ολυμπιακός. Μπήκε καλύτερα στο ματς, έπαιξε πιο καλά και δίκαια κέρδισε. Είναι νωρίς να αφομοιώσουμε την όλη φιλοσοφία του κόουτς Πιτίνο. Αυτό που είπα πριν δεν έχει να κάνει ούτε με τον Πιτίνο, ούτε με τον Πασκουάλ. Όταν παίζεις ένα ντέρμπι πρέπει να είσαι αποφασισμένος, να παίζεις και με το μυαλό και με την ψυχή σου, δεν κάναμε κάποια από αυτά τα πράγματα και δίκαια χάσαμε».
Για το τι έφταιξε για την ήττα, σχολίασε: «Όταν χάνεις… Θα κοιτάξουμε το βίντεο, θα δούμε τα λάθη μας. πολλά παιδιά δεν έχουν ξαναπαίξει εδώ μέσα, θα δούμε στο επόμενο παιχνίδι και στους τελικούς πως θα είμαστε για να καταφέρουμε να πάρουμε τα αποτελέσματα που χρειάζεται».
Για τη συνέχεια, στην Euroleague, τόνισε: «Σίγουρα έχουμε κάνει κακές ήττες, χειρότερες κι από τη σημερινή. Χρειαζόμαστε μεγάλες νίκες, κάποιες από αυτές που λέμε «εκτός προγράμματος» αν και εγώ πιστεύω πως παντού πρέπει να πάμε για τη νίκη, για να καταφέρουμε να πάμε καλά και στην Ευρώπη που είναι ο στόχος μας».
Τέλος, ο Νίκος Παππάς είπε: «Όπως είπα και πριν ο Ολυμπιακός έπαιξε καλύτερα και νίκησε δίκαια. Ούτε σφυρίγματα, ούτε τύχη, διάβασε καλύτερα, εκτέλεσε καλύτερα και πήρε τη νίκη. Άρα λοιπόν εμείς θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι στο επόμενο παιχνίδι, είτε είναι Ευρωλίγκα, είτε είναι πρωτάθλημα να παρουσιαστούμε καλύτεροι και να πάρουμε εμείς τη νίκη».