Ο Μπερνάρντ πέτυχε δύο γκολ κόντρα στη Λαμία, όντας ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού στη νίκη των «πρασίνων» με 3-1.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός, στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, αναφέρθηκε στη θέλησή του να κατακτήσει το πρωτάθλημα πριν αποχωρήσει για τη Βραζιλία και στην προσπάθεια που καταβάλει σε κάθε ματς.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Τα πράγματα είναι δύσκολα από τη στιγμή που έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο με μία άλλη ομάδα. Η Ατλέτικο Μινέιρο με περιμένει και περιμένει πολλά από μένα και να σας πω και εγώ θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου.
Όμως, όπως βλέπετε, όσο είμαι εδώ, συνεχίζω, τα δίνω όλα και κάνω ό,τι περισσότερο μπορώ, γιατί θέλω και να κερδίσω το πρωτάθλημα και να κατακτήσω ό,τι άλλο μπορώ και ουσιαστικά να κάνω μια καλή και σωστή πορεία όσο είμαι ακόμη στην Ελλάδα.
Συνεχίζω τη δουλειά μου, κάνω και την αυτοκριτική μου, δεν θα έπρεπε να χάσω τις ευκαιρίες που έχασα αλλά συνεχίζω, είναι ένα καπρίτσιο για μένα, συνεχίζω…».
Για τη μεγάλη ευκαιρία που είχε στο α' ημίχρονο, είπε: «Είτε σκοράρω, είτε δίνω ασίστ, αυτό που κοιτάω είναι μέχρι το τέλος να βοηθήσω την ομάδα μου. Είναι η τρίτη φορά που έχασα τέτοιο γκολ, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εντείνω ακόμη περισσότερο τη συγκέντρωσή μου, την ετοιμασία μου, ώστε να μπορώ να βελτιωθώ και άλλο. Δεν σκέφτομαι κάτι που έγινε, είναι λάθη, πρέπει να προχωρήσω μπροστά και σκέφτομαι πάντα τη βελτίωσή μου».