Κακή χαρακτήρισε την απόδοσή των παικτών του στην άμυνα ο Ρικ Πιτίνο, μιλώντας μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» επί του Ρεθύμνου.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο έμπειρος τεχνικός στην συνέντευξη τύπου:
«Το Ρέθυμνο έκανε πολύ καλή δουλειά σήμερα, δεν τα παράτησε σε κανένα σημείο. Έπαιξαν σκληρά και τους συγχαίρω γι’ αυτό. Είχαμε μια εξαιρετική επίσκεψη σε ένα πανέμορφο μέρος».
Για το αν θεωρεί πως η ομάδα του παρουσιάστηκε κουρασμένη από τα συνεχόμενα ματς: «Δεν νομίζω πως η ομάδα είναι κουρασμένη. Είχαμε και έχουμε πολλούς τραυματισμούς από την αρχή της σεζόν. Ήταν ο Λάνγκφορντ, ήταν ο Τόμας, τώρα είναι ο Λοτζέσκι, ο Μήτογλου και ο Παππάς. Υπάρχουν πολλές απώλειες παικτών. Τον τελευταίο μήνα παίζουμε αρκετά καλά. Σήμερα κάναμε ένα βήμα πίσω. Ήμασταν κακοί περισσότερο στην άμυνα. Δίνουμε συγχαρητήρια στην αντίπαλη ομάδα για την προσπάθειά της και προχωράμε».
Για την εικόνα του Ρεθύμνου Cretan Kings και το αν η βαθμολογική της θέση την αντικατοπτρίζει: «Δεν μπορώ να μιλήσω σχετικά με ό,τι συνέβη στα προηγούμενα παιχνίδια. Όπως είδα σήμερα έβγαλε πολύ μεγάλη ενέργεια. Χθες είχα μια συνάντηση με τον ιδιοκτήτη της ομάδας. Μιλήσαμε πάρα πολύ, είναι ένας άνθρωπος που έχει μεγάλο πάθος και αγάπη για την ομάδα και για την κοινωνία της πόλης. Ενθουσιάστηκα μαζί του, είναι από τους καλύτερους ιδιοκτήτες που έχω συναντήσει ποτέ. Εύχομαι τα καλύτερα γιατί η προσπάθεια που κατέβαλαν σήμερα ήταν εξαιρετική».
Στην παραδοχή του ποιοτικότερου ρόστερ του ΠΑΟΚ, αλλά και στα λάθη των δικών του παικτών απέδωσε την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ, ο τεχνικός των «πρασίνων» Γιώργος Δώνης.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός:
Για το αν έπαιξαν καθοριστικό ρόλο τα δύο γρήγορα γκολ στα δύο ημίχρονα: «Σίγουρα ο ΠΑΟΚ έχει πολύ ποιοτικό ρόστερ και είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα, όχι μόνο στο επιθετικό κομμάτι αλλά και αμυντικά. Δεν σημαίνει ότι μία επειδή έχει πιο ακριβό ρόστερ μπορεί να χάσει από μία ομάδα με πιο φθηνό. Οργανώσαμε ένα πλάνο όλη την εβδομάδα, ώστε ο ΠΑΟΚ να σπαταλήσει δυνάμεις και μυαλό. Από το πρώτο λεπτό άλλαξε το πλάνο μας και έτσι ήταν πολύ πιο δύσκολο για εμάς το ανοιχτό γήπεδο. Παρ’ όλα αυτά, συμπεριφερόμασταν καλά. Δυστυχώς όμως πληρώσαμε ένα λάθος και μετά ο ΠΑΟΚ το διαχειρίστηκε καλά. Επειδή είμαστε ρεαλιστές πρέπει να κοιτάμε την πραγματικότητα. Παίζαμε κόντρα σε έναν ανώτερο αντίπαλο, δεν είχαμε τη συγκέντρωση και τη νίκη. Ο ΠΑΟΚ είναι ανώτερη ομάδα και μας κέρδισε δίκαια».
Για τις φάσεις του ΠΑΟΚ λόγω αργών επιστροφών: «Το συγκεκριμένο κομμάτι δεν είναι θέμα αργών επιστροφών. Προς το τέλος πήραμε ρίσκα, νομίζω ότι δεν αφορά τις επιστροφές αλλά το υπερβολικό ρίσκο που μπορείς να πάρεις. Έχουμε δείξει ότι έχουμε καλές επιστροφές σε όλη τη διάρκεια της σεζόν».
Για τα τρεξίματα της ομάδας: «Τα τρεξίματά μας και η έντασή μας είναι καλύτερα τώρα σε σχέση με τον δεύτερο γύρο. Πάμε σε ένα δεύτερο κομμάτι, όταν η ομάδα δεν μπορεί να διατηρήσει την απόδοσή της, αυτό βαραίνει τον προπονητή. Από εκεί και πέρα, στο ποδόσφαιρο υπάρχουν και απρόοπτα. Εμάς μας έχουν συμβεί πολλά απρόοπτα. Είναι φυσιολογικό για μένα ότι παίκτες δεν έχουν μπει σε αντίστοιχη διαδικασία τα προηγούμενα χρόνια και αυτό τώρα βγαίνει. Δείτε όμως και κάτι ακόμα. Αυτή τη στιγμή ο Άρης στο γήπεδο έχει τους ίδιους βαθμούς με εμάς. Κανείς από εμάς δεν θα απογοητευτεί, θα παλέψουμε τα επτά παιχνίδια που έχουμε».
Για το αν θα είναι αποτυχία να μην μπει στην πεντάδα: «Εκεί που είχαμε φτάσει θα είναι αποτυχία. Βαθμολογικά είχαμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα που σε μία ροή παιχνιδιών δεν πήραμε τα αποτελέσματα που θα μπορούσαμε να πάρουμε. Η συγκομιδή μας έπρεπε να είναι τουλάχιστον έξι βαθμούς παραπάνω».
Για τον Παναθηναϊκό της επόμενης σεζόν: «Εμείς τρέχουμε ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ. Ξέρουμε ότι έχουμε ένα πρότζεκτ με δεδομένα και σε αυτό κινούμαστε. Το τι θα γίνει και αν ο ιδιοκτήτης μας πει κάτι διαφορετικό δεν το γνωρίζουμε. Είναι πολύ σημαντικό θέμα η αδειδότηση της ομάδας. Γιατί είναι διαφορετικό να υπάρχουν περιορισμοί με το να υπάρχει περιθώριο μεταγραφών ακόμα και με ένα συγκεκριμένο μπάτζετ. Ξέρω πως το πλάνο είναι δύσκολο για εσάς και για τον κόσμο αλλά αν αρχίσουμε να λέμε για τον Παναθηναϊκό του Βαζέχα και του Σαραβάκου δεν είμαστε ρεαλιστές».
Για το αν θα βοηθούσε επιστροφή στη Λεωφόρο: «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το Ολυμπιακό Στάδιο είναι ένα ωραίο γήπεδο αλλά αυτούς τους μήνες είναι λογικό να μειώνεται η παρουσία του κόσμου. Σήμερα ο κόσμος ήταν και δυναμικός και μας βοήθησε. Είμαστε υποχρεωμένοι να ευχαριστήσουμε τον κόσμο. Γήπεδα κλουβιά σίγουρα προκαλούν πίεση στον αντίπαλο. Από την άλλη ας μην κρυβόμαστε, η Λεωφόρος δεν είναι ένα σύγχρονο γήπεδο»
Για το τι πρέπει να αλλάξει ο Παναθηναϊκός: «Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε και σήμερα. Είναι μία διαδικασία που γίνεται όλη τη σεζόν. Στη φάση που βρισκόμαστε θα παίξει μεγάλο ρόλο και ο εγωισμός όσων βρισκόμαστε στην ομάδα».
Δεχόμενος από ένα γκολ στο πρώτο δίλεπτο του κάθε ημιχρόνου, ο Παναθηναϊκός γνώρισε την εντός έδρας ήττα από τον ΠΑΟΚ με 0-2 και έφυγε με άδεια τα χέρια από το ντέρμπι της 23ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα.
Οι «πράσινοι» παρουσιάστηκαν κατώτεροι των προσδοκιών και πληρώνοντας τα λάθη απερισκεψίας που έκαναν είδαν την υπόθεση πέμπτη θέση να δυσκολεύει ακόμα περισσότερο.
Ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό με 3-4-3, το οποίο γινόταν 5-4-1, όταν το «τριφύλλι» ήταν σε θέση άμυνας. Ο Διούδης ήταν κάτω από τα δοκάρια, με την τριάδα στην άμυνα να αποτελείται από τους Πούγγουρα, Κολοβέτσιο και Μαυρομμάτη. Όλη την αριστερή πλευρά ανέλαβε ο Ινσούα και τη δεξιά ο Γιόχανσον. Αμυντικά χαφ ήταν οι Κάτσε και Κουρμπέλης και ο Μπουζούκης με τον Χατζηγιοβάνη βρέθηκαν πίσω από τον Μακέντα που ήταν στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη δική του πλευρά ο Ράζβαν Λουτσέσκου επέλεξε σύστημα 4-2-3-1. Κάτω από τα δοκάρια πήρε θέση ο Πασχαλάκης, με την τετράδα της άμυνας να αποτελείται από τους Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο και Βιεϊρίνια. Στο χώρο της μεσαίας γραμμής αγωνίστηκε ο Μαουρίσιο με τον Σάκχοφ, με τον Μπίσεσβαρ να παίρνει θέση πίσω από τον μοναδικό προωθημένο, Τσούμπα Άκπομ, ενώ στα άκρα βρέθηκαν οι Λημνιός και Ζαμπά.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο για τον Παναθηναϊκό ο οποίος έμεινε πίσω στο σκορ μόλις στο δεύτερο λεπτό. Ο Βιεϊρίνια εκτέλεσε το κόρνερ, ο Διούδης έκανε κακή έξοδο και ο Μαουρίτσιο στο δεύτερο δοκάρι βρέθηκε μόνος τους και έσπρωξε τη μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 0-1.
Το πολύ γρήγορο γκολ των φιλοξενούμενων ανάγκασε τους παίκτες του Γιώργου Δώνη να πάρουν στην κατοχή τους τη μπάλα και να επιτεθούν, κάτι το οποίο έκαναν, χωρίς ωστόσο να φτάσουν με αξιώσεις απέναντι από την εστία του Πασχαλάκη.
Το πρώτο 20λεπτό ολοκληρώθηκε με μοναδική φάση αυτή του γκολ, καθώς οι παίκτες του δικεφάλου προσπαθούσαν να ρίξουν τον ρυθμό του αγώνα, περιμένοντας να τους δοθεί η κατάλληλη στιγμή για να φτάσουν σε ένα δεύτερο τέρμα. Στο 21’ ο ΠΑΟΚ έφτασε κοντά στο δεύτερο γκολ με τον Ζαμπά να σπάει τη μπάλα στον επερχόμενο Μαουρίτσιο, ο οποίος από το ύψος του πέναλτι σούταρε, όμως η μπάλα κόντραρε στον Μαυρομμάτη και στη συνέχεια ο Διούδης μπλόκαρε για να παραμείνει το 0-1.
Οι φάσεις μπροστά από τις δύο εστίες παρέμειναν να είναι λιγοστές, με τους φιλοξενούμενους να απειλούν εκ νέου με τον Άκπομ στο 35’, όμως το σουτ που επιχείρησε μέσα από την περιοχή, έστειλε τη μπάλα πολλά μέτρα άουτ από την εστία του Διούδη.
Στο 40’ έλαβε χώρα η πρώτη καλή στιγμή για τον Παναθηναϊκό και μάλιστα διαρκείας. Ο Κολοβέτσιος εξαπέλυσε το σουτ έξω από τη μεγάλη περιοχή όμως η μπάλα κόντραρε στους αμυντικούς, στη συνέχεια η μπάλα επέστρεψε στον αμυντικό των «πρασίνων» που δοκίμασε ξανά το πόδι του αλλά με την ίδια κατάληξη.
Πριν ολοκληρωθεί το ημίχρονο ο Παναθηναϊκός είχε ακόμα δύο ευκαιρίες να ισοφαρίσει ωστόσο δεν τα κατάφερε. Στις καθυστερήσεις λοιπόν του ημιχρόνου ο Μακέντα βγήκε σε πλαϊνό τετ α τετ με τον Πασχαλάκη και προσπάθησε να τον νικήσει με δυνατό σουτ, ωστόσο ο Έλληνας τερματοφύλακας απέκρουσε στην κλειστή του γωνία. Στην εξέλιξη της φάσης ο Μαυρομμάτης βρέθηκε στο δεύτερο δοκάρι αλλά δεν εκμεταλλεύτηκε την πολύ καλή σέντρα και έστειλε τη μπάλα άουτ.
Με την έναρξη του δεύτερου μέρους ο Γιώργος Δώνης πραγματοποίησε την πρώτη του αλλαγή στον αγώνα περνώντας στη θέση του Τάσου Χατζηγιοβάνη, τον Δημήτρη Εμμανουηλίδη.
Η αρχή του δεύτερου μέρους ήταν «καρμπόν» με αυτή του πρώτου, με τον ΠΑΟΚ να πετυχαίνει και δεύτερο τέρμα ύστερα από δύο λεπτά αγώνα. Στο 47’ από λάθος κεφαλιά του Ινσούα η μπάλα πήγε δεξιά στον Μάτος. Ο ακραίος μπακ σέντραρε ο Κουρμπέλης έδιωξε και αυτός λανθασμένα, με τη μπάλα να φτάνει στον Ζαμπά που πλάσαρε σωστά τον Διούδη και έκανε το 2-0.
Η εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου ήταν ολόιδια με αυτή του πρώτου και μετά την επίτευξη του δεύτερου τέρματος. Ο Παναθηναϊκός πήρε τη μπάλα και προσπάθησε να επιτεθεί, με τις «ευλογίες» των φιλοξενούμενων, οι οποίοι έχοντας διαφορά ασφαλείας διαχειρίζονταν το ματς με άνεση ψάχνοντας την ευκαιρία να πετύχουν και άλλα τέρματα.
Στο 69’ ο Δώνης έκανε διπλή αλλαγή, περνώντας στις θέσεις των Κάτσε και Πούγγουρα τους Άλτμαν και Χρηστο Δώνη, αλλάζοντας ταυτόχρονα τη διάταξη σε 4-4-2.
Στο 71’ ο ΠΑΟΚ έμεινε με δέκα παίκτες, καθώς ο Ζαμπά σήκωσε ψηλά το πόδι και με άσχημη προβολή βρήκε με τις τάπες στον μηρό τον Κολοβέτσιο και έτσι ο Γιακομπ Κέλε έδειξε σωστά απ’ ευθείας κόκκινη κάρτα στον Βραζιλιάνο.
Το «τριφύλλι» προσπάθησε να εκμεταλλευτεί άμεσα το αριθμητικό πλεονέκτημα, με τον Ινσούα στο 76΄να πραγματοποιηθεί πολύ όμορφη ατομική προσπάθεια και σουτ, όμως ο Πασχαλάκης με τρομερή απόκρουση απομάκρυνε σε κόρνερ διατηρώντας «καθαρή» την εστία του.
Στο 83’ ο Μπουζούκης με δυνατό σουτ απείλησε και πάλι, όμως ο Πασχαλάκης έπεσε χαμηλά στην αριστερή του γωνία και απέκρουσε. Ένα λεπτό αργότερα ο ΠΑΟΚ χτύπησε στη κόντρα φτάνοντας κοντά στο 0-3, όμως ο Ενρίκε που είχε περάσει στο ματς αστόχησε μπροστά από κενή εστία.
Στα επόμενα λεπτά τίποτα δεν άλλαξε και έτσι ο Παναθηναϊκός έφυγε με άδεια τα χέρια από το ντέρμπι της 23ης αγωνιστικής.
Οι συνθέσεις:
Παναθηναϊκός (3-4-3): Διούδης, Πούγγουρας (69’ Άλτμαν), Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης, Γιόχανσον, Κάτσε (69’ Δώνης), Κουρμπέλης, Ινσούα, Μπουζούκης, Μακέντα, Χατζηγιοβάνης (46’ Εμμανουηλίδης).
ΠΑΟΚ (4-2-3-1): Πασχαλάκης, Μάτος, Κρέσπο, Βαρέλα, Βιεϊρίνια (82' Ενρίκε), Σάκχοφ (77’ Γιαννούλης), Μαουρίτσιο, Λημνιός, Μπίσεσβαρ (70’ Ολιβέιρα), Ζαμπά, Άκπομ.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Όσο χρειάστηκε προκειμένου να πάρει τη νίκη και να διατηρήσει το αήττητο σερί που τρέχει από την έναρξη του πρωταθλήματος, έπαιξε ο Παναθηναϊκός ο οποίος επικράτησε εκτός έδρας του Ρεθύμνου με 75-87.
Οι «πράσινοι» που είχαν σε καλή μέρα τον Σον Κιλπάτρικ έκαναν το 17 στα 17 και πλέον στρέφουν την προσοχή τους στον εκτός έδρας αγώνα για την Ευρωλίγκα κόντρα στην Νταρουσάφακα.
Παρόντες στο κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» και οι οπαδοί του Παναθηναϊκού που ζέσταναν την ατμόσφαιρα και χειροκρότησαν τους παίκτες του Ρικ Πιτίνο.
Ο Ρικ Πιτίνο επέλεξε να ξεκινήσει το ματς με τους Καλάθη, Κιλπάτρικ, Αντετοκούνμπο, Παπαπέτρου και Παπαγιάννη, ενώ από τη μεριά του ο Λευτέρης Ζιάγκος ξεκίνησε με τους Ντάνιελς, Χίκι, Χριστοδούλου, Μπαρτ και Κλάντον.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να μην έχουν καλό ρυθμό, ωστόσο οι «πράσινοι» εκμεταλλευόμενοι την ποιότητα τους ύστερα από τριάμισι λεπτά αγώνα είχαν πάρει μία διαφορά 5 πόντων (4-9). Ο Κιλπάτρικ είχε ξεκινήσει ζεστός από μεριάς Παναθηναϊκού, ωστόσο κάποια λάθη του «τριφυλλιού» επέτρεψαν στην ομάδα της Κρήτης να περάσει μπροστά με 15-14 στο 6’. Στον εναπομείναντα χρόνο οι παίκτες του Πιτίνο ήταν «απόλυτοι». Δυναμώνοντας την άμυνα κατάφεραν να τρέξουν ένα σερί 0-10 και να προηγηθούν στο τέλος του ημιχρόνου με 15-24.
Το ξεκίνημα των «πρασίνων» στο δεύτερο δεκάλεπτο ήταν εξίσου δυναμικό με το τέλος του πρώτου. Το «πράσινο» σερί έφτασε στο μέχρι και το 19-0, κάνοντας το 15-33 στο 12’. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να ελέγχει απόλυτα το παιχνίδι με τον Ρικ Πιτίνο να πραγματοποιεί παράλληλα και το συνηθισμένο ροτέισιον, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες. Η διαφορά ήταν σταθερά σε διψήφιο αριθμό (31-45 στο 18’), με το πρώτο ημίχρονο να ολοκληρώνεται με το σκορ στο 36-50.
Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πιο χαλαρός και αυτό του κόστισε. Αρχικά η διαφορά παρέμεινε στα πλαίσια των 14 πόντων(46-60 στο 25’), ωστόσο όσο περνούσε η ώρα οι γηπεδούχοι έδειχναν να ζωηρεύουν και να προσπαθούν να βάλουν δύσκολα στο «τριφύλλι». Το τέλος της τρίτης περιόδου βρήκε τους «πράσινους» στο +9 (57-66), δίνοντας έτσι ενδιαφέρον στην τέταρτη περίοδο.
Η εικόνα του Παναθηναϊκού βελτιώθηκε με την έναρξη της τέταρτης και τελευταίας περιόδου. Η διαφορά έφτασε και πάλι σε διψήφιο αριθμό (59-71) στο 33’ και στα υπόλοιπα λεπτά οι «πράσινοι» διαχειριστήκαν το ματς φτάνοντας στη νίκη με 75-87.


Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με σχηματισμό 3-4-3 θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Όπως επέλεξε ο Γιώργος Δώνης ο Διούδης θα είναι κάτω από τα δοκάρια, με την τριάδα στην άμυνα να αποτελείται από τους Πούγγουρα, Κολοβέτσιο και Μαυρομμάτη.
Όλη την αριστερή πλευρά ανέλαβε ο Ινσούα και τη δεξιά ο Γιόχανσον. Αμυντικά χαφ θα είναι οι Κάτσε και Κουρμπέλης και ο Μπουζούκης με τον Χατζηγιοβάνη θα βρίσκονται πίσω από τον Μακέντα.
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ θα υπάρχει μετά το τέλος του αγώνα ο οποίος ξεκινά στις 19:00.
Με χαρακτηριστική άνεση πέρασε από την έδρα του ΕΦΑΟΖ η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, με τα κορίτσια να επικρατούν με 49-68. Με αυτή τη νίκη οι «πράσινες» παρέμειναν μόνες πρώτες και μάζεψαν δύο ακόμα χρήσιμους πόντους έχοντας σε καλή μέρα της Εζέτζα και Μούλη.
Τα δεκάλεπτα: 11-19, 17-42, 30-54, 49-68.
ΕΦΑΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ (Βερροιόπουλος – Φατούρος): Καραβέλη 4, Σατρατζέμη 7, Κυρίου, Βαμβακά 13, Ντότσι, Ζουρνή 12, Κεσσέ 2, Βυζεντίνη 4, Κουρούβανη, Λέρη 2, Μπαλαμπάνη 5(1), Χόνι.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Καντζιλιέρης -Γκουζινη): Κασδαγλή 1, Μούλη 17, Κοίλια, Ακρίβου, Καλαμπάκου 11, Ευαγγελάτου 2, Αρβανίτη 6, Σλούκα 8(2), Μούτσα, Βασιλάκη, Εζετζα 19, Σιγάλα 4.
Ο αθλητής του Παναθηναϊκού Κώστας Κωνσταντινόπουλος βρίσκεται σε εξαιρετική αγωνιστική κατάσταση και αυτό το έδειξε και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε στα Χανιά.
Ο «πράσινος» πρωταθλητής διατήρησε τον τίτλο του για δεύτερη σερί χρονιά καθώς στον τελικό νίκησε τον Γιάννη Σγουρόπουλο του Ολυμπιακού με 4-2 σετ (11-2, 10-12, 12-10, 11-6, 9-11, 12-10).
Νωρίτερα στον ημιτελικό ο Κωνσταντινόπουλος νίκησε μμε 4-3 τον Τάσο Ρηνιώτη του Ολυμπιακού με τον οποίος είχε παίξει στον τελικό πέρυσι και τον είχε κερδίσει και πάλι.
Πέραν του Κώστα Κωνσταντινόπουλου πάντως αξιοσημείωτη ήταν και η εμφάνιση του αδερφού του Γιώργου ο οποίος κατέλαβε το χάλκινο μετάλλιο στο ατομικό, καθώς αποκλείστηκε στον ημιτελικό από τον Σγουρόπουλο με 1-4.
Τα δύο «πράσινα» αδέρφια βρέθηκαν και στον τελικό του διπλού που λύγισαν τελικά με 3-1 σετ(11-13, 11-5, 11-6, 11-8) από τους Σγουρόπουλο-Ρηνιώτη , κατακτώντας ωστόσο το ασημένιο μετάλλιο.
Σε ότι αφορά τη Μαρία Αρτσέτου έφτασε μέχρι τα προημιτελικά στο διπλό και μέχρι τις 16 στο ατομικό.
Διπλό δικαστικό «ντέρμπι» έχει να δώσει τη Δευτέρα (4/3) η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Συγκεκριμένα το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ θα εκδικάσει την έφεση που έχει υποβάλει ο Λαουτάρο Ρινάλντι, κατά της πρωτόδικης απόφασης του δικαστηρίου, που του επιδίκασε να πάρει 530.000 ευρώ από του «πράσινους», τη στιγμή που ο Αργεντινός ζητά 620.000 ευρώ, αλλά και την αίτηση για ενεργοποίηση κι επιβολή ποινών που έχει υποβάλει ο Γιακούμπα Σιλά.
Αναλυτικά οι υποθέσεις που θα εκδικαστούν:
ΔΕΥΤΕΡΑ 04.03.2019 ΩΡΑ : 15.30
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ και ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΩΝ
1. VLADIMIR DIMITROVSKI –ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ
2. ΝΕΣΤΩΡΑΣ ΜΥΤΙΔΗΣ- ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ
3. ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ- SYLLA YACOURA
4. ΓΣ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 04.03.2019 ΏΡΑ: 16.00
1.Έφεση του προπονητή ΘΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ κατά της υπ΄αριθμ.91/2019 απόφασης της ΠΕΕΟΔ/ΕΠΟ και της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας
2.Έφεση του επαγγελματία ποδοσφαιριστή PATRICIO LAUTARO RINALDI κατά της υπ΄αριθμ. 45/2019 απόφασης της ΠΕΕΟΔ/ΕΠΟ και της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΊΚΟΣ
3. Έφεση του επαγγελματία ποδοσφαιριστή DENIS EPSTEIN κατά της υπ΄αριθμ, 150/2019 απόφασης ΠΕΕΟΔ/ΕΠΟ και της ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΣΣΙΟΠΗ
4.Προσφυγή του σωμ. ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ κατά της ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΤΡΙΤΗ 05.03.2019 ΩΡΑ : 15.00
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ και ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΩΝ
1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΟΥΚΙΝΑΣ κατά 1) ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ 1908 ΝΕΑ ΠΑΕ και 2) ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗ –προσωρινό εκκαθαριστή της ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ 1908 ΠΑΕ ( Εξ αναβολής)
2. ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ 1908 ΝΕΑ ΠΑΕ- ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΟΥΚΙΝΑΣ
ΤΡΙΤΗ 05.03.2019 ΏΡΑ: 16.00
1.Προσφυγή του σωμ. ΑΠΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ κατά της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
2. Προσφυγή του σωμ. ΑΣΠΑ ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ κατά της ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
3. Πρόσθετη παρέμβαση SUPER LEAGUE υπέρ ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ κατά σωμ. ΑΣΑΠ ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ
4. Προσφυγή του σωμ. ΠΑΟ ΡΟΥΦ κατά της ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
5. Πρόσθετη παρέμβαση SUPER LEAGUE υπέρ ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ κατά σωμ. ΠΑΟ ΡΟΥΦ
6. Προσφυγή του σωμ. ΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΩΣΤΕΑ-ΓΕΙΤΟΝΑ κατά της ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Στην έδρα του ΕΦΑΟ Ζωγράφου δοκιμάζεται σήμερα η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Α2 (14:00).
Οι «πράσινες αμαζόνες» που πραγματοποιούν μία πολύ εντυπωσιακή πορεία μετρώντας 14 νίκες και μόλις μία ήττα θέλουν να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις και να πάρουν μία ακόμα πολύτιμη νίκη, στο «δρόμο» προς την επιστροφή τους στην Α1.
Ο τεχνικός της ομάδας Γιώργος Καντζιλιέρης αναμένεται να έχει όλες τις παίκτριες στη διάθεσή του, στις οποίες βεβαίως έχει επιστήσει την προσοχή καθώς η ομάδα του Ζωγράφου είναι από τις πιο επικίνδυνες στην κατηγορία, ιδιαίτερα όταν αγωνίζεται εντός έδρας.
Τέλος να θυμίσουμε πως την περασμένη αγωνιστική το ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΟΑ Χανίων είχε αναβληθεί, καθώς λόγω των κακών καιρικών συνθηκών η ομάδα της Κρήτης δεν μπόρεσε να ταξιδέψει στην Αθήνα.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Η βαθμολογία με τον Παναθηναϊκό και τον ΟΑ Χανίων να έχουν ένα ματς λιγότερο
|
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ |
27 |
|
ΓΣ ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
27 |
|
ΚΑΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ |
27 |
|
ΕΦΑΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
27 |
|
ΓΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ |
25 |
|
ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
22 |
|
ΑΟ ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ |
22 |
|
ΑΟ ΑΜΥΝΤΑΣ |
21 |
|
ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ |
20 |
|
ΟΚΑ ΑΡΚΑΔΙ |
17 |
|
ΚΟΜ ΠΕΛΑΣΓΟΣ |
16 |
|
ΑΟ ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
16 |
Στην άκρη αφήνει για λίγο τις υποχρεώσεις του για την Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στρέφει την προσοχή του στο πρωτάθλημα και στο σημερινό εκτός έδρας αγώνα κόντρα στο Ρέθυμνο για τη 17η αγωνιστική της Basket League (17:00, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» που είναι η μόνη ομάδα που παραμένει αήττητη στο πρωτάθλημα, θέλει να διευρύνει ακόμα περισσότερο αυτό το σερί και να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Για ακόμα ένα παιχνίδι οι Κυπελλούχοι Ελλάδος δεν θα αγωνιστούν πλήρεις. Εκτός από τους τραυματίες Νίκο Παππά και Ματ Λοτζέσκι, ο Ρικ Πιτίνο δε θα έχει στη διάθεση του τον Ντίνο Μήτογλου, ο οποίος δεν ακολούθησε την αποστολή στην Κρήτη. Στον αντίποδα παρών θα είναι Ντεσόν Τόμας που ξεπέρασε την ίωση και έτσι θα αγωνιστεί κανονικά.
Να θυμίσουμε πως ο Παναθηναϊκός μετά το ταξίδι της επιστροφής από τα Κανάρια Νησιά, αλλά και το Ρέθυμνο που αγωνίζεται σήμερα, έχει να δώσει ακόμα ένα εκτός έδρας αγώνα, αυτή τη φορά κόντρα στη Νταρουσάφακα για την Ευρωλίγκα (7/3) συνεχίζοντας έτσι τα παιχνίδια μακριά από την έδρα του.