Στάση αναμονής τηρεί ο Παναθηναϊκός, αναφορικά με το θέμα της επιστροφής των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος, με ξένους διαιτητές να τους... συνοδεύουν στο VAR.
Στην Ε.Π.Π. της ΕΠΟ που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα (25/6), το εν λόγω θέμα συζητήθηκε χωρίς όμως να παρθεί καμία απολύτως απόφαση, αφήνοντας τα πάντα ανοιχτά για τη συνέχεια. Ως εκ τούτου και μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία το «τριφύλλι» δεν προτίθεται να πάρει καμία θέση.
Ο Παναθηναϊκός θέλει να υπάρξει ένα συγκεκριμένο πλάνο, ξεκάθαρο ως προς την υλοποίησή του, το οποίο θα μπορέσει να εξετάσει με προσοχή για να πάρει στη συνέχεια την όποια απόφαση.
Tags: