Δείτε σε ένα βίντεο εκτεταμένα στιγμιότυπα από το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, όπου οι «πράσινοι» γνώρισαν την ήττα με 75-72.
Στα σφυρίγματα των διαιτητών αλλά και στο τελευταίο 4λεπτο του αγώνα όπου ο Παναθηναϊκός δεν πέτυχε πόντο στάθηκε σε δηλώσεις του ο Ίαν Βουγιούκας αναφορικά με το πρώτο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα σέντερ
Για την εμφάνισή του: «Μακάρι να είχε συνδυαστεί με νίκη. Αυτό που κάναμε στο τέλος, όταν και γυρίσαμε από το -12, συνεχίζοντας με την ίδια προσέγγιση στην επίθεση, δε μας βγήκε από ένα σημείο κι έπειτα. Ήταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι. Είμαστε απογοητευμένοι, αλλά υπάρχει και η Παρασκευή».
Για το τι έφταιξε: «Νομίζω, ότι ήταν ένας συνδυασμός πολλών. Ο Ταβάρες είναι τέτοιος, που σε αναγκάζει να σουτάρεις από μακριά και αν τα βάλεις, τότε έχει καλώς. Δε βάλαμε, όμως, πόντο σε 4 λεπτά».
Για το αν ήταν υπόθεση ενός σουτ: «Ήταν για ένα σουτ, ή ένα κερδισμένο φάουλ που δεν πήραμε. Γενικά, η Ρεάλ πήρε αρκετά σφυρίγματα και περιμένουμε μια πιο ισορροπημένη κατάσταση την Παρασκευή».
Για το αν μπορεί να γίνει «μπρέικ», όπως το 2011 και το 2013: «Θα μιλήσω για το 2011, που ήμουν στην ομάδα. Η Μπάρτσα τότε είχε μια υπερομάδα, ήμασταν εξαιρετικοί στο πρώτο ματς, δεν τα καταφέραμε αλλά κερδίσαμε στο δεύτερο. Έχει ομοιότητες με αυτή τη σειρά».
Για το πώς έμεινε όρθιος ο Παναθηναϊκός: «Δεν αφήσαμε το παιχνίδι και το γυρίσαμε, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, όπου αν ήμασταν πίσω με 14 πόντους θα καταλήγαμε να δεχθούμε τελικά 20. Δείξαμε χαρακτήρα, ελπίζουμε ο Γκιστ να είναι πιο φρέσκος στο 2ο ματς».
Για το τι θα μεταφέρει στους συμπαίκτες του: «Όλοι ξέρουμε τι μπορεί να πετύχει η ομάδα και το πιστεύουμε, έχοντας πιάσει πάτο σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο. Έχουμε περάσει δύσκολα και υπάρχουν τώρα απαιτήσεις, που δεν υπήρχαν πριν από 2 μήνες. Είμαστε, όμως επαγγελματίες και έχουμε άλλο ένα ματς την Παρασκευή».
Σε μία δήλωση με νόημα προχώρησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος λίγα λεπτά μετά το τέλος του πρώτου αγώνα κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης για τα playoff της Ευρωλίγκα, όπου ο Παναθηναϊκός γνώρισε την ήττα με 75-72, έχοντας παράπονα από τη διαιτησία.
Ο ισχυρός άντρας της «πράσινης» ΚΑΕ είπε: «Από ό,τι φαίνεται θα πρέπει να παίξουμε πολύ καλύτερα από την Ρεάλ ώστε να πάρουμε το ροζ φύλλο... Έχω μεγάλη πίστη στην ομάδα. Την Παρασκευή θα φύγουμε νικητές από τη Μαδρίτη».
Ικανοποιημένος από την αντίδραση του Παναθηναϊκού όταν βρέθηκε πίσω στο σκορ με 14 πόντους, αλλά και άλλα πράγματα που έκαναν οι παίκτες του, έμεινε ο Ρικ Πιτίνο. Ο Αμερικανός τεχνικός μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης δεν θέλησε να μακρηγορήσει σημειώνοντας παράλληλα πως η ομάδα του δεν πήρε όσα σφυρίγματα θα έπρεπε.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του 66χρονου τεχνικού
«Μπορούσαμε και έπρεπε να νικήσουμε. Δεν τα καταφέραμε, δεν είμαι χαρούμενος για πολλά. Οι δικαιολογίες είναι σήμα αδυναμίας. Δεν θέλω να δείξουμε αδυναμία. Έπρεπε να νικήσουμε. Προχωράμε στο επόμενο ματς».
Για το τελευταίο 4λεπτο του Παναθηναϊκού: «Νομίζω πως πήραμε δύσκολες αποφάσεις. Ο Κιθ είχε χέρια πάνω του σε κάθε φάση, σε κάθε pick 'n roll. Δεν πήραμε κάποια σφυρίγματα. Είναι μέσα στο παιχνίδι και αυτό. Κάναμε ένα μεγάλο comeback. Είμαι ευχαριστημένος με πολλά πράγματα. Θα ανασυνταχθούμε και θα επιστρέψουμε στο επόμενο ματς».
Την τύχη στα χέρια του είχε ο Παναθηναϊκός, ωστόσο ένα καταστροφικό τελευταίο τετράλεπτο στο οποίο έμεινε χωρίς πόντο, του στέρησε την ευκαιρία να φύγει με τη νίκη από την έδρα της Ρεάλ Μαδρίτης και να κάνει το μπρέικ στη σειρά, γνωρίζοντας την ήττα με 75-72.
Οι «πράσινοι» αν και στην τρίτη περίοδο έμειναν πίσω στο σκορ ακόμα και με 14 πόντους κατάφεραν να γυρίσουν το ματς και να προηγηθούν με έξι. Ωστόσο τόσο το καταστροφικό τετράλεπτο, όσο και τα πολύ εύκολα σφυρίγματα των διαιτητών υπέρ της Ρεάλ, έγειραν την πλάστιγγα υπέρ των γηπεδούχων και έκαναν το 1-0 στη σειρά.
Πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού ο Νικ Καλάθης με 17 πόντους. Πολύτιμος ο Ίαν Βουγιούκας, θετικός και ο Ντεσόν Τόμας. Επόμενο ραντεβού των δύο ομάδων την Παρασκευή (19/4) και πάλι στην έδρα της Ρεάλ.
Ο Ρικ Πιτίνο για την αρχή του αγώνα παρέταξε στο παρκέ του «Wiznik Center» τους Καλάθη, Κιλπάτρικ, Παπαπέτου, Τόμας και Παπαγιάννη, ενώ από τη μεριά του ο Πάμπλο Λάσο ξεκίνησε με τους Καμπάτσο, Φερνάντεθ, Τέιλορ, Ράντολφ, Ταβάρες.
Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν νευρικές και άστοχες στην αναμέτρηση με τη Ρεάλ να είναι αυτή που άνοιξε το σκορ έπειτα από δύο λεπτά ανομβρίας, σκοράροντας για τρεις (3-0). Ο ρυθμός άρχισε σιγά σιγά να ανοίγει και στα μισά του δεκαλέπτου ο Παναθηναϊκός υπολείπονταν με δύο πόντους (6-4). Οι γηπεδούχοι επέλεξαν να επιτεθούν με τον Ταβάρες, τακτική που απέδωσε και ανέβασε τη διαφορά στους 5 (11-6) με τον Τέιλορ να έχει ξεκινήσει ζεστός, ενώ μπαίνοντας στο τελευταίο δίλεπτο το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 14-8. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να ακολουθεί στο σκορ, ωστόσο με τον Ίαν Βουγιούκα να δίνει πολύτιμες λύσεις το σκορ στο τέλος της πρώτης περιόδου είχε διαμορφωθεί στο 21-17.
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με εκατέρωθεν σκοράρισμα και ο Ρικ Πιτίνο στο 13’ επανέφερε τον Καλάθη τη στιγμή που το σκορ ήταν στο 26-19. Με τους Λάνγκφορντ και Βουγιούκα να τραβούν στο σκοράρισμα το «τριφύλλι» στο 14’ μείωσε στους 3 (26-23), ενώ απομένοντας λιγότερο από πέντε λεπτά για το ημίχρονο ο Τόμας από το λόου ποστ έκανε έγραψε το 30-25, με τους «πράσινους» να μένουν κοντά στο σκορ αλλά να φτάνουν κοντά αλλά να μη μπορούν να προσπεράσουν. Δύο σερί τρίποντα από Καλάθη και Κιλπάτρικ ανέβασαν το «θερμόμετρο» και έφεραν το «τριφύλλι» σε απόσταση βολής (32-31) στο 17’. Στον εναπομείναντα χρόνο οι «πράσινοι» κόλλησαν επιθετικά, σκόραραν μόλις τέσσερις πόντους και βρέθηκαν στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου να υπολείπονται 8 πόντων της Ρεάλ, με το σκορ να έχει διαμορφωθεί στο 43-35.
Η τρίτη περίοδος ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για τον Παναθηναϊκό. Με τον Νικ Καλάθη να παραμένει στα «ρηχά» και το «τριφύλλι» να χάνει την συγκέντρωσή του στα πρώτα δύο λεπτά οι γηπεδούχοι ανέβασαν τη διαφορά στο +14 (49-35). Ο Παναθηναϊκός αν και υπέπεσε σε αρκετά λάθη βρήκε τις λύσεις και με δύο τρίποντα του Παπαπέτρου μείωσε στους 5 (51-46) στο 26’. Οι «μαδριλένοι» απάντησαν και μάλιστα πολύ γρήγορα ανεβάζοντας τη διαφορά και πάλι στους 10 (56-46), τη στιγμή που το παιχνίδι είχε πάει στην ταχύτητα και στο physical game. Στο τελευταίο δίλεπτο της περιόδου ο Λεκαβίτσιους πέρασε στο ματς και άλλαξε το ρυθμό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το «τριφύλλι» να μειώσει σε 58-52 στο τέλος της περιόδου και να παίζει πλέον τα ρέστα του στο τέταρτο και τελευταίο δεκάλεπτο.
Η αρχή της τέταρτης περιόδου βρήκε τη διαφορά των έξι πόντων να διατηρείται, όμως οι Καλάθης και Βουγιούκας έδωσαν το εφαλτήριο για την «πράσινη» αντεπίθεση και σκοράροντας από το ζωγραφιστό διαμόρφωσαν το 64-61 και ανάγκασαν τον Πάμπλο Λάσο να καλέσει τάιμ άουτ 6:41 πριν το τέλος του αγώνα. Ο Καλάθης σκοράροντας για τρεις έφερε το ματς στα ίσια 64-64 και ο Τόμας με νέο τρίποντο έδωσε προβάδισμα για πρώτη φορά στο «τριφύλλι» με 64-67. Το μομέντουμ λιγότερο από πέντε λεπτά για το τέλος ήταν με την πλευρά του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» πήγαν στο +5 (64-69), με το ματς να έχει γίνει στην κυριολεξία ροντέο. Ο Φερνάντεθ στο 37’ ευστόχησε πίσω από την γραμμή των 6,5 μέτρων και έκανε το 69-72 και αυτό ήταν το σκορ δύο λεπτά πριν το δραματικό τέλος. Η Ρεάλ έχοντας μπει στο τελευταίο λεπτό πέρασε μπροστά με 73-72, ο Λάνγκφορντ αστόχησε στην «πράσινη» επίθεση, οι διαιτητές σφύριξαν εύκολα φάουλ υπέρ της Ρεάλ και από τη γραμμή των βολών διαμορφώθηκε το τελικό 75-72, αφού ο Τόμας στο τελευταίο τρίποντο δεν μπόρεσε να στείλει το ματς στην παράταση.


Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Όπως είχε γίνει γνωστό νωρίτερα ο Τζέιμς Γκιστ βρίσκεται στη 12άδα του Παναθηναϊκού για το πρώτο ματς κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης και έτσι η αποστολή του «τριφυλλιού» δεν κρύβει κάποια έκπληξη.
Στην αντίπερα όχθη, εκτός για την ομάδα της Μαδρίτης είναι ο Σέρχιο Γιουλ, ενώ στη 12άδα των «μαδριλένων» βρίσκεται ο Φελίπε Ρέγιες.
Οι 12άδες
Ρεάλ Μαδρίτης (Πάμπλο Λάσο): Κοζέρ, Ράντολφ, Φερνάντεθ, Καμπάτσο, Ρέγιες, Αγιόν, Κάρολ, Ταβάρες, Ντεκ, Πρέπελιτς, Τόμπκινς, Τέιλορ.
Παναθηναϊκός (Ρικ Πιτίνο): Τόμας, Λάνγκφορντ, Παπαγιάννης, Παπαπέτρου, Γκιστ, Βουγιούκας, Λεκαβίτσιους, Κιλπάτρικ, Λοτζέσκι, Καλάθης, Αντετοκούνμπο, Μήτογλου.
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ θα υπάρχει μετά το τέλος του αγώνα ο οποίος ξεκινά στις 22:15.
Οι μίνι συνεντεύξεις των αθλητών που αγωνίζονται σε τμήμα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού συνεχίζονται και αυτή τη φορά η παίκτρια που κλήθηκε να απαντήσει σε 6 ερωτήσεις είναι η ακραία της ομάδας βόλεϋ γυναικών, Αποστολία Νούσια.
Αναλυτικά η Ελληνίδα παίκτρια είπε
Αγαπημένος αθλητής-πρότυπο;
«Φυσικά ο Δημήτρης Διαμαντίδης!»
Αν δεν ασχολούσουν με το βόλεϊ, ποιο άλλο άθλημα θα ήθελες να κάνεις;
«Δεν φαντάζομαι τον εαυτό μου να κάνει κάποιο άλλο άθλημα εκτός από βόλεϊ».
Αγαπημένο φαγητό;
«Το παστίτσιο!».
Τι μουσική ακούς πριν τα παιχνίδια;
«Ελληνικά κυρίως, Βέρτη, Κιάμο, Βαλάντη, Γαρμπή, Βίσση, Ρουβά, Αργυρό... τέτοια!».
Έχεις κάποιο γούρι ή ρουτίνα πριν τα παιχνίδια;
«Έχω μια ρουτίνα και γούρι που κάνω με τις συμπαίκτριες μου αλλά δεν μπορώ να το αποκαλύψω».
Τι υπερδύναμη θα ήθελες να έχεις;
«Η υπερδύναμη που θα ήθελα να έχω είναι να γιατρεύω τους αρρώστους».
Με τον Τζέιμς Γκιστ στη 12άδα του θα βρεθεί στο Wiznik Center της Μαδρίτης ο Παναθηναϊκός για το πρώτο παιχνίδι των playoff της Ευρωλίγκα κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης.
Οι «πράσινοι» ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους για το Game 1 της σειράς, με τον Αμερικανό φόργουορντ/σέντερ να είναι καλύτερα και να συμπεριλαμβάνεται στην αποστολή από τον Ρικ Πιτίνο.
Ωστόσο ο παίκτης δεν είναι 100% έτοιμος και έτσι οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» θα περιμένουν έως την τελευταία στιγμή για να δουν αν και για πόσα λεπτά θα συμμετάσχει στο ματς.
Γνωστό έγινε το πλήρες πρόγραμμα του τελικών της Pre League βόλεϋ γυναικών μεταξύ του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ, όπου ο νικητής θα πάρει την άνοδο για την κορυφαία κατηγορία.
Τα «φίνα κορίτσια» που έχουν το πλεονέκτημα της έδρα την Πέμπτη (18/4) θα υποδεχτούν την ΑΕΚ στο κλειστό του Χολαργού, ενώ ο δεύτερος αγώνας θα λάβει χώρα την Κυριακή 21 Απριλίου στην έδρα του «δικέφαλου».
Η σειρά κρίνεται στις δύο νίκες, ως εκ τούτου αν χρειαστεί τρίτο ματς θα γίνει τη Μεγάλη Τετάρτη (24/4) και πάλι με γηπεδούχο τον Παναθηναϊκό στο κλειστό του Χολαργού.
Αναλυτικά το πρόγραμμα
Πρώτος αγώνας - Πέμπτη 18 Απριλίου
Χολαργού, 19.30: Παναθηναϊκός ΑΟ - ΑΕΚ
Δεύτερος αγώνας - Κυριακή 21 Απριλίου
Σχολικό Ν. Φιλαδέλφειας, 21.00: ΑΕΚ - Παναθηναϊκός ΑΟ
Τρίτος αγώνας - Μ. Τετάρτη 24 Απριλίου (Αν χρειαστεί)
Χολαργού -: Παναθηναϊκός ΑΟ - ΑΕΚ
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός για μία ακόμα φορά βρέθηκε στο πλευρό της One Team βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τα μέλη των Special Olympics.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» Βαγγέλης Σακελλαρίου βρέθηκε δίπλα στους αθλητές και προπονήθηκε μαζί τους, σε μία πρωτοβουλία η οποία αποσκοπεί στη βελτίωση της μη λεκτικής επικοινωνίας μεταξύ των αθλητών.
Δείτε το βίντεο