Χωρίς απρόοπτα πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στο «Γ. Καλαφάτης», ενόψει του μεθαυριανού (3/4, 21:00) αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ, για την 3η αγωνιστική των playoffs της Super League.
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν τουλάχιστον 45 λεπτά στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν, που αποτελούν τα μοναδικά προβλήματα για τον Φατίχ Τερίμ. Θυμίζουμε πως για το παιχνίδι της Τετάρτης δεν υπολογίζεται ο Σεμπάστιαν Παλάσιος, που αντίκρισε την κόκκινη κάρτα στο ματς με τον ΠΑΟΚ.
Tags: