ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Ανανέωσε ο Καμπερίδης (pic)

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019 16:34

Προπονητής της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού θα παραμείνει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Κυριάκος Καμπερίδης.

Ο Έλληνας τεχνικός που οδήγησε το «τριφύλλι» στην επιστροφή του στην κορυφαία κατηγορία, εξαργύρωσε την καλή πορεία που πραγματοποίησαν τα «φίνα κορίτσια» με την ανανέωση του συμβολαίου του, κάτι που ανακοινώθηκε επίσημα από τη «μάνα του λόχου».   

Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις του Καμπερίδη

Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας βόλεϊ Κυριάκος Καμπερίδης ανανέωσε την συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο για την σεζόν 2019-20.

Τα «φίνα κορίτσια» πέτυχαν τον στόχο τους την χρονιά που πέρασε  και το «τριφύλλι» θα πορευτεί στην επιστροφή του στη μεγάλη κατηγορία με τον έμπειρο τεχνικό.

Σε δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη ο Κυριάκος Καμπερίδης ανέφερε «Είμαι χαρούμενος που ανανέωσα την συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό και ευχαριστώ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπο μου.

Θέλουμε να συνεχίσουμε τη δουλειά που ξεκινήσαμε πέρυσι στην ομάδα και να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό πρωταγωνιστή στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Θα είναι μια πολύ δύσκολη χρονιά αλλά νομίζω ότι με τη στήριξη όλου του Οργανισμού, των φιλάθλων και με καλές επιλογές αθλητριών θα φτάσουμε εκεί που πρέπει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Επέστρεψαν Βουγιούκας και Καλαϊτζάκης, καλύτερα ο Λεκαβίτσιους

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019 15:48

Στις προπονήσεις επέστρεψαν σήμερα οι παίκτες του Παναθηναϊκού, μετά την πρόκριση τους στους τελικούς του πρωταθλήματος, αλλά και το ρεπό που τους παραχωρήθηκε την Τρίτη (4/6).

Μάλιστα το σημερινό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με πολλές επιστροφές. Συγκεκριμένα οι Γιώργος Καλαϊτζάκης και Ίαν Βουγιούκας που δεν ήταν σε θέση να αγωνιστύν κόντρα στο Περιστέρι προπονήθηκαν σε κανονικούς ρυθμούς, ενώ ο Λούκας Λεκαβίτσιους, ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα στο πέλμα κατάφερε να ακολουθήσει μέρος του προγράμματος.

Έτσι τα προβλήματα για τον Ρικ Πιτίνο μειώνονται, τη στιγμή που οι κυπελλούχοι Ελλάδος βρίσκονται εν αναμονή για να μάθουν τον αντίπαλό τους από τα ζευγάρι της ΑΕΚ και του Προμηθέα Πάτρας, με την «ένωση» να προηγείται στις νίκες με 2-1.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πρόταση από τον Παναθηναϊκό για Κατελάρη» (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019 15:06

Πρόταση από τον Παναθηναϊκό έχουν στα χέρια τους οι άνθρωποι της Ομόνοιας σε ότι αφορά την απόκτηση του Φάνου Κατελάρη.

Αυτό αποκαλύπτει σε δημοσίευμά της η κυπριακή ιστοσελίδα «kerkida.net». Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει πως ο παίκτης αρνήθηκε να ανανεώσει πρόωρα το συμβόλαιό του, που ολοκληρώνεται τον Μάιο του 2020, γεγονός που όπως φαίνεται θέλει να εκμεταλλευτούν οι «πράσινοι».

Εντός των επόμενων ημερών θα ξεκαθαρίσει αν υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να γίνει το deal, ωστόσο εκτός από τον παίκτη το «τριφύλλι» θα πρέπει να τα βρει και με την Ομόνοια.

Σε ότι αφορά τον Φάνο Κατελάρη, πρόκειται για ένα 23χρονο αμυντικό χαφ με ρίζες από το Κονγκό, ο οποίος έχει αγωνιστεί τόσο ως 8άρι, όσο και ως κεντρικός αμυντικός. Τον παίκτη γνωρίζει αρκετά καλά ο Νίκος Νταμπίζας που είχε θητεύσει στην κυπριακή ομάδα, ενώ ο ύψους 1,86 διεθνής με την Εθνική ομάδα της Κύπρου είχε συμπαίκτη τον Μπλατί Τουρέ, που ως γνωστόν ενδιαφέρει και αυτός τον Παναθηναϊκό.   

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δείτε τον παίκτη σε δράση

Αυγουλέας: «Οι συνθήκες για το Βοτανικό έχουν αλλάξει θετικά»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019 14:54

Τον απολογισμό της πρώτης χρονιάς της διοίκησης του Δημήτρης Γιαννακόπουλου έκανε ο Στέφανος Αυγουλέας, ο οποίος σε δηλώσεις του μίλησε και για το θέμα το Βοτανικού που βρίσκεται στο προσκήνιο για το «τριφύλλι».

Αναλυτικά όσα είπε ο αντιπρόεδρος του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού Στέφανος Αυγουλέας στον Sport24 Radio:

Για τον απολογισμό της πρώτης χρονιάς μετά την ανάληψη της διοίκησης του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: 

«Όταν αναλάβαμε στις 8 Ιουνίου του 2018 ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είχε βάλει τέσσερις στόχους. Ο πρώτος ήταν η αγωνιστική ανάταση των τμημάτων, ο δεύτερος η οικονομική ανασυγκρότηση και οργάνωση του αθλητικού ομίλου σε επαγγελματικά πρότυπα, ο τρίτος η ανάπτυξη των ακαδημιών και ο τέταρτος η διάδοση του ερασιτεχνικού αθλητισμού. Τι πετύχαμε από αυτούς τους στόχους; Η ομάδα στην Α1 βόλεϊ ανδρών τερμάτισε τρίτη στην κανονική περίοδο, η ομάδα μπάσκετ γυναικών ανέβηκε ως πρωταθλήτρια από τη δεύτερη κατηγορία στην Α1, η ομάδα βόλεϊ γυναικών ανέβηκε ως δευτεραθλήτρια από την Pre-league στην Α1 κατηγορία και το πόλο λογικά θα ανέβει στην Α1, όντας αήττητο πριν από την έναρξη των πλέι οφ. Οσον αφορά τα οργανωτικά ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Ομιλος έχει αρχίσει και οργανώνεται σε πιο επαγγελματική βάση, έχει τμήμα marketing και ticketing, προσέλαβε γενικό διευθυντή και χρησιμοποιεί την εμπειρία της ΚΑΕ. Σε ό,τι αφορά την οικονομική ανασυγκρότηση το χρέος ήταν περίπου 3,5 εκατ. ευρώ, έγινε καταγραφή του και πάνω από το μισό έχει διακονονιστεί. Μέσα στην επόμενη χρονιά ελπίζουμε να τακτοποιηθεί όλο. Για την ανάπτυξη των ακαδημιών και τη διάδοση του ερασιτεχνικού αθλητισμού αφενός δώσαμε έμφαση και έχουμε ομάδες σε όλα τα ομαδικά αθλήματα και πάνε πολύ καλά».

Για τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο ερασιτέχνης, με την κατάσταση που βρίσκεται το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού και ειδικά σε μια περίοδο που ο ερασιτέχνης Ολυμπιακός έχει μεγάλες επιτυχίες:

«Είναι όντως πολύ δύσκολο και δεν βοηθάει το ότι βρίσκεται σε περίεργη φάση το ποδοσφαιρικό τμήμα. Γίνεται μια προσπάθεια εξυγίανσης. Το μπάσκετ ήταν το μόνο όλα αυτά τα χρόνια που κράτησε τη σημαία ψηλά. Ο κόσμος δεν ήταν κοντά στον ερασιτέχνη Παναθηναϊκό και έχουμε ξεκινήσει τώρα κάποιες κινήσεις ώστε να προσελκύσουμε τους φιλάθλους. Μια τέτοια κίνηση, όπως έχει γραφτεί, είναι με την ΠΑΕ και την ΚΑΕ ώστε όσοι θα πάρουν διαρκείας απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γραφτούν μέλη του Παναθηναϊκού και να ενισχύσουν τον ερασιτέχνη. Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου το ποσό για να γίνει κάποιος μέλος ήταν 60 ευρώ αλλά θα γίνει 50 ευρώ. Με τον αριθμό μέλους στον ερασιτέχνη θα μπορεί να αγοράζει διαρκείας είτε στο ποδόσφαιρο είτε στο μπάσκετ είτε και στα δύο. Και θα μπορεί να παρακολουθεί με την κάρτα μέλους ό,τι παιχνίδι θέλει στα τμήματα του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου εντός έδρας».

Για το αν υπάρχει κίνητρο: 

«Δεν εκλεχθήκαμε τώρα. Δώσαμε δείγματα γραφής στο χρόνο που πέρασε. Πετύχαμε τους στόχους, ο Παναθηναϊκός γύρισε στην Α1, άρα θα υπάρχει ενδιαφέρον. Πέρα από αυτό ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα θέσει τους στόχους και για τη μεθεπόμενη μέρα».

 Για τους στόχους των ομάδων: 

«Φέτος θα διεκδικήσουμε ό,τι μας αναλογεί χωρίς να κάνουμε υπερβάσεις και δίχως να αποκλείουμε τον πρωταθλητισμό. Του χρόνου που θα έχει μπει στην κανονική πορεία το καράβι, θα δούμε. Θα έχουμε λογικά και εκλογές».

 Για το ότι κάποιοι επιχειρηματίες δεν βοήθησαν ενώ είχαν δώσει υποσχέσεις: 

«Αυτό είναι γεγονός. Κάποιοι μπορούν να δώσουν παραπάνω και οι πολλοί από λίγα. Ο μόνος που έχει βάλει πλάτη είναι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος».

 Για το θέμα του Βοτανικού: 

«Ένα είναι δεδομένο, ότι ο Παναθηναϊκός ως μεγαλύτερος σύλλογος της χώρας και της Αθήνας δεν έχει στέγη. Το 2013-14 υπήρξε το προεδρικό διάταγμα που προβλέπει τη διπλή ανάπλαση. Έκτοτε ακούστηκαν άλλες σκέψεις, εκ των οποίων και του Γιαννακόπουλου η πρόταση για το Athens Alive το οποίο δεν προχώρησε και καθυστερεί. Η μόνη εφικτή λύση αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι είναι ο Βοτανικός. Είχαν ξεκινήσει και οι συζητήσεις σε ανώτατο επίπεδο με την κυβέρνηση. Αυτό που προβλέπεται πλέον είναι ένα γήπεδο 40.000 θέσεων, είναι νόμος πλέον, το λέει το προεδρικό διάταγμα και εγκαταστάσεις του ερασιτέχνη με κλειστό γυμναστήριο 3.000. Δεν μιλάω για τη Λεωφόρο και την ανάπλαση. Επειδή το Athens Alive θα καθυστερήσει ή δεν θα προχωρήσει, θα πρέπει να υπάρξει λύση και για τον μπασκετικό Παναθηναϊκό. Όπως έχουν ακουστεί, η μία λύση είναι το γήπεδο από 3.000 θέσεων να γίνει 15.000. Η δεύτερη πρόταση, που έχει ακουστεί από το νέο δήμαρχο, Κώστα Μπακογιάννη, είναι σε ένα όμορο χώρο του δήμου Αθηναίων, να γίνει εκεί πέρα το κλειστό των 15.000 θέσεων. Οι συνθήκες έχουν αλλάξει θετικά γιατί και η κυβέρνηση και η αξιωματική αντιπολίτευση που έχουμε σήμερα στηρίζουν το νέο πρότζεκτ, όπως και ο νέος δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Δεν θα το αφήσουμε, χρειάζεται υπομονή για τέσσερις, πέντε εβδομάδες ακόμη μέχρι τις εκλογές».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τέσσερις παίκτες σε συζητήσεις για ανανέωση

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019 14:35

Το πλάνο για τη νέα αγωνιστική περίοδο στον Παναθηναϊκό βρίσκεται σε εξέλιξη με τις ανανεώσεις να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό.

Μάλιστα οι «πράσινοι» έχουν αρχίσει να μιλούν με τους παίκτες που βρίσκονται σε προτεραιότητα και θέλουν να διατηρούσαν στο ρόστερ τους για περισσότερα χρόνια. Αυτοί είναι οι Εμάνουελ Ινσούα, Τάσος Χατζηγιοβάνης, Γιάννης Μπουζούκης και Φάνης Μαυρομμάτης, των οποίων τα συμβόλαια ολοκληρώνονται το επόμενο καλοκαίρι.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως νέα συμβόλαια θα κληθούν να υπογράψουν και παίκτες της Κ-19, για τους οποίους έχει εκφράσει θετική εισήγηση ο Γιώργος Δώνης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βασιλειάδης: «Σε καλό δρόμο να προχωρήσει ο Βοτανικός»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 21:59

Στον αέρα της ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο» και της εκπομπής «Σκορ στο Κόκκινο» φιλοξενήθηκε ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης.

Όπως ήταν φυσικό ο κος Βασιλειάδης ρωτήθηκε για το πρότζεκτ της διπλής ανάπλασης και τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, αναφέροντας πως βρίσκεται σε πολύ δρόμο για να συνεχιστεί.

Παράλληλα μίλησε και για τα τεκταινόμενα στο χώρο του μπάσκετ, αλλά και για άλλα θέματα.  

Αναλυτικά τα όσα τόνισε ο Γιώργος Βασιλειάδης:

Για την «είσοδο» του ποδοσφαίρου στην τοπική αυτοδιοίκηση όπως συνέβη στον Πειραιά, τον Βόλο και την Νέα Φιλαδέλφεια: «Επιβεβαιώνει την άποψη μας ότι ο χώρος του επαγγελματικού αθλητισμού απαρτίζεται από ανθρώπους που αποκτούν δύναμη και θέλουν να χρησιμοποιήσουν τον αθλητισμό για άλλους λόγους, για άλλους σκοπούς πλην του αθλητισμού. Απλώς δόθηκε το μήνυμα πιο εμφατικά ίσως, είναι η παθογένεια που κρατά τον επαγγελματικό αθλητισμό χαμηλά, δεν ενδιαφέρονται για το ίδιο το προϊόν. Θα πρέπει να βγάζουν λεφτά από αυτό οι επιχειρηματίες που ασχολούνται αλλά δεν ενδιαφέρονται. Προσπαθήσαμε τέσσερα χρόνια να βάλουμε κάποιους κανόνες, να αλλάξουμε το τοπίο, να εκσυγχρονίσουμε ένα κακό πλαίσιο, η αλήθεια είναι πως έχουμε ένα περιβάλλον το οποίο είναι σχετικά καλύτερο από το παρελθόν, έχουμε τις ξένες συνομοσπονδίες στο πλάι μας, κάναμε κάθε προσπάθεια ώστε να διασφαλίσουμε πως θα φύγουν οι σκιές… Πρέπει να ομολογήσουμε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις όπως το VAR ας πούμε το οποίο όλοι το ήθελαν αλλά κανείς δεν αναλάμβανε να το υλοποιήσει. Και ελπίζουμε πως και από την επόμενη χρονιά και με την αναδιάρθρωση θα έχουμε ένα νέο προϊόν το οποίο όμως οι συμμετέχοντες θα πρέπει να το προστατεύουν να το θωρακίσουν για να παράγει τα έσοδα και γι αυτούς αλλά και για μας σαν ελληνικό δημόσιο».
 
Για το ενδεχόμενο δημιουργίας γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό: «Οι συζητήσεις για τις γηπεδικές εγκαταστάσεις και όλες οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό, μπορεί λόγω εκλογών αυτά να φαίνονται πολύ περισσότερο αλλά ήταν βασική μας επιδίωξη να μπορέσουμε να λύσουμε γηπεδικά προβλήματα σοβαρά που είχαμε γιατί πιστεύουμε πως ένας από τους τρόπους για να αντιμετωπίσεις και τη βία είναι να έχεις αξιόλογες και οικονομικά βιώσιμες που να δημιουργούν και οικονομική δραστηριότητα γύρω από αυτές.
 
Για το γήπεδο της ΑΕΚ βρέθηκε λύση στο ποδόσφαιρο, για τον Παναθηναϊκό υπάρχει μια πολύ μεγάλη συζήτηση, ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει πάρα πολλά προβλήματα, εμείς προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο και ανάλογα και το είδος του προβλήματος να βοηθήσουμε τον ιστορικό σύλλογο, μας ενδιαφέρει να βρει μια λύση για το γηπεδικό του που να είναι προς το συμφέρον της ΠΑΕ αλλά και του ίδιου του δημοσίου. Συζητούσαμε το Athens Alive, είναι πολύ χρονοβόρο και πολύ περίπλοκο μέσα σε ένα πλαίσιο μιας ανάπλασης που χρειάζεται οπωσδήποτε ο χώρος του Ολυμπιακού Σταδίου.
 
Ο Βοτανικός ήταν μια λύση πιο απλή με δεδομένο ότι μετά και το τέλος των δικαστικών προσφυγών οι οποίες ήρθαν και ρύθμισαν μια κανονικότητα και έβαλαν τους όρους για να γίνουν εκεί οι όποιες παρεμβάσεις θα μπορούσε να είναι εφικτή με πολλούς αστερίσκους. Για μας είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί έρχεται να κουμπώσει με τις παρεμβάσεις που έχουμε στο μυαλό μας για το κέντρο της Αθήνας, σας θυμίζω προ ημερών έγινε η παρέμβαση για τα προσφυγικά, στο πλαίσιο της ενοποίησης του χώρου της Λ. Αλεξάνδρας, θα ήταν καλό να προχωρούσε και το πρότζεκτ του Βοτανικού, δείχνει ότι είναι σε έναν καλό δρόμο για να προχωρήσει, δυστυχώς λόγω των εκλογών υπάρχει μια διαδικασία παγώματος, νομίζω πως είναι μια καλή λύση για την πόλη της Αθήνας και για τον Παναθηναϊκό.
 
Για το γήπεδο της ΑΕΚ στα Λιόσια: «Ο Μάκης Αγγελόπουλος έχει ένα όραμα για την ομάδα του και για την περιοχή ολόκληρη, εμείς έχουμε σκοπό την πλήρη αξιοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων με στόχο να μην επιβαρύνεται το ελληνικό δημόσιο και να υπάρχουν και έσοδα που θα γυρνάνε πίσω στον αθλητισμό. Εχουμε φτιάξει το Κέντρο Ιστιοπλοΐας στην Καλλιθέα κάνοντας μια πολύ μεγάλη διοργάνωση πριν από μερικές εβδομάδες και έχουμε δημιουργήσει ένα από τα καλύτερα σποτ της Ευρώπης με ελάχιστα χρήματα και ήδη αποδίδει καρπούς. Ξανα ανοίξαμε το κωπηλατικό κέντρο στο Γιάννενα και σε λίγους μήνες έχουμε πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα νέων, την πρώτη μεγάλη διοργάνωση μετά από 17 χρόνια.
 
Στην συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε μια εγκατάσταση όπου είχαν μεταφερθεί οι ομοσπονδίες των μαχητικών αθλημάτων και δημιουργούσε μόνιμα κάθε χρόνο ένα χρέος 500.000- 600.000 και δεν δημιουργούσε τις συνθήκες ανάπτυξης των μαχητικών αθλημάτων. Εμείς μ αυτή την συμφωνία που έχει βγει ο οδικώς χάρτης για να την ολοκληρώσουμε θα πετύχουμε και τα έξοδα αυτά να τα αναλάβει η ΚΑΕ ΑΕΚ συν το ενοίκιο που θα εισπράττει από την ΚΑΕ με βάση το νόμο, διασφαλίζοντας ότι δεν πετάμε έξω τις ομοσπονδίες. Θα μεταφερθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο με έξοδα της ΚΑΕ ΑΕΚ, το ποδηλατοδρόμιο, έξω από την πίστα, θα μετατραπεί σε γήπεδο για τα αθλήματα αυτά με έξοδα της ΚΑΕ ΑΕΚ, είναι μια επωφελής συμφωνία και για το ελληνικό δημόσιο και για την ΑΕΚ και για τις ομοσπονδίες που αποκτούν μια ενότητα με τον υπόλοιπο αθλητικό κόσμο. Σας θυμίζω πως πλέον έχουμε και μια νέα φουρνιά αθλητικών στην πάλη. Προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις για το γηπεδικό για όλες τις ομάδες, η συζήτηση είχε πάει και στο ΣΕΦ αλλά δεν προχώρησε, θέλουμε όλες οι ομάδες μας να μπορούν να δημιουργούν ένα αθλητικό χώρο που να τις καθιστά βιώσιμες και για μας να έρχονται περισσότερα έσοδα σαν δημόσιο με κάθε τρόπο.
 
Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως οι Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις δεν ανήκουν στην Γενική Γραμματεία οπότε χρειάζονται νομοθετικές ρυθμίσεις… Ο περιβάλλοντας χώρος του ΣΕΦ ο οποίος γίνεται κοιτίδα του ερασιτεχνικού αθλητισμού, έγινε με νομοθετική ρύθμιση για να ξαναγυρίσουν από το ΤΑΥΠΕΔ σε μας, το ίδιο έγινε και με το Λιοσίων. Βγάζουμε ένα μεγάλο πρόγραμμα για τις ανάγκες του ΟΑΚΑ, του συνόλου του αθλητικού κέντρου για να δούμε σε ποια κατάσταση βρίσκεται και τι παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν, ξεκινάει η διαδικασία για να γίνει η μελέτη και για το στέγαστρο Καλατράβα και γενικά το Ολυμπιακό Στάδιο.
 
Για την κόντρα Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού στο μπάσκετ, την αποχώρηση των «ερυθρόλευκων» και το εάν υπήρχε δυνατότητα παρέμβασης από την Πολιτεία: «Εμείς όποια παρέμβαση μπορούσαμε να κάνουμε, την κάναμε παρότι και εγώ προσωπικά κατακρίθηκα για τις λεγόμενες παρεμβάσεις, κάλεσα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στο γραφείο μου, ζήσαμε καταστάσεις που δεν τιμούν τον ελληνικό επαγγελματικό αθλητισμό, έγιναν παρεμβάσεις από το σύνολο των ομάδων του ΕΣΑΚΕ για να βρεθεί μια λύση, αλλά στο τέλος είδαμε ότι δεν μπορείς να αποτρέψεις κάποιον από το να πάει να πέσει πάνω σε έναν τοίχο αν έχει αποφασίσει να γίνει αυτό το πράγμα. Τα περιθώρια παρέμβασης τα δικά μας δεν είναι απεριόριστα, όπως και στο ποδόσφαιρο οι παρεμβάσεις που έγιναν ή θέλαμε να γίνουν, έγιναν όχι από την κυβέρνηση – γιατί αυτός είναι ο πυρήνας του αυτοδιοίκητου – έγιναν από την ΦΙΦΑ και την ΟΥΕΦΑ, η FIBA δεν ήταν διατεθειμένη να παρέμβει, η ελληνική ομοσπονδία δεν πήρε καμία απολύτως πρωτοβουλία και είδαμε όλα αυτά τα φαινόμενα ευτελισμού του ίδιου του πρωταθλήματος.
 
Τώρα από κει και πέρα εμείς ήμασταν εδώ και το χα πει όποτε μας ζητηθεί να παρέμβουμε για να βρεθεί λύση, αλλά να υπάρχει βούληση για να βρεθεί μια πραγματική λύση όχι σαν δικαιολογία, νομίζω πως έχουμε πολλά επεισόδια μπροστά μας ακόμη στο θέμα του μπάσκετ. Αν μιλάμε για νομοθετικές παρεμβάσεις και δεν ξέρω τι έχει ο καθένας στο μυαλό του γιατί ο νομοθέτης μπορεί να κάνει συγκεκριμένες παρεμβάσεις, η μόνη παρέμβαση που θα μπορούσαμε να κάνουμε για την αναδιάρθρωση που συζητάμε κλπ. κάτι που ενόψει εκλογών είναι εξαιρετικά δύσκολο – είναι να τροποποιήσουμε τον νόμο ως προς το από πότε μπορούν να ισχύσουν οι αλλαγές, να μην είναι από την μεθεπόμενη σεζόν αλλά από την επόμενη σεζόν αλλά οτιδήποτε άλλο αφορά το ίδιο το μπάσκετ, την ομοσπονδία και τον ΕΣΑΚΕ, δεν μπορείς να νομοθετήσεις ποιος θα είναι που ή ποιος ανεβαίνει και ποιος πέφτει, αυτό νομίζω ήταν ξεκάθαρο και στο θέμα του ποδοσφαίρου. Εμείς έχουμε συγκεκριμένο τρόπο και περιθώριο παρέμβασης, ας ελπίσουμε ότι θα πρυτανεύσει η λογική και θα προστατεύσουν το ίδιο το προϊόν».
 
Για τα έργα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση: «Η ΓΓΑ όπως νομίζω το σύνολο της κυβέρνησης αποφάσισε και ακολούθησε μια συγκεκριμένη πολιτική αδιαφορώντας -κάτι που για πρώτη φορά συνέβη στην ιστορία του σύγχρονου κράτους – για τις κομματικές επιλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ξεκινήσαμε με ένα πολύ μικρό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων το οποίο μετά βίας άγγιζε τα 3 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει φτάσει πλέον στα δέκα εκατομμύρια ευρώ και με ειδικά χρηματοδοτικά εργαλεία που φτιάξαμε – είτε με το υπουργείο εσωτερικών με το πρόγραμμα Φιλόδημος είτε ακόμη και με το υπουργείο Ναυτιλίας – με σκοπό να μπορέσουμε να κάνουμε έργα ουσίας για τις τοπικές κοινωνίες πέρα από τις φαραωνικές λογικές, να κάνουμε παρεμβάσεις επιδιορθώνοντας υπάρχουσες εγκαταστάσεις, δημιουργώντας καινούργιες μικρές και ευέλικτες μέσα σε αστικούς ιστούς ή σε απομακρυσμένες περιοχές που είχαν ανάγκη οι τοπικές κοινωνίες, δίνοντας χρήματα για αυλές σχολείων που θέλαμε να τις μετατρέψουμε σε χώρους άθλησης και κοιτίδες αθλητικής κοινότητας και ζωής, τρέχουμε πάνω από 215 έργα με το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και με το πρόγραμμα «Φιλόδημος» έχουν ενταχθεί ήδη πάνω από 200 καλύπτων τας σχεδόν το σύνολο των αιτημάτων που είχαμε από τους δήμους. Και εδώ θα θελα να διευκρινίσω κάτι, ήταν πολύ σημαντικό να είναι οι δήμοι έτοιμοι και να μας φέρνουν μελέτες, εμείς προσπαθήσαμε ότι μελέτη μας έρχεται να μπορούμε να την υλοποιούμε, να βρίσκουμε τρόπο με οποιοδήποτε εργαλείο να την χρηματοδοτούμε, αυτό κάναμε.
 
Βέβαια, υπήρξαν πολλοί που διαμαρτυρόταν γιατί γίνονται έργα κάπου και δεν γίνονται κάπου αλλού. Κάναμε ότι μελέτη μας ήρθε. Είχα κατηγορηθεί στη Βουλή σε μια επιτροπή από κάποιον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας ότι δεν έχουν γίνει έργα π.χ στην Ευρυτανία και εκεί η απάντησή μου ήταν ότι υλοποιήσαμε κάθε μελέτη που μας ήρθε και από τον νομό δεν μας ήρθε καμία μελέτη… Υπάρχει μια απάντηση από τους δήμους ότι δεν έχουν υπηρεσίες, δεν είναι οργανωμένοι, υπάρχουν τρόποι να κάνεις μελέτες αλλά σε κάθε περίπτωση – και εδώ ήταν το πολιτικό ευτράπελο – την ίδια στιγμή ένας δήμαρχος να λέει ‘δεν έχω υπηρεσία δεν έχω ανθρώπους να μου φτιάξουν μια μελέτη και την ίδια στιγμή να είναι κατά της κατάκτησης των προσλήψεων μία προς μία για το δημόσιο και να είναι υπέρ του 1 προς 5, αυτό που στηρίζει δηλαδή η Νέα Δημοκρατία, δηλαδή από τη μία να παραπονιέται για την προβληματική κατάσταση που ζει ως αποτέλεσμα των μνημονιακών πολιτικών και τώρα που βγαίνουμε από τα μνημόνια και αυτό μπορεί να διορθωθεί να έρχεται να λέει όχι δεν θέλω να γίνουν προσλήψεις αλλά την ίδια στιγμή να ‘θέλω και κόσμο να έρθει να δουλέψει για μένα’. Ε και τα δύο μαζί δεν γίνονται. Είναι ο τρόπος που ένα μεγάλο κομμάτι των ανθρώπων της Νέας Δημοκρατίας μπήκαν σε μια λογική να κοροϊδέψουν τους πολίτες».
 
Για τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών και της τοπικής αυτοδιοίκησης, αν έχουν εντοπιστεί τα αίτια της ήττας: «Γίνονται οι αναλύσεις και στα κομματικά όργανα, η αλήθεια είναι ότι περιμένουμε τις εθνικές εκλογές, δεν έχει νόημα να μπούμε σε μια διαδικασία εσωστρέφειας αυτή την περίοδο, η άποψή μου είναι σαφής και την έχω διατυπώσει πολλές φορές αυτά τα χρόνια, ο κόσμος ήταν κουρασμένος από μια πολύ μακρά περίοδο κρίσης και μνημονίων, κουρασμένος από τις αλλαγές που έγιναν στη ζωή του, από τη μείωση των εισοδημάτων του, από την έλλειψη ελπίδας. Εμείς κάναμε έναν δύσκολο συμβιβασμό, υπογράψαμε μνημόνιο, στραφήκαμε ξανά στον ελληνικό λαό να μας δώσει νομιμοποίηση να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε μια συμφωνία και να βγάλουμε την χώρα έξω από το μνημόνιο, το καταφέραμε αυτό, ξεκινήσαμε από τον Σεπτέμβρη με αφετηρία την ΔΕΘ και την τυπική έξοδό μας από τα μνημόνια να προσπαθούμε να αλλάξουμε το μείγμα της πολιτικής.
 
Δεν θα συμφωνήσω ότι δεν υποστηρίχθηκε το παράλληλο πρόγραμμα σθεναρά, φτιάξαμε δίχτυα ασφαλείας, πράγματα που αυτή την στιγμή θεωρούνται δεδομένα πριν από τέσσερα χρόνια θεωρούνταν δεδομένο ότι τα σχολεία μας θα ξεκινήσουν κανονικά στις 11 Σεπτέμβρη με βιβλία και δασκάλους, δεν ήταν δεδομένο πριν από τέσσερα χρόνια. Ετυχε να παρακολουθήσω έναν διάλογο σε ένα σχολείο που να παραπονιούνται οι γονείς γιατί άργησε να ξεκινήσει το πρόγραμμα κολύμβησης, πριν από τέσσερα χρόνια δεν είχαμε βιβλία, ποια κολύμβηση; Που έχει πολλά θέματα το πρόγραμμα αυτό και δίνουμε μάχη. Το νοσοκομείο της Λευκάδας υπολείπεται σε γιατρούς, η αλήθεια είναι αυτή αλλά το 2014 είχε 19 γιατρούς τώρα έχει 42 γιατρούς, δεν έχει τους 80 που ενδεχόμενα θα έπρεπε να έχει και θα μπορέσει να τους έχει το επόμενο διάστημα εφόσον υλοποιηθεί η πολιτική του 1 προς 1 και εφόσον γίνουν διαγωνισμοί που νομίζω ότι αυτό δεν είναι δεδομένο σε περίπτωση αλλαγής κυβέρνησης και είναι από αυτά που κρύβει η ΝΔ για την επόμενη μέρα, επιμελώς το κρύβει αλλά το έχει πει ξεκάθαρα… Γίνανε πολλά πράγματα αυτή την περίοδο, μπήκαν τα δίχτυα ασφαλείας, τα κοινωνικά επιδόματα γι αυτούς που δεν μπορούσαν να επιβιώσουν…
 
Καταλαβαίνω την κριτική από κομμάτι της λεγόμενης μεσαίας τάξης η οποία πήρε πάνω της πολύ μεγάλο βάρος της κρίσης και της δημοσιονομικής προσαρμογής αλλά από την άλλη όταν έχεις ένα τόσο μεγάλο και εκτεταμένο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας κάτω από το όριο της φτώχειας, για να προστατεύσεις την μεσαία τάξη θα πρέπει να δώσεις βάρος σ αυτούς να διασφαλίσεις την κοινωνική συνοχή γιατί χωρίς κοινωνική συνοχή δεν υπάρχει ούτε μεσαία τάξη ούτε τίποτα. Αυτό το πετύχαμε στα χρόνια της κρίσης, δεν πρόλαβε ο κόσμος να τα νιώσει στην τσέπη του ότι τα δημοσιονομικά, τα οικονομικά πάνε καλύτερα, δεν πρόλαβε να τα νιώσει, οι μειώσεις στα ασφαλιστικά ταμεία ξεκίνησαν τώρα, οι 120 δόσεις για να μπορέσει να κάνει την επανεκκίνηση έγιναν τώρα και δεν έγιναν προεκλογικά τώρα, έχουμε κάποιες ημερομηνίες σταθμούς, είναι ο Αύγουστος του 2018 που βγαίνεις από τα μνημόνια και μπορείς να χαράξεις την δική σου πολιτική και το δεύτερο είναι 20η Απρίλιου που βγαίνουν  τα στατιστικά της Eurostat και δείχνουν ότι έχεις το δημοσιονομικό περιθώριο να κάνεις μεγαλύτερες ελαφρύνσεις. Και τι κάνεις σε κάθε κενό που δημιουργείται έρχεσαι και ελαφρύνεις την ραχοκοκαλιά της ελληνικής κοινωνίας που είναι η μεσαία τάξη, όμως η μεσαία τάξη και δεν πρόλαβε και ήταν και κουρασμένη, εννιά χρόνια ξύλο…
 
Παρόλα αυτά εγώ πιστεύω ότι στην ώρα της κρίσης όταν θα τεθούν τα δύο πολιτικά σχέδια για την επόμενη μέρα, με δύο πόλους τον συντηρητικό και τον προοδευτικό με την ατζέντα τους νομίζω πως στο τέλος όλοι θα πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και θα στηρίξουν την αριστερά, θα στηρίξουν τον προοδευτικό πόλο γιατί η κανονικότητα της Νέας Δημοκρατίας είναι ελαστικές σχέσεις εργασίας, λιγότερο κράτος αλλά όχι με την έννοια της μείωσης δαπανών αλλά της μείωσης παροχών του κράτους προς τους πολίτες με ότι αυτό συνεπάγεται, με κατάρρευση του δημόσιου ασφαλιστικού συστήματος με ότι αυτό συνεπάγεται όχι μόνο για τις επόμενες γενιές αλλά και τις προηγούμενες, πως θα βρεις λεφτά να δώσεις συντάξεις εάν μια χρηματοροή φύγει από το δημόσιο και πάει στον ιδιωτικό».
 
Για το που θα πρέπει να εστιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ για να αλλάξει το κλίμα: «Θα πρέπει με σαφήνεια να διατυπώσουμε την πρότασή μας για την επόμενη μέρα, όπως ξεκίνησε να διατυπώνεται από την διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης και μετά, το πώς οραματιζόμαστε εμείς την ανάπτυξη, να αναλύσουμε και το τι έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα γιατί αυτό δεν έγινε γνωστό στο κόσμο, για πάρα πολλούς λόγους και λόγω δικών μας λαθών αλλά να μην ξεχνάμε και έναν ανηλεή πόλεμο από τα μεγάφωνα που έρχονται κάθε φορά να διαφημίσουν το έργο που είναι τα ΜΜΕ, δεν υπήρχαν διαθέσιμοι πόροι, εννοώ ανθρώπινοι πόροι που να μιλήσουν για την ουσία, αυτό δεν έχει αλλάξει, είχε πάντα το μειονέκτημα για αυτό οφείλουμε όλοι μας κάθε μέλος του κόμματος και της κυβέρνησης να βγούμε να σαρώσουμε όλη την ελληνική επικράτεια, να μιλήσουμε με όλο τον κόσμο να τους πούμε τι έχουμε πετύχει και τι θέλουμε να κάνουμε γι αυτή τη χώρα, ποιο μονοπάτι έχουμε αποφασίσει να ακολουθήσουμε και να δείξουμε και ποιο είναι το άλλο μονοπάτι, αυτό που προτείνει η αντιπολίτευση η οποία επαίρεται ότι έρχεται στην κυβέρνηση, να δείξουμε ποιες είναι οι δύο πραγματικότητες που συγκρούονται…
 
Να ανοίξουμε τα αυτιά μας στο σύνολο του προοδευτικού κόσμου να κάνουμε τις ζυμώσεις, τις διεργασίες ως μεγαλύτερος, ο κατεξοχήν πόλος του προοδευτικού χώρου όπως φάνηκε στις ευρωεκλογές, να κάνουμε τις απαραίτητες ζυμώσεις έτσι ώστε ο χώρος αυτός να αποκτήσει ακόμη πιο στιβαρά χαρακτηριστικά. Δεν μένω στην διεύρυνση έτσι όπως επιχειρήθηκε που κατά τη γνώμη μου έχει επιτυχημένα χαρακτηριστικά, μένω στην προσπάθεια δημιουργίας μια πολιτικής κανονικότητας μετά την έξοδο από τα μνημόνια, μετά από μια οκταετία που η βασική πολιτική ατζέντα ήταν μνημόνιο – αντιμνημόνιο με ότι στρεβλώσεις πολιτικές είχε το δίπολο αυτό, πάμε σε μια πολιτική πραγματικότητα που τίθενται τα κανονικά διλήμματα και οι πολιτικοί όροι, πρόοδος και συντήρηση, πάντα δίπολο ήταν και επειδή δεν αρνηθήκαμε ποτέ το δίπολο ήμασταν υπέρ της απλής αναλογικής ώστε να υπάρχουν όλες οι φωνές στο δίπολο την οποία απλή αναλογική δεν στήριξαν αυτοί που τώρα κατηγορούν τον ΣΥΡΙΖΑ ότι θέτει τα διλήμματα των δύο πόλων, το ΚΙΝΑΛ δηλαδή. Νομίζω πως στην πορεία προς τις εκλογές και εφόσον τα καταφέρουμε αυτά έχω την αίσθηση πως το αποτέλεσμα για τον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι νικηφόρο».
 
Για το εάν υπάρχουν σχέδια που βρίσκονται σε ένα κάποιο στάδιο και θα παγώσουν εάν δεν βγει ξανά  ο ΣΥΡΙΖΑ: «Κάναμε πολύ μεγάλες παρεμβάσεις τις οποίες δεν είχαμε την αντιπολίτευση μαζί μας, σας θυμίζω την μεγάλη αλλαγή στον τρόπο εκλογής των ομοσπονδιών και την διοίκηση του ερασιτεχνικού αθλητισμού με την απλή αναλογική, με την ποσόστωση φύλλου, έρχεται ως προπομπός για μεγαλύτερες αλλαγές που είχαμε σχεδιάσει να κάνουμε, υπήρξαν καθυστερήσεις αλλά και πολύ μεγάλα προβλήματα όταν παραλαμβάνεις αθλητικές εγκαταστάσεις που χρωστούν σε όποιον μιλάει ελληνικά, όταν παραλαμβάνεις μια ΓΓΑ που χρωστάει τα πριμ των αθλητών μια πενταετία πριν όταν παραλαμβάνεις ένα προϋπολογισμό κουτσουρεμένο και τον έχεις φτάσει στα 20 εκατ. συν τις έκτακτες χρηματοδοτήσεις. Προσπαθήσαμε να φέρουμε το πλαίσιο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων της φυσικής αγωγής υπήρξε ένας πολύ έντονος διάλογος και διαμάχη θα έλεγα, νομίζω ότι όλοι έχουν καταλάβει ποιος έκανε λάθος τότε, ελπίζουμε ότι το επόμενο διάστημα θα νομοθετηθεί ορθά για τους πτυχιούχους. Θα μπορούσαμε να βρούμε μια λύση αλλά μας πρόλαβαν οι εκλογές, ελπίζω να γίνει το επόμενο διάστημα. Υπάρχει μια μεγάλη επεξεργασία και το επόμενο διάστημα θα κατατίθετο και το νέο καταστατικό της ΔΟΕ και για τους αθλητές με πρακτορείο ΟΠΑΠ που δεν μπορούσαν να συμμετάσχουν στην διοίκηση των ομοσπονδιών».
 
Για το εάν θα κατέβει υποψήφιος στις εθνικές εκλογές: «Δεν έχουμε ορίσει ακόμη στον ΣΥΡΙΖΑ τα ψηφοδέλτια, έχω εκφράσει την επιθυμία να είμαι υποψήφιος στον νότιο τομέα της παλιάς Β’ Αθήνας, από κει και μετά έχουμε διεργασίες, έχουμε όργανα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαδόπουλος: «Αν μείνει πραξικοπηματικά ο Ολυμπιακός, εμείς δεν έχουμε θέση στο πρωτάθλημα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 21:40

Μία ακόμα συνεδρίαση των ομάδων στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ ολοκληρώθηκε με τους εκπροσώπους των ομάδων που προβιβάστηκαν από την Α2 να συμμετέχουν σε αυτή, όχι όμως και του Ολυμπιακού, ο οποίος ανήκει πλέον στις ομάδες την Α2.

Μάλιστα κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης αναφορικά με το θέμα του Ολυμπιακού ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού, Μάνος Παπαδόπουλος ανέφερε: «Σε κάθε πραξικοπηματική ενέργεια που θα κρατήσει τον Ολυμπιακό στην Α1, ο Παναθηναϊκός θα αποχωρήσει από το Πρωτάθλημα».

Αυτά τα λόγια δεν βγήκαν τυχαία από το στόμα του Μάνου Παπαδόπουλου, καθώς τις τελευταίες ώρες υπάρχουν φήμες που θέλουν τον Ολυμπιακό να προσπαθεί με διάφορες ενέργειες να προσπαθεί να αποφύγει τον υποβιβασμό του στην Α2.

Από κει και πέρα σε ότι αφορά τη συνεδρίαση όπως αναφέρει η σχετική ενημέρωση αποφασίστηκε:

Να συγκροτηθεί επιτροπή από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ κ. Ευάγγελο Γαλατσόπουλο και εκπροσώπους των ΚΑΕ Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, ΑΕΚ και Χολαργού για διερευνητικές συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς για την εφαρμογή της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την επόμενη αγωνιστική χρονιά.

Να εναρμονιστούν πιλοτικά από τη νομική υπηρεσία του ΕΣΑΚΕ οι κανονισμοί του Πρωταθλήματος με το νέο αθλητικό νόμο και να ακολουθήσουν οι παρατηρήσεις των νομικών επιτελείων των ΚΑΕ πριν διαμορφωθεί το τελικό πειθαρχικό πλαίσιο του Πρωταθλήματος της επόμενης σεζόν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανέβηκε στην παγκόσμια λίστα ο Γ. Κωνσταντινόπουλος

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 20:26

Συνεχίζουν να έχουν καλά πλασαρίσματα στην παγκόσμια λίστα οι αθλητές πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού Γιώργος και Κώστας Κωνσταντινόπουλος .

Σε ότι αφορά τον Γιώργο Κωνσταντινόπουλος ανέβηκε στη βαθμολογία καθώς μετείχε σε αξιολογημένη διεθνή διοργάνωση και από το νούμερο 660 πήγε στο νούμερο 608.

Σε ότι αφορά τον Κώστα Κωνσταντινόπουλο βρίσκεται στη θέση νούμερο 626 από το νούμερο 610.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Σκούπα» για τελικό υπ’ αριθμόν 14

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 20:12

Τη 14η πρόκριση με «σκούπα» πέτυχε ο Παναθηναϊκός κόντρα στο Περιστέρι, τη στιγμή που σε σύνολο 27 σεζόν οι «πράσινοι» βρίσκονται για 24η φορά στην τελική φάση του Πρωταθλήματος.  

Αναλυτικά όσα αναφέρει ο ΕΣΑΚΕ

Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ “έκλεισε” θέση στους τελικούς της Betshop Basket League για 24η φορά σε σύνολο 27 σεζόν με τη σημερινή πρόκριση του επί του Περιστερίου Βίκος Cola. Οι “πράσινοι” μάλιστα σημείωσαν για 14η φορά “σκούπα”, πρόκριση δηλαδή χωρίς ήττα, στην ημιτελική φάση των πλέι οφ και 11η σε “best of five” σειρά.

*Ο Ματ Λοτζέσκι έκανε τη διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων σταματώντας στους 22 πόντους, επίδοση που συνιστά ατομικό ρεκόρ με τη φανέλα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στην Betshop Basket League. Ο Αμερικανός είχε 16 στο ματς της 17ης αγωνιστικής με το Ρέθυμνο Cretan Kings όπως και στον τρίτο τελικό των περσινών πλέι οφ με τον Ολυμπιακό. Ο Λοτζέσκι ισοφάρισε και την κορυφαία φετινή επίδοση του στις ασίστ με τέσσερις, αφού την ίδια είχε στα ματς με ΑΕΚ και Κύμη στη 10η και στη 13η αγωνιστική αντίστοιχα.

Ακόμη ο έμπειρος φόργουορντ με το 140ό παιχνίδι του στην Betshop Basket League, ξεπέρασε τον Ούρος Ντούβνιακ και έφτασε στην 23η θέση της σχετικής λίστας των ξένων του Πρωταθλήματος τον Μίκαελ Άντερσεν (ΑΕΚ, Περιστέρι).

*Ο Νικ Καλάθης είχε σε όλα τα παιχνίδια της σειράς “double-double”. Μετά το πρώτο (19π, 11ασ.) και το δεύτερο (14π, 13ασ.) είχε σήμερα 11 πόντους και 10 ασίστ. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι στη διάρκεια της κανονικής περιόδου είχε περιοριστεί μόνο σε δύο τέτοιες επιδόσεις.

*Ο Ντεσόν Τόμας είχε 2/3 δίποντα και έγινε ο 35ος ξένος παίκτης στην ιστορία του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ που έφτασε σε τριψήφιο αριθμό, μετρώντας πλέον 101/151.

*Ο Κιθ Λάνγκφορντ ισοφάρισε την κορυφαία επίδοση του στις ασίστ, έχοντας πέντε όσες και στο εκτός έδρας παιχνίδι της 9ης αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εξοφλείται η δόση του Φλεβάρη μέχρι τα μέσα Ιουνίου

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 04 Ιουνίου 2019 18:29

Οι οφειλές προς του ξένους παίκτες του Παναθηναϊκού συνεχίζουν να υπάρχουν, καθώς πλην του Εμάουελ Ινσούα, στους υπόλοιπους οφείλεται το 60% από τη δόση του Φεβρουαρίου.

Ωστόσο οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να εξοφλήσουν τους παίκτες. Συγκεκριμένα έως τις 15 Ιουνίου αναμένεται να έχουν μπει τα χρήματα στους λογαριασμούς των ποδοσφαιριστών, κάτι που αν ισχύσει θα σημαίνει πως πλέον θα απομένει να καταβληθεί η τελευταία δόση των συμβολαίων, με την προθεσμία να είναι έως το τέλος του Ιουνίου.

Τέλος δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως απλήρωτοι είναι και οι εργαζόμενοι στην ΠΑΕ, οι οποίοι το προηγούμενο διάστημα πήραν κάποιους μισθούς, ωστόσο παραμένουν πολλούς μήνες «μέσα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram