ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Επισημοποιήθηκε το -6 του Παναθηναϊκού

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 10 Μαϊος 2019 14:59

Την απόφαση για την τιμωρία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία για λόγους διαμαρτυρίας δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι κόντρα στην Κύμη έκανε γνωστή ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ. Όπως αναμένονταν οι «πράσινοι» τιμωρήθηκαν με -6 βαθμούς, αλλά και χρηματικό πρόστιμο ύψους 8.000 ευρώ.    

Αναλυτικά η απόφαση: 

99/10-5-2019 

KAE ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ 

Επιβάλλεται στην ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ: 
α) Μηδενισμός της ομάδας λόγω του ό,τι από υπαιτιότητά της δεν διεξήχθη προγραμματισμένος αγώνας και χρηματικό πρόστιμο τριών χιλιάδων (3.000,00) ΕΥΡΩ, ενώ ο αγώνας κατακυρώνεται 20 – 0 υπέρ της αντιπάλου και 
β) για μη συμμετοχή της εγκαλουμένης ΚΑΕ απο υπαιτιότητα της συνεπεία λόγου μη αναγομένου σε γεγονός ανωτέρας βίας, την ποινή της στέρησης έξι (6) βαθμών και χρηματικού προστίμου οχτώ χιλιάδων (8.000,00) ΕΥΡΩ κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με την ομάδα της KAE ΚΥΜΗ της 8-5-2019. 

98 /10-5-2019 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 

Επιβάλλεται στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ: 
α) για κάθε επίσημη ειδοποίηση πλην της πρώτης για υβριστικό σύνθημα με αποδέκτες φυσικά πρόσωπα ποινή επίπληξης και χρηματικό πρόστιμο χιλίων τετρακοσίων (1.400,00€) ΕΥΡΩ, ήτοι συνολικά δύο επιπλήξεις και συνολικό χρηματικό πρόστιμο δύο χιλιάδων οκτακοσίων (2.800,00€) ΕΥΡΩ και 
β) για περίπτωση επεισοδίων μέσα στο γήπεδο αλλά έξω από τον αγωνιστικό χώρο (κερκίδες, αποδυτήρια κλπ.) κατά την διάρκεια του αγώνα χρηματικό πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με την ομάδα της ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΚΑΕ που διεξήχθη στις 8-5-2019.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ενδιαφέρονται οι τράπεζες για τον Βοτανικό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 10 Μαϊος 2019 14:47

Το έργο της «διπλής ανάπλασης» επανήλθε στο προσκήνιο μέσω του Δημήτρη Γιαννακόπουλου. Ένα πρότζεκτ άρρηκτα συνδεδεμένο με τον Παναθηναϊκό, το οποίο αν και έχει μείνει ανενεργό για πολλά χρόνια, φαίνεται πως δεν βρίσκει αδιάφορους τους εξ’ αρχής  εμπλεκόμενους φορείς.

Δύο από αυτούς είναι οι τράπεζες, Alpha και Πειραιώς, οι οποίες σύμφωνα με την εφημερίδα «Live Sport» παραμένουν ακόμα και σήμερα ζεστές και δεν αποκλείεται σε περίπτωση που το έργο επανεκκινήσει, να συμμετάσχουν σε αυτό ακόμα πιο ζεστά, χρηματοδοτώντας την ανάπλαση του Βοτανικού.

Από κει και πέρα σε ότι αφορά τα πλεονεκτήματα του Βοτανικού, έναντι του Athens Alive. Μόνο το γεγονός πως το πρώτο πρόκειται για ένα έτοιμο και ρυθμισμένο πρότζεκτ, ενώ το άλλο φαίνεται να τραβάει σε χρόνο, είναι αρκετό για να κάνει την πλευρά του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός να το σκέφτεται σοβαρά.

Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι πως σε αυτό δεν περιλαμβάνεται το κλειστό γήπεδο μπάσκετ κάτι που φαίνεται πως μπορεί να λυθεί αν συμβούν οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ωστόσο και σε αυτή τη περίπτωση κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα υπάρχει άμεση και θετική κατάληξη.

Όλα αυτά μένουν να φανούν, καθώς ακόμα τα θέμα βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, ενώ μέχρι στιγμής η πλευρά του Προέδρου του Ερασιτέχνη, δεν έχει έρθει σε κάποια επαφή με την ΠΑΕ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαδόπουλος: «Καπρίτσιο του ΟΣΦΠ να μην ξεκινήσουν τα πλέι οφ»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 22:26

Ως «αιχμάλωτους» του Ολυμπιακού χαρακτήρισε τις υπόλοιπες 13 ομάδες της Basket League ο Πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Μάνος Παπαδόπουλος με δηλώσεις του μετά το τέλος της συνεδρίασης του ΕΣΑΚΕ. Παράλληλα υπογράμμισε πως στόχος των «ερυθρολεύκων» είναι να μην ξεκινήσουν τα πλέι οφ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

«Η θέση η δικιά μου είναι ότι όλες οι ομάδες είναι αιχμάλωτες μια ομάδας, που έχει προσφύγει στο ΑΣΕΑΔ. Με την ίδια λογική, θα μπορεί να το κάνει κάθε ομάδα σε κάθε αγωνιστική για οποιονδήποτε λόγο και έτσι να μην γίνεται μια αγωνιστική ή να μην επικυρώνεται η βαθμολογία. Χωρίς λόγο έγινε αυτό, για έναν αγώνα που κέρδισε. Έχουν φύγει παίκτες από τις ομάδες, έχουν πάει διακοπές. Αν ξαναγίνουν δηλαδή οι αγώνες, θα έρθουν οι Αμερικανοί από το εξωτερικό; 

Υπάρχει μια αγωνία κάποιων να υπάρξει μια επιτροπή που θα κάνει προτάσεις. Φυσικά, τα προβλήματα του μπάσκετ δεν μπορούν να λυθούν σε πέντε μέρες. Βέβαια, καλό είναι να υπάρχουν συζητήσεις, επιτροπές. Αλλά όλα αυτά χρειάζονται νομοθετικές ρυθμίσεις, δεν είναι απλά πράγματα. 

Για μια τυπική διαδικασία, θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να κάνει προσφυγή κάθε αγωνιστική. Να βρίσκει μια αιτία να κάνει προσφυγή. Έτσι θα ξαναγίνονται οι αγώνες. Δεν βλέπω καμία δικαιολογία από την ομάδα που την έκανε. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, είναι απλά ένα καπρίτσιο ορισμένων για να μην ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Αυτός είναι ο στόχος τους, να μην ξεκινήσει το πρωτάθλημα. 13 ομάδες είπαν ναι να τελειώσει κανονικά το πρωτάθλημα. Ρώτησα τον Ολυμπιακό εγώ και είπε ότι δεν θέλει να πει κάτι στην παρούσα φάση».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αναβλήθηκε το φιλικό του Παναθηναϊκού με Ασπρόπυργο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 21:44

Αν και ο Παναθηναϊκός είχε προγραμματίσει να δώσει φιλικό παιχνίδι στις 19 Μαΐου κόντρα στον Ασπρόπυργο, τελικά κάτι τέτοιο δε θα συμβεί.

Όπως έγινε σήμερα γνωστό, το παιχνίδι τελικά δε θα διεξαχθεί, χωρίς να γίνεται γνωστός ο λόγος, ωστόσο λέγεται πως η υπαιτιότητα δεν βαραίνει τη πλευρά του «τριφυλλιού». Έτσι το αν οι «πράσινοι» θα πραγματοποιήσουν και τρίτο φιλικό παραμένει ακόμα αβέβαιο.

Σε ότι αφορά τα άλλα δύο φιλικά με Απόλλωνα Σμύρνης και Πανιώνιο, ισχύουν κανονικά με αυτό κόντρα στην ομάδα της Νέας Σμύρνης να διεξάγεται στις 16/05, στο Κορωπί, στις 17:00.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιαννακόπουλος: «Πρόβλημα ο Ολυμπιακός, υποδοχή με 40άρα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 20:19

Στη κομμάτι της βίας επικεντρώθηκε στις δηλώσεις του ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μετά τη πολύωρη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ. Ωστόσο δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Ολυμπιακό τονίζοντας πως αν οι ερυθρόλευκοι αγωνιστούν στα πλει οφ, τότε ο Παναθηναϊκός θα τους υποδεχτεί στο ΟΑΚΑ με 40άρα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Δ. Γιαννακόπουλου

«Συμφωνήθηκε από όλες τις ομάδες πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η τρομοκρατία και όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες 72 ώρες. Τώρα μάθαμε και για την βόμβα στο σπίτι του Αναστόπουλου. Ο Ολυμπιακός προσπαθεί να σταματήσει το πρωτάθλημα για δικούς του λόγους. Συζητάει δύο ώρες για νομικά θέματα. Θέλουμε να προχωρήσουμε για το μπάσκετ. Θέλουν να το πάνε πίσω, για έναν αγώνα που έχουν ήδη κερδίσει, το Ολυμπιακός - Προμηθέας. Κατάφεραν με τον τρόπο τους να μην διαιτητεύσει ο Αναστόπουλος. Όσα κάνουν αποδεικνύουν ότι δεν θέλουν να συνεχιστεί το πρωτάθλημα. Είναι λόγω των οικονομικών προβλημάτων που ακούω ότι έχουν; Δεν μπορώ να το γνωρίζω. Είναι λόγω του ότι θα παίξουν με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ; Ούτε αυτό μπορώ να το γνωρίζω. Είδαν ότι τους κράζουν όλα τα media και τότε ήρθαν. Αυτό δείχνει ποιος αγαπάει το μπάσκετ και ποιος θέλει το προσωπικό του συμφέρον. Είδαμε φωτογραφίες τους με κουκουλοφόρους από το ΣΕΦ. Είπε ο Μάνος Παπαδόπουλος για τους χούλιγκαν που πήγαν στο σπίτι του Αναστόπουλου. Γύρισε ο κύριος Σκινδήλιας και είπε ότι δεν ήταν χούλιγκαν του Ολυμπιακού και ότι θα μας κάνει μήνυση. Κοροϊδευόμαστε;».

Για τα πλέι οφ είπε:«Δεκατρείς ομάδες θέλουν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Δεν γίνεται άμεσα, γιατί πρέπει να έχουν επικύρωση της βαθμολογίας. Ο Ολυμπιακός από την μεριά του δεν αφήνει την προσφυγή στο ΑΣΕΑΔ. Δείχνει ότι θέλει να πάει πίσω το πρωτάθλημα. Ο καθένας μπορεί να θέλει ό,τι θέλει. Υπάρχουν νόμοι και κανόνες. Συμφωνήσαμε με τον κ. Λιόλιο. Νο. 1 πρόβλημα είναι όσα έχουν γίνει με την τρομοκρατία. Η Πολιτεία δεν δρα, άρα είναι συνένοχη. Πρέπει να τα τιμωρούμε αυτά. Συμφωνήσαμε πως υπάρχει πρόβλημα στη διαιτησία, στις ώρες, στις εγκαταστάσεις και στα τηλεοπτικά δικαίωματα. Η βία είναι σημαντικότερο ζήτημα. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα. Και η διαιτησία είναι σημαντικό ζήτημα, γιατί μπορεί να κρίνει ένα αποτέλεσμα» 

Για το μέλλον του ελληνικού πρωταθλήματος είπε: «Είπαμε πως θα συζητηθούν αυτά το καλοκαίρι. Πρέπει στη συζήτηση να είναι μόνο οι ιδιοκτήτες. Αυτό ζήτησα. Είμαι βέβαιος πως θα έχουμε καλές ιδέες με την εξυπνάδα που έχουν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος».

Για το αίτημα του Λαυρίου και το ματς με τον Ολυμπιακό στα πλέι οφ ανέφερε: «Σίγουρα. Αυτά που γίνονται εδώ και μήνες με την ΚΕΔ να μην ορίζει διαιτητές... Ο Παναθηναϊκός είχε πει ότι δεν θα μείνει παρατηρητής στο χατίρι του Ολυμπιακού. Είμαστε ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα. Θα αντιδρούσαμε. Είχαμε εξηγήσει πως αυτό δεν θα περάσει μέχρι τέλους. Έκανε όσα έκανε ο Ολυμπιακός. Δεν κατεβήκαμε σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Η θέση μου δεν αλλάζει. Το πρόβλημα είναι ο Ολυμπιακός. Δεν μπορώ να αφήσω τους οπαδούς μας να μην πάρουν την χαρά να λύσουμε το πρόβλημα εντός των τεσσάρων γραμμών. Αν έρθει ο Ολυμπιακός να παίξει θα τον υποδεχθούμε στο ΟΑΚΑ, ίσως όχι με 20άρα, αλλά με 40άρα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Άκυρο» στην πρόταση του Ολυμπιακού από τις ομάδες

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 19:22

Διαβουλεύσεων συνέχεια στη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ, με τις ομάδες να συζητούν για τη συνέχεια των πλει οφ και του πρωταθλήματος.

Μάλιστα σύσσωμοι οι παράγοντες των ΚΑΕ απέρριψαν την πρόταση που κατέθεσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία έκανε λόγω για διακοπή του πρωταθλήματος προκειμένου να συζητηθεί μεταξύ άλλων η πιθανότητα κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και η αναδιάρθωση της διαιτησίας.

Στην ψηφοφορία που έγινε 12 ομάδες ψήφισαν κατά, 1 λευκό και μόνο ο Ολυμπιακός υπερψήφισε την πρόταση που κατέθεσε.

Παράλληλα όπως έγινε γνωστό απορρίφθηκε και το αίτημα των ερυθρολεύκων για ξένους διαιτητές, χωρίς να υπάρξει ψηφοφορία.

Να θυμίσουμε πως ο Γιώργος Αγγελόπουλος προσήλθε στη συνεδρίαση δύο ώρες αφότου εκείνη είχε ξεκινήσει και ενώ νωρίτερα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είχε σχολιάσει με καυστικό τρόπο την απουσία τόσο του ίδιου, όσο και του αδερφού του, Παναγιώτη.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νέα ΑΜΚ έως 5 εκατ. ευρώ στις 3 Ιουνίου στην ΠΑΕ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 18:21

Νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου έως του ποσό των 5 εκατομμυρίων ευρώ αποφάσισε να ορίσει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός το οποίο συνεδρίασε σήμερα (9/5). Το εν λόγω θα συζητηθεί στην έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ που θα γίνει στις 3 Ιουνίου 2019.

Παράλληλα στο σημερινό ΔΣ επιβεβαιώθηκε η αντικατάσταση του Παντελή Αναστασόπουλου, από την Άννα Λουμίδη

Αναλυτικά η ενημέρωση

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνεδρίασε σήμερα Πέμπτη 9 Μαΐου 2019 στα γραφεία της ΠΑΕ. Τα μέλη του Δ.Σ. προχώρησαν στην πιστοποίηση καταβολής αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και στην απόφαση σύγκλησης έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της ΠΑΕ στις 3 Ιουνίου 2019, με θέμα την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και την τροποποίηση του αντίστοιχου άρθρου του καταστατικού. Επίσης, η κυρία Άννα Λουμίδη εισέρχεται στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ, αντικαθιστώντας τον κ. Παντελή Αναστασόπουλο.

Αναλυτικά η πρόσκληση των μετόχων στην έκτακτη Γ.Σ. της ΠΑΕ Παναθηναϊκός

«Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας και σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου και του Καταστατικού της Εταιρείας, καλούνται οι κ.κ. Μέτοχοι της Εταιρείας σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την 03η του μηνός Ιουνίου 2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14.00 μ.μ. στα γραφεία της Εταιρείας επί της Λεωφόρου Πεντέλης & Πηλέως αρ. 3, Βριλήσσια, προς συζήτηση και λήψη αποφάσεως στο παρακάτω μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης:

1) Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας μέχρι του ποσού των 5.000.000,00 ευρώ με καταβολή μετρητών στον ειδικό λογαριασμό της εταιρείας, ή εάν το ποσό δεν καταβληθεί στον ειδικό λογαριασμό, με κατάθεση ποσού που δαπανήθηκε για τους σκοπούς της εταιρείας και με συμψηφισμό χρέους της εταιρείας προς τον καταβάλλοντα εισφορά με έκδοση νέων μετοχών ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ. Αντίστοιχη τροποποίηση του άρθρου 7 του Καταστατικού της Εταιρείας.

Κάθε μετοχή δίνει δικαίωμα μίας ψήφου.

Σε περίπτωση μη επίτευξης απαρτίας σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό, οι κ.κ. Μέτοχοι καλούνται σε Επαναληπτική Γενική Συνέλευση, που θα λάβει χώρα την 10η Ιουνίου 2019, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14.00 μ.μ. στην έδρα της εταιρείας και στα γραφεία της επί της Λεωφόρου Πεντέλης & Πηλέως αρ. 3, Βριλήσσια, για συζήτηση και λήψη απόφασης επί των ιδίων ως άνω θεμάτων ημερήσιας διάταξης χωρίς δημοσίευση νεότερης πρόσκλησης.

Οι κ.κ. μέτοχοι που επιθυμούν να μετάσχουν στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 03ης Ιουνίου 2019 ή στην επαναληπτική συνεδρίαση αυτής στις 10 Ιουνίου 2019 οφείλουν να καταθέσουν τις μετοχές τους στο Ταμείο της Εταιρείας ή στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ή σε οποιαδήποτε Τράπεζα στην Ελλάδα και να υποβάλουν τα αποδεικτικά έγγραφα κατάθεσης, καθώς και τα τυχόν έγγραφα νομιμοποίησης αντιπροσώπων στα γραφεία της Εταιρίας πέντε (5) τουλάχιστον μέρες πριν από την ημερομηνία συνεδρίασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης.

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, 09 Μαΐου 2019 ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιαννακόπουλος: «Αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα δεν είναι εδώ»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 16:25

Αιχμηρές ατάκες κατά των ιδιοκτητών της ΚΑΕ Ολυμπιακός, εξαπέλυσε κατά την είσοδό του στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ όπου θα πραγματοποιηθεί η πολύ κρίσιμη συνεδρίαση για το μέλλον των πλέι οφ και της συνέχειας του πρωταθλήματος.  

«Συνελήφθησαν οι Αγγελόπουλοι και δεν έχουν έρθει;» αναρωτήθηκε ο ισχυρός άντρας της «πράσινης» ΚΑΕ, σχετικά με την απουσία των αδελφών Αγγελόπουλων και στη συνέχεια, απευθυνόμενος στον πρόεδρο του ΕΣΑΚΕ, Βαγγέλη Γαλατσόπουλο, είπε: «Αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα δεν είναι εδώ και είμαστε εμείς. Είμαστε όλοι, εκτός από αυτούς που δημιούργησαν το πρόβλημα». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ ο Δ. Γιαννακόπουλος

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 15:53

Παρών στη σύσκεψη του ΕΣΑΚΕ, η οποία αναμένεται να κρίνει πολλά για το μέλλον των πλέι οφ και της συνέχειας του πρωταθλήματος, θα είναι ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρης Γιαννακόπουλος.  

Ο ισχυρός άντρας του «τριφυλλιού», μαζί με τον Πρόεδρο των «πρασίνων», Μάνο Παπαδόπουλο θα εκπροσωπήσουν τους Κυπελλούχους Ελλάδας, σε μία συνεδρίαση η οποία αν μη τι άλλο μόνο σημαντική μπορεί να χαρακτηριστεί μετά το όσα έχουν συμβεί στο χώρο του μπάσκετ τα τελευταία 24ώρα.

Να θυμίσουμε πως η προγραμματιμσένη για σήμερα κλήρωση των διαιτητών για τη πρώτη φάση των πλέι οφ αναβλήθηκε, καθώς άπαντες περιμένουν τα αποτελέσματα της συνεδρίασης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Την Τρίτη κρίνεται η άδεια

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 09 Μαϊος 2019 15:13

Η ερχόμενη Τρίτη (14/5) είναι η καθοριστική ημέρα αναφορικά με την άδεια συμμετοχής του παναθηναϊκού για το ερχόμενο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα.

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός τη συγκεκριμένη ημέρα θα παραστεί ενώπιον της Επιτροπής Αδειοδότησης της ΕΠΟ η οποία και θα εξετάσει το φάκελο που έχει κατατεθεί από του ιθύνοντες του «τριφυλλιού».

Από την πλευρά του Παναθηναϊκού εκπέμπεται ένα αίσθημα σιγουριάς πως δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, καθώς ο φάκελος είναι πλήρης και έτσι η άδεια θα παρθεί χωρίς πρόβλημα, κάτι που δεν συνέβη την περσινή αγωνιστική περίοδο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram