Την προετοιμασία του για τον αγώνα κόντρα στον Άρη ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, αφήνοντας πλέον πίσω του τη νίκη επί της ΑΕΚ και στρέφοντας την προσοχή του στις επόμενες αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Ως είθισται την επόμενη ημέρα αγώνα, οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Στη μεσημεριανή προπόνηση της Πέμπτης όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του παιχνιδιού με την ΑΕΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, ολοκληρώνοντας με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Απών λόγω ίωσης ήταν ο Αϊτόρ, πρόγραμμα στο γυμναστήριο ακολούθησε ο Σένκεφελντ, ενώ ατομικό έκανε ο Σπόραρ.
Tags: