Την προετοιμασία του ενόψει των Playoff του πρωταθλήματος της Basket League συνέχισε ο Παναθηναϊκός, με τη σημερινή (25/5) προπόνηση να επιφυλάσσει και ένα ευχάριστο νέο στον Ρικ Πιτίνο.
Ο Αμερικανός τεχνικός είδε τον Κιθ Λάνγκφορντ να συμμετέχει κανονικά στο πρόγραμμα, ξεπερνώντας έτσι το ελαφρύ διάστρεμμα που είχε υποστεί στη χθεσινή προπόνηση, όπου και έμεινε εκτός.
Η επιστροφή του Λάνγκφορντ δε συνοδεύτηκε από κάποιο απρόοπτο και έτσι όλοι οι «πράσινοι», εκτός του τραυματία Νίκου Παππά, είναι ετοιμοπόλεμοι ενόψει της συνέχειας των playoff που είναι προγραμματισμένη για την προσεχή Τετάρτη (29/5).
Για την απόκτηση του 25χρονου κεντρικού μέσου της Κόρδοβα, Ιμπραχίμ Μπλατί Τουρέ ενδιαφέρεται ο Παναθηναϊκός.
Το «τριφύλλι» ψάχνει ένα παίκτη ο οποίος θα καλύψει το κενό που άφησε η αποχώρηση του Έργκους Κάτσε και ο 25χρονος άσσος από την Μπουργκίνα Φάσο είναι μία από τις επιλογές που έχει στο μυαλό του ο Νίκο Νταμπίζας.
Μάλιστα ο ύψους μόλις 1,70, Μπλατί Τουρέ φαίνεται πως συγκεντρώνει αρκετά στοιχεία που ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά που ψάχνουν οι «πράσινοι» στους παίκτες που θα έρθουν για να ενισχύσουν το ρόστερ. Το βασικό είναι πως ο Μπλατί Τουρέ θα μείνει ελεύθερος από την Κόρδοβα και έτσι οι «πράσινοι» για να τον πείσουν να φορέσει τη φανέλα με το «τριφύλλι» θα πρέπει απλώς να καλύψουν το συμβόλαιό του το οποίο δεν ξεπερνά τις 200.000 ευρώ, που είναι και το ταβάνι για τον Παναθηναϊκό.
Παράλληλα ο παίκτης χαίρει της εκτίμησης του Νίκου Νταμπίζα, καθώς τη σεζόν 2016-2017 όντας τεχνικός διευθυντής της Ομόνοιας τον έχει φέρει στην κυπριακή ομάδα. Μάλιστα η σεζόν του Μπλατί Τουρέ με τους «πράσινους» της Κύρπου ήταν αρκετά καλή συμμετέχοντας στο 27 αγώνα και σκοράροντας ένα γκολ.
Τέλος να σημειώσουμε πως κατά το παρελθόν ο παίκτης έχει αγωνιστεί με τα χρώματα των Ράγιο Βαγιεκάνο, Ρεκρεατίβο Ουέλβα, Εβιάν και Εσκιλστούνα.
Μετά την «υπόκλιση» του Ρικ Πιτίνο στους παίκτες του, ο Αμερικανός τεχνικός με νέα ανάρτηση στο twitter μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Γιώργο Καλαϊτζάκη.
Ο προπονητής του «τριφυλλιού» κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στον νεαρό γκαρντ σημείωσε πως του αρέσει η βελτίωση που βλέπει, ενώ τον χαρακτήρισε σπουδαίο περιουσιακό στοιχείο για τον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά ο 66χρονος τεχνικός έγραψε
«Τweet για τον Γιώργο Καλαϊτζάκη. Πραγματικά μου αρέσει η βελτίωση. Κάνοντας μεγάλα άλματα και με ένα καλοκαίρι στο οποίο θα δουλέψει σκληρά θα μπορούσε να είναι ένα σπουδαίο περιουσιακό στοιχείο για τον Παναθηναϊκό. Μην το αφήσεις!»
Τρία μετάλλια ήταν η συγκομιδή της πρώτης ημέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος καταδύσεων για τον Παναθηναϊκό που γίνεται στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα τα αδέρφια Μόλβαλη και ο Βασίλης Κωνσταντινίδης έφεραν τρία μετάλλια (ένα χρυσό, ένα αργυρό και ένα χάλκινο) προσφέροντας έτσι νέες διακρίσεις στο «τριφύλλι».
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Όπεν 1μ.
1ος Μόλβαλης Νικόλαος 2ος Μόλβαλης Δημήτριος 14ος Πουλης Μηνάς 5η Μπλούνα Ζέρβα Εμμανουέλα 6η Σαχίνη Άννα-Μαρία 9η Λυμπεροπουλου Ιωάννα
1μ. Γ΄ κατηγορία
3ος Κωνσταντινίδης Βασίλειος 5ος Καπνόπουλος Παναγιώτης 6ος Ανουσάκης Αλέξανδρος 5η Ζούκα Μπαντούρι Αλεξάνδρα 7η Δήμου Μελίνα 10η Λεοντή Μάγδα
Πολύ πιο σκληρές απ’ ότι πιθανώς να αναμένονταν θα είναι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του τεχνικού διευθυντή του Παναθηναϊκού, Νίκου Νταμπίζα και του Αντονί Μουνιέ, προκειμένου να λυθεί το συμβόλαιο του Γάλλου.
Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός δεν υπολογίζεται για τη νέα αγωνιστική περίοδο και έτσι οι διαπραγματεύσεις για την επίτευξη συμφωνίας που θα οδηγήσει στη λύση της συνεργασίας του με το «τριφύλλι» έχουν ξεκινήσει.
Ωστόσο ο 32χρονος άσσος ο οποίος δεσμεύεται με μεγάλο συμβόλαιο (για τα τωρινά δεδομένα του Παναθηναϊκού) περιμένει να πάρει ένα ικανοποιητικό, για τον ίδιο ποσό, προκειμένου να συναινέσει για τη λύση του συμβολαίου.
Από την άλλη είναι ένας παίκτης που δεν θέλει να αποχωρήσει από το «τριφύλλι» χωρίς να έχει προσφέρει, κάτι το οποίο έχει δηλώσει ο ίδιος σε παρελθοντική του συνέντευξη, εκφράζοντας παράλληλα την επιθυμία του να παραμείνει στην Αθήνα και τον Παναθηναϊκό.
Αν τα τωρινά δεδομένα μείνουν αμετάβλητα, τότε οι συζητήσεις Παναθηναϊκού-Μουνιέ θα κρατήσουν για μεγάλο διάστημα, με ότι αυτό συνεπάγεται στην υλοποίηση του πλάνου του Γιώργου Δώνη και του Νίκου Νταμπίζα ενόψει της νέας σεζόν.
Τον κρισιμότερο αγώνα της τελικής φάσης του πρωταθλήματος της Futsal Super League δίνει απόψε η ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού η οποία υποδέχεται την ΑΕΚ (19:00) στον τέταρτο τελικό.
Με το «τριφύλλι» να βρίσκεται πίσω στις νίκες με 2-1, η νίκη στο σημερινό παιχνίδι αποτελεί μονόδρομο, έτσι ώστε οι «πράσινοι» να ισοφαρίσουν σε 2-2 και να οδηγήσουν τη σειρά στο πέμπτο και τελευταίο παιχνίδι, όπου θα κριθεί ο πρωταθλητής.
Οι «πράσινοι» στο σημερινό ματς δεν θα είναι μόνοι τους, καθώς οι οπαδοί του «τριφυλλιού» θα δώσουν το παρών στο κλειστό της Κυψέλης, ευελπιστώντας πως με τη φωνή και τη στήριξή τους, θα παρθεί η πολυπόθητη νίκη.
Μία ανάσα από το να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό βρίσκεται ο Βαγγέλης Θεοχάρης.
Η πλευρά του νεαρού ποδοσφαιριστή είχε μια πρώτη συνάντηση με τον Νίκο Νταμπίζα, κάνοντας πράξη την αρχική πρόθεση που υπήρχε από την πλευρά του «τριφυλλιού» να επεκτείνει τη συνεργασία του με τον ταλαντούχο αμυντικό.
Στη συνάντηση υπήρξε ταύτιση απόψεων και όπως όλα δείχνουν ο 21χρονος ποδοσφαιριστής μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα έχει τριετή διάρκεια.
Την συμπεριφορά την οποία έχουν οι παίκτες του Παναθηναϊκού παρά την αγωνιστική απραξία, εξήρε με ανάρτησή του ο Ρικ Πιτίνο, ο οποίος έβαλε το καπέλο στους «πράσινους» για την εικόνα που δείχνουν στις καθημερινές προπονήσεις.
Αναλυτικά ο Αμερικανός τεχνικός έγραψε
«Έχουν περάσει 3 εβδομάδες προπονήσεων χωρίς κανένα παιχνίδι και οι παίκτες μου έρχονται χωρίς παράπονα και μου δίνουν τα πάντα. Είμαι τόσο τυχερός να προπονώ ένα τόσο σπουδαίο σύνολο παικτών».
Δείτε την ανάρτηση
Για τα όσα συμβαίνουν γύρω από το χώρο του μπάσκετ το τελευταία διάστημα μίλησε ο Ντίνος Μήτογλου.
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Η Πράσινη» ο Έλληνας φόργουρντ του Παναθηναϊκού τόνισε πως άπαντες στο «τριφύλλι» περίμεναν και ήθελαν να αγωνιστούν κόντρα στον Ολυμπιακό στα πλέι οφ, ωστόσο συμπλήρωσε πως όποιος και να είναι ο αντίπαλος, στόχος των «πρασίνων» είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και κατ’ επέκταση του νταμπλ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε
Για το ματς που δεν έγινε με τον Ολυμπιακό: «Εμείς φυσικά και θέλαμε να γίνει το ματς με τον Ολυμπιακό, το περιμέναμε πώς και πώς, δεν το θέλουμε μόνο εμείς είναι κρίμα για τον κόσμο μας, ήταν διψασμένοι, όλοι το περιμέναμε αλλά έγιναν πράγματα έξω από το γήπεδο που αλλοίωσαν αυτή την κατάσταση και τους αγώνες».
Για το ότι ο Παναθηναϊκός μένει, έτσι, χωρίς παιχνίδια: «Είναι κακό το να μην παίζεις αγώνες, σε βγάζει εκτός ρυθμού, έχουμε να παίξουμε σχεδόν ένα μήνα μπάσκετ. Σίγουρα δε μας ευχαριστεί αυτή η κατάσταση, δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά έτσι είναι τα πράγματα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι».
Για το κλίμα στα αποδυτήρια: «Το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό, είμαστε καλά μεταξύ μας, παίκτες και προπονητές, υπάρχει χημεία, αγωνιστικά μας έχει επηρεάσει λίγο αυτή η εξωγηπεδική κατάσταση. Εμείς πηγαίνουμε στις προπονήσεις μας, στο πρόγραμμά μας δεν αλλάζει κάτι εντός γηπέδου, προετοιμαζόμαστε για κάθε αγώνα για να είμαστε πανέτοιμοι».
Για τη συνάντηση με Περιστέρι ή Ήφαιστο: «Εμείς περιμένουμε να δούμε ποιος θα είναι ο αντίπαλός μας. Και το Περιστέρι και ο Ήφαιστος είναι δύο πολύ καλές ομάδες που έχουν κάνει εξαιρετική πορεία σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Για εμάς όμως όποιος κι αν είναι ο αντίπαλος δεν αλλάζει κάτι. Η ομάδα του Παναθηναϊκού έχω ξαναπεί πως έχει στόχο όλους τους τίτλους γιατί είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα όπως και φέτος ένας ακόμη στόχος είναι να κλείσουμε την χρονιά σωστά, δεν χαλαρώνουμε, δε σημαίνει κάτι που δεν υπάρχει Ολυμπιακός, παίζουμε κανονικά το παιχνίδι μας και στόχος μας είναι να πάρουμε το νταμπλ»..
Για το ότι οι τελικοί δε θα είναι με τον Ολυμπιακό: «Δεν υπάρχει ο αιώνιος μας αντίπαλος στα τελικά, αλλά προσωπικά δε μου λέει κάτι αυτό, εμείς θέλουμε το πρωτάθλημα, όποιος κι αν είναι ο αντίπαλος».
Αν και για σήμερα ήταν προγραμματισμένο να συζητηθεί το αίτημα του Παναθηναϊκού αλλά και του Ολυμπιακού για τη συμμετοχής του στην Αδριατική Λίγκα, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό καθώς η συνεδρίαση ολοκληρώθηκε κακήν κακώς ύστερα από έντονη διαμάχη μεταξύ των εκπροσώπων του Ερυθρού Αστέρα και της Μπούντουτσνοστ, κάτι που έφερε την αποχώρηση των δεύτερων.
Έτσι το ζήτημα που αφορά το «τριφύλλι» αλλά και τις άλλες ομάδες πήρε παράταση για να συζητηθεί σε κάποια μεταγενέστερη συνεδρίαση.
Παρόλα αυτά η ΑΒΑ με ανακοίνωση που εξέδωσε έκανε γνωστό προς πάσα κατεύθυνση πως για να γίνει επί της ουσίας η συζήτηση αυτή, θα πρέπει πρώτα από τις ομάδες να κατατεθεί πλήρης φάκελος, μέρος του οποίου θα πρέπει να είναι και η έγκριση της ΕΟΚ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αδριατικής Λίγκας
«Το συμβούλιο συζήτησε τα αιτήματα των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και Μπνέι Χερζλίγια περί συμμετοχής στο πρωτάθλημα. Το συμβούλιο αποφάσισε πως για να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα αυτό, είναι πάνω από όλα απαραίτητο οι ομάδες αυτές να καταθέσουν πλήρες φάκελο συμμετοχή σε συνάρτηση με τις ιδρυτικές αρχές της Αδριατικής Λίγκας, κάτι που απαιτεί ακόμη την έγκριση των εγχώριων μπασκετικών ομοσπονδιών στις οποίες ανήκουν».