Ο Παναθηναϊκός συνέχισε με αμείωτους ρυθμούς την προετοιμασία του στην Ολλανδία, με τους ποδοσφαιριστές του Τζέικομπ Νίστρουπ να προπονούνται το απόγευμα της Τετάρτης στο Άπελντορν.
Οι «πράσινοι» ακολουθούν πιστά το πρόγραμμα του Δανού τεχνικού, ο οποίος δίνει ιδιαίτερη έμφαση τόσο στη φυσική κατάσταση όσο και στην αγωνιστική φιλοσοφία που θέλει να περάσει στην ομάδα ενόψει της νέας σεζόν.
Χωρισμένοι σε δύο γκρουπ οι παίκτες
Κατά τη διάρκεια της απογευματινής προπόνησης, το ρόστερ χωρίστηκε σε δύο διαφορετικά γκρουπ. Το πρώτο γκρουπ ακολούθησε πρόγραμμα εκγύμνασης και ενδυνάμωσης, με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των ποδοσφαιριστών.
Το δεύτερο γκρουπ ξεκίνησε με προθέρμανση, συνέχισε με ασκήσεις ποδοβόλεϊ για τη βελτίωση της τεχνικής και της συνεργασίας και ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του με ασκήσεις επιθετικής ανάπτυξης και τελειώματα φάσεων.
Έξτρα πρόγραμμα για τον Ινιάκι Πένια
Ιδιαίτερο πρόγραμμα ακολούθησε ο Ινιάκι Πένια, ο οποίος συνέχισε την προσαρμογή του στο νέο περιβάλλον.
Ο Ισπανός τερματοφύλακας δούλεψε επιπλέον με τους προπονητές τερματοφυλάκων του Παναθηναϊκού, πραγματοποιώντας εξειδικευμένες ασκήσεις για τη βελτίωση της ετοιμότητάς του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Συνεχίζεται η δουλειά στην Ολλανδία
Το τεχνικό επιτελείο του Παναθηναϊκού ανεβάζει σταδιακά την ένταση των προπονήσεων, με στόχο η ομάδα να παρουσιαστεί απόλυτα έτοιμη στα πρώτα επίσημα παιχνίδια της σεζόν.
Η προετοιμασία στο Άπελντορν συνεχίζεται χωρίς προβλήματα, ενώ η επόμενη προπόνηση των «πράσινων» έχει προγραμματιστεί για το πρωί της Πέμπτης (25/6).