Πέντε χρόνια συμπληρώνονται απόψε από την ημέρα που ο Παύλος Γιαννακόπουλος έφυγε από τη ζωή και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δε γινόταν να μην αναφερθεί στο δυσάρεστο αυτό γεγονός.
Με ανάρτησή του το «τριφύλλι» θυμήθηκε τον ιστορικό του ηγέτη γράφοντας: «Παύλος Γιαννακόπουλος 1929-2018. O Πατριάρχης του Παναθηναϊκού μας θα είναι για πάντα ανάμεσά μας!».
Σήμερα (10/6) συμπληρώνονται πέντε χρόνια από την ημέρα που ο αλησμόνητος Παύλος Γιαννακόπουλος έφυγε από κοντά μας και το greencorner.gr ως ελάχιστο φόρο τιμής γράφει λίγες λέξεις για τον «Θεό» όλων των Παναθηναϊκών.
Μοιάζει σαν χθες, αλλά έχουν περάσει πέντε χρόνια από τη μέρα που ο Παύλος Γιαννακόπουλος έφυγε από τη ζωή βυθίζοντας στη θλίψη, μεταξύ άλλων και ολόκληρη την οικογένεια του Παναθηναϊκού.
Ο «Θεός» του «τριφυλλιού» σαν σήμερα 10 Ιουνίου του 2018 έφευγε για τη γειτονιά των αγγέλων, αποφασίζοντας πως πλέον θα παρακολουθεί τον αγαπημένο του σύλλογο από ψηλά. Εκεί ακριβώς που ήθελε να είναι ο Παναθηναϊκός και έκανε τα πάντα για να τα καταφέρει, με το αποτέλεσμα να τον δικαιώνει.
Είναι χιλιοειπωμένο, έχει γραφτεί εκατοντάδες φορές αλλά ακόμα μία αξίζει τον κόπο. Επί των ημερών του Παύλου Γιαννακόπουλου αλλά και του αδερφού του Θανάση, ως επικεφαλής του τμήματος μπάσκετ, ο Παναθηναϊκός κατέκτησε: Ένα διηπειρωτικό κύπελλο (1996), έξι Κύπελλα Πρωταθλητριών Ευρώπης (1996, 2000, 2002, 2007, 2009, 2011), 13 Πρωταθλήματα Ελλάδος (1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011) και εννέα Κύπελλα Ελλάδος (1993, 1996, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2012).
Μάλιστα, ο Παύλος Γιαννακόπουλος αποφάσισε να φύγει την ίδια ημέρα (10 Ιουνίου), την οποία το 1971 εντάχθηκε επισήμως στην «πράσινη» οικογένεια. Η αρχή έγινε ως ένα νέο μέλος στο ΔΣ, ωστόσο με το πέρασμα των ετών άρχισε να αναλαμβάνει ακόμα πιο απαιτητικά πόστα. Συγκεκριμένα τρία χρόνια αργότερα ανέλαβε χρέη γενικού γραμματέα, ενώ τη σεζόν 1974-75 βρέθηκε στη διοίκηση του «Παναθηναϊκού Συναγερμού» του οποίου ηγείτο ο Αντώνης Μαντζαβελάκης. Στις 25 Μαΐου 1976, ο Παύλος Γιαννακόπουλος ανέλαβε το πόστο του γενικού αρχηγού και α’ αντιπροέδρου, ενώ στη διάρκεια της χρονιάς διετέλεσε και γενικός γραμματέας.
Από κει και πέρα ο ιστορικός ηγέτης του Παναθηναϊκού αποφάσισε να εμπλακεί και στα ερασιτεχνικά τμήματα (1987) κάτι το οποίο ήταν η απαρχή της δημιουργίας του μπασκετικού Παναθηναϊκού, του πιο επιτυχημένου τμήματος του συλλόγου, αλλά και η πιο επιτυχημένη ομάδα του ελληνικού αθλητισμού και όχι μόνο μετρώντας μεταξύ άλλων 6 ευρωπαϊκούς τίτλους.
Η προσφορά του Παύλου Γιαννακόπουλου στο «τριφύλλι» σε συνδυασμό με την αμέριστη βοήθεια του σε άλλα γεγονότα στον ευρύτερο χώρο του αθλητισμού, έκαναν τους ανθρώπους του συλλόγου το 2015 να τιμήσουν το μεγαλύτερο παράγοντα δίνοντας στο κλειστό γήπεδο της Λεωφόρου το όνομα του, με το «Παύλος Γιαννακόπουλος» φυσικά να δεσπόζει ακόμα και σήμερα, αποτελώντας μεταξύ άλλων την έδρα της γυναικείας ομάδας μπάσκετ.
Παράλληλα εκτός από επιτυχημένος στο αθλητικό γίγνεσθαι και στον Παναθηναϊκό, ο Παύλος Γιαννακόπουλος διέπρεψε και στο επιχειρείν. Η ίδρυση και γιγάντωση της ΒΙΑΝΕΞ αποτελεί το πιο τρανό παράδειγμα. Για αυτό ακριβώς το λόγο ως ελάχιστος φόρος τιμής, από την 10η Ιουνίου του 2018 και έπειτα, η συγκεκριμένη ημέρα έχει χαρακτηριστεί ως επίσημη ημέρα πένθους και αργίας για την εταιρεία.
Μπορεί ο Παύλος Γιαννακόπουλος να λείπει από κοντά μας τα πέντε τελευταία χρόνια, αλλά η κληρονομιά που έχει αφήσει στον Παναθηναϊκό θα ζει για πάντα και θα δημιουργεί νέες γενιές Παναθηναϊκών για όλα τα επόμενα χρόνια.
Παύλος Γιαννακόπουλος. Ο άνθρωπος που θα ζει για πάντα στις καρδιές μας. Ο δικός μας «Θεός», ο «Θεός» όλων των Παναθηναϊκών.
Παύλο «Θεέ» για πάντα ανάμεσά μας!
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια του 4ου τελικού κόντρα στον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για την προσεχή Πέμπτη 15/6 (21:15) στο ΟΑΚΑ.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει τους φιλάθλους της πως ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για την τέταρτη αναμέτρηση της τελικής φάσης των Playoffs του Πρωταθλήματος της Basket League με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, η οποία θα λάβει χώρα στο ΟΑΚΑ την Πέμπτη 15/6 (21:15).
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Ο Παναθηναϊκός υπερασπίστηκε την έδρα του και πήρε τη νίκη επί του Ολυμπιακού στο δεύτερο τελικό στο ΟΑΚΑ, ισοφαρίζοντας τη σειρά σε 1-1.
Μία ημέρα μετά τη νίκη οι «πράσινοι» ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον τρίτο τελικό, την προσεχή Κυριακή (11/6, 21:15) στο ΣΕΦ, όπου το «τριφύλλι» θα επιδιώξει να κάνει το break και να πάρει κεφάλι στους τελικούς.
Οι παίκτες που είχαν μεγάλο χρόνο συμμετοχής στο χθεσινό παιχνίδι έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Το ευχάριστο είναι πως δεν υπάρχουν προβλήματα και όλοι οι παίκτες ήταν στη διάθεση του Χρήστου Σερέλη.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός καταδικάζει τη ρίψη νερών και γιαουρτιών προς τα μέλη της αποστολής του Ολυμπιακού, ενώ παράλληλα κάλεσε τους αρμόδιους να ασχοληθούν με την υβριστική και προκλητική συμπεριφορά του Γιώργου Μπαρτζώκα, που επαναλαμβάνεται σε κάθε παιχνίδι.
H KAE Παναθηναϊκός καταδικάζει απερίφραστα τη ρίψη οξειδανίου και κρεμώδους τροφής προς τα μέλη της αποστολής του Ολυμπιακού, καθώς και όλους όσοι απάντησαν στις ύβρεις του προπονητή του πειραιώτικου σωματείου.
Θα περιμέναμε να είχε πράξει το ίδιο και η ΚΑΕ Ολυμπιακός για τις ρίψεις φωτοβολίδων ευθείας βολής, μολότοφ και πετρών κατά των αθλητών και προπονητών μας.
Καλούμε τους αρμόδιους φορείς να ασχοληθούν επιτέλους με την υβριστική και προκλητική συμπεριφορά του Γιώργου Μπαρτζώκα την οποία επιδεικνύει σε κάθε αγώνα.
Συνέχεια στο γαϊτανάκι των απαντήσεων μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού δόθηκε, ύστερα την αρχική καταγγελία του «τριφυλλιού» για απαράδεκτη συμπεριφορά από τον Γιώργο Μπαρτζώκα, μετά το τέλος του δεύτερου τελικού στο ΟΑΚΑ.
Οι «ερυθρόλευκοι» απάντησαν στους «πράσινους» για να απαντήσουν και εκείνοι με τη σειρά τους, όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα.
Ωστόσο η πλευρά των Πειραιωτών επανήλθε, απαντώντας εκ νέου στους «πράσινους» αναφέροντας: «Αναφέρονται σε αυτούς που πέταγαν ποτήρια στον Γιώργο Μπαρτζωκα όταν αποχωρούσε ή σε αυτούς που έσπρωχναν τον Χρήστο Μπαφέ ή σε αυτούς που μουντζώναν τον Σάσα Βεζενκοφ και του έλεγαν να πάει να γ@μηθεί όταν αποχωρούσε τραυματίας και υποβασταζόμενος;».
Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε αναπάντητη τη νέα τοποθέτηση του Ολυμπιακού λέγοντας με τη σειρά του: «Πηγαίντε για ύπνο και να θυμάστε ποιοι στα αλήθεια είστε...».
Ο Παναθηναϊκός μετά το τέλος του δεύτερου τελικού με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, κατήγγειλε πως ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας εξύβρισε φιλάθλους της ομάδας κατά την έξοδό του από το παρκέ, όπως επίσης και ανθρώπους του «τριφυλλιού».
Λίγο αργότερα η ΚΑΕ Ολυμπιακός απάντησε επίσημα στο «τριφύλλι» αναφέροντας: «Ο συγκεκριμένος φίλαθλος δίπλα στον πάγκο μας απαγορεύεται να σηκώνεται. Στην αρχή του αγώνα έβριζε και σηκωνόταν όρθιος και όταν του είπαμε ότι δεν επιτρέπεται να μιλάει, σταμάτησε με την παρέμβαση του δεύτερου κομισάριου κ. Ελευθεριάδη. Στο τέλος του αγώνα έκανε υβριστικές χειρονομίες προς τον προπονητή μας και ο κ.Μπαρτζωκας του είπε ότι δεν επιτρέπεται να συμπεριφέρεται έτσι, πάλι παρουσία του δεύτερου κομισάριου κ. Ελευθεριάδη. Φτάνει με τα ψέματα».
Στην απάντηση των «ερυθρολεύκων» ήρθε και νέα απάντηση από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, όπου υπογραμμίζεται: «Πρώτον, αναφερόμασταν στη συμπεριφορά του κ. Μπαρτζώκα απέναντι σε φιλάθλους και ανθρώπους της ομάδας μας κατά την έξοδό του από το παρκέ μετά το τέλος του αγώνα. Δεύτερον, όλοι γνωρίζουμε πως ο κ. Μπαρτζώκας δεν βρίζει ποτέ...».
Δυσαρεστημένοι και έντονα εκνευρισμένοι με τον Γιώργο Μπαρτζώκα είναι οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού μετά το τέλος του δεύτερου τελικού, όπου το «τριφύλλι» επικράτησε του Ολυμπιακού με 67-65, ισοφαρίζοντας τη σειρά των τελικών σε 1-1.
Οι «πράσινοι» κατήγγειλαν πως ο τεχνικός του Ολυμπιακού εξύβρισε φιλάθλους της ομάδας κατά την έξοδό του από το παρκέ, όπως επίσης και ανθρώπους του Παναθηναϊκού.
Μάλιστα αναφέρουν πως ο Έλληνας τεχνικός συγκρατήθηκε από τους συνεργάτες του και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Ο Χρήστος Σερέλης μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού υπογράμμισε πως το «τριφύλλι» έχει πλέον αποδείξει πως μπορεί να κερδίσει τον Ολυμπιακό και αυτό που πρέπει να κάνει είναι να βελτιώσει την επιθετική του λειτουργία.
«Αρχικά, ελπίζω ο Βεζένκοφ να είναι υγιής και να επιστρέψει στα παιχνίδια γρήγορα, αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε, φάνηκε από την αρχή ως το τέλος. Ξεκινήσαμε πολύ καλά επιθετικά, βγάλαμε καλές φάσεις και έτσι πήραμε έξτρα ώθηση στην άμυνά μας, πήραμε καλή διαφορά και με ωραίο μπάσκετ. Στα μέσα του δεύτερου δεκαλέπτου ο Ολυμπιακός έκανε μερικές προσαρμογές και αυτό χάλασε κάπως το μυαλό μας και την ηρεμία μας. Δεχθήκαμε κάποια καλάθια που είχαμε αποφύγει νωρίτερα και το ματς έγινε πάλι ντέρμπι.
Είχαμε διάθεση και στο δεύτερο ημίχρονο. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, οι δύο απουσίες του Ολυμπιακού, Ουόκαπ και Βεζένκοφ, μας θόλωσε κάπως το μυαλό γιατί εκτός από τη θέληση μπήκε και ένα πρέπει στο μυαλό των παικτών και αυτό μας άγχωσε. Αυτός που θα έβαζε το μεγάλο σουτ θα κέρδιζε. Το βάλαμε εμείς αυτή τη φορά. Θέλαμε στο τέλος να πάμε πάνω στον Πίτερς αλλά πήγαμε στον Φαλ που ήταν πιο δύσκολο σουτ, αλλά μπήκε. Στα τρία προηγούμενα ματς, δικαιούμασταν σίγουρα μία νίκη, έτυχε να είναι σήμερα και συνεχίζουμε την προσπάθειά μας.
Οι παίκτες δεν είναι μηχανές και όταν υπάρχει ένα σερί αρνητικών αποτελεσμάτων, οι ίδιοι σκέφτονται ότι μπορεί να μην κερδίσουμε. Και στο ΣΕΦ κρίθηκε στο τέλος. Εκεί χάσαμε δύο ξεμαρκάριστα σουτ, σήμερα βάλαμε ένα πολύ δύσκολο σουτ. Πιστεύω θα γίνουν κλειστά ματς στη συνέχεια. Έχουμε περάσει από το στάδιο του αν μπορούμε να κερδίσουμε, το δείξαμε κόντρα στον Ολυμπιακό αυτό. Αυτό που μας μένει είναι να βελτιώσουμε την επιθετική μας λειτουργία. Θέλουμε συνέπεια και αν το βελτιώσουμε αυτό έχουμε ελπίδες για περισσότερες νίκες.
Η διαιτησία στο μπάσκετ παίζει μεγάλο ρόλο γιατί πρέπει να πάρουν 50-60 αποφάσεις και μπορούν να γίνουν παράγοντες. Δεν έχω σκοπό να μιλάω για τη διαιτησία. Όταν σφυρίζουν με τα ίδια κριτήρια είναι όλα ΟΚ, όταν δε γίνεται όμως αυτό υπάρχει πρόβλημα και μπορεί να ανοίξει η κουβέντα. Δεν θα μιλήσω όμως για τη διαιτησία, δεν το έκανα ποτέ και δεν θα το κάνω.
Δεν μπορούμε να παίξουμε στους 90 πόντους τον Ολυμπιακό. Πρέπει να κατεβάσουμε τον ρυθμό του και τους αριθμούς τους».