Την πρώτη του προπόνηση το Άπελντορν της Ολλανδίας πραγματοποιήσαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού το απόγευμα της Δευτέρας, την πρώτη ημέρα που η αποστολή του «τριφυλλιού» βρέθηκε στην ολλανδική πόλη όπου θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. 

Η πρώτη προπόνηση του «τριφυλλιού» συνδυάστηκε και με την πρώτη του Ετιέν Καμαρά, αφού νωρίτερα ο Τζέικομπ Νίστρουπ παρουσίασε το νέο απόκτημα στους νέους του συμπαίκτες.

Στη συνέχεια μετά και το πρωινό ταξίδι για την Ολλανδία οι παίκτες του Παναθηναϊκού ακολούθησαν πρόγραμμα μικρής διάρκειας. Αυτό περιελάμβανε προθέρμανση και rondο. 

Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την προετοιμασία του επί ολλανδικού εδάφους, με στόχο να παρουσιαστεί απόλυτα έτοιμος ενόψει των ευρωπαϊκών προκριματικών και των εγχώριων υποχρεώσεων της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram