Την ήττα με 7-15 γνώρισε ο Παναθηναϊκός από τον Ολυμπιακό, στο ντέρμπι της 9ης αγωνιστικής της Α1 πόλο ανδρών, που έλαβε χώρα στο Ιλίσιο κολυμβητήριο.
Οι «πράσινοι» του Δημήτρη Μάζη πάλεψαν στο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το ματς, όμως πλήρωσαν το κακό πρώτο οκτάλεπτο.
Ο Ολυμπιακός μπήκε πολύ δυνατά στην αναμέτρηση, αφού προηγήθηκε με 6-1 στο πρώτο οκτάλεπτο και έβαλε τις βάσεις για τη νίκη. Στο δεύτερο οκτάλεπτο η εικόνα του αγώνα άλλαξε. Το «τριφύλλι» έκανε μια σπουδαία προσπάθεια και πλησίασε στο 4-6. Ωστόσο, λίγο πριν τη λήξη του δευτέρου οκταλέπτου δύο γκολ των φιλοξενούμενων έφεραν το 4-8.
Το τρίτο οκτάλεπτο ήταν εξίσου δυναμικό, όμως ο ΠΑΟ δεν απέφυγε κάποια εύκολα γκολ για να έρθει το 5-11. Στο τέταρτο και τελευταίο δεκάλεπτο όλα είχαν κριθεί και το ματς ολοκληρώθηκε με 7-15.
Οκτάλεπτα: 1-6, 3-2, 1-3, 2-4.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Χάρης, Κανδανολέων, Ζερβουδάκης, Νικολαΐδης Γ., Στίβενσον 2, Μπραΐμης, Σγουρίδης, Χατζηγούλας, Δερμιτζάκης Δ. 1, Αγκόρτσας 4, Αλβέρτης, Κρατημένος, Χωματάς, Μαργαρίτης.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Χρβόγε Κόλιανιν): Ζερδεβάς, Λιαντζίρης, Βάμος 1, Γενηδουνιάς 2, Φουντούλης 4, Δερβίσης, Μπούσλιε, Αλαφραγκής, Δήμου 1, Νικολαΐδης Δ. 4, Παπαναστασίου 1, Δαμίγος, Γκίλλας 2, Χαλυβόπουλος Ιπ.
Ο Παναθηναϊκός άφησε τη στάμπα του και στον φετινό Μαραθώνιο με πολλές συμμετοχές, με πρωταθλήτρια στα 10.000μ. και παρουσίες ακόμα και αθλητών ΑμεΑ του Συλλόγου.
Μετά τη μεγάλη νίκη χτες της Αναστασίας Μαρινάκου στα 10.000 μ. που στέφθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας στη συγκεκριμένη απόσταση δημοσίας οδού υπήρχαν και άλλες καλές παρουσίες.
Στην ίδια απόσταση στους άνδρες ο διαχρονικός Κώστας Πούλιος πήρε την 13η θέση με χρόνο 33.16 ενώ ο Αριστοτέλης Τσαγκάρης ήταν 215ος με χρόνο 42.15 και ο Γιώργος Μακρινός 1.101ος στους 11.860 αγωνιζόμενους με χρόνο 49.38.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη διαδρομή των 5.000μ. έτρεξε ο αθλητής που ανήκει στο τμήμα Μεταμοσχευμένων-Νεφροπαθών του Παναθηναϊκού, Νίκος Καπράλος, που είχε μια πολύ καλή παρουσία με χρόνο 38.36 και πλασάρισμα στους πρώτους 7.000 μεταξύ 20.000 δρομέων
Στο σημερινό μεγάλο Event του Μαραθωνίου ο Παναγιώτης Μπουρίκας ήταν από τους διακριθέντες αφού ήταν τέταρτος από τους Έλληνες με χρόνο 2:26.53 και συνολικά πήρε την 12η θέση.
Ο Χρήστος Γείτονας του «τριφυλλιού» ήταν 44ος με χρόνο 2:43.50, ο Θωμάς Μανούσος 155ος με 2:55.52 και η Ζανίν Μαρία Μακαρονίδου ήταν 904η με 3:23. 25. Τέλος, αξιομνημόνευτη ήταν η παρουσία του αθλητή ΑμεΑ του Παναθηναϊκού, Σόλωνα Παπαδόπουλου που κατάφερε να τερματίσει τη διαδρομή σε περίπου 7.5 ώρες κάνοντας μια συγκλονιστική προσπάθεια και τερμάτισε στη θέση 17.149 ανάμεσα στους 20.293 συμμετέχοντες-ούσες.
Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού επικράτησε με 3-1 επί της ΑΕΛ στην 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Οι «πράσινοι» υπερασπίστηκαν την έδρα τους και επέστρεψαν στα θετικά αποτελέσματα φτάνοντας τους 16 βαθμούς.
Η ομάδα του Γιάννη Ζιάβα μπήκε δυνατά στο ματς και στο 7ο λεπτό σκόραρε με τον Γρηγοράκο για το 1-0 που ήταν και το αποτέλεσμα του ημιχρόνου. Με την επιστροφή οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν σε 1-1 με τον Καραμπίνα στο 22ο λεπτό. Παρά τις πολλές ευκαιρίες ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε να βρει δίχτυα μέχρι το 39ο λεπτό όταν με τρομερό σουτ ξανά ο Γρηγοράκος έδωσε τη λύση για το προβάδισμα (2-1). Στην εκπνοή ο Παυλίδης με μακρινό σουτ σε κενή εστία διαμόρφωσε το τελικό 3-1 υπέρ των πρασίνων.
Παναθηναϊκός (Ζιάβας): Π. Μπελτσίδης, Οικονομίδης, Κατεβτσιάν, Σταυρακόπουλος, Παυλίδης, Ροντρίγκεζ, Κρασώνης, Γρηγοράκος, Βλάχος, Γ. Αυλωνίτης, Λιαρόπουλος
Ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Ζιάβας δήλωσε: «Σίγουρα θέλουμε να ξεπεράσουμε το άγχος μας. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο σημείο ψυχολογικά και βαθμολογικά να θεωρούμε κάποια ματς δικά μας. Προηγηθήκαμε νωρίς και λίγο επαναπαυτήκαμε σε συνδυασμό με το ότι ο αντίπαλος είχε απουσίες και δεν είχε κάτι να χάσει. Υστερήσαμε να κάνουμε τις ευκαιρίες μας γκολ. Στο τέλος παίξαμε το τακτικό χαρτί του πέμπτου παίκτη και φτάσαμε στη νίκη. Μας μένουν τρία ματς που αν τα κερδίσουμε μπορεί να είμαστε βαθμολογικά εκεί που θέλουμε. Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο, κοιτάμε το κάθε ματς ξεχωριστά».
Με νίκες συνέχισαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα οι ομάδες πινγκ πονγκ ανδρών και γυναικών του Παναθηναϊκού.
Συγκεκριμένα, η γυναικεία ομάδα πέτυχε μια σημαντική νίκη με 4-2 κόντρα στο ΑΣ Πέρα στην 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος στο ΣΕΦ.
Αναλυτικά ο αγώνας ΑΣ ΠΕΡΑ – Παναθηναϊκός 2-4:
Garnova – Παρίδη 3-0 (11-7, 11-9, 11-6)
Τσεκούρα – Τοφάντ 0-3 (4-11, 4-11, 6-11)
Knezevic – Τόλιου 2-3 (8-11, 11-5, 11-9, 5-11, 5-11)
Garnova – Τοφάντ 3-2 (10-12, 12-10, 7-11, 11-6, 11-6)
Krezevic – Παρίδη 1-3 (11-7, 5-11, 9-11, 8-11)
Τσεκούρα – Τόλιου 1-3 (10-12, 11-5, 5-11, 10-12)
Από τη μεριά τους οι άνδρες κατάφεραν και επιβλήθηκαν της ΟΕΑ Θεσσαλονίκης με 4-0, κάνοντας το τρία στο τρία αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Λεμπεσόν έπαιξε και σήμερα έναν αγώνα, ενώ το βάρος των δύο αγώνων σήκωσε ο Κώστας Κωνσταντινόπουλος.
ΟΕΑ Θεσσαλονίκης-Παναθηναϊκός 0-4
Γιόβας-Λεμπεσόν 0-3 (6-11, 4-11, 6-11)
Ιβάνοφ-Κ.Κωνσταντινόπουλος 0-3 (7-11, 4-11, 6-11)
Καριοφυλλίδης-Αντωνιάδης 1-3 (5-11, 11-13, 11-9, 9-11)
Γιόβας-Κ.Κωνσταντινόπουλος 0-3 (6-11, 6-11, 4-11)
Ο Παναθηναϊκός φιλοξενεί απόψε τον Ολυμπιακό στο δημοτικό κολυμβητήριο του Ζωγράφου (Ιλίσιο), στο ντέρμπι της 9ης αγωνιστικής της Α1 πόλο ανδρών (18:00).
Οι «πράσινοι» προέρχονται από τρεις σερί νίκες, οι οποίες τους έφεραν στην πρώτη τετράδα του βαθμολογικού πίνακα του ομίλου τους. Ωστόσο σήμερα έχουν δύσκολο έργο απέναντι στους πρωτοπόρους και αήττητους «ερυθρόλευκους», που είναι και το φαβορί για τη νίκη.
Σε κάθε περίπτωση το σύνολο του Δημήτρη Μάζη θέλει να πιστοποιήσει την αγωνιστική άνοδο που παρουσιάζει στα τελευταία παιχνίδια και να παλέψει για το καλύτερο δυνατό απέναντι στον αιώνιο αντίπαλό του.
Διαιτητές του αγώνα, με τον οποίο θα πέσει η αυλαία της 9ης αγωνιστικής, είναι οι Γιώργος Σταυρίδης και Σπύρος Αχλαδιώτης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 πόλο ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού, στάθηκε στο γεγονός πως η ομάδα του ποιοτικά δεν είναι σε τοπ επίπεδο αυτή την εποχή, αλλά παρόλα αυτά τα κατάφερε σε ένα σκληρό ματς.
«Έγινε ένα σκληρό ματς όπως πάντα με τον Ολυμπιακό και θεωρώ και ποιοτικά δεν είμαστε αυτή την εποχή στο τοπ επίπεδο μας. Γίνανε αρκετές καλές φάσεις και καλό ματς. Αυτή την περίοδο οι ομάδες δεν έχουν δέσει. Είμαστε χαρούμενοι που ανακάμψαμε και είμαστε ευτυχείς για αυτό.
Θεωρώ ότι σήμερα είχαμε αρκετές ευκαιρίες να παίξουμε πρώτο χρόνο και σίγουρα και ο αντίπαλος εμπόδισε την ανάπτυξη μας. Οι προπονητές οφείλουμε να είμαστε τετράγωνοι στο μυαλό μας, εμείς βλέπουμε τεχνικά και τακτικά τι γίνεται στο γήπεδο όχι τόσο την προϊστορία».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Εύκολο αποδείχτηκε το εμπόδιο του Πηγάσου Πολίχνης για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος επικράτησε με 3-0 σετ στο κλειστό του Μετς, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της Volley League.
Οι «πράσινοι» πραγματοποίησαν καλή εμφάνιση, επιβεβαιώνοντας πλήρως τον τίτλο του φαβορί και έφτασαν με άνεση στην τρίτη τους νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Χρόνο για εκτεταμένο ροτέισιον βρήκε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, δίνοντας ανάσες στους Κόβαρ και Ερνάντεζ.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε το παιχνίδι με τον Κασαμπαλή ως πασαδόρο, τους Κόβαρ και Πρωτοψάλτη ακραίους, τους Βουλκίδη και Παπαγγελόπουλο στις θέσεις των κεντρικών, τον Ερνάντεζ ως διαγώνιο και τον Κοντοστάθη σε ρόλο λίμπερο.
Οι φιλοξενούμενοι μπήκαν δυνατά στο ματς και αιφνιδίασαν αφού προηγήθηκαν με 2-5. Ο Πρωτοψάλτης ανέλαβε δράση και με συνεχόμενους άσσους σήμανε την αντεπίθεση για το 6-5 του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» σταδιακά ανέβασαν την απόδοσή τους σε επίθεση και μπλοκ, φτάνοντας για πρώτη φορά στο +3 (11-8), όταν και ο προπονητής του Πήγασου κάλεσε το πρώτο του τάιμ άουτ. Το «τριφύλλι» είχε ως στόχο του να «καθαρίσει» το σετ και πιέζοντας από το σερβίς την υποδοχή των φιλοξενούμενων προηγήθηκε με 18-12. Το μπλοκ των γηπεδούχων συνέχισε να έχει καλή λειτουργία, συμβάλλοντας στο 25-17 και το 1-0 στα σετ για τους «πράσινους».
Όπως στο πρώτο έτσι και στο δεύτερο σετ ο Πήγασος παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στην αρχή, όντας στο ισόπαλο 6-6 με τον Παναθηναϊκό. Ερνάντεζ και Κόβαρ ανέλαβαν δράση και με άσσο ο δεύτερος διαμόρφωσε το 9-6. Από εκείνο το σημείο και μετά οι γηπεδούχοι πάτησαν γκάζι και έχοντας ως πρωταγωνιστή τον Κόβαρ αύξησαν τη διαφορά στο +6 (18-12). Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στη συνέχεια απέσυρε τον Ιταλό, βάζοντας στη θέση του τον Φράγκο για λόγους ροτέισιον. Οι «πράσινοι» μπήκαν στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενοι με 20-16 και παρότι ο Πήγασος μείωσε σε 20-18, δεν δυσκολεύτηκαν να πάρουν και το δεύτερο σετ με 25-19. Να σημειωθεί πως στους τελευταίους πόντους του δεύτερου σετ πέρασε στο ματς και ο Ιερεθουέλο (αντί του Κασαμπαλή), όπως και ο Μάρκου.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε με σκοπό να τελειώσει το ματς και αυτό φάνηκε από το πολύ γρήγορο 3-0, με πόντους των Φράγκου και Ερνάντεζ. Η εικόνα του σετ δεν άλλαξε στην εξέλιξή του. Ο Κασαμπαλής με άσσο διαμόρφωσε το 10-6 και με τον ίδιο τρόπο ο Φράγκος το 14-7. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος πέρασε και πάλι τον Μάρκου στη θέση του Ερνάντεζ, αφού ήταν εμφανές πως οι φιλοξενούμενοι δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους γηπεδούχους. Το 20-13 ήταν το σκορ που ο Παναθηναϊκός μπήκε στην τελική ευθεία του σετ, το οποίο και κατέκτησε λίγο αργότερα με 25-17, παίρνοντας παράλληλα τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από: 9 άσσοι, 41 επιθέσεις, 8 μπλοκ, 17 λάθη αντιπάλων και του Πηγάσου Πολίχνης οι πόντοι προήλθαν: 2 άσσοι, 24 επιθέσεις, 3 μπλοκ, 24 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-17, 25-19, 25-17)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κασαμπαλής 6π. (2/3επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι), Κόβαρ 10 (9/14επ., 1 άσσος, 50%υπ., 25%αρ.), Παπαγγελόπουλος 5 (2/4επ., 3 μπλοκ), Χερνάντεζ 13 (13/26επ.), Βουλκίδης 4 (3/4επ., 1 μπλοκ), Πρωτοψάλτης 13 (9/17επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι, 83%υπ., 50%αρ.) / Κοντοστάθης (λ. - 70%υπ., 70%αρ.), Φράγκος 5 (2/5επ., 3 άσσοι, 86%υπ., 71%αρ.), Ιερεζουέλο, Μάρκου 2 (1/3επ., 1 άσσος).
ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Γιάννης Ορφανός): Καπετανίδης 9π. (7/16επ., 2 άσσοι, 39%υπ., 17%αρ.), Μαυροβουνιώτης 7 (7/19επ., 54%υπ., 31%αρ.), Προύσαλης 1 (1 μπλοκ), Κανέλλος 5 (4/7επ., 1 μπλοκ), Κεσεσίδης 1 (1/4επ.), Μήλης 6 (5/16επ., 1 μπλοκ) / Μπουράκης (λ. - 38%υπ., 8%αρ.), Γιαμακίδης, Τζιουμάκας, Παλαιοχωρινός, Τσαλικιάν.
Την ήττα με 4-1 γνώρισε η ομάδα γυναικών πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό, στην πρεμιέρα της στο νέο πρωτάθλημα. Στο δεύτερο παιχνίδι της ημέρας τα κορίτσια του «τριφυλλιού» επικράτησαν εύκολα του ΓΑΟ Πειραιά με 4-0.
Ως εκ τούτου, ο απολογισμός των «πρασίνων» στις δύο πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος ήταν μια νίκη και μια ήττα.
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός 1-4
Κατερίνα Τόλιου-Τζορτζίνα Πότα 1-3 (5-11, 4-11, 11-6, 4-11)
Άνα Τοφάντ-Μαργαρίτα Πεσότσκα 0-3 (7-11, 7-11, 2-11)
Κωνσταντίνα Παρίδη-Αλίκη Κιούφη 3-0 (11-9, 11-6, 11-9)
Τόλιου-Πεσότσκα 0-3 (10-12, 8-11, 8-11)
Παρίδη-Πότα 0-3 (7-11, 10-12, 5-11)
Παναθηναϊκός-ΓΑΟ Πειραιά 4-0
Τοφάντ-Κρεάνκα 3-0 (11-7, 11-5, 11-6)
Παρίδη-Μελετιέ 3-2 (11-4, 10-12, 11-4, 6-11, 11-2)
Τόλιου-Μεραμβίκη 3-0 (11-4, 11-3, 11-8)
Τοφάντ-Μελετιέ 3-0 (11-3, 11-7, 11-9)
Σπουδαίες εμφανίσεις πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός στις δύο πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος της Α1 πινγκ πονγκ ανδρών καθώς λύγισαν τόσο τον ΑΣ Πέρα όσο και τα Ταταύλα.
Ο Γάλλος, Εμανουέλ Λεμπεσόν ήταν το κεντρικό πρόσωπο και κέρδισε τις εντυπώσεις στους πρώτους του αγώνες. Οι «πράσινες» μέτρησαν μόνο νίκες και έτσι έκαναν ιδανικό ξεκίνημα.
Παναθηναϊκός-ΑΣ Πέρα 4-0
Λεμπεσόν-Κράστεφ 3-2 (11-7, 9-11 15-17, 11-4, 11-6)
Αγγελάκης-Χριστόνοφ 3-0 (11-6, 11-8, 11-4)
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Δαμιανής 3-0 (11-1, 11-8, 11-6)
Λεμπεσόν-Χριστόνοβ 3-0 (11-2, 11-6, 11-5)
Παναθηναϊκός-Ταταύλα 4-0
Κ.Κωνσταντινόπουλος-Χατζηλυγερούδης 3-0 (11-5 11-8, 11-3)
Αγγελάκης-Μπόσκοβιτς 3-1 (12-14, 11-6, 11-3, 11-8)
Λεμπεσόν-Παπαδημητρίου 3-0 (11-0, 11-0, 11-0)
Κ.Κωνσταντινόπουλος-Μπόσκοβιτς 3-1 (12-14, 11-5, 11-5, 11-9)
Η πρωταθλήτρια των μεσαίων αποστάσεων, Αναστασία Μαρινάκου, ήταν αυτή που μπήκε πρώτη στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο και πήρε τη νίκη στον αγώνα δρόμου 10χλμ..
Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, που επανήλθε από τραυματισμό, διένυσε την απόσταση σε 34:10 και κατάφερε να νικήσει για τρίτη διαδοχική φορά τον τίτλο στο αγώνισμα, δείχνοντας πως παρά την ταλαιπωρία της από τον τραυματισμό έχει επιστρέψει και θα μας απασχολήσει μέσα στη σεζόν.
Η ίδια, μετά τον τερματισμό, μιλώντας στον ΣΕΓΑΣ δήλωσε: «Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που παίρνω τη νίκη στο 10άρι. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, πέρασα πάρα πολύ δύσκολα. Είχα έναν τραυματισμό που τον είχα πραγματικά για έναν χρόνο, καθώς τη μισή χρονιά έτρεχα για τον τραυματισμό και την άλλη μισή έκανα αποκατάσταση γιατί… είχα πάρει το πόδι μου στο χέρι. Είχα φτάσει σε σημείο να νομίζω πως δεν θα ξανατρέξω. Τώρα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είμαι με δυόμιση μήνες προετοιμασία. Στον ημιμαραθώνιο που έτρεξα πριν από τρεις εβδομάδες, που τον έτρεξα και πρώτη φορά, μου βγήκε πάρα πολλή κούραση και δεν κρύβω ότι είχα ένα άγχος για τον αγώνα και εν ήξερα καθόλου πως θα μου βγει.
Είναι μία πολύ δύσκολη χρονιά, θέλω πραγματικά να προσπαθήσω να πάω Ολυμπιακούς Αγώνες που είναι το όνειρό μου αλλά δυστυχώς δεν είμαι τόσο τυχερή. Γενικά είμαι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, δεν έχω κάνει ούτε το 50% από όσα μπορώ να κάνω και γι’ αυτό συνεχίζω. Θέλω να κάνω αυτό που μου αξίζει.
Εύχομαι να συνεχίσω έτσι, υγιής γιατί έχω κουραστεί να ξεκινάω από το μηδέν, να φτάνω στην κορυφή και μετά ξανά το ίδιο. Αφιερώνω τη νίκη σε έναν άνθρωπου που έφυγε από τη ζωή, τη νίκη μου και όλη την προσπάθεια που έχω κάνει του την αφιερώνω».