Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η προετοιμασία του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία, με τους «πράσινους» να δουλεύουν καθημερινά πάνω στα στοιχεία που θέλει να περάσει στο παιχνίδι της ομάδας ο Τζέικομπ Νίστρουπ ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η πρωινή προπόνηση της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στο Άπελντορν, με το τεχνικό επιτελείο να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη παιχνιδιού από την άμυνα (build up) αλλά και στα τελειώματα των φάσεων.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση, ενώ στη συνέχεια οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού δούλεψαν σε ασκήσεις τακτικής που αφορούσαν την κυκλοφορία της μπάλας από τα μετόπισθεν και τη σωστή ανάπτυξη επιθέσεων από χαμηλά.
Παράλληλα, σημαντικό μέρος της προπόνησης αφιερώθηκε στα τελειώματα, με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας στην τελική προσπάθεια.
Οι «πράσινοι» συνεχίζουν την προετοιμασία τους σε υψηλούς ρυθμούς στην Ολλανδία, με την επόμενη προπόνηση να είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Παρασκευής (26/6).