ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

«Γιατί δεν θέλουν να κερδίσουν στο γήπεδο;»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 19:32

Προγραμματισμένη για σήμερα ήταν η εκδίκαση της έφεσης του Ολυμπιακού, για την απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής να συνεχιστεί το ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό που είχε διακοπεί λόγω επεισοδίων.

Κατά τη διάρκεια της εκδίκασης οι «ερυθρόλευκοι» ισχυριστήκαν πως ο διαιτητής στον έλεγχο του γηπέδου μετά τη διακοπή του αγώνα, θεώρησε πως η ατμόσφαιρα δεν ήταν καλή και τα επεισόδια που είχαν συμβεί πριν λίγη ώρα εκτός γηπέδου μπορεί να συνεχίζονταν και εντός για αυτό και διέκοψε τον αγώνα. Σε ότι αφορά τον κανονισμό που λέει ότι ο διαιτητής πρέπει να περιμένει 60 λεπτά για να διακόψει το ματς (κάτι που δεν συνέβη στην προκειμένη περίπτωση), οι άνθρωποι του Ολυμπιακού το σχολίασαν με ένα παράδειγμα αναφέροντας πως «Αν αύριο μπει κάποιος με ένα όπλο σε ένα γήπεδο, αν δεν τραυματίσει κάποιον, θα είναι υποχρεωμένος ο διαιτητής να βάλει αλεξίσφαιρο και να περιμένει 60 λεπτά;»

Από τη μεριά της η υπερασπιστική γραμμή του Παναθηναϊκού υποστήριξε πως σε περίπτωση διακοπής του αγώνα θα κερδίσουν οι «μπαχαλάκηδες», ενώ σημείωσαν πως οι συνθήκες για τη συνέχεια του αγώνα ήταν κατάλληλες. Μάλιστα οι «πράσινοι» κατέρριψαν τους ισχυρισμούς που έλεγαν πως ήταν δύσκολο να αναπνεύσει κανείς λόγω των χημικών, καθώς υπογράμμισαν πως ο Γερμανός διαιτητής βγήκε με άνεση να ελέγξει το γήπεδο και τα δίχτυα χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.

Επιπλέον το «τριφύλλι» σημείωσε πως αν δε γίνει δεκτή η έφεση του Ολυμπιακού, είναι διατεθειμένο να συνεχίσει τον παιχνίδι ακόμη και χωρίς θεατές, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η ατάκα του δικηγόρου του Παναθηναϊκού, Λεωνίδα Μπουτσικάρη που είπε: «Τους δίνεται η δυνατότητα να πάρουν το ντέρμπι στο γήπεδο, γιατί δεν θέλουν; Νικάνε 1-0».

Τέλος να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός ζητά να συνεχιστεί το παιχνίδι από το 70ο λεπτό, ενώ ο Ολυμπιακός τη διακοπή του αγώνα και την τιμωρία του Παναθηναϊκού με -3. Η τελική απόφαση αναμένεται να βγει εντός της ερχόμενης εβδομάδας, με τις δύο ομάδες να έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν υπομνήματα μέχρι τη προσεχή Δευτέρα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Διπλός» Καλάθης στο Top 10 των ασίστ του Μαρτίου (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 16:33

Το όνομα του Νικ Καλάθη είναι συνυφασμένο με τις ασίστ και έτσι ο αρχηγός του Παναθηναϊκού δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το Top 10 με τις καλύτερες ασίστ του Μαρτίου. Ο ηγέτης του «τριφυλλιού» βρίσκεται στην 8η  και την 4η θέση του Top 10 δίνοντας τελικές πάσες στους Ιωάννης Παπαπέτρου και Γιώργο Παπαγιάννη.

Δείτε το βίντεο 

Το Σαββατοκύριακο 6-7/4 το «3ο Τρόπαιο Κολύμβησης»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 16:03

Τη διοργάνωση του κολυμβητικού γεγονότος «3ο Τρόπαιο Κολύμβησης» ανακοίνωσε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός.  Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στο διήμερο 6-7 Απριλίου στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«O Παναθηναϊκός Α.Ο. σας καλεί στο 3ο Τρόπαιο Κολύμβησης, το οποίο θα λάβει χώρα στο Κλειστό Κολυμβητήριο Ο.Α.Κ.Α. το προσεχές Σαββατοκύριακο (6-7 Απριλίου / 09:00 – 20:00).

Ο Σύλλογος του Παναθηναϊκού Α.Ο. πρωτοπορεί και κάνει πραγματικότητα το όνειρο εκατοντάδων αθλητών που ανυπομονούν να αγωνιστούν για τρίτη συνεχή χρονιά στο καλύτερο κολυμβητήριο των Βαλκανίων, στο 3ο Τρόπαιο Κολύμβησης.

Το συγκεκριμένο Τρόπαιο αποτελεί μια σπουδαία και μαζική διοργάνωση για την κολύμβηση, το πιο δημοφιλές άθλημα του υγρού στίβου.

Θα συμμετάσχουν πάνω από 1500 αθλητές εγνωσμένης αξίας του υγρού στίβου και θα παρευρεθούν περισσότεροι από 8000 θεατές στις εξέδρες του ΟΑΚΑ αυτό το «κολυμβητικό» διήμερο!

Η είσοδος για το κοινό θα είναι δωρεάν και θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις για τους παρευρισκόμενους από τους χορηγούς-συνεργάτες της διοργάνωσης.

Στον χώρο του κολυμβητηρίου θα πωλούνται προϊόντα του Παναθηναϊκού μέσω του επίσημου καταστήματος του συλλόγου, του Paoshop!»

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πράσινη» ευρωπαϊκή δόξα σε όλο της το μεγαλείο (+vids)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 15:25

Οι ευρωπαϊκές στιγμές για τις οποίες μπορεί και πρέπει να είναι περήφανος κάθε οπαδός του Παναθηναϊκού είναι σίγουρα πολλές και από τη στιγμή που κάθε χρόνο κάνει την εμφάνισή του ο Μάρτης (και έπειτα), έρχονται οι αντίστοιχες ημερομηνίες και μαζί με αυτές οι μνήμες που έχουμε από εκείνους τους θριάμβους.

Σαν σήμερα (3/4) λοιπόν το 1996, με τον Παναθηναϊκό να βρίσκεται στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ο Κριστόφ Βαζέχα έπαιρνε την μπάλα από τον Γιώργο Δώνη (ο οποίος όργωσε το γήπεδο) και με άψογο δεξί πλασέ την έστελνε στο «παραθυράκι» της εστίας του Φαν Ντερ Σαρ, κλείνοντας στην κυριολεξία του σπίτι του Άγιαξ, ο οποίος έδινε το τελευταίο του ματς στο Άμστερνταμ Αρένα. Το τελικό 0-1 βρήκε τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού να παραληρούν, την πλατεία της Ομόνοιας να γεμίζει με κόσμο και το «τριφύλλι» να έχει γράψει τη μεγαλύτερη εκτός έδρας νίκη στην ιστορία του… μέχρι την επόμενη.

Οι ενδεκάδες του αγώνα

Αγιαξ (Λουίς Φαν Χάαλ): Φαν ντερ Σάαρ, Ράιζινγκερ, Μπλιντ, Φ. ντε Μπουρ, Μπογκάρντε, Λιτμάνεν (76' Μουσάμπα), Φίνιντι, Ντάβιντς, Κανού, Κλάιφερτ, Ρ. ντε Μπουρ

Παναθηναϊκός (Χουάν Ραμόν Ρότσα): Βάντσικ, Αποστολάκης, Ουζουνίδης, Γ.Σ. Γεωργιάδης, Καλιτζάκης, Κολιτσιδάκης, Μπορέλι (83’ Μάρκος), Καπουράνης, Μαραγκός (62' Γ.Χ. Γεωργιάδης), Δώνης, Βαζέχα (89' Νιόπλιας)

Λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 2002, την ίδια ημέρα και τον ίδιο μήνα, το «τριφύλλι» μνημόνευε εκείνο το μεγάλο «διπλό» θέλοντας να ανεβάσει την ψυχολογία του καθώς το βράδυ θα ερχόταν αντιμέτωπος με την Μπαρτσελόνα στο «Απόστολος Νικολαΐδης». Η κατάληξη και το σκορ του αγώνα έμελλε να είναι ακριβώς ίδια με τους «πράσινους» να λυγίζουν τους «μπλαουγκράνα» και με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Άγγελου Μπασινά στο 79’, (το οποίο είχε κερδίσει ο Γιόνας Κόλκα) να κάνουν το 1-0 και να γράφουν μία ακόμα χρυσή σελίδα στην μακροσκελή ευρωπαϊκής τους ιστορία.

Οι ενδεκάδες του αγώνα

Παναθηναϊκός (Σέρχιο Μαρκαριάν): Νικοπολίδης, Σάριτς, Κυργιάκος, Χένρικσεν, Φύσσας, Γκούμας, Μπασινάς, Κόλκα, Λυμπερόπουλος (60’ Μπόατενγκ), Βλάοβιτς (73’ Ολιζαντέμπε), Κωνσταντίνου (90’ Βόκολος)

Μπαρτσελόνα (Κάρλες Ρεσάκ): Μπονάνο, Γκάμπρι, Πουγιόλ, Αμπελάρδο, Φρανκ ντε Μπουρ, Κόκο (66’ Ράισιγκερ), Ρόσεμπακ (70’ Ριβάλντο), Κοκού (53’ Τσάβι), Μότα, Όφερμαρς, Κλάιφερτ

Δείτε τα βίντεο

Το βίντεο της παρουσίασης του PAO BC Academy ASD (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 15:09

Την Τρίτη 2 Απριλίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (World Autism Awareness Day), έγινε πράξη και επίσημα από τον Παναθηναϊκό, η ίδρυση τμήματος μπάσκετ για παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού, μέσω του προγράμματος PAO BC Academy ASD.

Σήμερα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έδωσε στη δημοσιότητα το επίσημο βίντεο με τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών αλλά και πολλά στιγμιότυπα τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.  

Οι διαιτητές του Παναθηναϊκός-Μπούντουτσνοστ

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 14:57

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν το τελευταίο παιχνίδι του Παναθηναϊκού στη κανονική διάρκεια της Ευρωλίγκα κόντρα στη Μπούντουτσνοστ ανακοίνωσε η Ευρωλίγκα.

Συγκεκριμένα την Πέμπτη το βράδυ (21:00) στο κλειστό του ΟΑΚΑ θα βρεθούν οι Ντάνιελ Ιερεθουέλο, Όλεγκς Λάτισεβς και Σινάν Ισκουντέρ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Σκουλάς στο Παναθηναϊκός-Άρης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 14:49

Ο διαιτητής Σκουλάς ορίστηκε από την ΚΕΔ προκειμένου να σφυρίξει τον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον Άρη στο πλαίσιο της 27ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα.

Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Νικολακάκη και Μπούξμπαουμ, ενώ τέταρτος θα είναι ο Βρέσκας.

Αναλυτικά οι ορισμοί της 27ης αγωνιστικής: 

Σάββατο 6/4
ΟΦΗ-ΠΑΣ Γιάννινα: Κομίνης (Μεϊντάνας, Κουρομπύλια, 4ος Ευαγγέλλου)
Παναθηναϊκός-Άρης: Σκουλάς (Νικολακάκης, Μπούξμπαουμ, 4ος Βρέσκας)
Πανιώνιος-Λάρισα: Κοτσάνης (Μ.Δημόπουλος, Ν.Δημόπουλος, 4ος Τσαμούρης)

Κυριακή 7/4
Ξάνθη-ΑΕΚ: Διαμαντόπουλος (Πετρόπουλος, Τριανταφύλλου, 4ος Παπαπέτρου)
Αστέρας Τρίπολης-Λεβαδειακός: Ζαχαριάδης (Καραγκιζόπουλος, Διπλάρης, 4ος Σέζος)
Παναιτωλικός-Ολυμπιακός: Τζοβάρας (Απτόσογλου, Αλεξέας, 4ος Μανούχος)
ΠΑΟΚ-Λαμία: Τάσης (Ι.Δημητριάδης, Κολοσιώνης, 4ος Φωτιάς)

Δευτέρα 8/4
Ατρόμητος-Απόλλων Σμύρνης: Τζήλος (Ευθυμιάδης, Γκάγκας, 4ος Γρατσάνης)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαπέτρου: «Αποτυχία αν χάσουμε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 14:40

Μεγάλη αποτυχία θα είναι για τον Παναθηναϊκό αν δεν καταφέρει να επικρατήσει της Μπούντουτσνοστ και να προκριθεί στα πλέι οφ σύμφωνα με όσα ανέφερε σε δηλώσεις του ο Ιωάννης Παπαπέτρου.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη κάμερα της NOVA

«Πριν από τρεις μήνες, θα μας χαροποιούσε να μαθαίναμε ότι θα φτάσουμε εδώ. Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι, γιατί η Μπούντουτσνοστ είναι πάρα πολύ επικίνδυνη ομάδα. Δεν πρέπει να επαναπαυθούμε, για να μην πάει χαμένο και το πώς γυρίσαμε την κατάσταση τις τελευταίες εβδομάδες. Αν χάσουμε θα είναι μεγάλη αποτυχία για όλους μας. Απειλεί από όλες τις θέσεις η Μπούντουτσνοστ, πρέπει να επικεντρωθούμε στην άμυνά μας. Αν ξεκινήσουμε απ' αυτήν και βρούμε ενέργεια από τον κόσμο, θα είναι το κλειδί για να τα καταφέρουμε».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αντετοκούνμπο: «Πρέπει να κερδίσουμε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 14:31

Στην αναγκαιότητα της νίκης κόντρα στη Μπούντουτσνοστ στάθηκε στις δηλώσεις του ενόψει του αγώνα για την 30η και τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκα ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

«Δεν υπάρχει εύκολο ή δύσκολο. Δεν μας νοιάζει αυτό, πρέπει να κερδίσουμε. Έχουμε αποκτήσει την ταυτότητά μας. Είμαστε στην τελική ευθεία, πρέπει να κερδίσουμε. Δεν είναι καθόλου εύκολο να παίζεις δύο μήνες "τελικούς", αλλά τα αποδυτήριά μας ανταποκρίθηκαν όπως έπρεπε.

Πρέπει να κερδίσουμε ακόμα ένα τέτοιο ματς. Το πιο σημαντικό είναι πως δείξαμε τον χαρακτήρα μας όταν βρεθήκαμε με την πλάτη στον τοίχο», ανέφερε αρχικά ο άσος των «πράσινων».

Για το αν προτιμά κάποιον αντίπαλο στα πλέι οφ, είπε: «Δεν θέλω να διαλέξω. Πρώτα πρέπει να πετύχουμε τον στόχο μας και να προκριθούμε στα πλέι-οφ. Θα δούμε μετά».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πιτίνο: «Να δούμε τι θα κάνει και η ΤΣΣΚΑ»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 14:20

Για το πολύ σημαντικό ματς κόντρα στη Μπούντουτσνοστ αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Ρικ Πιτίνο, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο επιλογής αντιπάλου για τα πλέι οφ.

«Χάσαμε από τους... εαυτούς μας στο τελευταίο ματς. Μιλήσαμε για αυτό. Παίξαμε εξαιρετικά για 35 λεπτά, αλλά στη συνέχεια ήμασταν κακοί στην άμυνα, πήραμε άσχημες επιλογές στα σουτ. Τώρα έχουμε απέναντί μας μία επικίνδυνη ομάδα, που δεν έχει να χάσει τίποτα, και έβαλε πολύ δύσκολα στις Φενέρμπαχτσε και Μπαρτσελόνα για μεγάλο διάστημα των αγώνων», ήταν τα πρώτα λόγια του Αμερικανού τεχνικού και συνέχισε:

«Όπως είπα, χάσαμε μόνοι μας και η ομάδα το κατάλαβε αυτό. Βάζω σε αυτή την ομάδα βαθμό Α+ στο πώς διαχειρίζεται τις αντιξοότητες. Ωστόσο, την τελευταία φορά δείξαμε πως δεν διαχειριζόμαστε καλά την επιτυχία μετά τις έξι σερί νίκες και τα εντυπωσιακά 35 λεπτά που είχαμε».

Για τα σενάρια και την επιλογή αντιπάλου στα πλέι οφ σημείωσε: «Υπάρχουν τόσα πολλά σενάρια. Αν νικήσουμε, εξασφαλίζουμε την 6η ή την 7η θέση. Όλα εξαρτώνται και από τις άλλες ομάδες όμως. Ας δούμε πώς θα παίξει και η ΤΣΣΚΑ που είναι πρώτη. Να δούμε αν προτιμά εμάς ή κάποιον άλλον αντίπαλο. Πριν μερικές εβδομάδες, έβλεπα στο πρόσωπό σας ότι πιστεύατε πως δεν θα φτάναμε ποτέ στο σημείο να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις. Η ομάδα μας αξίζει πολλά εύσημα, γιατί άλλαξε την προσωπικότητά της. Είμαι περήφανος γι' αυτό». 

Τέλος αναφορικά με την προσαρμογή του είπε: «Η Euroleague είναι ολόιδια με το κολέγιο, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Δεν έχει σχέση με το ΝΒΑ. Κάποιοι κανόνες διαφέρουν, αλλά υπάρχουν τεράστιες ομοιότητες. Σε άλλο κομμάτι χρειάστηκε να προσαρμοστώ: στο ότι δεν ήξερα τις ομάδες, τους παίκτες και τα στιλ τους. Ξέρω το Virginia, το Kentucky και όλα τα άλλα κολέγια».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram