Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την προετοιμασία του στο Άπελντορν της Ολλανδίας, με τα δύο τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας να ενσωματώνονται πλέον πλήρως στο «πράσινο» στρατόπεδο.
Ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας και ο Ινιάκι Πένια παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Τρίτης στους νέους τους συμπαίκτες, σηματοδοτώντας και επίσημα την έναρξη της παρουσίας τους στο Τριφύλλι.
Η παρουσίαση από τον Στέφανο Κοτσόλη
Τους δύο ποδοσφαιριστές καλωσόρισε στην ομάδα ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού, Στέφανος Κοτσόλης, ο οποίος τους παρουσίασε στο υπόλοιπο γκρουπ κατά τη διάρκεια της απογευματινής συγκέντρωσης.
Ο Έλληνας αμυντικός και ο Ισπανός τερματοφύλακας είχαν την πρώτη τους επαφή με τους νέους τους συμπαίκτες, σε εξαιρετικό κλίμα, λίγες ώρες μετά την άφιξή τους στην Ολλανδία.
Πρώτη μέρα με τα πράσινα
Οι Τσάπρας και Πένια φόρεσαν για πρώτη φορά τα πράσινα και μπήκαν αμέσως στους ρυθμούς της ομάδας, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα του γυμναστηρίου μαζί με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές.
Το τεχνικό επιτελείο θέλει οι δύο νεοαποκτηθέντες παίκτες να προσαρμοστούν το συντομότερο δυνατό στη φιλοσοφία και τις απαιτήσεις του Τζέικομπ Νίστρουπ, ενόψει των φιλικών αναμετρήσεων αλλά και των επίσημων αγώνων που ακολουθούν.
Διπλή προπόνηση την Τετάρτη
Η δουλειά συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στο βασικό στάδιο προετοιμασίας του Παναθηναϊκού, καθώς για την Τετάρτη έχει προγραμματιστεί διπλή προπόνηση.
Ο Νίστρουπ και οι συνεργάτες του ανεβάζουν σταδιακά τους ρυθμούς, με στόχο η ομάδα να παρουσιαστεί απόλυτα έτοιμη ενόψει των ευρωπαϊκών προκριματικών και της νέας αγωνιστικής περιόδου.